remote desktop win xp
Fra : Peter Holm

Dato : 05-09-07 17:46

hej

jeg bruger remote desktop ved adgang min min 'server-pc'
Normalt fylder desktoppen hele siden og jeg har e lille gul tap i toppen der
indikerer at jeg er på remote desktop.
Ved en tastefejl har jeg nu fået det lavet sådan, at remote desktop er et
flytbart/skalerbart vindue istedet for.
Det er meget irriterende, da man skal scrolle ned for at se bundmenuen i
remote desptoppen.

Hvordan kommer jeg tilbage til default tilstanden ?

Mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-07 17:57

Gå ind i Indstillinger, og ret skærmen til at fylde hele skærmen...

/Jacob

--
Del dine erfaringer med os andre.
http://www.brafi.dk/webhosthjaelp

Fra : Peter Holm

Dato : 05-09-07 18:02

Jacob Fich" <"jacob[gaet en gang]brafi.dk wrote:
> Gå ind i Indstillinger, og ret skærmen til at fylde hele skærmen...

'ret skærmen til at fylde hele skærmen...' der er jeg ikke helt med.
er det display settings - resolution? (den kan ikke stilles)

Mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-07 18:19

Se her:

http://upload.brafi.dk/files/1/11.jpg
og
http://upload.brafi.dk/files/1/22.jpg

Håber det hjælper...

/Jacob

Fra : Peter Holm

Dato : 05-09-07 20:20

Jacob Fich" <"jacob[gaet en gang]brafi.dk wrote:
> [...]

Perfekt!
Mange tak.
Mvh
Peter