Italiensk hip/hop ? I stil med MC Solaar !
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 06-09-07 23:17

Har hørt franske MC Solaar og han rykker meget godt. Generelt er jeg
ikke til hip/hop, men franskmanden er fed.

Findes der noget tilsvarende med en italiensk rapper ?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-09-07 13:54

On Fri, 7 Sep 2007 00:17:11 +0200, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

>Har hørt franske MC Solaar og han rykker meget godt. Generelt er jeg
>ikke til hip/hop, men franskmanden er fed.
>
>Findes der noget tilsvarende med en italiensk rapper ?

Ved faktisk ikke, men der findes da andet fedt fransk rap.

Oxmo Puccino:
http://www.youtube.com/watch?v=YUHOJlS8kUk

Keny Arkana:
http://www.youtube.com/watch?v=yFTAApdSkeM

Psy 4 De La Rime:
http://www.youtube.com/watch?v=CYz2zkKivr0

Specielt førstnævnte finder jeg ret groovy :)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-09-07 11:52

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Psy 4 De La Rime:
> http://www.youtube.com/watch?v=CYz2zkKivr0
>
> Specielt førstnævnte finder jeg ret groovy :)

Kender slet ikke dem du nævner, men de skal da tjekkes ud.

Underligt at ingen herinde kender noget til italiensk hip/hop rap ?