Dagens bedste...
Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 02-09-07 15:31

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8127112.html?rss

"Folkelig opbakning spiller naturligvis en rolle for os, og vi oplever
en stigende opbakning til vores kamp for et nyt ungdomshus. Vi
fornemmer, at opbakningen aldrig har været større, end den er nu," lyder
det fra aktivisternes pressegruppe.

*Muaaaaaahahahahahahaha*

Måske bør de narkotestes, inden de udtaler sig næste gang.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-09-07 15:39

William 'Billy-Boy' Boysen wrote:
> [...]
> en stigende opbakning til vores kamp for et nyt ungdomshus. Vi
> fornemmer, at opbakningen aldrig har været større, end den er nu," lyder

Jeg ved ikke om man kan kalde det opbakning, men jeg så mange helt
almindelige mennesker i helt almindeligt tøj der også smed flasker
og andet lort efter politiet da jeg cyklede rundt på Nørrebro i nat.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : John Doe

Dato : 02-09-07 15:45

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> Jeg ved ikke om man kan kalde det opbakning,
> men jeg så mange helt almindelige mennesker i helt
> almindeligt tøj der også smed flasker og andet lort
> efter politiet da jeg cyklede rundt på Nørrebro i nat.

De forsøgte nok blot at ramme voldspsykopaterne...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-09-07 16:00

John Doe wrote:
> De forsøgte nok blot at ramme voldspsykopaterne...

Med mindre du her mener betjentene vil jeg vudere at du tager fejl,
der var ingen "sortklædte" at se i den ende af Nørrebrogade.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : hanzen

Dato : 02-09-07 17:06

> Jeg ved ikke om man kan kalde det opbakning, men jeg så mange helt
> almindelige mennesker i helt almindeligt tøj der også smed flasker
> og andet lort efter politiet da jeg cyklede rundt på Nørrebro i nat.

Du mener altså også at de autognome ikke er almindelige mennesker.
Så kom vi da så langt.
--
hilzen
hanzen

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-09-07 19:05

> Jeg ved ikke om man kan kalde det opbakning, men jeg så mange helt
> almindelige mennesker i helt almindeligt tøj der også smed flasker
> og andet lort efter politiet da jeg cyklede rundt på Nørrebro i nat.

Ifølge politiet benyttede en del indvandrerbander lejligheden til at få lidt
sjov i gaden, dvs. muligheden for at plyndre butikker og forsøge at slå
"svinene" (dvs. de af os andre udpegede myndighedspersoner - politiet)
ihjel. Måske du forveksler den "folkelige" opbakning med dem?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-09-07 16:05

"William 'Billy-Boy' Boysen"

> Måske bør de narkotestes, inden de udtaler sig næste >gang.

Ja det er virkelig dagens bedste,
og det bliver meget bedre, nu kan vi se bla EL melde ud
at det er en revolutionær kamp de unge er ude i.
Plyndringer og gemen vold er nu en "kamp"

De bliver også lødsladt , helt som forventet.

Hvad var det lige Nazi johni, havde lavet ?
Han sidder nu i 4 uger .
Men hans "kamp" er jo ikke det samme vel
Så meget om retsfølesen i dagens Danmark , hvor herre bevares.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : John Doe

Dato : 02-09-07 17:06

"Michael Meidahl Jensen" wrote:
> Hvad var det lige Nazi johni, havde lavet ?
> Han sidder nu i 4 uger .
> Men hans "kamp" er jo ikke det samme vel
> Så meget om retsfølesen i dagens Danmark ,
> hvor herre bevares.

Han smadrede ikke butiker og ejendom.
Han plyndrede ikke butiker.
Han brændte ikke af politivogne.
Han kastede ikke brosten på politifolk.
Han brændte ikke ejendom af.

Så det er vel bare rimeligt at han får en længere straf... ?

Fra : Torben

Dato : 02-09-07 17:06

"William 'Billy-Boy' Boysen" <Billy-Boy.er.med@tur.for.første.gang> wrote in
message news:i5ild351j8tre82dmrf5qkqd8livs92s7n@4ax.com...
> [...]
> en stigende opbakning til vores kamp for et nyt ungdomshus. Vi
> fornemmer, at opbakningen aldrig har været større, end den er nu," lyder

"Stigende opbakning"? Jeg tror nu nærmere at der er tale om det modsatte..

mvh
Torben

Fra : Pjensen73

Dato : 02-09-07 19:24

Den Sun, 02 Sep 2007 18:06:13 +0200 skrev John Doe:

> [...]
> Han kastede ikke brosten på politifolk.
> Han brændte ikke ejendom af.
>
> Så det er vel bare rimeligt at han får en længere straf... ?

Ja, han stod jo i vejen, så han blev fængslet, fordi politiet kørte ind i
ham.

Fra : Wilstrup

Dato : 03-09-07 18:03

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46daffd7$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Ja, han stod jo i vejen, så han blev fængslet, fordi
> politiet kørte ind i
> ham.

Han slog på politiet - det er en kriminel handling -hvad er
det nu liiige du ikke forstår - men jeg forstår i hvert fald
dit kvalmende forsvar for nazisterne. Det er vist så tæt på
afklædning af dig som vi kan komme i denne omgang.

Fra : John Doe

Dato : 03-09-07 19:56

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
> Han slog på politiet - det er en kriminel
> handling

Du mener vel at de kriminelle voldspsykopaterne som ødelægger Nørrebro ikke
slår på politiet.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-09-07 21:23

John Doe wrote:
> Du mener vel at de kriminelle voldspsykopaterne som ødelægger Nørrebro ikke
> slår på politiet.

Det er der jo ikke nogen der har sagt, men de bliver - lige præcis
som Jonni Hansen ville være blevet det - løsladt, hvis der ikke er
nogle beviser.. og særligt, hvis politiet ikke engang ved hvad de
vil sigte dem for.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Pjensen73

Dato : 03-09-07 18:33

Den Mon, 03 Sep 2007 19:03:20 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
> dit kvalmende forsvar for nazisterne. Det er vist så tæt på
> afklædning af dig som vi kan komme i denne omgang.

Jeg forsvarer deres demokratiske rettigheder, lige som vi andre har, men
når man kan påstå at DDR var demokratisk, så undre det mig ikke at du er
modstander af, at Jonni Hansen skal have demokratiske rettigheder.

Fra : Pjensen73

Dato : 03-09-07 20:19

Den Mon, 03 Sep 2007 20:15:48 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc4532$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Nej, lille Pjevs- jeg PÅSTÅR ikke at DDR var demokratisk -jeg
> SIGER at det VAR demokratisk.

Så siger vi det. Håber bare ikke at du bilder dine elever det ind.

> Nazibøllen Jonni Hansen ER IKKE demokratisk og ønsker heller
> ikke demokrati, men diktatur, så det undrer mig ikke at du er
> modstander af at han skal have samme behandling som de
> autonome. Og der er BEVIS på at han slog en betjent.

Jonni Hansen har ligeså meget ret til at færdes på gaden som du har,
uanset holdning.
Han slog ud efter betjenten, da politiet kørte ind i ham.

Fra : Pjensen73

Dato : 03-09-07 23:40

Den Mon, 03 Sep 2007 21:29:33 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc5e41$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg "bilder" ikke nogen noget ind- jeg fortæller det som det
> var.

Det er jo løgn, og det ved du også godt.

> han slog en betjent, så nej!

Men når kommunisterne slår betjente er det iorden?

> Vås -han slog løs på en betjent der ville bede ham om at
> forlade stedet. Han kom bevidst i vejen for en skovvogn, og da
> han blev bedt af en delingsfører om at forlade stedet, for JH
> løs på denne og blev anholdt.

Nå!