bin Larsen?
Fra : Malene P

Dato : 04-09-07 17:17

Endnu en gang har det vist sig, at herboende fremmede muligvis sysler med
terrorplaner vendt mod deres danske værter. Ingen ved jo endnu, om de bliver
dømt -personligt tror jeg, at PET har tilstrækkelig med information til at
sigte de fremmede. Men hvis PET trådte til for tidligt aht sikkerheden for
de øvrige beboere, vil jeg nok ikke blive særligt overrasket, hvis sagen
løber ud i sandet. Og takket være årtiers gavmild uddeling af
statsborgerskaber, kan vi ikke engang smide dem ud, hvis det skulle vise
sig, at de bliver dømt. Man hvis terroren nu for alvor viser sig at være
kommet til Danmark -endda gennem såkaldt "velintegrerede" fremmede -øh, vil
i frelste her i gruppen så indrømme, at i måske har været en smule naive?

Malene P

Fra : El Trabajador

Dato : 04-09-07 17:29

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i

> [...]
> gennem såkaldt "velintegrerede" fremmede -øh, vil i frelste her i
> gruppen så indrømme, at i måske har været en smule naive?

Det får du dem aldrig til at indrømme. De vil i stedet påstå at terroren er
din og min skyld, fordi vi med vores "racistiske" skriverier her har
dæmoniseret muhamedanerne.
--
El Trabajador

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-09-07 18:13

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> vil
> i frelste her i gruppen så indrømme, at i måske har været en smule naive?

Med hensyn til hvad Malene? Mener du selv, at vi skulle lade være med at
give asyl, tillade familiesammenføringer og give mennesker med permanent
ophold og stor tilknytning statsborgerskab i Danmark, blot fordi der var en
mikroskopisk risiko for, at nogen af dem kunne finde på at blive
terrorister?

Fra : Malene P

Dato : 04-09-07 18:21

> [...]
en
> mikroskopisk risiko for, at nogen af dem kunne finde på at blive

Det har jeg ikke sagt noget om. Jeg mener, at statsborgerskaber skal
tilkendes efter personlig fortjeneste og evne og vilje til at leve her i
vores land..IKKE via tilfældigt smiden i grams via ligegyldig
fingeroprækning i Tinget et par gange om året. Heller ikke selv om den slags
sløseri endnu ikke har ramt CRL personligt.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-09-07 18:32

> [...]
> vores land..IKKE via tilfældigt smiden i grams via ligegyldig
> fingeroprækning i Tinget et par gange om året.

Sådan har det aldrig foregået, Malene. Du skal sætte dig lidt ind i tingene
nu.

I øvrigt vil jeg gerne vide, hvad det er, du mener, man skal vurdere. Er det
f.eks. om en given indvandrers fremtidige, ufødte børn kunne tænkes at
udvikle sig til terrorister, og ud fra denne vurdering beslutte, om han kan
få statsborgerskab eller ej?

> Heller ikke selv om den slags
> sløseri endnu ikke har ramt CRL personligt.

Hvad vrøvler du nu om?

Fra : Pernille

Dato : 04-09-07 18:59

> [...]
> udvikle sig til terrorister, og ud fra denne vurdering beslutte, om han

Igen, den eneste muslim du kan stole på, er en død muslim.
Jeg er ked af at være nået til den holdning, men jeg føler ikke, at jeg kan
stole på nogen af dem! Trist, ja!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-09-07 19:02

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message
> Igen, den eneste muslim du kan stole på, er en død muslim.

Du er en idiot, Bo eller Pernille eller hvad du nu hedder i dag.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-09-07 19:17

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Pernille" <Hovedst@den> wrote in message
>
> Du er en idiot, Bo eller Pernille eller hvad du nu hedder i dag.

Nej, CRL - du er en tosseglad dansker, der ikke fatter en fremmedartet og
med danske forhold inkompatibel kultur.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 19:16

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>Jeg er ked af at være nået til den
>holdning, men jeg føler ikke, at jeg kan
>stole på nogen af dem! Trist, ja!

Psykiatrien kan helt sikkert hjælpe dig. Fobier er altædende.

Fra : Ole

Dato : 09-09-07 14:35

Pernille wrote:

> Igen, den eneste muslim du kan stole på, er en død muslim.
> Jeg er ked af at være nået til den holdning, men jeg føler ikke, at jeg kan
> stole på nogen af dem! Trist, ja!

Jeg håber sgutte, at du pådutter din, mildest talt, snot-indskrænkede
holdning til andre mennesker til de børn du passer.

At der, desværre, render nogle klaphatte rundt, med anden etnisk
bagrund end Dansk, som der ikke fatter hvordan man opføre sig
i et civiliseret samfund, idioter som opføre som vilde dyr, og
/påstår/ at de er muslimer, det kan du sgu' ikke tillader dig
at bruger som argument for at "den eneste muslim du kan stole på,
er en død muslim", det er et argument på linje med JB's: Offentlige
ansatte er mindre kvalificeret end dem i det private, /fordi/ de
arbejder i det offentlige.

Ole M

Fra : Malene P

Dato : 04-09-07 18:59

> [...]
> f.eks. om en given indvandrers fremtidige, ufødte børn kunne tænkes at
> udvikle sig til terrorister, og ud fra denne vurdering beslutte, om han

Jeg vrøvler ikke -bemærker bare endnu endnu en gang, at du ikke ser noget
særligt problem, så længe det ikke går ud over dig, Christian.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-09-07 19:14

> Jeg vrøvler ikke -bemærker bare endnu endnu en gang, at du ikke ser noget
> særligt problem, så længe det ikke går ud over dig, Christian.

Og hvordan når du frem til, at det vil være anderledes, hvis det "går ud
over" mig? Rigtigt Malene - det er noget, du selv har fundet på, fordi du
ikke har nogen rigtige argumenter at anvende.

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 19:20

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]
Forestiller du dig en slags terapigruppe, hvor vi i fællesskab
flæber og klynker os gennem hverdagen, Malene?

Fra : Malene P

Dato : 05-09-07 05:57

"Peter Bang (slet 64QFB)" <peterbang@64QFBprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Forestiller du dig en slags terapigruppe, hvor vi i fællesskab
> flæber og klynker os gennem hverdagen, Malene?

Jeg forestiller mig ikke noget som helst sammen med dig, bror lort.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-07 13:15

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Det der 'bror lort' er ret sejt.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-09-07 13:28

"Peter Bang (slet LIWCR)" <peterbang@LIWCRprivat.dk> wrote in message
> Det der 'bror lort' er ret sejt.

Hun har været på debatkursus med Dansk Folkeparti, så det er derfor, du hele
tiden taber diskussionen, når du diskuterer med Malene.

Fra : Ole

Dato : 09-09-07 14:39

Christian R. Larsen wrote:
> "Peter Bang (slet LIWCR)" <peterbang@LIWCRprivat.dk> wrote in message
>
> Hun har været på debatkursus med Dansk Folkeparti, så det er derfor, du hele
> tiden taber diskussionen, når du diskuterer med Malene.

Tja, dit indlæg var på linje med Malenes "bror lort"

Ole M

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-09-07 13:27

> Jeg forestiller mig ikke noget som helst sammen med dig, bror lort.

Det er da ellers forbavsende tæt på virkeligheden:

Dk.politik er terapiruppen, og du flæber og klynker hver eneste dag.

Fra : Malene P

Dato : 05-09-07 16:48

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Det er da ellers forbavsende tæt på virkeligheden:
>
> Dk.politik er terapiruppen, og du flæber og klynker hver eneste dag.

Jeg henviser til virkelighedens verden -ikke til de problemer, man kan
definere sig ud af, så længe de ikke går ud over en selv.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-07 17:31

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]
Dit kendskab til virkeligheden er stærkt begrænset, Malene. Det
er derfor du er så ubegavet.

Fra : Malene P

Dato : 05-09-07 18:21

"Peter Bang (slet UZRC3)" <peterbang@UZRC3privat.dk> skrev i en meddelelse

> Dit kendskab til virkeligheden er stærkt begrænset, Malene. Det
> er derfor du er så ubegavet.

Nej, ubegavethed og uvidenhed er to vidt forskellige størrelser. Når jeg
henviser til virkeligheden og i fjolser benægter den, kaldes det bevidst
ignorance. Men i dit tilfælde er der vist tale om lidt mere. Udover at du
tydeligvis er en rigtig gennemført lort, har du vist også et problem med
kvinder, som du forsøger at skjule bag dine flittige personangreb mod mig.
Er du lidt håbløst forelsket -eller måske homoseksuel? I hvertfald gider jeg
ikke dette pjat længere, bror lort.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-09-07 19:01

> Nej, ubegavethed og uvidenhed er to vidt forskellige størrelser.

Enig - din ubegavethed er genetisk betinget. Din uvidenhed har at gøre med
dit begrænsede kendskab til virkeligheden.

> Når jeg
> henviser til virkeligheden og i fjolser benægter den, kaldes det bevidst
> ignorance.

Sikke dog et tågehorn, du er.

> Men i dit tilfælde er der vist tale om lidt mere. Udover at du
> tydeligvis er en rigtig gennemført lort, har du vist også et problem med
> kvinder, som du forsøger at skjule bag dine flittige personangreb mod mig.

Nej, Malene, der tager du helt fejl. Både Peter og jeg ved, at du er en
gammel bøssekarl ved navn Kjeld. Men det er heller ikke DERFOR, vi ikke
bryder os om dig. Nej, grunden er, at du er usympatisk, stupid,
uinteressant, ondskabsfuld - og stemmer på Dansk Folkeparti.

Der er godt nok ikke meget godt at sige om dig. Det eneste positive havde da
været, hvis du virkelig var en kvinde, men heller ikke den lille flig af
godhed kan du tiltuske dig.

Fra : Malene P

Dato : 05-09-07 19:30

> [...]
da
> været, hvis du virkelig var en kvinde, men heller ikke den lille flig af

LOL -Så er du da vist også røget på skideren?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-07 22:41

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Forkert Malene. De er stærkt forbundne. Man vel uden at svede
konstatere, at det sidste er en væsentlig faktor når det første
kalkuleres.

>Når jeg
>henviser til virkeligheden og i
>fjolser benægter den, kaldes det bevidst
>ignorance.

Benægter virkeligheden? ... Altså fordi jeg ikke finder det
begavet at sende terrorister rundt i verden, så ignorerer jeg
bevidst et eller andet? .... Vil du eventuelt elaborere, eller
bliver det for dybt, Malene?

>Men i dit tilfælde er der
> [...]

Forkert Malene. Jeg ved godt at du ynder at bilde dig selv ind,
at du er en del af en eller anden gruppe, som jeg skulle have
noget imod. Men det er ikke tilfældet, Malene ... eller ... det
er ikke virkeligheden, Malene.

Jeg synes DU er ubegavet! Det er derfor, at jeg henvender mig
til DIG, Malene. Fordi jeg synes DU er ubegavet.

Heldigvis omgiver jeg mig med kvinder med betragtelig mere
integritet og begavelse, end du på alle måder formår at
præstere. Du behøver ikke forsøge at bilde dig selv og andre
ind, at du er en del af alt det, Malene. Det er du ikke.

>Er du lidt håbløst forelsket -eller
>måske homoseksuel?

Dine dybdepsykologiske evner efterlader en del at ønske. Du ser
for meget TV3, Malene.

>I hvertfald gider jeg
>ikke dette pjat længere, bror lort.

Orv ... bror lort ... hir hir hir

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-09-07 18:57

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg henviser til virkelighedens verden -ikke til de problemer, man kan
> definere sig ud af, så længe de ikke går ud over en selv.

Hvorfor bliver du ved med at plabre om det, dit dummerniks? Hvorfor er du så
stupid, at du tror, at jeg kun mener, vi skal give plads til indvandrere,
fordi det "ikke går ud over mig selv"? Jeg bor i et område, hvor der er
masser af indvandrere, og det har jeg ingen problemer med overhovedet.
Ligesom jeg ikke begynder at hade rødhårede, hvis en af dem en dag voldtager
min grankusines datters bedste veninde, så begynder jeg heller ikke at hade
indvandrere, hvis en af dem gør det. Hvorfor er det så svært at forstå, at
der ikke er fugls føde på det stupide argument?

Er det fordi du selv er en af DEM, Malene? Altså en af dem, der altid kun
handler ud fra, hvad der er i deres egen private interesse?

Fra : Malene P

Dato : 05-09-07 19:19

> [...]

> indvandrere, hvis en af dem gør det. Hvorfor er det så svært at forstå, at
> der ikke er fugls føde på det stupide argument?

Dels har du selv antydet det flere gange. Dels er det ikke svært at få den
grimme fornemmelse af, at du ikke interesserer dig for andres problemer, før
det går ud over dig selv. Dine promilleberegninger, din

> Er det fordi du selv er en af DEM, Malene? Altså en af dem, der altid kun
> handler ud fra, hvad der er i deres egen private interesse?

Hvis jeg havde haft en sådan mentalitet, ville jeg nok slet ikke have
deltaget i nogen som helst diskussion her i gruppen -især ikke med dig.

Malene P.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-09-07 19:29

> Dels har du selv antydet det flere gange.

Bare giv mig ét eksempel på det, Malene!

> Dels er det ikke svært at få den
> grimme fornemmelse af, at du ikke interesserer dig for andres problemer,
> før
> det går ud over dig selv. Dine promilleberegninger, din

Jeg vil helst ikke ind i en nærmere analkyse af dine fornemmelser og
vrangforestillinger. Den snak kan du tage med din psykolog.

Blot fordi man kan regne, behæver man ikke at være egoist, vel Malene? Er
det svært at forstå det?

> Hvis jeg havde haft en sådan mentalitet, ville jeg nok slet ikke have
> deltaget i nogen som helst diskussion her i gruppen -især ikke med dig.

Ok - så når jeg deltager her i gruppen i lige netop denne tråd, må vi jo
kunne konkludere, at jeg heller ikke er en af dem, eller hvad? Ja, jeg
undres jo over, at du kan finde få så dumt et argument.

Fra : Malene P

Dato : 06-09-07 17:46

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Bare giv mig ét eksempel på det, Malene!

Kig lige dine egne indlæg igennem -både dine svar til mig omkring ledigheden
og om de fremmedes huseren.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-09-07 07:56

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kig lige dine egne indlæg igennem

Det vil jeg lade dig om - det var din påstand. Men jeg kan vel allerede nu
konstatere, at den er så "svær" at underbygge, at du ikke agter at gøre
forsøget. Overraskende nok.

Fra : Jesper

Dato : 04-09-07 18:38

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ophold og stor tilknytning statsborgerskab i Danmark, blot fordi der var en
> mikroskopisk risiko for, at nogen af dem kunne finde på at blive

Det er sjovt med dig og din "mikroskopiske risiko" Christian.

I samtlige terrorsager vi har set herhjemme har samtlige deltagere uden
undtagelse været muhamedanere.

Når musserne begynder at sprænge bomber i vores lufthavne, tog,
restauranter, Folketinget mv, så er det jo rart at vide at det kun var
den "mikroskopiske" risiko der forårsagede det!
--
Jesper

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-09-07 18:50

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> I samtlige terrorsager vi har set herhjemme har samtlige deltagere uden
> undtagelse været muhamedanere.

Der er 250.000 muslimer i Danmark - er det tre af dem, der er dømt for
terrorvirksomhed?

Jeg ved ikke med dig, men jeg synes, at 0,000012% chance er en lav risiko.

Fra : Jesper

Dato : 04-09-07 19:29

> [...]

> terrorvirksomhed?
>
> Jeg ved ikke med dig, men jeg synes, at 0,000012% chance er en lav risiko.

Og der er et antal tiltalte i andre sager, eller det er måske gået hen
over hovedet på dig?

Der er 250K for mange muhamedanere i Danmark, vores sikkerhed er truet
af dem.
--
Jesper

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-09-07 19:40

> Og der er et antal tiltalte i andre sager, eller det er måske gået hen
> over hovedet på dig?

Tiltalte? Skal de frikendte nu også tælles som terrorister, Jesper?

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-09-07 20:21

Christian R. Larsen wrote:
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Tiltalte? Skal de frikendte nu også tælles som terrorister, Jesper?

Selvfølgelig skal de det, når det er 99,99 pct sikkert at de ER terrorister,
"vi" diskuterer jo ikke som juridiske dommere, men som almindelige
fornuftige borgere.

Fra : Michael Weber

Dato : 04-09-07 23:10

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig skal de det, når det er 99,99 pct sikkert at de ER
terrorister,
> "vi" diskuterer jo ikke som juridiske dommere, men som almindelige
> fornuftige borgere.

Og fornuftige borgere respekterer ikke en domstols afgørelse ?!
En sådan attitude åbner jo op for en lang række muligheder.

Hvordan er du iøvrigt kommet frem til de 99,99 % ?

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-09-07 07:59

Michael Weber wrote:
> [...]
> En sådan attitude åbner jo op for en lang række muligheder.
>
> Hvordan er du iøvrigt kommet frem til de 99,99 % ?

Respekterer? Hvordan respektere, ved at forlægge min hjerne? Lige som "vi"
skal "respektere" religion?

Der er masser af sager, som er helt sikre, MEN hvor de juridiske beviser
ikke er stærke nok til at dømme. Der er også sager, hvor man må droppe sagen
pga rettergangsfejl, - forlæggelse af et dokument, - eller som i sagen med
ham der havde HIV-smittet en større flok kvinder - noget med at dokument som
blev sendt til den forkerte, og manden derfor frikendt, selv om den VAR 100
pct sikker.

I sagen med terror og forbindelsen til Sarajevo, der var det jo sikkert at
hovedmanden - som var mere forsigtig i sin omgang med mobiltelefoner - gik
fri. Anklagemyndigheden var sikre på at han var hovedmanden, og dem der
dækkede sagen var sikre, MEN bevisernes juridiske kvalitet var ikke god nok.
Jeg dømmer naturligvis ud fra sagens materielle forhold, og har naturligvis
intet behov for at tænke som en juridisk dommer.

Når jeg nævnte 99,99 pct, så var det for den muligheds skyld, at den
hovedmistænkte i Glostrup-sagen måske havde forberedt terror, sendt folk til
Bosnien, hvor de bliver fundet med sprængstoffer osv osv, men det hele var
bare for sjov. Men den mulighed ville jo også findes, selv om de juridiske
dommere havde vendt tommelfingeren nedad.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-09-07 07:42

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Selvfølgelig skal de det, når det er 99,99 pct sikkert at de ER
> terrorister, "vi" diskuterer jo ikke som juridiske dommere, men som
> almindelige fornuftige borgere.

Så "fornuftige borgere" kan altså godt mene, at man er skyldig, selvom man
er frikendt? Du overrasker mig, Knud,.

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-09-07 08:04

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Så "fornuftige borgere" kan altså godt mene, at man er skyldig,
> selvom man er frikendt? Du overrasker mig, Knud,.

Ja, det overrasker mig ikke, at du er så teori-fikseret, at du vil parkere
din egen fornuft.

Jeg tillader mig også at mene at fx O.J. Simpson var skyldig selv om et par
super-advokater OG en påvirkelig juri fik et andet resultat ud af det: "The
glove didn't fit" - men det gjorde deres fremstilling heller ikke.
Men du mener altså at fx denne Simpson skal være "uskyldig" i dit lille
hoved, - og ikke bare være juridisk "ikke-skyldig", som han er i mit?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 05-09-07 10:28

> Ja, det overrasker mig ikke, at du er så teori-fikseret, at du vil parkere
> din egen fornuft.

Jeg har kun dyb foragt til overs for folk, der mener, at man kan tillade sig
at betragte andre som skyldige, selvom deres skyld ikke har kunnet bevises.
Gad vide, hvordan du ville opleve det, hvis du blev behandlet sådan.

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-09-07 10:54

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> tillade sig at betragte andre som skyldige, selvom deres skyld ikke
> har kunnet bevises. Gad vide, hvordan du ville opleve det, hvis du

Hvis JEG havde begået et mord, og var blevet frikendt pga bevisets stilling,
så ville jeg betragte det som et udslag af menneskeforstand, at gennemskue
den juridiske proces.
Man er IKKE "uskyldig", fordi man er kendt "ikke-skyldig", - det skulle vel
ikke være så vanskeligt at forstå.

Mener du virkelig at fx Hitler, Milosevic eller Saddam var "uskyldige", hvis
man ikke havde kunnet finde juridiske beviser - fx direkte ordrer til mord -
på deres skyld? ja, det gør du åbenbart. Jeg tillader mig at tænke selv, den
luksus er da heldigvis endnu ikke blevet forbudt, - selv om nogle arbejder
på det.

Hvis jeg IKKE havde nogen som helst anelse om hvad en sag drejede sig om, om
det var A eller B som havde startet et slagsmål fx, så ville jeg naturligvis
holde mig til hvad en evt. retssag ville komme frem til. LIgeledes i masser
af andre sager.

Men vi kan også tage sager, hvor folk er blevet dømt for
sædelighedsforbrydelser, - af hysteriske dommere, som er røget på de mest
fantastiske historier om massebortførelser og massevoldtægter af snesevis af
børn, - DER vil jeg også holde mig til min egen sunde fornuft.

Men det står dig da frit for, at være fuldstændig firkantet teoretisk i
forhold til alt hvad der har med retsvæsen at gøre.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-09-07 11:01

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har kun dyb foragt til overs for folk, der mener, at man kan
> tillade sig at betragte andre som skyldige, selvom deres skyld ikke
> har kunnet bevises.

Der har været mange sager hvor sagen er frafaldet pga fejl i proceduren,
selvom man havde 100% sikre beviser, det er ikke SÅ lang tid siden igen at
en 18 årig bliv frikendt i en sag om sex med en 12 årig, grunden var at den
12 årige ikke var afhørt korrekt...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-07 19:55

> Der er 250.000 muslimer i Danmark

ca. 600.000 inkl. efterkommere.

/Kim

Fra : Neuman

Dato : 04-09-07 20:13

> Der er 250.000 muslimer i Danmark - er det tre af dem, der er dømt for
> terrorvirksomhed?
>
> Jeg ved ikke med dig, men jeg synes, at 0,000012% chance er en lav risiko.

Forkert - der har dermed været 100% risiko for terror så længe én er dømt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-09-07 20:54

> [...]
> terrorvirksomhed?
>
> Jeg ved ikke med dig, men jeg synes, at 0,000012% chance er en lav risiko.

Det er påfaldende at gruppens "skatteekspert" igen ikke fatter et klap af
procentregning.

3/250000*100 = 0,0012 %

At kun 3 er dømt, skyldes vore etnofile lalle-myndigheder.

Hovedafskæringsvideoforhandleren Said Mansour fra Brønshøj, har sikkert haft
mere end 2 sindssyge kunder i sin dybt religiøse boutique.

Mvh
Martin

Fra : Zeki

Dato : 04-09-07 22:01

> I samtlige terrorsager vi har set herhjemme har samtlige deltagere uden
> undtagelse været muhamedanere.

Og i samtlige sager der har været herhjemme vedrørende pædofili eller
børnemishandling har der stået etniske danskere bag.

Fra : John Doe

Dato : 04-09-07 22:10

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:
> Og i samtlige sager der har været herhjemme
> vedrørende pædofili eller børnemishandling
> har der stået etniske danskere bag.

Ikke korrekt. F.eks. i Tøndersagen var det en hel del ikke etniske danskere,
nemlig folk fra muslimske lande.

Fra : Jesper

Dato : 04-09-07 22:54

Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:

> Og i samtlige sager der har været herhjemme vedrørende pædofili eller
> børnemishandling har der stået etniske danskere bag.

Og alle muhamedanerne i Tønder-sagen, var det en undtagelse eller er du
bare fuld af løgn?
--
Jesper

Fra : Zeki

Dato : 04-09-07 23:13

> Og alle muhamedanerne i Tønder-sagen, var det en undtagelse eller er du
> bare fuld af løgn?

Nej da. Som du sikkert ved så indebærer en løgn at man er bevidst om at man
lyver.

Min pointe er at det er nyttesløst at stemple hele befolkningsgrupper eller
folkeslag. Individuelle mennesker bør dømmes/stemples for individuelle
handlinger, for hvor er vi ellers henne? Det vil da f.eks være trist at
danskere blev nægtet adgang til diverse feriesteder i udlandet, blot fordi
en håndfuld unge danske fulderikker i et par tilfælde har skabt kaos på
stederne. Det vil da ogå være ærgeligt hvis alle danske fodboldfans blev
stemplet som hooligans blot pga en række tilfælde med tåbelig og voldelig
opførsel fra en lille gruppe mennesker.

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-09-07 19:00

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> permanent ophold og stor tilknytning statsborgerskab i Danmark, blot
> fordi der var en mikroskopisk risiko for, at nogen af dem kunne finde

Man *kunne* jo have undladt at være verdens førende importør af mennesker,
som ikke havde noget at bidrage med, andet end en "spændende" og kulørt ny
kultur?

Selv De Radikale blev jo, som bekendt chokerede: "Jamen, jeg troede jo ikke,
jamen, jeg vidste jo ikke" i forbindelse med "opdagelsen", at der er folk
som Hizb ut-Tahrir med deres tankegang i Danmark. Der VAR jo tale om en
lallende naivitet, så meget kan vi vel blive enige om?

Og du ved jo, at lederen af den store engelske muslimske paraplyorganisation
for ti måneder siden advarede om, at man snart stod med to millioner
potentielle terrorister i UK, hvis *man* ikke holdt op med at kritisere.
OG den danske nuværende leder af Muslimsk Trossamfund sagde at "Det bliver
let at finde unge som vil begå terror i Danmark, hvis Abu Laban rejser ud af
landet".
Og 36% af de unge engelske muslimer går ind for dødsstraf for at forlade
islam.

Det ER sgu da helt uhørte meninger, - hvad vil det ende med - andet end de
sædvanlige "denials" - "benægtelser", eller fortrængninger, fra naivisterne?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-09-07 19:15

> Man *kunne* jo have undladt at være verdens førende importør af mennesker,
> som ikke havde noget at bidrage med, andet end en "spændende" og kulørt ny
> kultur?

Hvad har det med terrorisme at gøre, Knud?

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-09-07 20:42

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
>
> Hvad har det med terrorisme at gøre, Knud?

Som altid undlader du at citere det du ikke kan lide, dér stod jo hvad det
har med terrorisme at gøre.

Men jeg skal gerne skære det ud i pap:

Mennesker som man *VED* vil falde uden for, og som bliver sociale klienter,
bliver som bekendt mere rabiat religiøse og mere vrede, OG det plejer at
arves af deres børn.

Derudover når du taler om procent risiko, så er der jo forskel på om vi som
Norge havde 80.000 muslimer eller om vi har 250.000 muslimer, - det skulle
vel ikke være så vanskeligt at se?
Udover selv kvantiteten, så ændres også kvaliteten, når man får store
parallelle samfund, det bliver lettere at gemme sig, og lettere at holde
fast i hjemlandets kultur.

Jeg så forleden, at du har en meningsfælle i en vis Per Vadmand, som på
Informations debatside hævdede at nok over halvdelen af Europas muslimer
ikke er mere religiøse end typedanskere. Eller er du kommet til snøvsen, og
kan se at den er helt ude i skoven?
Løgnen og benægtelsen er det første der dukker op, når man får problemer med
nye "spændende" kulturer, som man ikke ved hvad man skal stille op med.

Jeg så lige et svensk program om hvordan nogle skolelærere har lavet egne
lærebøger i religion, hvor de "fastslår" at judaisme, kristendom og islam
næsten er det samme. Det er jo rystende at se, at en krigsherre og
massemorder som "profet", - ligestilles med en "profet" som vender den anden
kind til. Men alt i sagens tjeneste, åbenbart, - løgnene bliver tykkere jo
flere problemer vi får, som en stor tysk filosof skrev.

Jeg læste forresten lige i Ibn Ishaqs biografi om Profeten - fra ca 100 år
efter Muhammeds død - at Profeten ikke godtog at rabbinerne i Medina
fortalte, at stening ikke mere blev brugt iflg loven. Men den vidunderlige
og venlige og nådige Profet, sagde: "Så genindfører jeg den rette lov", og
et forelsket par blev aflivet foran moskeen, mens manden forsøgte at
beskytte kvinden mod stenregnen. Lige et lille indspark til den ofte hørte
"jamen det er jo det samme i GT" - brug og ikke-brug er "det samme" iflg
apologeter og benægtere.
Ja, hvorfor ikke kalde gud for "Allah", som en hollandsk biskop foreslår,
som en yderligere håndsrækning, ud over løgnehistorierne om Muhammeds store
varme hjerte Hvad mon det ender med, ja det ved vi jo, det ender med
islam, men i mellemtiden?

Fra : Zeki

Dato : 04-09-07 22:06

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Man *kunne* jo have undladt at være verdens førende importør af mennesker,

Forsøger du at fremme forståelse eller fordomme ved at overdrive på denne
måde?

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-09-07 08:12

Zeki wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Forsøger du at fremme forståelse eller fordomme ved at overdrive på
> denne måde?

Det er IKKE nogen overdrivelse, det er et faktum, at vi havde verdens mest
accepterende asyllove, at man i DK ikke behøvede komme med nogen
kvalifikationer når man skulle ind, OG at - som Anne Knudsen - skrev
forleden, det fandt folk som ikke havde noget at bidrage med på
arbejdsmarkedet, jo hurtigt ud af i den tredje verden. Som asyl-agenterne
sagde i Peshawa: "The benefits are good in Denmark" - og de tog dengang
130.000 kr for en slusning hertil.

OECD skrev tre år efter at jeg havde skrevet om det her på dp, at VI havde
været verdens mest imødekommendende over for folk uden noget at bidrage med,
OG at det ville blive et problem i mange år fremover, - som også
Velfærdskommissionen skriver om.

NU får vi folk med kvalifikationer fra Pakistan og Tyrkiet, og det er jo en
helt ny kop té.

Fra : Zeki

Dato : 05-09-07 19:03

> Det er IKKE nogen overdrivelse, det er et faktum

Okay, så det er et faktum at vi "importerer" flere mennesker end f.eks
Spanien og USA?
Mit spørgsmål til dig er blot: Hvor opholder så alle disse millioner af
mennesker sig i landet?

Har du i øvrigt dokumentation på det du påstår? Det kunne da være
interessant at se hvor mange vi "importerer" pr indbygger i forhold til
f.eks Sverige.

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-09-07 19:31

Zeki wrote:
> [...]
>
> Har du i øvrigt dokumentation på det du påstår? Det kunne da være
> interessant at se hvor mange vi "importerer" pr indbygger i forhold

ImportereDE, der skete jo en ændring i 2001.

Et indicium er, at England har 1,6 mio muslimer, - så jeg lige forleden - og
VI har 300.000.

DE har haft kolonier, hvorfor folk er indvandret siden 1950erne, og
alligevel har vi altså langt flere muslimer pr kapita, end de har. Hvis
England skulle have samme pr kapita-mængde, så skulle de jo op på 12 gange
300.000 dvs 3,6 million i stedet for 1,6 mio.

Sverige har 400.000 muslimer, med en befolkning der er 60 pct større end
Danmarks, - du kan selv overveje hvad det betyder.
Og det er selv om Sverige har været storimportør de sidste fem - seks år.
Naturligvis vil de - formodentlig - overhale os på et eller andet tidspunkt,
medmindre De Radikal og Enhedslisten danner regering sammen

Jeg skriver "importerer", fordi det var sådan det fremstod i
masseindvandringsårene, - vi havde jo på et tidspunkt endog reklamer på
Internettet med jublende asyl-børn. Som om man ikke allerede vidste at "the
benefits are good in Denmark" - hos sluserne rundt omkring i verden.

Behøver vi virkelig slå alle rekorder i blåøjethed, som når vi uddanner
svenske læger i stedet for danske. Vi har jo optrådt som veritable Molboer i
mange år.

Fra : John Doe

Dato : 04-09-07 19:09

> [...]
> give mennesker med permanent ophold og
> stor tilknytning statsborgerskab i Danmark,
> blot fordi der var en mikroskopisk risiko for,

Statsborgerskab skal kun gives til mennesker som deler de demokratiske
værdier vi har i vestverden. Da islam ikke deler disse demokratiske værdier
skal muslimer ikke tildeles statsborgerskab hverken i Danmark eller nogen
anden stat i EU.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-09-07 19:15

"John Doe" <abuse@127.0.0.1> wrote in message

> Statsborgerskab skal kun gives til mennesker som deler de demokratiske
> værdier vi har i vestverden.

Det er smukt. Hvordan finder man ud af, om de gør det?

> Da islam ikke deler disse demokratiske værdier

Naser Khader er muslim - gælder det også ham?

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-09-07 21:23

> "John Doe" <abuse@127.0.0.1> wrote in message

> Det er smukt. Hvordan finder man ud af, om de gør det?

Såre simpelt:
Man kunne undersøge om de kom fra Muhammedanien.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 18:35

> [...]
>terroren nu for alvor viser sig at være
>kommet til Danmark -endda gennem
>såkaldt "velintegrerede" fremmede -øh, vil

Personlig foretrækker jeg nu at de sigtede, såfremt de er
skyldige, fængsles og opholder sig her i landet, hvor der
åbenbart holdes øje med deres gøren laden.

At sende terrorister rundt i verden virker både irrationelt og
ubegavet. Derfor heller ikke overraskende, at den berigende
tanke kom fra vores allesammens Jeanne d'Arc.

Fra : Malene P

Dato : 04-09-07 19:02

"Peter Bang (slet 4KT2I)" <peterbang@4KT2Iprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ubegavet. Derfor heller ikke overraskende, at den berigende
> tanke kom fra vores allesammens Jeanne d'Arc.

Og dit svar var jo heller ikke uventet, Bror Lort.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 19:17

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Og alligevel betragteligt mere velovervejet. Du er ubegavet,
Malene.

Fra : Malene P

Dato : 05-09-07 16:49

"Peter Bang (slet QOY1L)" <peterbang@QOY1Lprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Og alligevel betragteligt mere velovervejet. Du er ubegavet,
> Malene.

Det er med "ubegavet" -det er ret sejt, ikke?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-07 17:33

> [...]
>en meddelelse
>xt.news.tele.dk...

>Det er med "ubegavet" -det er ret sejt, ikke?

Overhovedet ikke. Det er tværtimod temmelig tragisk.

Fra : Pernille

Dato : 04-09-07 18:56

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-09-07 19:05

Pernille wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Det får du dem ALDRIG til at indrømme!
> Den eneste muslim, du kan stole på, er en død muslim!

Det er jo noget lallende og fascistisk vrøvl. Du taler som en ægte islamist
!

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 19:18

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com>
> [...]

Flot mantra. Du virker i øvrigt ikke det fjerneste ude af
balance. Skvadderrøv.

Fra : Zeki

Dato : 04-09-07 22:13

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Den eneste muslim, du kan stole på, er en død muslim!

Her er lidt til dig:

"Fogh åbner for øget indvandring"
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/08/10/012203.htm

Sov godt!

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-09-07 23:07

Zeki wrote:
> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>
> Her er lidt til dig:
>
> "Fogh åbner for øget indvandring"
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/08/10/012203.htm
>
> Sov godt!

"Multietnisk samfund er spændende

- Jeg forestiller mig ikke et Danmark, hvor alle er ens. Det er spændende at
have et samfund, hvor mennesker er her med forskellig baggrund - forudsat at
man arbejder, forsørger sig selv og yder et bidrag til det danske samfund,
siger Anders Fogh Rasmussen."

Og vi ER jo allerede et multietnisk samfund, - det vi IKKE skal være er et
multikulturelt samfund.

Havde vi brugt de canadiske måder at importere indvandrere på, så havde vi
ikke haft samme problemer. MEN de har dog også haft flere terror-relaterede
oplevelser, det følger automatisk med en muslimsk indvandring.

Fra :    ab©

Dato : 04-09-07 19:04

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Endnu en gang har det vist sig, at herboende fremmede muligvis sysler ...

Kan du ikke selv se, at din argumentation lyder noget "tynd" - "Endnu en
gang har det .... _muligvis_ ..." Var det ikke ca. det samme du tænkte
sidst, da den var gal i Volsmose og Danmark nærmest stod på randen af 911 ?

Skal vi ikke lige tænke på, at der altså er tale om en indsats (fra PET),
der kan være sat i værk for at berettige "soldaternes" indsats overfor
"røverne" ? Hvem kunne ikke ønske at være sin egen arbejdsgiver

Er det i dine øren slet ikke påfaldende, at denne "afsløring" kommer
samtidig med, at der kunne være meget andet ubehageligt at debattere -
f.eks. Pia og skatteforliget ?

ab©

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-09-07 20:27

" ab©" skrev i en meddelelse

> Er det i dine øren slet ikke påfaldende, at denne >"afsløring" kommer
> samtidig med, at der kunne være meget andet >ubehageligt at debattere -
> f.eks. Pia og skatteforliget ?

Og det er så ikke i dine øren , blot en smule langt ude.
Jo Jo , naturligvis er det noget PET har opfundet til lejligheden.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : JBH

Dato : 04-09-07 21:01

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46ddb181$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Og det er så ikke i dine øren , blot en smule langt ude.
> Jo Jo , naturligvis er det noget PET har opfundet til lejligheden.

Jeps, det viser sig nok at det blot var nogle unge mennesker som var ved at
lave en musik-video

mvh
JBH

Fra : El Trabajador

Dato : 07-09-07 16:39

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i

> [...]
> meddelelse news:46ddb181$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeps, det viser sig nok at det blot var nogle unge mennesker som var

Det var jo også bare en stor løgn til at lulle bekymrede danskere i søvn
igen efter nogle ubehagelige afsløringer.
--
El Trabajador

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-07 20:45

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Er det i dine øren slet ikke påfaldende, at denne "afsløring" kommer
> samtidig med, at der kunne være meget andet ubehageligt at debattere -
> f.eks. Pia og skatteforliget ?
>

> ab©

Det ville jo være ganske i overensstemmelse med gammelkendt borgerlig
politik

Egon

Fra : Michael Weber

Dato : 04-09-07 23:16

> [...]
>
> Er det i dine øren slet ikke påfaldende, at denne "afsløring" kommer
> samtidig med, at der kunne være meget andet ubehageligt at debattere -

Det er ihvertfald interessant at afsløringen kommer netop under
finansforhandlingerne.
Endda med pressemøde, hvor P.E.T. jo naturligvis ikke kunne fortælle ret
meget.
Så hvorfor holde et pressemøde ?!

Mon P.E.T. fisker efter større bevillinger ?

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-09-07 08:14

Michael Weber wrote:
> [...]
> ret meget.
> Så hvorfor holde et pressemøde ?!
>
> Mon P.E.T. fisker efter større bevillinger ?

Alle organisationer fisker efter større bevillinger, - og nu har de endog
fået tyskerne med på at hjælpe med skatteforliget i Danmark:

Ritzau
Tre personer er blevet anholdt i Tyskland, fordi de ifølge myndighederne
havde en plan om et terrorangreb mod lufthavnen i Frankfurt og en amerikansk
militærbase i Ramstein.

Det bekræftede dem tyske forsvarsminister, Franz Josef Jung, onsdag, efter
at tv-stationen Südwestrundfunk tidligere havde rapporteret om begivenheden.

- Der var en overhængende trussel, sagde Jung, som ikke kom med detaljer.

Sikkerhedskilder siger til Südwestrundfunk, at to af de mistænkte er
tyskere, mens den tredje er pakistaner.

Radiostationen oplyste, at der er blevet fundet sprængstof i en lejlighed.
Det hed videre, at de anholdte var kommet meget langt med planlægningen.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-09-07 10:44

Den Tue, 04 Sep 2007 18:16:59 +0200 skrev Malene P:

> [...]
> i frelste her i gruppen så indrømme, at i måske har været en smule naive?

Er det Bin Larsen eller Kim Laden du mener

Fra : Ole

Dato : 09-09-07 14:50

Fra : Tim Petersen

Dato : 09-09-07 16:41

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Er det Bin Larsen eller Kim Laden du mener

Bortset fra skægget (formoder jeg) er det vist et fedt.

Tim