Al-Qaeda er nu også i DK
Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-09-07 15:34

Fra : Malene P

Dato : 04-09-07 16:27

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i en meddelelse
news:46dd6cbe$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> http://politiken.dk/indland/article373505.ece

Endda med dansk statsborgerskab. Det er søreme godt, at vi har brugt de
sidste årtier på at kaste den slags i grams.

Malene P

Fra : Pernille

Dato : 04-09-07 17:13

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/indland/article373505.ece

Jeg ville sådan ønske, at jeg kunne have tillid til muslimer!
Men det kan jeg ikke!
Hvordan skal jeg kunne stole på dem, når de bærer sig ad, som de gør
Det er jo altid de velintegrerede, der er terrorister...
Vi skulle nok aldrig have taget dem ind.
Det er sandelig trist!!!

Fra : Kim2000

Dato : 04-09-07 18:10

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er jo altid de velintegrerede, der er terrorister...
> Vi skulle nok aldrig have taget dem ind.

Jeg tænker på om det mon er dem her der er kulturberigende at have i landet?
Og jeg tænker på om det er dem her, som EL mener er frihedskæmpere der skal
sammenlignes med den danske modstandsbevægelse?

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 18:40

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev:

>"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>.news.tele.dk...

>Jeg tænker på om det mon er dem her
>der er kulturberigende at have i landet?

hirhirhirhir

>Og jeg tænker på om det er dem her,
>som EL mener er frihedskæmpere der skal
>sammenlignes med den danske
>modstandsbevægelse?

Det kan du sikkert få lang tid til at gå med. EL refererede dog
til irakiske oprørerne i det de opfatter som det besatte
Irak ... hvis sådan en lille detalje kan interessere dig.

Fra : Pernille

Dato : 04-09-07 18:53

> [...]
> landet? Og jeg tænker på om det er dem her, som EL mener er frihedskæmpere
> der skal sammenlignes med den danske modstandsbevægelse?

De kan ikke sammenlignes med dem, der var i den danske modstandsbevægelse!
Jeg håber, at Holger Danske snart begynder at røre på sig...!
Hvis muslimere ikke vil leve fredeligt, dør om dør med kristne, så skal de
ikke være her!!!

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 19:27

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>Hvis muslimere ikke vil leve
>fredeligt, dør om dør med kristne, så skal de
>ikke være her!!!

Kan du ikke pakke dit religionsfnidder ned og flytte det over i
en passende nyhedsgruppe?

Fra : Krumme

Dato : 04-09-07 19:38

"Peter Bang (slet 2981X)" <peterbang@2981Xprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke pakke dit religionsfnidder ned og flytte det over i
> en passende nyhedsgruppe?

Islam er religion og politik på samme tid! derfor er indlægget relevant for
denne gruppe.

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 20:12

Krumme <kkolsen@email.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet 2981X)"
> [...]

Bla bla bla. Pernilles rygmarvsrefleksioner er naturligvis ikke
relevante nogen steder.

Fra : Pernille

Dato : 04-09-07 19:51

"Peter Bang (slet 2981X)" <peterbang@2981Xprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke pakke dit religionsfnidder ned og flytte det over i
> en passende nyhedsgruppe?

At vi har så mange muslimer, her i landet, er vel en politisk beslutning.
Er det ikke?
Det er vel også kun politikere, der kan bestemme, hvad vi skal stille op med
dem, når de gentagne gange viser, at de ikke er til at stole på...

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 20:15

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>Det er vel også kun politikere, der
>kan bestemme, hvad vi skal stille op med
>dem, når de gentagne gange viser, at
>de ikke er til at stole på...

Og heldigvis for det. Dit alternativ med at regere efter
tåbelige, håbløse mantraer og angstneurotiske fobier.

Fra : Jim

Dato : 04-09-07 20:13

"Peter Bang (slet 2981X)" <peterbang@2981Xprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke pakke dit religionsfnidder ned og flytte det over i
> en passende nyhedsgruppe?

Når religion bliver politik og terrortrusler mod danskere, så passer det
fint ind her.
Måske er det dig, der ikke passer ind.

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 20:31

Jim <noonespecial@nospamtodayplease.com> skrev:
> [...]
>xt.news.tele.dk...

>Når religion bliver politik og
>terrortrusler mod danskere, så passer det

Det er muligt. Og hvis de der kristne og de der muslimer tog sig
lidt sammen og dyrkede deres pladder hjemme i privaten fremfor
ude blandt normalt fungerende individer, så var der meget der
var nemmere.

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-09-07 20:47

Peter Bang (slet WBPV9) wrote:

> [...]
> lidt sammen og dyrkede deres pladder hjemme i privaten fremfor
> ude blandt normalt fungerende individer, så var der meget der

Islam er en samfundsreligion, ellers er den slet ikke noget, - flertallet i
flere muslimske lande føler sig først som muslimer, SÅ som borgere i
landene. Islam er intet uden ritualerne, og det er jo en lovreligion, - hvis
du ikke skulle vide det.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-07 20:54

Ingen Glistrupist er overrasket over dagens fine politiindsats, der viser
hvor farlige muslimer er for danskerne

Tragisk at medierne bortforklarer og især interviewer apologetiske ,
ansvarsforflygtigende muslimer -
- og kvindelige "eksperter" der strudseagtigt fortrænger situatonens alvor

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 20:57

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev:

>Islam er en samfundsreligion, ellers
> [...]

En VW Lupo er en glimrende bybil, der kører forholdsvis langt på
literen - hvis du ikke skulle vide det.

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-07 21:19

"Peter Bang (slet NWV1W)" <peterbang@NWV1Wprivat.dk> wrote in message

> En VW Lupo er en glimrende bybil, der kører forholdsvis langt på
> literen - hvis du ikke skulle vide det.

Det ved jeg sgu ikke rigtig... den jeg lånte den anden dag gik i stå hver
gang man holdt stille

/Kim

Fra : Kim2000

Dato : 04-09-07 21:12

"Peter Bang (slet WBPV9)" <peterbang@WBPV9privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt sammen og dyrkede deres pladder hjemme i privaten fremfor
> ude blandt normalt fungerende individer, så var der meget der

Sikkert, men faktum er at uanset om vi kan lide det eller ej, så er vi midt
i en krig, som vi er blevet tvunget ind i og som vi ikke ønsker, men en krig
der ikke destro mindre vil afgøre om vi skal leve i middelalderen med
deraffølgende tortur, kvindeundertrykkelse, slaveri eller i en tid med
fremskridt, lighed og velstand, og faktum er ligeledes, at der ikke er plads
til begge dele på vores planet. Jeg har valgt side, måske er det på tide
nogle flere vælger, for det er man nødt til uanset om man vil eller ej. Og
krigen startede med 11/9 angrebet, hvis en enkelt venstreorienterede tosse
skulle være i tvivl, hverken Danmark eller USA ønskede en krig mod
Afghanistan eller Irak, man var tvunget ind i det. '
mvh
Kim

Fra : Jim

Dato : 04-09-07 21:25

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> venstreorienterede tosse skulle være i tvivl, hverken Danmark eller USA
> ønskede en krig mod Afghanistan eller Irak, man var tvunget ind i det. '

I følge Wafa Sultan startede krigen med Muhammed.

Fra : Radio og tv shoppen

Dato : 04-09-07 22:46

> [...]
> angrebet, hvis en enkelt venstreorienterede tosse skulle være i tvivl,
> hverken Danmark eller USA ønskede en krig mod Afghanistan eller Irak, man

Saddam havde intet at gøre 11/9 at gøre invasionen var/er ulovlig og har
kostet hvor mange ? en million mennesker eller deromkring. Før invasionen
var vi fjender med nogle få muhamedanske ekstremister, nu er vi takket være
invasionen og Bush store intellekt blevet uvenner med snart sagt alle
verdens 1000.000.000. Muhamedanere og på trods af at PET afslører det ene
komplot efter det andet dæmrer det ikke for idioterne her i gruppen at det
er dødbringene at pisse på en milliard fanatikere.

Hvad var det Napoleon engang sagde om Kineserne "Kina er en sovende kæmpe
man ikke ønsker at vække" en mere nutidig udgave kunne være "Islam er en
sovende kæmpe man ikke ønsker at vække". Men i tumper har vækket kæmpen og
nu skal i få dens vrede at føle. Det er blot synd at så mange uskyldige
ryger med i købet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-09-07 23:10

Radio og tv shoppen wrote:
> [...]
> har vækket kæmpen og nu skal i få dens vrede at føle. Det er blot
> synd at så mange uskyldige ryger med i købet.

Islam "vågnede" omkring år 1970, og bin Laden erklærede krig mod Vesten
længe før Irak og Afghanistan fik besøg af USA.

Fra : Radio og tv shoppen

Dato : 04-09-07 23:48

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Islam "vågnede" omkring år 1970, og bin Laden erklærede krig mod Vesten
> længe før Irak og Afghanistan fik besøg af USA.

Og hvilken relevans har det at gøre med mit indlæg Einstein. BTW Islam
vågnede ikke i 1970! Islam er først ved at vågne nu, som iøvrigt fremgår af
nyhederne.

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-09-07 07:44

Radio og tv shoppen wrote:
> [...]
>>

> Og hvilken relevans har det at gøre med mit indlæg Einstein. BTW Islam
> vågnede ikke i 1970! Islam er først ved at vågne nu, som iøvrigt

Islams "genfødsel" startede omkring 1970, - nogle siger 1928 med Det
Muslimske Broderskab, og andre mener der først kom rigtig skub i
revolutionen efter 1979, men den har altså været i gang i mange år.

Omkring 1970 var der næsten ingen kvinder med slør i fx Egypten, NU er der
næsten ingen kvinder *uden* slør, bare for at nævne et tegn, - Einstein.

Fra : Zeki

Dato : 04-09-07 22:58

> [...]
> angrebet, hvis en enkelt venstreorienterede tosse skulle være i tvivl,
> hverken Danmark eller USA ønskede en krig mod Afghanistan eller Irak, man

Jeg troede ikke at der var nogle som stadig tror at Irak havde noget med
9/11 og terrorisme at gøre i 2001. Jeg ser at jeg tog fejl.

Fra : Pernille

Dato : 05-09-07 07:19

> [...]
> venstreorienterede tosse skulle være i tvivl, hverken Danmark eller USA
> ønskede en krig mod Afghanistan eller Irak, man var tvunget ind i det. '

Præcis!

Fra : Jim

Dato : 04-09-07 21:19

"Peter Bang (slet WBPV9)" <peterbang@WBPV9privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> lidt sammen og dyrkede deres pladder hjemme i privaten fremfor
> ude blandt normalt fungerende individer, så var der meget der

Jamen dog.. Hvordan synes du, at du kan tillade dig at bede herrefolket,
altså muhamedanerne hjem og dyrke verdens største fredsreligion?
Du skulle skamme dig.

(ironi kan forkomme)

Og hvad de kristne angår, så er jeg ligeglad med, hvor de dyrker deres
religion.
Danmark er trods alt et kristent land.

Fra : Pjensen73

Dato : 06-09-07 21:23

Den Thu, 06 Sep 2007 21:58:44 +0200 skrev @:

> Hvem støtter du?
> Den danske befolkning eller muhamedanske terrorister?

Jeg er efterhånden bange for at han støtter muhamedanske terrorister,
siden han endnu ikke har ville svare hvem han ville støtte. Havde han
støttet den danske befolkning, havde han forlængst skrevet det.

Fra : Pjensen73

Dato : 10-09-07 20:38

Den Thu, 06 Sep 2007 22:06:30 +0000 skrev slet BKI3T:

> <peterbang@A39Y7privat.dk>

> Tøsedreng.

> Dine analytiske evner er urimeligt ringe. Er du altid så snotdum
> og ubegavet naiv???

Må vi så få at vide, hvem du støtter?

Fra : Jim

Dato : 04-09-07 20:09

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i meddelelsen
> http://politiken.dk/indland/article373505.ece
Det er da ingen nyhed.
Jeg har hele tiden været overbevist om, at Danmark huser ægte muslimer, der
er parat til at udøve koranens bud.
At de har forbindelse til Al-Qaeda kommer ikke bag på selvtænkernde
mennesker.

Fra : Pjensen73

Dato : 04-09-07 20:32

Den Tue, 04 Sep 2007 19:09:47 +0200 skrev Kim2000:

> [...]
> Og jeg tænker på om det er dem her, som EL mener er frihedskæmpere der skal
> sammenlignes med den danske modstandsbevægelse?

Det ER frihedskæmpere, som skal forsvarer sig mod den danske befolkning i
Danmark.

Fra : Pjensen73

Dato : 04-09-07 20:34

Den Tue, 04 Sep 2007 18:27:07 +0000 skrev slet 2981X:

> Kan du ikke pakke dit religionsfnidder ned og flytte det over i
> en passende nyhedsgruppe?

Hvem støtter du?
Den danske befolkning eller muslimske terrorister?

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-07 20:58

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:

>Hvem støtter du?
>Den danske befolkning eller muslimske terrorister?

Tag dig sammen

Fra : @

Dato : 04-09-07 22:03

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-07 13:19

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 04 Sep 2007 19:58:05 GMT, Peter Bang
<peterbang@685NLprivat.dk>

>Hvem støtter du?
>Den danske befolkning eller muhamedanske terrorister?

Hvornår hæver du dig over børnehavestadiet? Du er jo infantil.

Fra : @

Dato : 05-09-07 15:54

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-07 21:59

Fra : @

Dato : 06-09-07 20:59

Fra : Peter Bang

Dato : 06-09-07 23:05

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 05 Sep 2007 20:58:47 GMT, Peter Bang
<peterbang@A39Y7privat.dk>

>Hvem støtter du?
>Den danske befolkning eller muhamedanske terrorister?

Du er jo neurotisk.

Fra : @

Dato : 10-09-07 20:13

Fra : Pjensen73

Dato : 04-09-07 21:24

Den Tue, 04 Sep 2007 19:58:05 +0000 skrev slet 685NL:

> Tag dig sammen

Nå, så simpelt spørgsmål kunne du ikke svare på.

Fra : translat

Dato : 05-09-07 18:06

"Radio og tv shoppen"

> [...]
> sovende kæmpe man ikke ønsker at vække". Men i tumper har vækket kæmpen og

Ha! Du sammenligner da ikke muslimerne med kineserne? Er du klar over,
at læsefærdigheden i Kina er langt højere end den gennemgående er i
de muslimske lande, selv om det kinesiske skrivesystem mange tusinde
skrifttegn er enormt mere kompliceret end de alfabetiske
skrivesystemer, de har i de muslmske lande. Man kan næsten lære det
arabiske alfabet på en weekend. Er du klar over, at kineserne laver
computers, biler og skibe? Hvad laver de i de muslimske lande?
Malaysia er vist det eneste muslimske land, hvor man laver biler.

Bent

Fra : Radio og tv shoppen

Dato : 05-09-07 18:42

"translat" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
"Radio og tv shoppen"

> [...]
> sovende kæmpe man ikke ønsker at vække". Men i tumper har vækket kæmpen og

Ovenstående kommentar vise min pointe, har kineserene lavet bare halvt så
meget ballade som Muhameds krigere??.

>Bent

De laver bombebælter til selvmordsbombere.

Fra : Kim2000

Dato : 05-09-07 20:45

> [...]

> sovende kæmpe man ikke ønsker at vække". Men i tumper har vækket kæmpen og

Det er vel lige præcis den uvidenhed der gør mellemøsten farlig

Fra : Henrik

Dato : 05-09-07 22:12

> Godhedsindustrien har gjort det til et veldædigt og lukrativ projekt at være
> de facto landsforrædere.
>
> Man kunne som en meget lille start lukke deres skattefinancierede
> virksomhed.
>
> Den hykleriske godhedspest når desværre langt ind i regeringen.
>
> Mvh
> Martin

Deres skatte skattefinancierede virksomhed?

Hvad mener du med det?

H.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-07 00:42

"Henrik" <meatgoogle@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Mvh
> Martin

Deres skatte skattefinancierede virksomhed?

-------------

Det er den eneste kendte måde at køre en legal forretning, som der ikke er
kunder til.

Mvh
Martin

Fra : Henrik

Dato : 05-09-07 18:27

On Sep 4, 9:09 pm, "Jim" <noonespec...@nospamtodayplease.com> wrote:
> [...]
> er parat til at udøve koranens bud.
> At de har forbindelse til Al-Qaeda kommer ikke bag på selvtænkernde

Hvornår ser vi igen de danske friheds kæmpere?

Hvornår siger den danske befolkning fra?

Og hvordan syntes i iøvrigt vi skal sige fra?

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-09-07 19:36