Hans Engell
Fra : Tveskaeg

Dato : 06-09-07 13:06

Der er sikkert dem her i gruppen der ikke bryder sig om ham men jeg
har nu altid beundret ham for den måde han håndterer illoyale
skiderikker på!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article334853.ece

Hans Engell forlader Ekstra Bladet

Ekstra Bladets administrerende chefredaktør Hans Engell forlader sin
stilling. Han erstattes af Poul Madsen, som kommer fra gratisavisen
24timer

Erling Tind Larsen - 13:55 - 06. sep. 2007

Ekstra Bladets administrerende chefredaktør Hans Engell forlader sin
stilling. Han erstattes af Poul Madsen, som i en periode har bestridt
posten som chefredaktør for gratisavisen 24timer.

- Hans Engell har ydet en fornem indsats gennem 7 år på en af
branchens vanskeligste chefredaktørposter og afleverer en sund avis
til sin efterfølger, siger Jørgen Ejbøl, formand for bestyrelsen for
JP/Politikens Hus A/S.

- Det glæder mig, at Ekstra Bladets nye ledende chefredaktør er fundet
i Huset. Poul Madsen har vist sit store talent både redaktionelt og
ledelsesmæssigt blandt andet ved etableringen af 24timer.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-07 18:08

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Der er sikkert dem her i gruppen der ikke bryder sig om ham men jeg
> har nu altid beundret ham for den måde han håndterer illoyale
> skiderikker på!

Tjae, så er det vel slut med at tale om Engells Billedmagasi ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 06-09-07 20:41

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Tjae, så er det vel slut med at tale om Engells Billedmagasi ;-(.
> --

Hvorfor er han blevet fyret ? Oplagsnedgang eller har han
lavet en pølse og taget på direktionssekretæren ?

Fra : Tony

Dato : 06-09-07 23:23

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvorfor er han blevet fyret ? Oplagsnedgang eller har han
> lavet en pølse og taget på direktionssekretæren ?

Hvorfor stiller naive personer altid dumme spørgsmål.

Tony

Fra : Peter Heide

Dato : 06-09-07 23:31

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor stiller naive personer altid dumme spørgsmål.

Fordi du ikke er klar over hvordan en tidligere chefredaktør mistede
sit job på Ekstra Bladet.

Ironi er langt over din fatteevne. Dit fjols.

Fra : Tony

Dato : 06-09-07 23:51

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Fordi du ikke er klar over hvordan en tidligere chefredaktør mistede
> sit job på Ekstra Bladet.
>
> Ironi er langt over din fatteevne. Dit fjols.

Av av, den sved nok, - at en retarderet kunne være ironisk, er ganske rigtig
langt over min fatteevne,- KLAPHAT.

Tony

Fra : Peter Heide

Dato : 07-09-07 00:17

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Av av, den sved nok, - at en retarderet kunne være ironisk, er ganske
> rigtig langt over min fatteevne,- KLAPHAT.
>
> Tony

Fint nok at du mener at have fundet ud af det. Derfor er du nu stadig :

et fjols !

Fra : Per Rønne

Dato : 07-09-07 04:15

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> Fordi du ikke er klar over hvordan en tidligere chefredaktør mistede
> sit job på Ekstra Bladet.

Claes Kastholm? Til en firmafest?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 10:01

> Claes Kastholm? Til en firmafest?
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Såmænd blot en dagligdags brandert--
Forøvrigt hedder han C.K. Hansen.

Egon

Fra : Peter Heide

Dato : 07-09-07 15:50

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Claes Kastholm? Til en firmafest?

Yes. Men ikke en firmafest ; en Tivolitur med en journalist ( som
døde af druk for et par siden ) . Mødte op på job om eftermiddagen
i astronomisk brandert og sked hér og dér. Gramsede lidt på
diverse damer og blev sendt hjem. Blev fyret dagen efter.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-09-07 04:15

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvorfor er han blevet fyret ? Oplagsnedgang eller har han
> lavet en pølse og taget på direktionssekretæren ?

Han fortsætter på pamfletten, nu som politisk kommentator og anmelder af
krimier. Han kommer til at arbejde hjemmefra, og indsender vel så
artiklerne per e-mail.

Det er fuldstændigt normalt at chefredaktører fratræder efter 7 år. Og
Hans Engell er nu 60 år, og trapper altså ned.

Men du forestiller dig vel ikke, at han efter en våd frokost på
pamfletten har taget sin bil hjem, og ramt ind i en cementblok? Noget
sådant ville han aldrig kunne finde på ... han er jo trods alt tidligere
politisk leder for nobelhedens eget parti, Det konservative Folkeparti,
hvor ingen KU-dreng kunne finde på ikke at møde op til møderne i
marineblå jakke og bukser med matchende slips ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-09-07 22:48

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Der er sikkert dem her i gruppen der ikke bryder sig om ham men jeg
> har nu altid beundret ham for den måde han håndterer illoyale
> skiderikker på!

Enig. Han er en guttermand, der tør...

Desværre er Poul Madsen et gammelt, udbrændt hash-vrag, så det er en ringe
erstatning.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.