Prale-Bo: Debatskaber og voldsforebygger
Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-07 08:15

Prale-Bo: Debatskaber og voldsforebygger

Da jeg kom hjem fra nabodemo mod BZ-vold satte jeg mine to udleverede
bannere op på mit plankeværk "Nej til hensynsløs egoisme" og "Rejs hjem til
Rungsted" og imens kom - som så ofte - en luksusbil fuld af unge muslimske
mænd og stoppede mit på stillevejens vejbane og rullede vinduerne ned og
råbte forsøg på forhånelser.

De kan ikke skrive svar på min vægavis men de nyder hastig dialog hvor de
skriger "Du bor grimt" og "Vi kan lugte dig på lang afstand" og jeg er ret
hurtig i replikken mht at give igen, og når de står som taber og er kommet
verbalt til kort, syns jeg, afslutter vi vor verbalbadminton med at sætte de
trumf på med, at jeg er bøsse og søn af en luder og kører hurtigt videre.

De magteløse gadedrenge har også råbt at min datter er luder - ingen ved at
hun er så ærbar som nogen jyde, men der tales om mig og folk ved meget . På
plankeværkets A4 blok er bøsse og luder injurier hyppige - denne uge dog
især "Fuck 69"

I går var en af bandemedlemmerne ham, der har tømt min skraldespand på
fortovet og stjålet mange slogans fra plankeværket, så han var blevet banket
på plads af sine venner om, at man kun skal bruge ord mod en landsbytosse
som mig.

Jeg har taget Glistrups ord til mig om, at §266b især er ond ved at hindre
integration via udsættelse af bøllerne for DANSK FRISPROG - en pointe som
Naser Khader også har udtrykt i TV, med henvisning til Hal Kock og Grundtvig
og dansk højskoleånd.

"Der skal hård lud til skurvede hoveder" siger Glistrup, og man bliver ikke
dum af at svare på knubbede ord, tværtimod.