Racistisk hetz mod rapper
Fra : Peder

Dato : 03-09-07 20:15

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article333851.ece

Hallo, hvorfor kan Lil Kim ikke få lov at køre, når der jo
FAKTISK ER nummerplader på bilen, bare ikke med almindelige
bogstaver.

Lil Kim har været anholdt så mange gange, at det snart ligner en
hetz fra politites side.

En anden af mine yndlingsrappere hedder papoose:

http://www.mixtapetorrent.com/files/menacetosociety2.jpg

YOYOYO, WHATS UP NIGGAS

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : E.M.

Dato : 03-09-07 18:46

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bogstaver.
>
> Lil Kim har været anholdt så mange gange, at det snart ligner en

Ja det er sgu for galt at man ikke engang kan få lov til at køre uden
kørekort, det er helt klart racisme.

> En anden af mine yndlingsrappere hedder papoose:

Rapper er babysprog, det hedder altså and

E.M.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-09-07 18:55

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:fbhfe1$kbq$1@aioe.org
> http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article333851.ece
>
> Hallo, hvorfor kan Lil Kim ikke få lov at køre,

Kan det tænkes det var fordi hun ikke havde kørekort ?

> når der jo
> FAKTISK ER nummerplader på bilen, bare ikke med almindelige
> bogstaver.

Og der er garanteret regler for hvordan en nummerplade skal være udformet
(det er nok svært for dig at forstå)

> Lil Kim har været anholdt så mange gange, at det snart ligner en
> hetz fra politites side.

Tilsyneladende ikke uden grund.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 03-09-07 19:07

On Mon, 3 Sep 2007 19:14:41 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

>http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article333851.ece
>
>Hallo, hvorfor kan Lil Kim ikke få lov at køre, når der jo
>FAKTISK ER nummerplader på bilen, bare ikke med almindelige
>bogstaver.

det er ikke en godkendt nummerplade

Lil Kim har ikke kørekort

>Lil Kim har været anholdt så mange gange, at det snart ligner en
>hetz fra politites side.

det kunne sikkert hjælpe gevaldigt hvis Lil Kim begyndte at overholde
reglerne

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Lars Ehlers

Dato : 03-09-07 21:59

wrote:

>http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article333851.ece
>
>Hallo, hvorfor kan Lil Kim ikke få lov at køre, når der jo
>FAKTISK ER nummerplader på bilen, bare ikke med almindelige
>bogstaver.

Hvor ser du de nummerplader? Jge kan kun se noget, der ligner en
reklame for den forhandler, der solgte hende bilen. Jeg mener ikke, at
man kan køre rundt uden nummerplader i New York, som man kan i andre
stater (med en midlertidig registreringsattest i forruden).

Og hun burde vel ikke få lov til at køre uden kørekort heller?

>Lil Kim har været anholdt så mange gange, at det snart ligner en
>hetz fra politites side.

Hvis du kender bare en lille smule til Lil Kim og de typer, som hun
normalt er forbindes med, så er det ikke spor underligt.

Racistisk? Nej, det kan jeg ikke se.

Og alt det der yoyoyo halløj kan du godt vænne dig af med, det er
typisk snak fra en hvid fyr, som tror, at han er "down with the
brothers". Eller som tror, at alle sorte amerikanere snakker på den
måde. Så her lykkedes det dig at være racistisk selv

--
Lars Ehlers