Nyt R slogan: Bæredygtig fremtid
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-09-07 10:19

"- Bæredygtighed kan nu komme ned fra hylden med hurraord og blive til
noget, vi kan gøre til virkelighed i hverdagen - vi kan få mere miljørigtige
biler, vi kan bruge cyklen mere, og ny teknologi kan hjælpe os. Men det er
også økonomisk bæredygtighed, så vi ikke efterlader regningen hos fremtidige
generationer, fordi vi gerne vil bruge løs i øjeblikket. Og det er
bæredygtighed i forhold til andre mennesker. I stedet for at skubbe nogen
fra os skal vi have en anstændig udlændingepolitik"

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1074940.ece

Puha, det lyder ellers "hyggeligt" ... små pispotter at køre rundt i, meget
højere grønne afgifter og flere muhamedanere - lige hvad vi har brug for

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-09-07 10:23

On Wed, 5 Sep 2007 11:19:13 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> højere grønne afgifter og flere muhamedanere - lige hvad vi har brug for

Tag en rulle kiks med på dit stamværtshus, der er sikkert flere af dine
"venner" der deler dine problemer.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-09-07 10:24

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Tag en rulle kiks med på dit stamværtshus, der er sikkert flere af
> dine "venner" der deler dine problemer.

Har du noget politisk relateret at bidrage med?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-09-07 10:26

On Wed, 5 Sep 2007 11:24:15 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Har du noget politisk relateret at bidrage med?

Har du?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-09-07 10:31

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Har du?

Ja, jeg har lige bragt et referat af De Radikales overordnede politik,
hvilken jeg forholder mig kritisk til.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-09-07 10:37

On Wed, 5 Sep 2007 11:31:09 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ja, jeg har lige bragt et referat af De Radikales overordnede politik,
> hvilken jeg forholder mig kritisk til.

Det var også det jeg gjorde, jeg mener du hyler uden grund.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-09-07 10:39

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Det var også det jeg gjorde, jeg mener du hyler uden grund.

"hyler" "kiks" "den lokale" "venner" i gåseøjne. Dine indlæg bærer kun præg
af personfnidder.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-09-07 10:53

On Wed, 5 Sep 2007 11:38:49 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> "hyler" "kiks" "den lokale" "venner" i gåseøjne. Dine indlæg bærer kun præg
> af personfnidder.

Har du kigget dine egne indlæg igennem med de samme briller.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 05-09-07 10:30

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Har du noget politisk relateret at bidrage med?

Lad være med at give idioten opmærksomhed.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-09-07 10:32

On Wed, 5 Sep 2007 11:30:29 +0200, Peder B. Pels wrote:

> Lad være med at give idioten opmærksomhed.

Haha.

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-09-07 10:41

Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> bruge løs i øjeblikket. Og det er bæredygtighed i forhold til andre
> mennesker. I stedet for at skubbe nogen fra os skal vi have en

Jah ! Vi kan starte med at importere de 300.000 palæstinensere, som nu har
ligget i flygtningelejre i Libanon i 60 år, - og så de tre millioner
afghanere, som sidder i Pakistan som flygtninge.
Hvorfor skubbe dem fra os, bare fordi de ikke har råd til at rejse til
Danmark?

DET bliver bæredygtighed så det basker !

Fra : Tony

Dato : 05-09-07 22:32

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Puha, det lyder ellers "hyggeligt" ... små pispotter at køre rundt i,
> meget højere grønne afgifter og flere muhamedanere - lige hvad vi har brug

Ja, vi skal være glade for at R har ligeså lidt indflydelse som EL.

Dejligt at se regeringen holdt sammen.

Tony