form mail
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 05-09-07 13:17

Fra : Robert Nielsen

Dato : 05-09-07 14:23

Ulf Pedersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> http://scripts.123hotel.dk/form2mail.asp?navn=&e-mail=&adresse=&postnr.=&by=&besked=&recipient=postmaster@cubic-motors.dk&fromaddress=info@cubic-motors.dk&subject=Formmail+fra+Cubic+Motors&redirect=&orderby=navn%2Ce-mail%2Cadresse%2Cpostnr.%2Cby%2Cnyhedsbrev
>
> Det er den fejl jeg får på skærmen efter jeg har prøvet at teste
> http://cubic-motors.dk/kontakt.asp
>
> på forhånd tak
>
> Ulf

jeg ved ikke meget om form, men du har 66 fejl hos W3C
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fcubic-motors.dk%2Fkontakt.asp

en del af dem er, at xhtml kræver små bogstaver, du har en del INPUT med store bogstaver.

I sin tid lærte jeg at doctype skal være allerførste linie, du har 4 tomme linier foran din doctype.
Dem ville jeg fjerne.

Ret din kode, så den validerer, så vil andre kunne hjælpe dig med at få din kontaktside til at virke.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 05-09-07 18:42

On 05 Sep 2007 13:23:25 GMT, Robert Nielsen <robert@robertdesign.dk>
wrote:

Hej Robert

Så skulle det vist være på plads

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-09-07 20:59

Ulf Pedersen wrote:

> Det er den fejl jeg får på skærmen efter jeg har prøvet at teste
> http://cubic-motors.dk/kontakt.asp

Når man centrerer en side ved hjælp af absolut position og negativ margin,
render man let ind i det problem, at noget af siden helt til venstre er
utilgængeligt for brugere med små skærme:

http://hjemmesideskolen.dk/usenet/cubicmotors.gif

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 05-09-07 21:28

On Wed, 5 Sep 2007 21:58:44 +0200, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammeplease.invalid> wrote:

Hej Erik

Ja, det er desværre synd for folk med små skærme

Fra : Lotte

Dato : 05-09-07 21:56

Ulf Pedersen skrev:

> Ja, det er desværre synd for folk med små skærme

Næ Ulf. Det er synd for den hjemmesideindehaver, der har et budskab, som
han gerne vil have udbredt via sin hjemmeside.

Dit layout er enkelt og det kan snilt kodes, så det fungerer på både små
og store skærme.
--
Mange hilsner
Lotte M

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-09-07 03:12

Ulf Pedersen skrev:

> Ja, det er desværre synd for folk med små skærme

Det er da mere synd for dig

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk