Terror: Fokus på Pakistan
Fra : John

Dato : 05-09-07 17:07

Pakistan i søgelyset.

".. Terrorsagen i Tyskland sætter igen fokus på Pakistan som udklækningssted
for militante islamister ... Ifølge den tyske forbundsanklager Monika Harms
har alle de tre anholdte deltaget i en militant træningslejr i Pakistan ...
En af de anholdte i den seneste danske terrorsag har pakistansk baggrund ...
pakistanske koran­skoler længe har været kendt for at radikalisere unge
muslimer .."

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8166250.html?rss

Flot efterretnings-arbejde i Danmark og Tyskland!

Vi kan dog ikke nødvendigvis sove roligt nu.

Der kan være flere r*vhuller derude, der måske vil "fejre" 11. september.

John

Fra : Henrik

Dato : 05-09-07 18:03

Er der nogle her som har styr på fakta omkring Pakistan (og lignende
lande)

Jeg vil gerne vide hvor mange penge Danmark bruger på nødhjælp arbejde
osv.

Hvor mange penge vi bruger på paktistanere hvert år her hjemme?
Her tænker jeg kontant hjælp, kriminalitet, skole systemet osv?

Fra : Peder

Dato : 05-09-07 20:11

Henrik <meatgoogle@yahoo.com> skrev
> [...]

>Hvor mange penge vi bruger på paktistanere hvert år her hjemme?
>Her tænker jeg kontant hjælp, kriminalitet, skole systemet osv?

HJÆLP JORDSKÆLVSOFRENE I PAKISTAN.

RINGEDE DU IKKE PENGE IND, DA DER VAR TVSHOW FOR AT HJÆLPE DISSE
HÅRDFØRE MENNESKER? Nej, for du vil jo ikke hjælpe nogne, som har
en anden hudfarve end dig selv.......

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Henrik

Dato : 05-09-07 18:41

On Sep 5, 7:11 pm, Peder <PeLarse...@mail.dk> wrote:
> [...]
> nationale eller etniske oprindelse, tro eller *seksuelle* *orientering*
> straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år. ···· PEDER ····

Jeg er ikke racist, hvad er det for noget at blande ind?

Det var faktisk bare fakta jeg ledte efter.