Sådan lyder terrortruslen mod Danmark
Fra : Pjensen73

Dato : 05-09-07 22:48

- Nogle muslimer har lagt affæren om de danske tegninger bag sig og
har fuldstændig glemt den. Jeg har genåbnet sagen for at irritere de vantro
danskere og for at minde dem om, at affæren ikke er overstået og at
brigaden af martyr-søgende er på vej.

- Mit mål er at opfordre mine muslimske brødre til at skrive deres navne
(for at vise), at sagen ikke er overstået, og vise at de snart vil drage
ud for udføre velsignede operationer i Danmark. Skriv venligst under, så
der skabes frygt i hjerterne hos den danske befolkning.

http://www.bt.dk/article/20070905/krimi/109050676/

Og hallalhipierne glæder sig vel allerede til det første terrorangreb.

Fra : Konrad

Dato : 05-09-07 23:28

Pjensen73 wrote:
> [...]
>
> http://www.bt.dk/article/20070905/krimi/109050676/
>
> Og hallalhipierne glæder sig vel allerede til det første terrorangreb.

Morsom hadretorik.

Din pointe er, at en uspecificeret gruppe ved navn halalhippier skulle have
interesse i, ja se frem til, terrorangreb, begået af en anden uspecificeret
gruppe, nemlig muslimer.

Det er jo lidt ligesom at mene, at den grimme ælling nyder at se på, når den
lille havfrue sodomiseres af midgårdsormen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-07 00:47

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er jo lidt ligesom at mene, at den grimme ælling nyder at se på, når
> den
> lille havfrue sodomiseres af midgårdsormen.

Det er gudhjælpeme nogle bizarre onanifantasier du har - men synes du det
hører til i dp?

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-09-07 09:04

Konrad wrote:

> Morsom hadretorik.>

Ja, det er jo rent vrøvl, halalhippier vil benægte at ovenstående opfordring
har noget som helst med islam at gøre, - selv om sidste sætning er taget
næsten direkte ud af Koranen, alle muslimer vil genkende den med at slå de
vantros hjerter med terror.

Fra : fribytteren

Dato : 05-09-07 23:54

On 5 Sep., 23:47, Pjensen73 <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
> [...]
> ud for udføre velsignede operationer i Danmark. Skriv venligst under, så
> der skabes frygt i hjerterne hos den danske befolkning.

Det der undre mig, er at det er et martyrium at slå sig selv ihjel.

Normalt er et martyrium, når man bliver slået ihjel af "de andre" og
ikke ved egen hånd.

Men desværre er det nemt at vildlede unge mennesker. Det er jo altid
unge mennesker (mænd for det meste) der lader sig bedrage til at slå
mennesker ihjel. Det ser vi jo både her i DK, med værnepligten, som i
det fremmede, ved selvmordsbombere.

Med venlig hilsen
Lars Kristensen

Fra : John

Dato : 06-09-07 03:00

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Skriv venligst under, så
> der skabes frygt i hjerterne hos den danske befolkning.

Smukt! Jamen hvor er det dog smukt, nærmest hjertegribende!

Først redder vi deres r*v når de kommer her som (host!) 'flygtninge'.

Derefter gør disse (host!) 'flygtninge' alt hvad de kan for at slå os ihjel!

Tak, Danmarks venstrefløj, for at lukke disse stakler, disse vidunderlige
muhammedanske kulturbe(k)rigere, ind i vort land!

(Er den danske venstrefløj iøvrigt ikke bemærkelsesværdig tavs i disse
dage..?)

John

Fra : Thomas H.

Dato : 06-09-07 06:02

> (Er den danske venstrefløj iøvrigt ikke bemærkelsesværdig tavs i disse
> dage..?)

Jo det er godt nok ikke meget man har set/hørt til EL siden lørdag - måske
sidder de inde?