Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvis nogen vil fotografere heste..
Fra : Bo Bjerre

Dato : 06-09-07 20:19

Hej,

I kommende weekend er der military stævne i det østJyske. Hylke er
arrangør, og terrainridningen lørdag finder sted ved Skårup Overgaard,
ikke langt fra Skanderborg. Hvis "nogen" mangler et action-foto emne,
kan det anbefales. -og vejrprofeterne støtter arrangementet

http://www.hyor.dk/staevner.htm (der er en del fejl i programmet)
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/ostjylland.htm

-jeg er muligvis at finde i området, uden hest

Bo //

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-09-07 14:02

"Bo Bjerre" <Bo@fjernes-sarek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/ostjylland.htm
>
> -jeg er muligvis at finde i området, uden hest

PIS..... og sq!
Det hele ser ud til at foregå lørdag ... Og jeg skal til 60 års føs'dag i
Sønderjylland ...
Jeg havde ellers halvt lovet dig, at jeg var frisk på lidt pruhest....

Der er ingenting los om søndagen?
Da ku jeg jo nok ellers lige mande mig op gennem tømmermændene og kaste mig
ud i det

Nå, men det ser i det mindste ud til, at jeg og Thomas skal i lag med lidt
kronvildt i Dyrehaven næste fredag

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 07-09-07 15:10

Frodo Nifinger wrote:

> Det hele ser ud til at foregå lørdag ... Og jeg skal til 60 års føs'dag i
> Sønderjylland ...
> Jeg havde ellers halvt lovet dig, at jeg var frisk på lidt pruhest....

Det kommer igen...

> Der er ingenting los om søndagen?
> Da ku jeg jo nok ellers lige mande mig op gennem tømmermændene og kaste mig
> ud i det

Drik Du bare igennem, og sov længe. Søndag foregår på en lille lukket
bane i Hylke, med en masse forhindringer, både for heste og fo'grafer.
Ridebanespringning hedder det, og kan normalt klares med en 85mm.

http://www.rideforbund.dk/DRF/nyheder/To%20militarymesterskaber%20i%20weekenden?arkiv=