MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Lyden forsvundet
Fra : Per Nielsen

Dato : 05-09-07 17:59

Hej
Min kone har et problem med hendes bærbar hvor lyden pludselig er forsvundet ,det er så blevet mit problem og jeg har da også prøvet
forskelligt,checket om lyden er blevet slået fra ,systemgendannelse men ingen resultat,er der nogen der har nogen ideer.

--
MVH
Per Nielsen

Fra : Ditte

Dato : 05-09-07 20:53

Per Nielsen skrev:
> [...]
> forskelligt,checket om lyden er blevet slået fra ,systemgendannelse men ingen resultat,er der nogen der har nogen ideer.

Har du tjekket, om lyden er slået fra i Windows Media Player.
Det har jeg selv haft held med, med hensyn til at få lyden tilbage.

Hilsen Ditte

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-09-07 15:44

"Ditte" <nej@nejnej.dk> skrev i en meddelelse news:46df0929$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...

> Hej
>
> Har du tjekket, om lyden er slået fra i Windows Media Player.
> Det har jeg selv haft held med, med hensyn til at få lyden tilbage.
>
> Hilsen Ditte

Hej
Det er checket,der er slet ingen lyde heller ikke i opstart.
Per

Fra : Ditte

Dato : 06-09-07 16:25

> Hej
> Det er checket,der er slet ingen lyde heller ikke i opstart.
> Per

Hej Per

Det var et forsøg værd.

Hilsen Ditte

Fra : Holst

Dato : 06-09-07 16:32

Per Nielsen wrote:

> [...]
> forskelligt,checket om lyden er blevet slået fra ,systemgendannelse men ingen resultat,er der nogen der har nogen ideer.

Højttaleren kan naturligvis været stået af. Eller lydkortet. Eller noget
helt tredje.

Hvis du sætter et par hovedtelefoner i, er der så lyd i dem?

Fra : Pico

Dato : 06-09-07 21:06

Holst wrote:
> [...]

Prøv at geninstallere lydkortdriverne, det har jeg et par gange på
forskellige maskiner oplevet har været nødvendig.
--
MVH
Pico