BBC Radio 1 Legends
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-09-07 20:57

Ser interessant ud:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6980397.stm

BBC Radio kan jo lyttes online hvis man vil checke det.

Fra : Tom Jensen

Dato : 11-09-07 09:06

On 7 Sep., 21:57, Thomas Jespersen <jespersen.tho...@gmail.com> wrote:
> BBC Radio kan jo lyttes online hvis man vil checke det.

Men i ret dårlig kvalitet - er der nogen steder på nettet hvor man kan
lytte til BBC Radio i "god " kvalitet? (dvs. svarende til DR Netradio)

/Tom

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-09-07 16:26

On Tue, 11 Sep 2007 08:05:43 -0000, Tom Jensen wrote:

> Men i ret dårlig kvalitet - er der nogen steder på nettet hvor man kan
> lytte til BBC Radio i "god " kvalitet? (dvs. svarende til DR Netradio)

Jeg henter engang imellem mp2/3 optagelser hos themixingbowl.org, men det
site drejer sig dog mest om elektronisk musik og i BBC sammenhæng finder
man mest Essential Mix og Mary Anne Hobbs shows.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-09-07 19:57

"Tom Jensen" <hybenkradser@gmail.com> skrev i en meddelelse

Men i ret dårlig kvalitet - er der nogen steder på nettet hvor man kan
lytte til BBC Radio i "god " kvalitet? (dvs. svarende til DR Netradio)

Tjah i forbindelse med sådan en special, kan man vel leve med lidt dårligere
lydkvalitet.
Heldigvis har jeg den på kabelanlægget

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-09-07 01:23

On Fri, 07 Sep 2007 21:57:19 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Ser interessant ud:
>http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6980397.stm

Jeg kan oplyse at themixingbowl.org har de første udsendelser klar i
form af torrents.

Det drejer sig om:

Paul Oakenfold
Paul McCartney

Det kræver lige en gratis registrering på sitet for at kunne hente.
Jeg kan evt. lægge dem op hos megaupload.com eller lign.