Spærring af nummer / landekode ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 07-09-07 09:09

Kan det lade sig gøre at spærre for et enkelt telefonnummer evt en
landekode ?
Sagen er, at jeg på de mest mærkværdige tidspunkter af døgnet modtager
opkald fra et +25 nummer, hvilket jeg helst er fri for. Indtil videre
har jeg klaret den ved at sætte den på lydløs, men prob er at jeg
glemmer at sætte den tilbage igen :( TDC kan ikke hjælpe, uden at
blokere for al udenlandstrafik, hvilket ikke er en option. Telefonen er
en HTC 4350.

Mvh
Søren

Fra : Kim

Dato : 07-09-07 10:03

"Soren Pedersen" <soren@munchweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sætte den tilbage igen :( TDC kan ikke hjælpe, uden at blokere for al
> udenlandstrafik, hvilket ikke er en option. Telefonen er en HTC 4350.

Se: http://www.efficasoft.com/smartblock/index.html

Mvh, Kim