MS Windows
briani 27239
knap der viser skrivebordet
Fra : Thomas

Dato : 05-09-07 22:07

Hejsa

Jeg er ved et uheld, kommet til at slette den knap/genvej
der minimerer alle vinduer og viser skrivebordet, ved et
enkelt tryk.

Hvordan kan jeg lave den igen??

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 05-09-07 22:28

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er ved et uheld, kommet til at slette den knap/genvej
> der minimerer alle vinduer og viser skrivebordet, ved et

Hej igen...

Jeg var kommet til at flytte genvejen ind i en mappe - Fandt
den, og den er tilbage på plads nu...

Mvh. Thomas

Fra : ArJo

Dato : 06-09-07 05:22

Thomas [thomas.elbo@REMOVEmail.dk] skrev:...

> Hej igen...
>
> Jeg var kommet til at flytte genvejen ind i en mappe - Fandt
> den, og den er tilbage på plads nu...
>
> Mvh. Thomas

windows-tasten + m minimerer også alle åbne vinduer
ArJo

Fra : Lars

Dato : 06-09-07 08:37

"ArJo" <not4U2@know.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> den, og den er tilbage på plads nu...
>
> Mvh. Thomas

windows-tasten + m minimerer også alle åbne vinduer

Ellers hedder filen Vis skrivebord.scf og ligger i mappen C:\Documents and
Settings\XXXXXX\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
der hvor jeg har sat XXXXXX skal der stå det din brugerprofil hedder

/Lars