MS Windows
briani 27239
OEM vista, recovery og ny bærbar
Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-09-07 08:59

Hejsa,

I gamle dage (da jeg sidst købte en bærbar med xp oem) fulgte der en stak
recovery-cd'er med i fald man ønskede at geninstallere.

I dag har min søster købt en ny fin bærbar (HP 6570 tror jeg) med vista OEM.
Men der fulgte ikke nogen cd/dvd med. Er der nye metoder til
geninstallatioin? Eller er det en fejl?

ras

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 09:52

"rasmus carlsen" <rasmus_punktum_carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I dag har min søster købt en ny fin bærbar (HP 6570 tror jeg) med vista
> OEM. Men der fulgte ikke nogen cd/dvd med. Er der nye metoder til

Hej !

Hvis du leder i 'Programmer', skulle der gerne være en mulighed for at lave
gendannelses CD/DVD'er. Det hedder nok noget med HP...

mvh

Abricosicus

Fra : TDN

Dato : 07-09-07 09:53

"rasmus carlsen" <rasmus_punktum_carlsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> I dag har min søster købt en ny fin bærbar (HP 6570 tror jeg) med vista
> OEM. Men der fulgte ikke nogen cd/dvd med. Er der nye metoder til

I skal lave en genoprettelses DVD/CD selv (den kommer dog selv med en pop
jævnligt om at i skal få lavet en). Under programmer ligger PC hjælp
og -værktøjer og under denne "Oprettelse af genoprettelsesdisk".

Min lavede dog skrivefejl og jeg måtte bestille en hos HP.

Mvh
Thomas

Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-09-07 10:08

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> I skal lave en genoprettelses DVD/CD selv (den kommer dog selv med en pop
> jævnligt om at i skal få lavet en). Under programmer ligger PC hjælp
> og -værktøjer og under denne "Oprettelse af genoprettelsesdisk".

- ah ok. Smart - sådan at lade køberen selv stå for arbejdet

> Min lavede dog skrivefejl og jeg måtte bestille en hos HP.

- godt det kan lade sige gøre trods alt.

ras