Stig Møller med hund
Fra : Michael Lund

Dato : 07-09-07 22:57

Hej

Havde for nogle år siden en cd med en live optagelse med Stig Møller, hvor
der lige pludselig høres en hund der gør under et nummer, man kan høre
publikum grine lidt, men ellers lader Stig sig ikke forstyrre.

Hvad er det for en cd? har hørt Starfuckers igennem og Steppeulvene Live
2002 samt Stig Møllers egen I vennernes tegn der alle er live.

Mvh.
Michael

Fra : aab

Dato : 08-09-07 07:44

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er det for en cd? har hørt Starfuckers igennem og Steppeulvene Live
> 2002 samt Stig Møllers egen I vennernes tegn der alle er live.

blev udsendt i 1997. Oprindelig stammer den fra vinylen »Kærlighed Let På
Tå«
fra 1972.

Med venlig hilsen
AnkerAndreasen

Fra : Michael Lund

Dato : 08-09-07 10:41

"aab" <reknaaa@mail.dk> skrev i en meddelelse

> blev udsendt i 1997. Oprindelig stammer den fra vinylen »Kærlighed Let På
> Tå«
> fra 1972.

Ja for hulen da !!

Du har ret og jeg har sgu' lige fundet den

Tak for hjælpen.

Mvh.
Mic.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 08-09-07 11:14

Michael Lund skrev:

> Ja for hulen da !!

> Du har ret og jeg har sgu' lige fundet den

Nu, da spørgsmålet er besvaret, vil jeg lige nævne et
andet nummer med hundeglam. Nemlig et med gruppen
Bazaar, som sandsynligvis spiller live i Den Grå Hal på
Christiania. Det findes på dobb.-lp'en »Live« fra 1978.

Hunden og Bazaar kommer faktisk ret hurtigt i takt.

Lyt til pladen. Der er mange andre gode numre, fx et,
hvor Peter Bastian synger en "fuldemandsudgave" af
"Nede ved Mølleåen".

--
Herluf :·)
»deportér alle illoyale imamer«