|
| De får aldrig et ungdomshus Fra : Pjensen73 |
Dato : 02-09-07 12:57 |
|
De unge ballademagere på Nørrebro får aldrig et nyt ungdomshus, hvis
de fortsætter med at omdanne København til krigsskueplads, lyder det fra
Københavns Politi. Mindst 17 anholdte bliver fremstillet i grundlovsforhør.
http://jp.dk/indland/article1070579.ece
Mon Hans Jørgensen og Peter Heide er nogle af de anholdte?
| |
John Doe (02-09-2007)
| Kommentar Fra : John Doe |
Dato : 02-09-07 13:55 |
|
"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
> De unge ballademagere på Nørrebro får aldrig et nyt ungdomshus, hvis
> de fortsætter med at omdanne København til krigsskueplads, lyder det fra
> Københavns Politi. Mindst 17 anholdte bliver fremstillet i
> grundlovsforhør.
Desværre vil nok Enhedslisten og SF sørge for at voldspsykopaterne igen får
et gratis terroristcenter.
| |
Per Rønne (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 02-09-07 14:12 |
|
John Doe <abuse@127.0.0.1> wrote:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
> > De unge ballademagere på Nørrebro får aldrig et nyt ungdomshus, hvis
> > de fortsætter med at omdanne København til krigsskueplads, lyder det fra
> > Københavns Politi. Mindst 17 anholdte bliver fremstillet i
> > grundlovsforhør.
>
> Desværre vil nok Enhedslisten og SF sørge for at voldspsykopaterne igen får
> et gratis terroristcenter.
Ikke så længe S ikke vil være med ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
John Doe (02-09-2007)
| Kommentar Fra : John Doe |
Dato : 02-09-07 14:16 |
|
""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote:
> Ikke så længe S ikke vil være med ...
Bare rolig, SF og Enhedslisten skal nok få S og De Radikale med sig. Det er
jo altfor synd for voldspsykopaterne at de ikke har et terroristrede...
| |
Per Rønne (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 02-09-07 14:45 |
|
John Doe <abuse@127.0.0.1> wrote:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote:
> > Ikke så længe S ikke vil være med ...
>
> Bare rolig, SF og Enhedslisten skal nok få S og De Radikale med sig. Det er
> jo altfor synd for voldspsykopaterne at de ikke har et terroristrede...
Egon Weidekamp undlod aldrig at sige, at den største fejl han begik i
sin overborgmestertid var, da han 'gav' de autonome det gamle Folkets
Hus på Jagtvej 69.
Det lykkedes så Kramer at slippe af med det igen. Jeg tror ikke at Ritt
hopper med på den vogn at der skabes et nyt 'brugerstyret' ungdomshus.
Og lad os så lige se på mandatfordelingen:
S : 19.
R : 7.
K : 3.
V : 7.
DF: 3.
-------
39.
Så har SF 7, Enhedslisten 6 og der er tre løsgængere, i alt 16. Og altså
i alt 55 borgerrepræsentanter, så der skal 28 til at danne et flertal.
SR: 26. SV: 26. Bare K eller DF er med i en af de to konstellationer, så
kan der dannes et anti-ungdomshus flertal, som kan forhandle et budget
på plads.
Slet, slet ikke umuligt. Udskift Enhedslisten med K eller DF, eller blot
med to af de tre løsgængere [hvoraf Wininie Bendtson og Finn Rudaizky i
øvrigt er valgt ind som socialdemokrater, mens Wallait Khan har været
lidt mere 'omskiftelig', men valgt på Venstres liste].
< http://www.ae35-unit.dk/kort/borgerrep.html>
Hvis SF og Enhedslisten insisterer på et nyt, 'brugerstyret' ungdomshus,
så vil det ikke være svært for Ritt Bjerregaard at finde et nyt
budgetflertal ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
Peter Heide (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Peter Heide |
Dato : 02-09-07 14:15 |
|
"John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i meddelelsen
news:3pyCi.88399$jb2.15178@fe73.usenetserver.com...
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
>> De unge ballademagere på Nørrebro får aldrig et nyt ungdomshus, hvis
>> de fortsætter med at omdanne København til krigsskueplads, lyder det fra
>> Københavns Politi. Mindst 17 anholdte bliver fremstillet i
>> grundlovsforhør.
>
> Desværre vil nok Enhedslisten og SF sørge for at voldspsykopaterne igen
> får et gratis terroristcenter.
>
Selvfølgelig får de et nyt hus og det skal de også ha'
De dér småuroligheder i nat bliver peanuts i forhold til hvad der
er i vente til december. Desværre . Man må håbe at Ritt og hendes
slæng, snart har fundet af at det er alvorligt ment, inden det
går rigtig galt.
| |
hanzen (02-09-2007)
| Kommentar Fra : hanzen |
Dato : 02-09-07 14:23 |
|
"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:46dab7d0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i meddelelsen
> news:3pyCi.88399$jb2.15178@fe73.usenetserver.com...
> De dér småuroligheder i nat bliver peanuts i forhold til hvad der
> er i vente til december. Desværre . Man må håbe at Ritt og hendes
> slæng, snart har fundet af at det er alvorligt ment, inden det
> går rigtig galt.
>
>
Mon du selv er klar over hvad du skriver?
Jeg vil håbe myndighederne slår så hamrende hårdt ned på de autognome
voldsbåtnakker næste gang at mødrene ikke kan genkende deres møgyngel når de
efter flere år kommer ud af spjældet.
--
hilzen
hanzen
| |
Thomas H. (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Thomas H. |
Dato : 02-09-07 14:31 |
|
"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:46dab7d0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> Selvfølgelig får de et nyt hus og det skal de også ha'
Må jeg også få et? Gerne omkring Ballerup, og helst omkring 140 kvdm.
Jeg vil modsat dem på Nørrebro gerne give, skal vi sige 200.000 for det.
> De dér småuroligheder i nat bliver peanuts i forhold til hvad der
> er i vente til december. Desværre .
Er du da igang med at planlægge noget?
>Man må håbe at Ritt og hendes
> slæng, snart har fundet af at det er alvorligt ment, inden det
> går rigtig galt.
Jeg håber sgu at I snart finder ud af alvoren...
| |
Per Rønne (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 02-09-07 14:45 |
|
Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:
> "John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i meddelelsen
> news:3pyCi.88399$jb2.15178@fe73.usenetserver.com...
> > "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
> >> De unge ballademagere på Nørrebro får aldrig et nyt ungdomshus, hvis
> >> de fortsætter med at omdanne København til krigsskueplads, lyder det fra
> >> Københavns Politi. Mindst 17 anholdte bliver fremstillet i
> >> grundlovsforhør.
> >
> > Desværre vil nok Enhedslisten og SF sørge for at voldspsykopaterne igen
> > får et gratis terroristcenter.
> >
> Selvfølgelig får de et nyt hus og det skal de også ha'
>
> De dér småuroligheder i nat bliver peanuts i forhold til hvad der
> er i vente til december. Desværre . Man må håbe at Ritt og hendes
> slæng, snart har fundet af at det er alvorligt ment, inden det
> går rigtig galt.
Gadens parlament skal ikke vinde i denne sag. Har I virkelig ikke lært
om Tyskland omkring 1930?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
N_B_DK (02-09-2007)
| Kommentar Fra : N_B_DK |
Dato : 02-09-07 14:56 |
|
"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> De dér småuroligheder i nat bliver peanuts i forhold til hvad der
> er i vente til december. Desværre . Man må håbe at Ritt og hendes
> slæng, snart har fundet af at det er alvorligt ment, inden det
> går rigtig galt.
Gad vide om i stopper den dag i har fået slået en ihjel, eller om det blot
giver jer mere blod på tanden, men før eller siden vil i blive tiltalt for
terrorvirksomhed, og så ender festen for jer.
--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
| |
vvv (02-09-2007)
| Kommentar Fra : vvv |
Dato : 02-09-07 17:03 |
|
"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46dac13d$0$90276
> Gad vide om i stopper den dag i har fået slået en ihjel, eller om det blot
> giver jer mere blod på tanden, men før eller siden vil i blive tiltalt for
> terrorvirksomhed, og så ender festen for jer.
Næppe, da det intet har at gøre med terror. De kan blive dømt for alt muligt
andet, men ikke for terror.
Men du er desværre ikke den eneste der er ved at udvande begrebet terror
foldstændigt, ved at råbe terrorister efter alle du ikke kan lide.
vv
| |
N_B_DK (02-09-2007)
| Kommentar Fra : N_B_DK |
Dato : 02-09-07 17:26 |
|
"vvv" <?@?> wrote in message
news:46dadea8$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> Næppe, da det intet har at gøre med terror. De kan blive dømt for alt
> muligt andet, men ikke for terror.
Terror er i min verden når man anvender vold og trusler for at opnå et
politisk mål.
> Men du er desværre ikke den eneste der er ved at udvande begrebet
> terror foldstændigt, ved at råbe terrorister efter alle du ikke kan
> lide.
For min skyld må de gerne demostrere lige så tosset de vil, men når der skal
smadres osv. så stopper festen.
--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
| |
vvv (02-09-2007)
| Kommentar Fra : vvv |
Dato : 02-09-07 18:17 |
|
"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46dae46f$0$90262
> Terror er i min verden når man anvender vold og trusler for at opnå et
> politisk mål.
>
Så mangler vi bare et nyt ord for den rigtige terror (bombesprængeninger i
bybusser og den slags) når terrorbegrebet bliver udvandet til at omfatte det
der i gamle dage bare hed optøjer, vold, oprør, osv.
vv
| |
@ (02-09-2007)
| Kommentar Fra : @ |
Dato : 02-09-07 20:42 |
|
On Sun, 2 Sep 2007 19:17:00 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>
>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:46dae46f$0$90262
>
>> Terror er i min verden når man anvender vold og trusler for at opnå et
>> politisk mål.
>>
>Så mangler vi bare et nyt ord for den rigtige terror
næ
de autonome voldsforbrydere udøver i allerhøjeste grad terrorisme
<<<<<
http://da.wikipedia.org/wiki/Terror
"§ 114. For terrorisme straffes med fængsel indtil på livstid den, som
med forsæt til at skræmme en befolkning i alvorlig grad eller
uretmæssigt at tvinge danske eller udenlandske offentlige myndigheder
eller en international organisation til at foretage eller undlade at
foretage en handling eller at destabilisere eller ødelægge et lands
eller en international organisations grundlæggende politiske,
forfatningsmæssige, økonomiske eller samfundsmæssige strukturer begår
en eller flere af følgende handlinger, når handlingen i kraft af sin
karakter eller den sammenhæng, hvori den begås, kan tilføje et land
eller en international organisation alvorlig skade:
Manddrab efter § 237.
Grov vold efter § 245 eller § 246.
Frihedsberøvelse efter § 261.
Forstyrrelse af trafiksikkerheden efter § 184, stk. 1, retsstridige
forstyrrelser i driften af almindelige samfærdselsmidler m.v. efter §
193, stk. 1, eller groft hærværk efter § 291, stk. 2, hvis disse
overtrædelser begås på en måde, der kan bringe menneskeliv i fare
eller forårsage betydelige økonomiske tab.
Kapring af transportmidler efter § 183 a.
Grove våbenlovsovertrædelser efter § 192 a eller lov om våben og
eksplosivstoffer § 10, stk. 2.
Brandstiftelse efter § 180, sprængning, spredning af skadevoldende
luftarter, oversvømmelse, skibbrud, jernbane- eller anden
transportulykke efter § 183, stk. 1 og 2, sundhedsfarlig forurening af
vandforsyningen efter § 186, stk. 1, sundhedsfarlig forurening af ting
bestemt til almindelig udbredelse m.v. efter § 187, stk. 1.
Stk. 2. På samme måde straffes den, som med det i stk. 1 nævnte forsæt
transporterer våben eller eksplosivstoffer.
Stk. 3. Endvidere straffes på samme måde den, der med det i stk. 1
nævnte forsæt truer med at begå en af de i stk. 1 og 2 nævnte
handlinger."
<<<<<<
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
| |
Ukendt (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 03-09-07 10:38 |
|
"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:46dab7d0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>>
> Selvfølgelig får de et nyt hus og det skal de også ha'
>
> De dér småuroligheder i nat bliver peanuts i forhold til hvad der
> er i vente til december. Desværre . Man må håbe at Ritt og hendes
> slæng, snart har fundet af at det er alvorligt ment, inden det
> går rigtig galt.
>
Underlig opfattelse, at lægge for dagen.
Men når du , og enkelte andre, nu har denne opfattelse, at man skal kunne
true sig til ting og sager:
Hvad mon jeg skulle gøre, for at du ville finde det helt naturligt, at
overlade mig 50% af din løn?
Gider du fortælle mig det?
Hvor går din grænse?
Egon
| |
Poul Larsen (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Poul Larsen |
Dato : 02-09-07 17:57 |
|
Hvis vi skal være med til at give dem et hus , så skal vi også have lov til
at rive lortet ned med det samme ud med de hærværks bøller
"John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i en meddelelse
news:3pyCi.88399$jb2.15178@fe73.usenetserver.com...
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
>> De unge ballademagere på Nørrebro får aldrig et nyt ungdomshus, hvis
>> de fortsætter med at omdanne København til krigsskueplads, lyder det fra
>> Københavns Politi. Mindst 17 anholdte bliver fremstillet i
>> grundlovsforhør.
>
> Desværre vil nok Enhedslisten og SF sørge for at voldspsykopaterne igen
> får et gratis terroristcenter.
>
>
>
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 10:33 |
|
"Poul Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46daeb5c$0$90264$14726298@news.sunsite.dk:
> Hvis vi skal være med til at give dem et hus , så skal vi også have
> lov til at rive lortet ned med det samme ud med de hærværks bøller
Kunne man ikke få dig til at bundposte (?), det er etiketten at man gør
sådan her på Usenet. Ellers bliver det møgforvirrende at læse for alle.
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Hans Joergensen (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 02-09-07 14:44 |
|
Pjensen73 wrote:
> De unge ballademagere på Nørrebro får aldrig et nyt ungdomshus, hvis
> de fortsætter med at omdanne København til krigsskueplads, lyder det fra
> Københavns Politi. Mindst 17 anholdte bliver fremstillet i grundlovsforhør.
Det er jo ikke Københavns Politi der bestemmer den slags, heldigvis.
> Mon Hans Jørgensen og Peter Heide er nogle af de anholdte?
Næh, jeg var blot tilskuer, men jeg, og ca. 20 andre tilskuere fik
da et godt lag tåregas - uden nogen grund så vidt jeg kunne vudere - da
politiet gik i panik over at der var gået ild i den bil de havde efterladt
da de havde taget godt med gas på dem selv inden i den..
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
N_B_DK (02-09-2007)
| Kommentar Fra : N_B_DK |
Dato : 02-09-07 14:59 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnfdlfgm.jdr.haj@pluto.bananas.dk
> da politiet gik i panik over at der var gået ild i den bil de havde
> efterladt da de havde taget godt med gas på dem selv inden i den..
At de efterlader den, giver det jer ret til at stikke ild til den ? og fuck
hvor er jeg træt af ens skattepenge skal gå til at passe på alm. borgere
imod hjernedøde spader som jer, håber faktisk at lokal borgerne tager sagen
i egen hånd og en gang for alle viser jer at i er uønskede.
--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
| |
Hans Joergensen (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 02-09-07 15:33 |
|
N_B_DK wrote:
> At de efterlader den, giver det jer ret til at stikke ild til den ? og fuck
> hvor er jeg træt af ens skattepenge skal gå til at passe på alm. borgere
> imod hjernedøde spader som jer, håber faktisk at lokal borgerne tager sagen
> i egen hånd og en gang for alle viser jer at i er uønskede.
Jeg har ikke sat ild til en bil... det har ikke noget med mig at
gøre.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Krumme (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Krumme |
Dato : 02-09-07 16:56 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnfdlic9.jdr.haj@pluto.bananas.dk...
> N_B_DK wrote:
>> At de efterlader den, giver det jer ret til at stikke ild til den ? og
>> fuck
>> hvor er jeg træt af ens skattepenge skal gå til at passe på alm. borgere
>> imod hjernedøde spader som jer, håber faktisk at lokal borgerne tager
>> sagen
>> i egen hånd og en gang for alle viser jer at i er uønskede.
>
> Jeg har ikke sat ild til en bil... det har ikke noget med mig at
> gøre.
>
> // Hans
Men tager du afstand fra handlingen, det er altså borgere i Danmark der har
betalt den bil som autospasserne satte ild til????
| |
Hans Joergensen (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 02-09-07 19:08 |
|
Krumme wrote:
> Men tager du afstand fra handlingen, det er altså borgere i Danmark der har
> betalt den bil som autospasserne satte ild til????
Jeg gider ikke spilde min tid med noget så latterligt som "jeg tager
afstand fra"-udtrykket, det er noget politikere bruger som en
undskyldning for ikke at foretage sig yderligere i en sag.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
John Doe (02-09-2007)
| Kommentar Fra : John Doe |
Dato : 02-09-07 20:38 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> Jeg gider ikke spilde min tid med noget så latterligt
> som "jeg tager afstand fra"-udtrykket, det er noget
> politikere bruger som en undskyldning for ikke at
> foretage sig yderligere i en sag.
Lad os håbe at voldspsykopaterne smadrer noget du ejer næste gang.
| |
Tony (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Tony |
Dato : 02-09-07 22:48 |
|
"John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i en meddelelse
news:EiECi.79052$Mp2.41256@fe52.usenetserver.com...
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>> Jeg gider ikke spilde min tid med noget så latterligt
>> som "jeg tager afstand fra"-udtrykket, det er noget
>> politikere bruger som en undskyldning for ikke at
>> foretage sig yderligere i en sag.
>
> Lad os håbe at voldspsykopaterne smadrer noget du ejer næste gang.
>
Sådan en idiot ejer sgu ikke andet, end det tøj han har betlet sig til ude
på ''Kofoeds skole''
Tony
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 06:00 |
|
Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:
> "John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i en meddelelse
> news:EiECi.79052$Mp2.41256@fe52.usenetserver.com...
> > "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> >> Jeg gider ikke spilde min tid med noget så latterligt
> >> som "jeg tager afstand fra"-udtrykket, det er noget
> >> politikere bruger som en undskyldning for ikke at
> >> foretage sig yderligere i en sag.
> >
> > Lad os håbe at voldspsykopaterne smadrer noget du ejer næste gang.
>
> Sådan en idiot ejer sgu ikke andet, end det tøj han har betlet sig til ude
> på ''Kofoeds skole''
Jeg troede ellers at en god del af 'brugerne' var tilmeldt
folkeregistret hjemme i Hørsholm, gik på Rungsted Statsskole, og i
øvrigt begrænsede deres voldelige tendenser til området omkring
Nørrebrogade fra Nørrebro Runddel til Dronning Louises Bro ... så er der
naturligvis dem der har skiftet statsskolen ud med Det fri Gymnasium.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 06:32 |
|
""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1i3uqt3.we438515p5cjsN%per@RQNNE.invalid:
> Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:
>
>> "John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i en meddelelse
>> news:EiECi.79052$Mp2.41256@fe52.usenetserver.com...
>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>>>> Jeg gider ikke spilde min tid med noget så latterligt
>>>> som "jeg tager afstand fra"-udtrykket, det er noget
>>>> politikere bruger som en undskyldning for ikke at
>>>> foretage sig yderligere i en sag.
>>>
>>> Lad os håbe at voldspsykopaterne smadrer noget du ejer næste gang.
>>
>> Sådan en idiot ejer sgu ikke andet, end det tøj han har betlet sig
>> til ude på ''Kofoeds skole''
>
> Jeg troede ellers
Jamen så er du vel efterhånden ved at blive belært af virkeligheden frem for
dine fejlopfattelser af samme.
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 07:31 |
|
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1i3uqt3.we438515p5cjsN%per@RQNNE.invalid:
> > Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:
> >
> >> "John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i en meddelelse
> >> news:EiECi.79052$Mp2.41256@fe52.usenetserver.com...
> >>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> >>>> Jeg gider ikke spilde min tid med noget så latterligt
> >>>> som "jeg tager afstand fra"-udtrykket, det er noget
> >>>> politikere bruger som en undskyldning for ikke at
> >>>> foretage sig yderligere i en sag.
> >>>
> >>> Lad os håbe at voldspsykopaterne smadrer noget du ejer næste gang.
> >>
> >> Sådan en idiot ejer sgu ikke andet, end det tøj han har betlet sig
> >> til ude på ''Kofoeds skole''
> >
> > Jeg troede ellers
>
> Jamen så er du vel efterhånden ved at blive belært af virkeligheden frem for
> dine fejlopfattelser af samme.
Og du ved bare fra din provins-udkigspost at alle fra ungdomshuset
kommer fra Københavns Kommune, endda fra Nørrebro?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 09:26 |
|
Per Rønne wrote:
> Jeg troede ellers at en god del af 'brugerne' var tilmeldt
> folkeregistret hjemme i Hørsholm, gik på Rungsted Statsskole, og i
> øvrigt begrænsede deres voldelige tendenser til området omkring
> Nørrebrogade fra Nørrebro Runddel til Dronning Louises Bro ... så er der
> naturligvis dem der har skiftet statsskolen ud med Det fri Gymnasium.
Ja det er en fin fordom, den passer - desværre for dem der så gerne
vil tro på den - ikke.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 09:07 |
|
John Doe wrote:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>> Jeg gider ikke spilde min tid med noget så latterligt
>> som "jeg tager afstand fra"-udtrykket, det er noget
>> politikere bruger som en undskyldning for ikke at
>> foretage sig yderligere i en sag.
> Lad os håbe at voldspsykopaterne smadrer noget du ejer næste gang.
Nåh, du mener lissom da politiet smadrede min cykel, og bagefter kun
kommenterede det med et "du kunne bare lade være med at parkere den
dér!" ? :)
Eller som da en betjent kylede en tåregasgranat lige på mig i
weekenden og brændte huller i min jakke?
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
John Doe (03-09-2007)
| Kommentar Fra : John Doe |
Dato : 03-09-07 09:13 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> Eller som da en betjent kylede en tåregasgranat lige
> på mig i weekenden og brændte huller i min jakke?
Nå, du indrømmer altså at du deltog i de kriminelle voldspsykopaternes
ødelæggelse af Nørrebro!
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 09:30 |
|
John Doe wrote:
>> Eller som da en betjent kylede en tåregasgranat lige
>> på mig i weekenden og brændte huller i min jakke?
> Nå, du indrømmer altså at du deltog i de kriminelle voldspsykopaternes
> ødelæggelse af Nørrebro!
Jeg har vist tidligere skrevet at jeg var tilskuer, jeg stod sammen
med en 20-30 andre tilskuere og kiggede på den bil der var ild i,
umidbart var der ingen "demonstranter" til stede, men alligevel
væltede politiet ud af deres bil da de ankom og smed tåregasgranater
til alle sider i total panik.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 09:54 |
|
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> John Doe wrote:
> >> Eller som da en betjent kylede en tåregasgranat lige
> >> på mig i weekenden og brændte huller i min jakke?
> > Nå, du indrømmer altså at du deltog i de kriminelle voldspsykopaternes
> > ødelæggelse af Nørrebro!
>
> Jeg har vist tidligere skrevet at jeg var tilskuer, jeg stod sammen
> med en 20-30 andre tilskuere og kiggede på den bil der var ild i,
> umidbart var der ingen "demonstranter" til stede, men alligevel
> væltede politiet ud af deres bil da de ankom og smed tåregasgranater
> til alle sider i total panik.
Ja, under sådanne omstændigheder ville jeg nu nok sørge for kun at være
'tilskuer' fra altan eller vindue. Og sørget for at bringe min cykel i
sikkerhed i kælderrum.
Havde jeg haft bil ville jeg måske være gået ned med
brandslukningsudstyr. Især hvis min bil var placeret i nærheden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
William 'Billy-Boy' ~ (03-09-2007)
| Kommentar Fra : William 'Billy-Boy' ~ |
Dato : 03-09-07 13:37 |
|
On 03 Sep 2007 08:30:27 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:
>Jeg har vist tidligere skrevet at jeg var tilskuer, jeg stod sammen
>med en 20-30 andre tilskuere og kiggede på den bil der var ild i,
Pudsigt så mange brande der opstår af sig selv idet alle tilstedeværende
altid er tilskuere.
Som ansvarsfulde mennesker burde I standse hærværksmændene M/K, men gør
I det?
Nej, I står med hænderne i lommerne og ser på, selvom der altid er
mindst 10 gange så mange "tilskuere" som der er ballademagere.
Dermed burde I anklages for ikke at gribe ind og fastholde
gerningsmændene indtil politiet kommer.
For I er jo ansvarsfulde, ikke sandt?
--
Don't mess with left-wing activists.....
.....it's not nice to pick on retards!
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 10:34 |
|
"John Doe" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:VlPCi.117942$Ap3.19778@fe24.usenetserver.com:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>> Eller som da en betjent kylede en tåregasgranat lige
>> på mig i weekenden og brændte huller i min jakke?
>
> Nå, du indrømmer altså at du deltog i de kriminelle voldspsykopaternes
> ødelæggelse af Nørrebro!
Hvor var det at han skrev det henne ???
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
hanzen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : hanzen |
Dato : 03-09-07 09:15 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfdng5l.jdr.haj@pluto.bananas.dk...
> John Doe wrote:
>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>>> Jeg gider ikke spilde min tid med noget så latterligt
>>> som "jeg tager afstand fra"-udtrykket, det er noget
>>> politikere bruger som en undskyldning for ikke at
>>> foretage sig yderligere i en sag.
>> Lad os håbe at voldspsykopaterne smadrer noget du ejer næste gang.
>
> Nåh, du mener lissom da politiet smadrede min cykel, og bagefter kun
> kommenterede det med et "du kunne bare lade være med at parkere den
> dér!" ? :)
>
> Eller som da en betjent kylede en tåregasgranat lige på mig i
> weekenden og brændte huller i min jakke?
Hvad lavede du der?
Bliv hjemme næste gang.
--
hilzen
hanzen
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 09:32 |
|
hanzen wrote:
> Hvad lavede du der?
> Bliv hjemme næste gang.
Man bliver pænt meget nød til at være på stedet hvis man ønsker at
vide hvad der foregår, ellers bliver man nød til at stole på hvad
pressen skriver, og hvad politiet siger, og det kan man ikke.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
hanzen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : hanzen |
Dato : 03-09-07 09:37 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfdnhj6.jdr.haj@pluto.bananas.dk...
> hanzen wrote:
>> Hvad lavede du der?
>> Bliv hjemme næste gang.
>
> Man bliver pænt meget nød til at være på stedet hvis man ønsker at
> vide hvad der foregår, ellers bliver man nød til at stole på hvad
> pressen skriver, og hvad politiet siger, og det kan man ikke.
Så må du også tage de stød det giver.
Hold op med at klynke - eller hold dig væk.
Jeg stoler mere på både pressen, politiet og de billeder jeg ser end på de
autognome voldspsykopater
--
hilzen
hanzen
| |
William 'Billy-Boy' ~ (03-09-2007)
| Kommentar Fra : William 'Billy-Boy' ~ |
Dato : 03-09-07 13:40 |
|
On 03 Sep 2007 08:31:34 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:
>Man bliver pænt meget nød til at være på stedet hvis man ønsker at
>vide hvad der foregår, ellers bliver man nød til at stole på hvad
>pressen skriver, og hvad politiet siger, og det kan man ikke.
Det var der sikkert mange SS-folk, der sagde, da de blev anklaget for
ikke at gribe ind overfor massemordene på jøderne under 2. verdenskrig.
"Jamen, jeg var slet ikke med. Jeg stod bare og kiggede for at finde ud
af hvad der foregik..."
--
Don't mess with left-wing activists.....
.....it's not nice to pick on retards!
| |
Jens Bruun (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 02-09-07 17:50 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfdlic9.jdr.haj@pluto.bananas.dk
> Jeg har ikke sat ild til en bil...
Det tror jeg på.
> det har ikke noget med mig at
> gøre.
Jo, det har i allerhøjeste grad noget med dig at gøre. Du er rigtig god til
at forsøge at fralægge dig ansvar.
Jeg er ved at have dig afluret. Du er en skide medløber, der samtidig viser
sig at være en rigtig tøsedreng, der ikke tør stå til ansvar for egne
gerninger. En helt igennem skidt knægt, der ikke holder sig for god til at
benytte de mest kapitalistiske dele af systemet (lov om ophavsret), når det
kan indbringe dig lidt ussel mammon.
Fuck, jeg er glad for, du ikke er min svigersøn eller - synk - min søn.
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
Hans Joergensen (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 02-09-07 19:08 |
|
Jens Bruun wrote:
> Fuck, jeg er glad for, du ikke er min svigersøn eller - synk - min søn.
Tak, i lige måde :)
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
vvv (02-09-2007)
| Kommentar Fra : vvv |
Dato : 02-09-07 19:23 |
|
"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1YmdnVFivohpdEfbnZ2dnUVZ8s2mnZ2d@giganews.com...
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrnfdlic9.jdr.haj@pluto.bananas.dk
>
>> Jeg har ikke sat ild til en bil...
>
> Det tror jeg på.
>
>> det har ikke noget med mig at
>> gøre.
>
> Jo, det har i allerhøjeste grad noget med dig at gøre. Du er rigtig god
> til at forsøge at fralægge dig ansvar.
>
> Jeg er ved at have dig afluret. Du er en skide medløber, der samtidig
> viser sig at være en rigtig tøsedreng, der ikke tør stå til ansvar for
> egne gerninger. En helt igennem skidt knægt, der ikke holder sig for god
> til at benytte de mest kapitalistiske dele af systemet (lov om ophavsret),
> når det kan indbringe dig lidt ussel mammon.
>
> Fuck, jeg er glad for, du ikke er min svigersøn eller - synk - min søn.
>
Tjaa.
Jeg ville nu også hellere have Bin Laden som svirgerfar end dig.
vv
| |
Ukendt (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 02-09-07 19:40 |
|
On Sun, 2 Sep 2007 20:22:47 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>> Fuck, jeg er glad for, du ikke er min svigersøn eller - synk - min søn.
>>
>Tjaa.
>Jeg ville nu også hellere have Bin Laden som svirgerfar end dig.
Det undrer da ingen...
| |
N_B_DK (02-09-2007)
| Kommentar Fra : N_B_DK |
Dato : 02-09-07 21:00 |
|
"vvv" <?@?> wrote in message
news:46daff73$0$2296$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> Jeg ville nu også hellere have Bin Laden som svirgerfar end dig.
Du er ikke rigtig klog.
--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
| |
vvv (02-09-2007)
| Kommentar Fra : vvv |
Dato : 02-09-07 21:25 |
|
"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46db165c$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> "vvv" <?@?> wrote in message
> news:46daff73$0$2296$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
>
>> Jeg ville nu også hellere have Bin Laden som svirgerfar end dig.
>
> Du er ikke rigtig klog.
>
Sikkert ikke.. Det var nu ikke ment som ros til Bin Laden. Kun at Jens Bruun
er så kedelig en stodder, at alt vil være bedre end ham
vv
| |
Pjensen73 (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 02-09-07 14:52 |
|
Den Sun, 02 Sep 2007 13:43:50 +0000 skrev Hans Joergensen:
> Pjensen73 wrote:
>> De unge ballademagere på Nørrebro får aldrig et nyt ungdomshus, hvis
>> de fortsætter med at omdanne København til krigsskueplads, lyder det fra
>> Københavns Politi. Mindst 17 anholdte bliver fremstillet i grundlovsforhør.
>
> Det er jo ikke Københavns Politi der bestemmer den slags, heldigvis.
>
>> Mon Hans Jørgensen og Peter Heide er nogle af de anholdte?
>
> Næh, jeg var blot tilskuer, men jeg, og ca. 20 andre tilskuere fik
> da et godt lag tåregas - uden nogen grund så vidt jeg kunne vudere - da
> politiet gik i panik over at der var gået ild i den bil de havde efterladt
> da de havde taget godt med gas på dem selv inden i den..
>
> // Hans
Nå, så du var tilskuer. Hvem holder du så med?
De voldelige autonome, eller det demokratiske politi?
| |
Pjensen73 (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 02-09-07 18:34 |
|
Den Sun, 02 Sep 2007 19:17:00 +0200 skrev vvv:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46dae46f$0$90262
>
>> Terror er i min verden når man anvender vold og trusler for at opnå et
>> politisk mål.
>>
> Så mangler vi bare et nyt ord for den rigtige terror (bombesprængeninger i
> bybusser og den slags) når terrorbegrebet bliver udvandet til at omfatte det
> der i gamle dage bare hed optøjer, vold, oprør, osv.
>
> vv
Det nye ord kan så blive muslimskterror
| |
Ukendt (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 02-09-07 19:10 |
|
On 02 Sep 2007 17:34:14 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:
>>> Terror er i min verden når man anvender vold og trusler for at opnå et
>>> politisk mål.
>>>
>> Så mangler vi bare et nyt ord for den rigtige terror (bombesprængeninger i
>> bybusser og den slags) når terrorbegrebet bliver udvandet til at omfatte det
>> der i gamle dage bare hed optøjer, vold, oprør, osv.
>
>Det nye ord kan så blive muslimskterror
I denne sammenhæng burde ordet vel retteligt være "autonomterror"...
| |
Pjensen73 (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 02-09-07 19:15 |
|
Den Sun, 02 Sep 2007 20:10:07 +0200 skrev S.A.Thomsen:
> On 02 Sep 2007 17:34:14 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
> wrote:
>
>>>> Terror er i min verden når man anvender vold og trusler for at opnå et
>>>> politisk mål.
>>>>
>>> Så mangler vi bare et nyt ord for den rigtige terror (bombesprængeninger i
>>> bybusser og den slags) når terrorbegrebet bliver udvandet til at omfatte det
>>> der i gamle dage bare hed optøjer, vold, oprør, osv.
>>
>>Det nye ord kan så blive muslimskterror
>
> I denne sammenhæng burde ordet vel retteligt være "autonomterror"...
Ja. Der er tråds alt forskel på Muslimsk terror og Autonom terror.
| |
Pjensen73 (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 02-09-07 19:29 |
|
Den Sun, 02 Sep 2007 20:21:29 +0200 skrev vvv:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46daf416$0$90270
>
>> Det nye ord kan så blive muslimskterror
>
> hmm.. hvad med IRA, ETA, RAF?
Så finder vi et andet navn til dem.
>
> I øvrigt må det hedde mulsimterror eller muslimsk terror
Det bestemmer du selv.
| |
Malene P (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Malene P |
Dato : 02-09-07 19:40 |
|
"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46daa513$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> De unge ballademagere på Nørrebro får aldrig et nyt ungdomshus, hvis
> de fortsætter med at omdanne København til krigsskueplads, lyder det fra
> Københavns Politi. Mindst 17 anholdte bliver fremstillet i
grundlovsforhør.
>
> http://jp.dk/indland/article1070579.ece
Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet mindre end en kugle i panden.
Malene P
| |
vvv (02-09-2007)
| Kommentar Fra : vvv |
Dato : 02-09-07 19:46 |
|
"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46db037f$0$2280
>>
>> http://jp.dk/indland/article1070579.ece
>
> Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet mindre end en kugle i panden.
Det var søreme ærgeligt at du ikke kom ind i politiet hva?
vv
| |
Malene P (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Malene P |
Dato : 02-09-07 20:10 |
|
"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
news:46db04da$0$2660$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46db037f$0$2280
>
> >>
> >> http://jp.dk/indland/article1070579.ece
> >
> > Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet mindre end en kugle i panden.
>
> Det var søreme ærgeligt at du ikke kom ind i politiet hva?
Jeg ville næppe egne mig til at stå og tage imod flyvende brosten,
brandbomber og andre drabsforsøg mod mine venner og kollegaer, mens min
øverste chef hovent og slesk står frem i pressen og smisksmaker om
"ballademagere".
Malene P
| |
@ (02-09-2007)
| Kommentar Fra : @ |
Dato : 02-09-07 20:52 |
|
On Sun, 2 Sep 2007 20:45:50 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>
>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:46db037f$0$2280
>
>>>
>>> http://jp.dk/indland/article1070579.ece
>>
>> Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet mindre end en kugle i panden.
>
>Det var søreme ærgeligt at du ikke kom ind i politiet hva?
nu er der altså andre end lige politiet som er i besiddelse af
skydevåben
at bestå prøven for at få jagttegn er nemt
derefter kan man frit anskaffe sig en 8 skuds pumpgun
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
| |
Jesper (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Jesper |
Dato : 02-09-07 21:29 |
|
@ <1@invalid.net> wrote:
> On Sun, 2 Sep 2007 20:45:50 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>
> >
> >"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >news:46db037f$0$2280
> >
> >>>
> >>> http://jp.dk/indland/article1070579.ece
> >>
> >> Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet mindre end en kugle i panden.
> >
> >Det var søreme ærgeligt at du ikke kom ind i politiet hva?
>
> nu er der altså andre end lige politiet som er i besiddelse af
> skydevåben
>
> at bestå prøven for at få jagttegn er nemt
>
> derefter kan man frit anskaffe sig en 8 skuds pumpgun
Du kan ikke lovligt anskaffe pumpguns med mere end 2 skuds kapacitet i
Danmark.
--
Jesper
| |
Per Rønne (02-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 02-09-07 21:36 |
|
Jesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote:
> @ <1@invalid.net> wrote:
>
> > On Sun, 2 Sep 2007 20:45:50 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
> >
> > >
> > >"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > >news:46db037f$0$2280
> > >
> > >>>
> > >>> http://jp.dk/indland/article1070579.ece
> > >>
> > >> Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet mindre end en kugle i panden.
> > >
> > >Det var søreme ærgeligt at du ikke kom ind i politiet hva?
> >
> > nu er der altså andre end lige politiet som er i besiddelse af
> > skydevåben
> >
> > at bestå prøven for at få jagttegn er nemt
> >
> > derefter kan man frit anskaffe sig en 8 skuds pumpgun
>
> Du kan ikke lovligt anskaffe pumpguns med mere end 2 skuds kapacitet i
> Danmark.
Og man skal være over 18 for at købe sådant røvere-og-soldater legetøj
....
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
William 'Billy-Boy' ~ (02-09-2007)
| Kommentar Fra : William 'Billy-Boy' ~ |
Dato : 02-09-07 23:54 |
|
On Sun, 2 Sep 2007 22:35:49 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
>Og man skal være over 18 for at købe sådant røvere-og-soldater legetøj
Sikke meget du ved om at købe en bøsse.
--
Don't mess with left-wing activists.....
.....it's not nice to pick on retards!
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 06:00 |
|
William 'Billy-Boy' Boysen <Billy-Boy.er.med@tur.for.f¯rste.gang> wrote:
> On Sun, 2 Sep 2007 22:35:49 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
>
> >Og man skal være over 18 for at købe sådant røvere-og-soldater legetøj
>
> Sikke meget du ved om at købe en bøsse.
Og jeg synes efterhånden at du har udviklet dig til en utålelig trold, i
det korte tid du har været her, i hvert fald under dette pseudonym.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
@ (02-09-2007)
| Kommentar Fra : @ |
Dato : 02-09-07 21:55 |
|
On Sun, 2 Sep 2007 22:28:40 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:
>@ <1@invalid.net> wrote:
>
>> On Sun, 2 Sep 2007 20:45:50 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>>
>> >
>> >"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> >news:46db037f$0$2280
>> >
>> >>>
>> >>> http://jp.dk/indland/article1070579.ece
>> >>
>> >> Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet mindre end en kugle i panden.
>> >
>> >Det var søreme ærgeligt at du ikke kom ind i politiet hva?
>>
>> nu er der altså andre end lige politiet som er i besiddelse af
>> skydevåben
>>
>> at bestå prøven for at få jagttegn er nemt
>>
>> derefter kan man frit anskaffe sig en 8 skuds pumpgun
>
>Du kan ikke lovligt anskaffe pumpguns med mere end 2 skuds kapacitet i
>Danmark.
skal vi vædde
der er intet til hinder for dette, hvis man kun benytter en sådan
skyder på lerduebanen
blot må man ikke gå på jagt med et glatløbet haglvåben som akn
indeholde mere end to patroner
våbenloven
§ 2 a. Indehavere af jagttegn og medlemmer af skytteforeninger, der
har en våbenpåtegning til glatløbede haglgeværer på medlemsbeviset,
kan uanset forbuddet i § 2, stk. 1, til eget brug erhverve, besidde,
bære og anvende følgende genstande:
1) Glatløbede haglgeværer med en pibelængde på mindst 55 cm, der højst
er af kaliber 12, og som ikke kan indeholde mere end 2 haglpatroner,
2) piber, baskyler og aftagelige magasiner til de haglgeværer, der er
nævnt i nr. 1,
3) færdigladede haglpatroner til de haglgeværer, der er nævnt i nr. 1,
såfremt haglene er løstliggende og har en diameter på højst 4 mm, samt
omladehætter og halvladte eller tomme patronhylstre til de nævnte
haglpatroner. Blyhaglpatroner er ikke omfattet af bestemmelsen.
Stk. 2. Indehavere af jagttegn og medlemmer af skytteforeninger, der
har våbenpåtegning efter stk. 1 på medlemsbeviset, kan endvidere til
eget brug erhverve og besidde andre glatløbede haglgeværer med en
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
pibelængde på mindst 55 cm.
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
| |
Jesper (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Jesper |
Dato : 03-09-07 15:29 |
|
@ <1@invalid.net> wrote:
> On Sun, 2 Sep 2007 22:28:40 +0200, spambuster@users.toughguy.net
> (Jesper) wrote:
>
> >@ <1@invalid.net> wrote:
> >
> >> On Sun, 2 Sep 2007 20:45:50 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
> >>
> >> >
> >> >"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >> >news:46db037f$0$2280
> >> >
> >> >>>
> >> >>> http://jp.dk/indland/article1070579.ece
> >> >>
> >> >> Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet mindre end en kugle i panden.
> >> >
> >> >Det var søreme ærgeligt at du ikke kom ind i politiet hva?
> >>
> >> nu er der altså andre end lige politiet som er i besiddelse af
> >> skydevåben
> >>
> >> at bestå prøven for at få jagttegn er nemt
> >>
> >> derefter kan man frit anskaffe sig en 8 skuds pumpgun
> >
> >Du kan ikke lovligt anskaffe pumpguns med mere end 2 skuds kapacitet i
> >Danmark.
>
> skal vi vædde
>
> der er intet til hinder for dette, hvis man kun benytter en sådan
> skyder på lerduebanen
>
>
> blot må man ikke gå på jagt med et glatløbet haglvåben som akn
> indeholde mere end to patroner
>
>
> våbenloven
> § 2 a. Indehavere af jagttegn og medlemmer af skytteforeninger, der
> har en våbenpåtegning til glatløbede haglgeværer på medlemsbeviset,
> kan uanset forbuddet i § 2, stk. 1, til eget brug erhverve, besidde,
> bære og anvende følgende genstande:
>
> 1) Glatløbede haglgeværer med en pibelængde på mindst 55 cm, der højst
> er af kaliber 12, og som ikke kan indeholde mere end 2 haglpatroner,
>
> 2) piber, baskyler og aftagelige magasiner til de haglgeværer, der er
> nævnt i nr. 1,
>
> 3) færdigladede haglpatroner til de haglgeværer, der er nævnt i nr. 1,
> såfremt haglene er løstliggende og har en diameter på højst 4 mm, samt
> omladehætter og halvladte eller tomme patronhylstre til de nævnte
> haglpatroner. Blyhaglpatroner er ikke omfattet af bestemmelsen.
>
> Stk. 2. Indehavere af jagttegn og medlemmer af skytteforeninger, der
> har våbenpåtegning efter stk. 1 på medlemsbeviset, kan endvidere til
> eget brug erhverve og besidde andre glatløbede haglgeværer med en
> > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> pibelængde på mindst 55 cm.
Andre, end det de går på jagt med. Reglerne om max 2 skud i bøssen
gælder stadig.
Således kan en jæger f.eks. besidde et skeetskydningshaglgevær til
skydetræning.
--
Jesper
| |
@ (03-09-2007)
| Kommentar Fra : @ |
Dato : 03-09-07 18:54 |
|
On Mon, 3 Sep 2007 16:29:09 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:
>@ <1@invalid.net> wrote:
>
>> On Sun, 2 Sep 2007 22:28:40 +0200, spambuster@users.toughguy.net
>> (Jesper) wrote:
>>
>> >@ <1@invalid.net> wrote:
>> >
>> >> On Sun, 2 Sep 2007 20:45:50 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>> >>
>> >> >
>> >> >"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> >> >news:46db037f$0$2280
>> >> >
>> >> >>>
>> >> >>> http://jp.dk/indland/article1070579.ece
>> >> >>
>> >> >> Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet mindre end en kugle i panden.
>> >> >
>> >> >Det var søreme ærgeligt at du ikke kom ind i politiet hva?
>> >>
>> >> nu er der altså andre end lige politiet som er i besiddelse af
>> >> skydevåben
>> >>
>> >> at bestå prøven for at få jagttegn er nemt
>> >>
>> >> derefter kan man frit anskaffe sig en 8 skuds pumpgun
>> >
>> >Du kan ikke lovligt anskaffe pumpguns med mere end 2 skuds kapacitet i
>> >Danmark.
>>
>> skal vi vædde
>>
>> der er intet til hinder for dette, hvis man kun benytter en sådan
>> skyder på lerduebanen
>>
>>
>> blot må man ikke gå på jagt med et glatløbet haglvåben som akn
>> indeholde mere end to patroner
>>
>>
>> våbenloven
>> § 2 a. Indehavere af jagttegn og medlemmer af skytteforeninger, der
>> har en våbenpåtegning til glatløbede haglgeværer på medlemsbeviset,
>> kan uanset forbuddet i § 2, stk. 1, til eget brug erhverve, besidde,
>> bære og anvende følgende genstande:
>>
>> 1) Glatløbede haglgeværer med en pibelængde på mindst 55 cm, der højst
>> er af kaliber 12, og som ikke kan indeholde mere end 2 haglpatroner,
>>
>> 2) piber, baskyler og aftagelige magasiner til de haglgeværer, der er
>> nævnt i nr. 1,
>>
>> 3) færdigladede haglpatroner til de haglgeværer, der er nævnt i nr. 1,
>> såfremt haglene er løstliggende og har en diameter på højst 4 mm, samt
>> omladehætter og halvladte eller tomme patronhylstre til de nævnte
>> haglpatroner. Blyhaglpatroner er ikke omfattet af bestemmelsen.
>>
>> Stk. 2. Indehavere af jagttegn og medlemmer af skytteforeninger, der
>> har våbenpåtegning efter stk. 1 på medlemsbeviset, kan endvidere til
>> eget brug erhverve og besidde andre glatløbede haglgeværer med en
>> > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> pibelængde på mindst 55 cm.
>
>Andre, end det de går på jagt med. Reglerne om max 2 skud i bøssen
>gælder stadig.
dog ikke for vøben indkøbt før regelændringen
>Således kan en jæger f.eks. besidde et skeetskydningshaglgevær til
>skydetræning.
man kan også besidde en "slugster" som er velegnet til afskudning af
brenneke-kugler, til f.eks. svinejagt i Tunesien eller Tyrkiet
selv om det ikke længere er tilladt med kuglepatroner til haglgeværer
kan man stadig søge og få lov til at indkøbe disse til udlandsjagt
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
| |
Jesper (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Jesper |
Dato : 03-09-07 19:21 |
|
@ <1@invalid.net> wrote:
> >Andre, end det de går på jagt med. Reglerne om max 2 skud i bøssen
> >gælder stadig.
>
> dog ikke for vøben indkøbt før regelændringen
>
>
> >Således kan en jæger f.eks. besidde et skeetskydningshaglgevær til
> >skydetræning.
>
>
> man kan også besidde en "slugster" som er velegnet til afskudning af
> brenneke-kugler, til f.eks. svinejagt i Tunesien eller Tyrkiet
>
> selv om det ikke længere er tilladt med kuglepatroner til haglgeværer
> kan man stadig søge og få lov til at indkøbe disse til udlandsjagt
Et almindeligt haglgevær kan skyde kuglepatroner.
--
Jesper
| |
@ (03-09-2007)
| Kommentar Fra : @ |
Dato : 03-09-07 19:47 |
|
On Mon, 3 Sep 2007 20:21:22 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:
>@ <1@invalid.net> wrote:
>
>
>> >Andre, end det de går på jagt med. Reglerne om max 2 skud i bøssen
>> >gælder stadig.
>>
>> dog ikke for vøben indkøbt før regelændringen
>>
>>
>> >Således kan en jæger f.eks. besidde et skeetskydningshaglgevær til
>> >skydetræning.
>>
>>
>> man kan også besidde en "slugster" som er velegnet til afskudning af
>> brenneke-kugler, til f.eks. svinejagt i Tunesien eller Tyrkiet
>>
>> selv om det ikke længere er tilladt med kuglepatroner til haglgeværer
>> kan man stadig søge og få lov til at indkøbe disse til udlandsjagt
>
>Et almindeligt haglgevær kan skyde kuglepatroner.
ja men med et spacialløb øges træfsikkerheden
(hvilket er tiltrængt)
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 15:31 |
|
@ wrote:
> nu er der altså andre end lige politiet som er i besiddelse af
> skydevåben
> at bestå prøven for at få jagttegn er nemt
> derefter kan man frit anskaffe sig en 8 skuds pumpgun
Hvorfor farer du så ikke ud på gaden og giver dig til at skyde vildt
omkring dig hvis det sker igen? kom nu, du er vel ikke kylling?
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Ole (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Ole |
Dato : 03-09-07 16:11 |
|
Hans Joergensen wrote:
> @ wrote:
>> nu er der altså andre end lige politiet som er i besiddelse af
>> skydevåben
>> at bestå prøven for at få jagttegn er nemt
>> derefter kan man frit anskaffe sig en 8 skuds pumpgun
>
> Hvorfor farer du så ikke ud på gaden og giver dig til at skyde vildt
> omkring dig hvis det sker igen? kom nu, du er vel ikke kylling?
>
> // Hans
Måske fordi at han ikke er lige så mentalt tilbagestående
som dine venner der bruger alt hvad de kan grave op/stjæle
som våben.
Ole M
| |
William 'Billy-Boy' ~ (03-09-2007)
| Kommentar Fra : William 'Billy-Boy' ~ |
Dato : 03-09-07 16:19 |
|
On 03 Sep 2007 14:30:45 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:
>Hvorfor farer du så ikke ud på gaden og giver dig til at skyde vildt
>omkring dig hvis det sker igen? kom nu, du er vel ikke kylling?
Hvorfor skyde vildt omkring sig og dermed skabe opmærksomhed, når man
kan ligge i skjul med en lyddæmper skruet på riflen?
--
Don't mess with left-wing activists.....
.....it's not nice to pick on retards!
| |
N_B_DK (03-09-2007)
| Kommentar Fra : N_B_DK |
Dato : 03-09-07 18:12 |
|
"William 'Billy-Boy' Boysen" <Billy-Boy.er.med@tur.for.første.gang>
wrote in message news:9d9od391ag7cgqf15h12qj7k7ehq6vcbg5@4ax.com
> Hvorfor skyde vildt omkring sig og dermed skabe opmærksomhed, når man
> kan ligge i skjul med en lyddæmper skruet på riflen?
Det er nok heller ikke løsningen, men de ville da nok fatte det, når de en
efter en faldt til jorden.
--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 20:49 |
|
William 'Billy-Boy' Boysen wrote:
> Hvorfor skyde vildt omkring sig og dermed skabe opmærksomhed, når man
> kan ligge i skjul med en lyddæmper skruet på riflen?
Da der blev nævnt pumpgun, gik jeg ud fra at lyddæmper ikke var et
emne.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
@ (03-09-2007)
| Kommentar Fra : @ |
Dato : 03-09-07 18:57 |
|
On 03 Sep 2007 14:30:45 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:
>@ wrote:
>> nu er der altså andre end lige politiet som er i besiddelse af
>> skydevåben
>> at bestå prøven for at få jagttegn er nemt
>> derefter kan man frit anskaffe sig en 8 skuds pumpgun
>
>Hvorfor farer du så ikke ud på gaden og giver dig til at skyde vildt
>omkring dig
jeg skyder ikke vildt omkring, jeg har for vane at ramme det jeg vil
ramme
og der er endnu ikke nogen som har kylet sten gennem mine vinduer
eller forsøgt at tænde bål ved at bruge mine ejendele til brænde
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
| |
John Doe (02-09-2007)
| Kommentar Fra : John Doe |
Dato : 02-09-07 20:49 |
|
"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote:
> Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet
> mindre end en kugle i panden.
Helt enig. Indsæt militæret så at vi kan blive fri for voldspsykopaterne.
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 06:25 |
|
"John Doe" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:xsECi.79054$Mp2.49414@fe52.usenetserver.com:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote:
>> Helt ærligt -nogle af dem fortjener intet
>> mindre end en kugle i panden.
>
> Helt enig. Indsæt militæret så at vi kan blive fri for
> voldspsykopaterne.
Så kan vi rigtig få optrappet konflikten, du er sørme et rigtig geni...
Hvis først staten sætter militæret ind mod civilbefolkningen, så skal det
nok få nogle andre end de autonome på barrikaderne, skal du se. Det er langt
fra alle i samfundet som har den skingre højrerabiate politiske observans
som hersker i denne her nyhedsgruppe.
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
John Doe (03-09-2007)
| Kommentar Fra : John Doe |
Dato : 03-09-07 08:14 |
|
"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
> Så kan vi rigtig få optrappet konflikten,
Det eksisterer ingen konflikt, kriminelle voldspsykopater er kriminelle
voldspsykopater - ikke en konflikt.
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 10:42 |
|
"John Doe" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:nvOCi.64575$tM6.63696@fe36.usenetserver.com:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
>> Så kan vi rigtig få optrappet konflikten,
>
> Det eksisterer ingen konflikt, kriminelle voldspsykopater er
> kriminelle voldspsykopater - ikke en konflikt.
Det er sådan nogle som dig som nok skal få det hele til at eskalerer ved
mindre at nogle ansvarlige mennesker finder en fornuftig løsning forinden,
nemlig at give de unge et ungdomshus til erstatning for det som blev
frataget dem af Jens Kramer Mikkelsen & co.
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 11:31 |
|
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> "John Doe" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:nvOCi.64575$tM6.63696@fe36.usenetserver.com:
> > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
> >> Så kan vi rigtig få optrappet konflikten,
> >
> > Det eksisterer ingen konflikt, kriminelle voldspsykopater er
> > kriminelle voldspsykopater - ikke en konflikt.
>
> Det er sådan nogle som dig som nok skal få det hele til at eskalerer ved
> mindre at nogle ansvarlige mennesker finder en fornuftig løsning forinden,
> nemlig at give de unge et ungdomshus til erstatning for det som blev
> frataget dem af Jens Kramer Mikkelsen & co.
Under en voksen ledelse, ansat af kommunen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 11:31 |
|
Per Rønne wrote:
> Under en voksen ledelse, ansat af kommunen ...
Næh.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 11:45 |
|
""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1i3v5qm.dgx8o2l7znx4N%per@RQNNE.invalid:
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>> "John Doe" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:nvOCi.64575$tM6.63696@fe36.usenetserver.com:
>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
>>>> Så kan vi rigtig få optrappet konflikten,
>>>
>>> Det eksisterer ingen konflikt, kriminelle voldspsykopater er
>>> kriminelle voldspsykopater - ikke en konflikt.
>>
>> Det er sådan nogle som dig som nok skal få det hele til at eskalerer
>> ved mindre at nogle ansvarlige mennesker finder en fornuftig løsning
>> forinden, nemlig at give de unge et ungdomshus til erstatning for
>> det som blev frataget dem af Jens Kramer Mikkelsen & co.
>
> Under en voksen ledelse, ansat af kommunen ...
Det er ikke en mulighed hvilket du godt ved, så lad nu være med at spille
dum.
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 12:31 |
|
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1i3v5qm.dgx8o2l7znx4N%per@RQNNE.invalid:
> > Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> >> Det er sådan nogle som dig som nok skal få det hele til at eskalerer
> >> ved mindre at nogle ansvarlige mennesker finder en fornuftig løsning
> >> forinden, nemlig at give de unge et ungdomshus til erstatning for
> >> det som blev frataget dem af Jens Kramer Mikkelsen & co.
> >
> > Under en voksen ledelse, ansat af kommunen ...
>
> Det er ikke en mulighed hvilket du godt ved, så lad nu være med at spille
> dum.
Og det andet alternativ, der forlængst har spillet fallit, er jo heller
ikke en option. Noget socialdemokraterne på rådhuset er sig ganske
bevidste.
SR mangler i øvrigt kun to mandater til at kunne mønstre et flertal på
rådhuset, et flertal som kunne skabes ved at indgå et budgetforlig med
de to eks-socialdemokrater i borgerrepræsentationen, eller med K, DF
[begge tre mandater] eller V [syv mandater]. SF og Enhedslisten er
/slet/ ikke nødvendige for en budgetaftale ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 12:45 |
|
""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1i3v8f7.1lglxxo16mj5lrN%per@RQNNE.invalid:
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:1i3v5qm.dgx8o2l7znx4N%per@RQNNE.invalid:
>>> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>>>> Det er sådan nogle som dig som nok skal få det hele til at
>>>> eskalerer ved mindre at nogle ansvarlige mennesker finder en
>>>> fornuftig løsning forinden, nemlig at give de unge et ungdomshus
>>>> til erstatning for det som blev frataget dem af Jens Kramer
>>>> Mikkelsen & co.
>>>
>>> Under en voksen ledelse, ansat af kommunen ...
>>
>> Det er ikke en mulighed hvilket du godt ved, så lad nu være med at
>> spille dum.
>
> Og det andet alternativ, der forlængst har spillet fallit, er jo
> heller ikke en option. Noget socialdemokraterne på rådhuset er sig
> ganske bevidste.
>
> SR mangler i øvrigt kun to mandater til at kunne mønstre et flertal på
> rådhuset, et flertal som kunne skabes ved at indgå et budgetforlig med
> de to eks-socialdemokrater i borgerrepræsentationen, eller med K, DF
> [begge tre mandater] eller V [syv mandater]. SF og Enhedslisten er
> /slet/ ikke nødvendige for en budgetaftale ...
Nej sådan kan man jo også lægge gift ud for et fremtidigt samarbejde og den
dag at Socialdemokraterne så bliver afhængig af de mandater over mod SF og
EL kan de nemt komme til at koste en hel del mere.
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 13:27 |
|
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1i3v8f7.1lglxxo16mj5lrN%per@RQNNE.invalid:
> > Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> >
> >> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> >> news:1i3v5qm.dgx8o2l7znx4N%per@RQNNE.invalid:
> >>> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> >
> >>>> Det er sådan nogle som dig som nok skal få det hele til at
> >>>> eskalerer ved mindre at nogle ansvarlige mennesker finder en
> >>>> fornuftig løsning forinden, nemlig at give de unge et ungdomshus
> >>>> til erstatning for det som blev frataget dem af Jens Kramer
> >>>> Mikkelsen & co.
> >>>
> >>> Under en voksen ledelse, ansat af kommunen ...
> >>
> >> Det er ikke en mulighed hvilket du godt ved, så lad nu være med at
> >> spille dum.
> >
> > Og det andet alternativ, der forlængst har spillet fallit, er jo
> > heller ikke en option. Noget socialdemokraterne på rådhuset er sig
> > ganske bevidste.
> >
> > SR mangler i øvrigt kun to mandater til at kunne mønstre et flertal på
> > rådhuset, et flertal som kunne skabes ved at indgå et budgetforlig med
> > de to eks-socialdemokrater i borgerrepræsentationen, eller med K, DF
> > [begge tre mandater] eller V [syv mandater]. SF og Enhedslisten er
> > /slet/ ikke nødvendige for en budgetaftale ...
>
> Nej sådan kan man jo også lægge gift ud for et fremtidigt samarbejde og den
> dag at Socialdemokraterne så bliver afhængig af de mandater over mod SF og
> EL kan de nemt komme til at koste en hel del mere.
Mon dog? I øvrigt er det vist kun Enhedslistens kernevælgere der
ligefrem brænder for et sådant ungdomshus.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 13:30 |
|
""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1i3vc27.4kknc16oea0iN%per@RQNNE.invalid:
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:1i3v8f7.1lglxxo16mj5lrN%per@RQNNE.invalid:
>>> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>>>
>>>> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>>> news:1i3v5qm.dgx8o2l7znx4N%per@RQNNE.invalid:
>>>>> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>>>
>>>>>> Det er sådan nogle som dig som nok skal få det hele til at
>>>>>> eskalerer ved mindre at nogle ansvarlige mennesker finder en
>>>>>> fornuftig løsning forinden, nemlig at give de unge et ungdomshus
>>>>>> til erstatning for det som blev frataget dem af Jens Kramer
>>>>>> Mikkelsen & co.
>>>>>
>>>>> Under en voksen ledelse, ansat af kommunen ...
>>>>
>>>> Det er ikke en mulighed hvilket du godt ved, så lad nu være med at
>>>> spille dum.
>>>
>>> Og det andet alternativ, der forlængst har spillet fallit, er jo
>>> heller ikke en option. Noget socialdemokraterne på rådhuset er sig
>>> ganske bevidste.
>>>
>>> SR mangler i øvrigt kun to mandater til at kunne mønstre et flertal
>>> på rådhuset, et flertal som kunne skabes ved at indgå et
>>> budgetforlig med de to eks-socialdemokrater i
>>> borgerrepræsentationen, eller med K, DF [begge tre mandater] eller
>>> V [syv mandater]. SF og Enhedslisten er /slet/ ikke nødvendige for
>>> en budgetaftale ...
>>
>> Nej sådan kan man jo også lægge gift ud for et fremtidigt samarbejde
>> og den dag at Socialdemokraterne så bliver afhængig af de mandater
>> over mod SF og EL kan de nemt komme til at koste en hel del mere.
>
> Mon dog? I øvrigt er det vist kun Enhedslistens kernevælgere der
> ligefrem brænder for et sådant ungdomshus.
SF har meldt klart ud at de vil kræve at dette indgår i
budgetforhandlingerne (i BR), så det er langt fra kun EL at dette er
essentielt for.
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 13:41 |
|
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1i3vc27.4kknc16oea0iN%per@RQNNE.invalid:
> > Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> >
> >> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> >>> SR mangler i øvrigt kun to mandater til at kunne mønstre et flertal
> >>> på rådhuset, et flertal som kunne skabes ved at indgå et
> >>> budgetforlig med de to eks-socialdemokrater i
> >>> borgerrepræsentationen, eller med K, DF [begge tre mandater] eller
> >>> V [syv mandater]. SF og Enhedslisten er /slet/ ikke nødvendige for
> >>> en budgetaftale ...
> >>
> >> Nej sådan kan man jo også lægge gift ud for et fremtidigt samarbejde
> >> og den dag at Socialdemokraterne så bliver afhængig af de mandater
> >> over mod SF og EL kan de nemt komme til at koste en hel del mere.
> >
> > Mon dog? I øvrigt er det vist kun Enhedslistens kernevælgere der
> > ligefrem brænder for et sådant ungdomshus.
>
> SF har meldt klart ud at de vil kræve at dette indgår i
> budgetforhandlingerne (i BR), så det er langt fra kun EL at dette er
> essentielt for.
I år, ja, men nu var vi jo inde og snakke om konsekvenserne i kommende
år. S kan med største lethed stable et nyt flertal på benene uden om
såven Enhedslisten som SF. Finn Rudaizky og Winnie Bendtson vil kunne
etablere det, og en aftale med såvel K, DF eller V vil også kunne give
flertallet.
Ritt vil endda bagefter kunne tale om et 'flertal henover midten' ...
Tror du stadig at SF vil insistere på et nyt brugerstyret ungdomshus
efter kommunevalget i 2009? For slet ikke at tale om efter det i 2014,
hvor Ritt efter at have optjent også overborgmesterpension, roligt kan
trække sig tilbage?
Men minister-, kommissær- og overborgmesterpensioner /må/ hun da kunne
få økonomien til at løbe rundt .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 13:56 |
|
""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1i3vcfy.1erxbx915daabrN%per@RQNNE.invalid:
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:1i3vc27.4kknc16oea0iN%per@RQNNE.invalid:
>>> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>>>
>>>> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>
>>>>> SR mangler i øvrigt kun to mandater til at kunne mønstre et
>>>>> flertal på rådhuset, et flertal som kunne skabes ved at indgå et
>>>>> budgetforlig med de to eks-socialdemokrater i
>>>>> borgerrepræsentationen, eller med K, DF [begge tre mandater] eller
>>>>> V [syv mandater]. SF og Enhedslisten er /slet/ ikke nødvendige for
>>>>> en budgetaftale ...
>>>>
>>>> Nej sådan kan man jo også lægge gift ud for et fremtidigt
>>>> samarbejde og den dag at Socialdemokraterne så bliver afhængig af
>>>> de mandater over mod SF og EL kan de nemt komme til at koste en
>>>> hel del mere.
>>>
>>> Mon dog? I øvrigt er det vist kun Enhedslistens kernevælgere der
>>> ligefrem brænder for et sådant ungdomshus.
>>
>> SF har meldt klart ud at de vil kræve at dette indgår i
>> budgetforhandlingerne (i BR), så det er langt fra kun EL at dette er
>> essentielt for.
>
> I år, ja, men nu var vi jo inde og snakke om konsekvenserne i kommende
> år. S kan med største lethed stable et nyt flertal på benene uden om
> såven Enhedslisten som SF. Finn Rudaizky og Winnie Bendtson vil kunne
> etablere det, og en aftale med såvel K, DF eller V vil også kunne give
> flertallet.
>
> Ritt vil endda bagefter kunne tale om et 'flertal henover midten' ...
>
> Tror du stadig at SF vil insistere på et nyt brugerstyret ungdomshus
> efter kommunevalget i 2009? For slet ikke at tale om efter det i
> 2014, hvor Ritt efter at have optjent også overborgmesterpension,
> roligt kan trække sig tilbage?
>
> Men minister-, kommissær- og overborgmesterpensioner /må/ hun da kunne
> få økonomien til at løbe rundt .
Nej Ritt kan være ligeglad men det er der en del andre socialdemokrater (i
BR) som ikke kan. Ritt har indtil videre ikke klaret skærene alt for godt,
hun er jo egentlig ikke rigtig lykkedes med noget væsentligt, så en løsning
på problemet med de autonome (ved at give dem et nyt ungdomshus) kunne blive
en fjer i hatten hvis det skaber ro på Nørrebro (hvilket jeg tror det vil).
Hvis jeg var hende ville jeg se at finde en løsning (og nej, Pjevs og co.,
det handler ikke om militær og kampvogne eller politi der skyder med skarpt
eller andre "spændende" sager).
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 14:01 |
|
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1i3vcfy.1erxbx915daabrN%per@RQNNE.invalid:
> > Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> >> SF har meldt klart ud at de vil kræve at dette indgår i
> >> budgetforhandlingerne (i BR), så det er langt fra kun EL at dette er
> >> essentielt for.
> >
> > I år, ja, men nu var vi jo inde og snakke om konsekvenserne i kommende
> > år. S kan med største lethed stable et nyt flertal på benene uden om
> > såven Enhedslisten som SF. Finn Rudaizky og Winnie Bendtson vil kunne
> > etablere det, og en aftale med såvel K, DF eller V vil også kunne give
> > flertallet.
> >
> > Ritt vil endda bagefter kunne tale om et 'flertal henover midten' ...
> >
> > Tror du stadig at SF vil insistere på et nyt brugerstyret ungdomshus
> > efter kommunevalget i 2009? For slet ikke at tale om efter det i
> > 2014, hvor Ritt efter at have optjent også overborgmesterpension,
> > roligt kan trække sig tilbage?
> >
> > Men minister-, kommissær- og overborgmesterpensioner /må/ hun da kunne
> > få økonomien til at løbe rundt .
>
> Nej Ritt kan være ligeglad men det er der en del andre socialdemokrater (i
> BR) som ikke kan. Ritt har indtil videre ikke klaret skærene alt for godt,
> hun er jo egentlig ikke rigtig lykkedes med noget væsentligt, så en løsning
> på problemet med de autonome (ved at give dem et nyt ungdomshus) kunne blive
> en fjer i hatten hvis det skaber ro på Nørrebro (hvilket jeg tror det vil).
Det ville jo blot genskabe den helt uholdbare situation, der opstod, da
Weidekamp accepterede de autonomes fordringer - og som tak fik et wc i
hovedet.
> Hvis jeg var hende ville jeg se at finde en løsning (og nej, Pjevs og co.,
> det handler ikke om militær og kampvogne eller politi der skyder med skarpt
> eller andre "spændende" sager).
Naturligvis ikke.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
vvv (03-09-2007)
| Kommentar Fra : vvv |
Dato : 03-09-07 16:51 |
|
""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i3vdlc.17yho5z818a24N%per@RQNNE.invalid...
> Det ville jo blot genskabe den helt uholdbare situation, der opstod, da
> Weidekamp accepterede de autonomes fordringer - og som tak fik et wc i
> hovedet.
>
Det WC kom da ikke ud fra ungeren, det kom fra mekanisk musik museun, og det
et halvt år før folkets hus blev til ungeren.
vv
| |
Ole (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Ole |
Dato : 03-09-07 17:11 |
|
vvv wrote:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1i3vdlc.17yho5z818a24N%per@RQNNE.invalid...
>
>
>> Det ville jo blot genskabe den helt uholdbare situation, der opstod, da
>> Weidekamp accepterede de autonomes fordringer - og som tak fik et wc i
>> hovedet.
>>
> Det WC kom da ikke ud fra ungeren, det kom fra mekanisk musik museun, og det
> et halvt år før folkets hus blev til ungeren.
>
>
>
> vv
>
>
Museum !
Men klientellet var det samme.
Ole M
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 18:13 |
|
"vvv" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46dc2d4d$0$2709$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1i3vdlc.17yho5z818a24N%per@RQNNE.invalid...
>
>
>> Det ville jo blot genskabe den helt uholdbare situation, der opstod,
>> da Weidekamp accepterede de autonomes fordringer - og som tak fik et
>> wc i hovedet.
>>
> Det WC kom da ikke ud fra ungeren, det kom fra mekanisk musik museun,
> og det et halvt år før folkets hus blev til ungeren.
Lige nøjagtig men Per lader sig ikke sådan forstyrre af kendsgerningerne.
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Per Rønne (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 03-09-07 18:30 |
|
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> "vvv" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:46dc2d4d$0$2709$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
> > ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> > news:1i3vdlc.17yho5z818a24N%per@RQNNE.invalid...
> >
> >> Det ville jo blot genskabe den helt uholdbare situation, der opstod,
> >> da Weidekamp accepterede de autonomes fordringer - og som tak fik et
> >> wc i hovedet.
> >>
> > Det WC kom da ikke ud fra ungeren, det kom fra mekanisk musik museun,
> > og det et halvt år før folkets hus blev til ungeren.
>
> Lige nøjagtig men Per lader sig ikke sådan forstyrre af kendsgerningerne.
Nu ligger disse ting altså et kvart århundrede tilbage ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
Wilstrup (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Wilstrup |
Dato : 03-09-07 19:17 |
|
""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1i3vpz0.9nd31x7uvt7mN%per@RQNNE.invalid...
>> Lige nøjagtig men Per lader sig ikke sådan forstyrre af
kendsgerningerne.
>
> Nu ligger disse ting altså et kvart århundrede tilbage ...
jamen, Per dog -alzheimer light? hvor er dine leksika
blevet af? )
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 20:50 |
|
vvv wrote:
>> Det ville jo blot genskabe den helt uholdbare situation, der opstod, da
>> Weidekamp accepterede de autonomes fordringer - og som tak fik et wc i
>> hovedet.
> Det WC kom da ikke ud fra ungeren, det kom fra mekanisk musik museun, og det
> et halvt år før folkets hus blev til ungeren.
Det kan vel ikke undre nogle at Per ikke har styr på sine facts...
Weidekamp fik en spand vand i hovedet som "tak".
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Per Rønne (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 04-09-07 05:02 |
|
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:
> vvv wrote:
> >> Det ville jo blot genskabe den helt uholdbare situation, der opstod, da
> >> Weidekamp accepterede de autonomes fordringer - og som tak fik et wc i
> >> hovedet.
> > Det WC kom da ikke ud fra ungeren, det kom fra mekanisk musik museun, og det
> > et halvt år før folkets hus blev til ungeren.
>
> Det kan vel ikke undre nogle at Per ikke har styr på sine facts...
Det er ikke alle detailler man husker lige klart efter et kvart
århundrede. Eller kan du huske alt fra din vuggestuetid?
> Weidekamp fik en spand vand i hovedet som "tak".
Altså fra ungdomshuset?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
| |
Hans Joergensen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 04-09-07 13:09 |
|
Per Rønne wrote:
>> Weidekamp fik en spand vand i hovedet som "tak".
> Altså fra ungdomshuset?
Det kan du selv få lov til at undersøge..
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Wilstrup (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Wilstrup |
Dato : 03-09-07 17:52 |
|
""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1i3vdlc.17yho5z818a24N%per@RQNNE.invalid...
> > Det ville jo blot genskabe den helt uholdbare situation,
> der opstod, da
> Weidekamp accepterede de autonomes fordringer - og som tak
> fik et wc i
> hovedet.
Det er et fordrejet billede af situationen, du kommer med her.
Det med WC'et var da politiet rydede Mekanisk Musikmuseum på
Platanvej i København, og Weidekampp accepterede ikke de
autonomes fordringer - som dengang i øvrigt blev kaldt for
bz'ere.
Samme Weidekampp blev i øvrigt underkendt i en sag om
magtfordrejning -men da var løbet allerede kørt -jeg kørte
faktisk med ham som passager i min hyrevogn hvor han nævnte
alle de gode ting, han havde lavet, men da jeg nævnte det med
magtfordrejningen sagde han koldt, at "jeg fik da stækket
venstrefløjen" og så holdt han i øvrigt mund på resten af
turen.
| |
Kim Larsen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 03-09-07 18:17 |
|
"Wilstrup" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46dc3bb7$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> news:1i3vdlc.17yho5z818a24N%per@RQNNE.invalid...
>> > Det ville jo blot genskabe den helt uholdbare situation,
>> der opstod, da
>> Weidekamp accepterede de autonomes fordringer - og som tak
>> fik et wc i
>> hovedet.
>
> Det er et fordrejet billede af situationen, du kommer med her.
> Det med WC'et var da politiet rydede Mekanisk Musikmuseum på
> Platanvej i København, og Weidekampp accepterede ikke de
> autonomes fordringer - som dengang i øvrigt blev kaldt for
> bz'ere.
>
> Samme Weidekampp blev i øvrigt underkendt i en sag om
> magtfordrejning -men da var løbet allerede kørt -jeg kørte
> faktisk med ham som passager i min hyrevogn hvor han nævnte
> alle de gode ting, han havde lavet, men da jeg nævnte det med
> magtfordrejningen sagde han koldt, at "jeg fik da stækket
> venstrefløjen" og så holdt han i øvrigt mund på resten af
> turen.
Desværre er Socialdemokraterne tit som De Radikale, ligesom man tror at man
kan regne med dem så springer de i målet og laver et eller andet mærkeligt.
Det skulle bestemt ikke undre mig at Weidekamp har udtalt sig sådan om
venstrefløjen. Socialdemokratiet er og bliver desværre et halvborgerlgt
parti.
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Ukendt (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 04-09-07 09:06 |
|
"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fbgojm$d7g$1@news.datemas.de...
>>
>> Under en voksen ledelse, ansat af kommunen ...
>
> Det er ikke en mulighed hvilket du godt ved, så lad nu være med at spille
> dum.
>
Jamen så må de jo undvære.
Ikke sandt?
Egon
| |
John Doe (03-09-2007)
| Kommentar Fra : John Doe |
Dato : 03-09-07 11:35 |
|
"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
> nemlig at give de unge et ungdomshus til
> erstatning for det som blev frataget dem
> af Jens Kramer Mikkelsen & co.
Det eneste ungdomshus disse kriminelle voldspsykopater kan få skal være på
indsiden af et arbejdslejr.
| |
@ (03-09-2007)
| Kommentar Fra : @ |
Dato : 03-09-07 18:43 |
|
On Mon, 3 Sep 2007 11:42:22 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:
>"John Doe" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:nvOCi.64575$tM6.63696@fe36.usenetserver.com:
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
>>> Så kan vi rigtig få optrappet konflikten,
>>
>> Det eksisterer ingen konflikt, kriminelle voldspsykopater er
>> kriminelle voldspsykopater - ikke en konflikt.
>
>Det er sådan nogle som dig som nok skal få det hele til at eskalere
løgn
dem som får tingene til at gå i "sort" er og bliver de autonome
voldsforbrydere og ingen andre
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
| |
Pjensen73 (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 03-09-07 18:49 |
|
Den Mon, 03 Sep 2007 14:36:44 +0200 skrev William 'Billy-Boy' Boysen:
> On 03 Sep 2007 08:30:27 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
> wrote:
>
>>Jeg har vist tidligere skrevet at jeg var tilskuer, jeg stod sammen
>>med en 20-30 andre tilskuere og kiggede på den bil der var ild i,
>
> Pudsigt så mange brande der opstår af sig selv idet alle tilstedeværende
> altid er tilskuere.
> Som ansvarsfulde mennesker burde I standse hærværksmændene M/K, men gør
> I det?
> Nej, I står med hænderne i lommerne og ser på, selvom der altid er
> mindst 10 gange så mange "tilskuere" som der er ballademagere.
> Dermed burde I anklages for ikke at gribe ind og fastholde
> gerningsmændene indtil politiet kommer.
> For I er jo ansvarsfulde, ikke sandt?
>
Ja, det er faktisk deres pligt, at anmelde det, når man ser noget
ulovligt. Så Hans Jørgensen har også noget ulovligt på samvittigheden.
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 20:53 |
|
Pjensen73 wrote:
> Ja, det er faktisk deres pligt, at anmelde det, når man ser noget
> ulovligt. Så Hans Jørgensen har også noget ulovligt på samvittigheden.
Jeg gik ud fra at politiet allerede vidste hvad der foregik, da de
allerede var talstærkt repræsenteret.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Wilstrup (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Wilstrup |
Dato : 03-09-07 19:20 |
|
"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46dc48f8$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Mon, 03 Sep 2007 14:36:44 +0200 skrev William
> 'Billy-Boy' Boysen:
>
> Ja, det er faktisk deres pligt, at anmelde det, når man ser
> noget
> ulovligt. Så Hans Jørgensen har også noget ulovligt på
> samvittigheden.
Vås - under optøjer skal man kun gribe ind, hvis man kan gøre
det uden risiko for liv og legeme, og da politiet i øvrigt
selv var i området, så ville det være nyttesløst at henvende
sig til politiet, der jo havde nok at gøre andetsteds.
At fastholde misdæderne er heller ikke noget man har pligt
til - det er kun noget man bør gøre, hvis det er sikkert at
man ikke selv lider overlast eller at man kan gøre det uden at
skade ham ,så man får en sigtelse på halsen for vold.
| |
Pjensen73 (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 03-09-07 19:24 |
|
Den Mon, 03 Sep 2007 20:19:49 +0200 skrev Wilstrup:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc48f8$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 03 Sep 2007 14:36:44 +0200 skrev William
>> 'Billy-Boy' Boysen:
>>
>
>> Ja, det er faktisk deres pligt, at anmelde det, når man ser
>> noget
>> ulovligt. Så Hans Jørgensen har også noget ulovligt på
>> samvittigheden.
>
> Vås - under optøjer skal man kun gribe ind, hvis man kan gøre
> det uden risiko for liv og legeme, og da politiet i øvrigt
> selv var i området, så ville det være nyttesløst at henvende
> sig til politiet, der jo havde nok at gøre andetsteds.
>
> At fastholde misdæderne er heller ikke noget man har pligt
> til - det er kun noget man bør gøre, hvis det er sikkert at
> man ikke selv lider overlast eller at man kan gøre det uden at
> skade ham ,så man får en sigtelse på halsen for vold.
Det kan da godt være at du har ret, men han har pligt til at vidne mod
voldsforbryderne, hvis han ser noget. Og det må han jo have gjort, hvis
han var tilskuer.
| |
Hans Joergensen (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 03-09-07 20:53 |
|
Pjensen73 wrote:
> Det kan da godt være at du har ret, men han har pligt til at vidne mod
> voldsforbryderne, hvis han ser noget. Og det må han jo have gjort, hvis
> han var tilskuer.
Ok, jeg så en gut i sort tøj med maskering smide en palle ind i
bilen.
Sådan, tilfreds?
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Ukendt (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 04-09-07 09:10 |
|
"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46dc5152$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Det kan da godt være at du har ret, men han har pligt til at vidne mod
> voldsforbryderne, hvis han ser noget. Og det må han jo have gjort, hvis
> han var tilskuer.
Ovenikøbet med fotografiapparat--- ?
Egon
| |
Hans Joergensen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 04-09-07 13:09 |
|
Egon Stich wrote:
> Ovenikøbet med fotografiapparat--- ?
Det lå nu derhjemme.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
hanzen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : hanzen |
Dato : 04-09-07 14:01 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfdqinb.go.haj@pluto.bananas.dk...
> Egon Stich wrote:
>> Ovenikøbet med fotografiapparat--- ?
>
> Det lå nu derhjemme.
Er "derhjemme" ikke revet ned?
--
hilzen
hanzen
| |
Hans Joergensen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 04-09-07 14:13 |
|
hanzen wrote:
>>> Ovenikøbet med fotografiapparat--- ?
>> Det lå nu derhjemme.
> Er "derhjemme" ikke revet ned?
Det håber jeg da ikke.. :)
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
hanzen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : hanzen |
Dato : 04-09-07 14:25 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfdqme6.go.haj@pluto.bananas.dk...
> hanzen wrote:
>>>> Ovenikøbet med fotografiapparat--- ?
>>> Det lå nu derhjemme.
>> Er "derhjemme" ikke revet ned?
>
> Det håber jeg da ikke.. :)
>
Så må det være en anden tom grund på Jagtvej de viste i fjernsynet.
--
hilzen
hanzen
Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«
| |
Hans Joergensen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 04-09-07 14:45 |
|
hanzen wrote:
>>> Er "derhjemme" ikke revet ned?
>> Det håber jeg da ikke.. :)
> Så må det være en anden tom grund på Jagtvej de viste i fjernsynet.
Jeg bor FYI ikke på Jagtvej.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
William 'Billy-Boy' ~ (04-09-2007)
| Kommentar Fra : William 'Billy-Boy' ~ |
Dato : 04-09-07 16:05 |
|
On 04 Sep 2007 13:44:38 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:
>hanzen wrote:
>>>> Er "derhjemme" ikke revet ned?
>>> Det håber jeg da ikke.. :)
>> Så må det være en anden tom grund på Jagtvej de viste i fjernsynet.
>
>Jeg bor FYI ikke på Jagtvej.
Det er jo det han siger: Huset er revet ned.
--
Don't mess with left-wing activists.....
.....it's not nice to pick on retards!
| |
@ (04-09-2007)
| Kommentar Fra : @ |
Dato : 04-09-07 19:26 |
|
On Tue, 4 Sep 2007 15:01:21 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmigej.dk>
wrote:
>
>"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>news:slrnfdqinb.go.haj@pluto.bananas.dk...
>> Egon Stich wrote:
>>> Ovenikøbet med fotografiapparat--- ?
>>
>> Det lå nu derhjemme.
>
>Er "derhjemme" ikke revet ned?
han har sikert stjålet et nyt "hjemme"
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5
| |
Ukendt (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 04-09-07 19:55 |
|
"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfdqinb.go.haj@pluto.bananas.dk...
> Egon Stich wrote:
>> Ovenikøbet med fotografiapparat--- ?
>
> Det lå nu derhjemme.
>
> // Hans
Fornuftigt
Jeg ville heller ikke rende rundt med mit grej i sådanne omgivelser--
Forøvrigt har jeg fået taget mig sammen til at besøge din hjemmeside.
Nydelige fotos.
Min kompliment.
MVH
Egon
| |
Pjensen73 (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 03-09-07 20:24 |
|
Den Mon, 03 Sep 2007 20:34:24 +0200 skrev Wilstrup:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc5152$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 03 Sep 2007 20:19:49 +0200 skrev Wilstrup:
>> > Det kan da godt være at du har ret,
>
> godt være??? jeg HAR ret! ;.)
>
>
> men han har pligt til at vidne mod
>> voldsforbryderne, hvis han ser noget. Og det må han jo have
>> gjort, hvis
>> han var tilskuer.
>
> Man har pligt til at tale sandhed hvis man vidner i retten.
> Men man har ikke nogen vidnepligt som sådan. Det er politiets
> opgave at finde beviser for skyld og ikke-skyld- det er til
> gengæld ikke politiets opgave at dømme folk.
Hvis politiet VED at Hans Jørgensen var tilstede under urolighederne, så
SKAL han vidne hvis politiet beder ham om det.
Men jeg vil da gerne spørge over i jura-gruppen, om det ikke er rigtigt.
| |
Pjensen73 (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 03-09-07 23:48 |
|
Den Mon, 03 Sep 2007 21:40:46 +0200 skrev Wilstrup:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc5f62$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 03 Sep 2007 20:34:24 +0200 skrev Wilstrup:
>>
>> Hvis politiet VED at Hans Jørgensen var tilstede under
>> urolighederne, så
>> SKAL han vidne hvis politiet beder ham om det.
>> Men jeg vil da gerne spørge over i jura-gruppen, om det ikke
>> er rigtigt.
>
> Politiet kan udspørge dig, men du har ikke vidnepligt over for
> politiet. Du kan derimod indkaldes i retten som vidne iht.
> retsplejelovens § 168:
>
>
> § 168. Enhver har med de i loven fastsatte undtagelser pligt
> til at afgive forklaring for retten som vidne.
Så er det den paragraf jeg tænker på. Det er selvfølgelig retten der skal
indkalde et vidne.
SNIP resten.
| |
Pjensen73 (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 03-09-07 23:49 |
|
Den Mon, 03 Sep 2007 19:53:13 +0000 skrev Hans Joergensen:
> Pjensen73 wrote:
>> Det kan da godt være at du har ret, men han har pligt til at vidne mod
>> voldsforbryderne, hvis han ser noget. Og det må han jo have gjort, hvis
>> han var tilskuer.
>
> Ok, jeg så en gut i sort tøj med maskering smide en palle ind i
> bilen.
>
> Sådan, tilfreds?
Nej. Du skulle hellere fortælle politiet det.
| |
Hans Joergensen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 04-09-07 07:49 |
|
Pjensen73 wrote:
>> Ok, jeg så en gut i sort tøj med maskering smide en palle ind i
>> bilen.
>> Sådan, tilfreds?
> Nej. Du skulle hellere fortælle politiet det.
Mon ikke de allerede ved det da episoden er fotograferet..
I øvrigt skal jeg ikke fortælle dem en skid før de holder op med at
tiltale mig for alt muligt sindsygt, og afleverer de af mine ting
de stadig ikke har afleveret tilbage - inklusive ting de har smidt væk.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Pjensen73 (03-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 03-09-07 23:49 |
|
Den Mon, 03 Sep 2007 19:52:30 +0000 skrev Hans Joergensen:
> Pjensen73 wrote:
>> Ja, det er faktisk deres pligt, at anmelde det, når man ser noget
>> ulovligt. Så Hans Jørgensen har også noget ulovligt på samvittigheden.
>
> Jeg gik ud fra at politiet allerede vidste hvad der foregik, da de
> allerede var talstærkt repræsenteret.
>
Men du kunne hjælpe dem med at udpege de skyldige.
| |
Hans Joergensen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 04-09-07 07:50 |
|
Pjensen73 wrote:
> Men du kunne hjælpe dem med at udpege de skyldige.
Næh, jeg aner ikke hvem de var..
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Pjensen73 (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 04-09-07 20:04 |
|
Den Tue, 04 Sep 2007 06:48:36 +0000 skrev Hans Joergensen:
> Pjensen73 wrote:
>>> Ok, jeg så en gut i sort tøj med maskering smide en palle ind i
>>> bilen.
>>> Sådan, tilfreds?
>> Nej. Du skulle hellere fortælle politiet det.
>
> Mon ikke de allerede ved det da episoden er fotograferet..
> I øvrigt skal jeg ikke fortælle dem en skid før de holder op med at
> tiltale mig for alt muligt sindsygt, og afleverer de af mine ting
> de stadig ikke har afleveret tilbage - inklusive ting de har smidt væk.
>
> // Hans
Hvis retten beder dig om at vidne mod ballademagerene er det din pligt.
| |
Hans Joergensen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 04-09-07 20:27 |
|
Pjensen73 wrote:
> Hvis retten beder dig om at vidne mod ballademagerene er det din pligt.
Ok, det var nogle folk, i sort tøj, med maskering...
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Pjensen73 (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 04-09-07 20:05 |
|
Den Tue, 04 Sep 2007 06:49:59 +0000 skrev Hans Joergensen:
> Pjensen73 wrote:
>> Men du kunne hjælpe dem med at udpege de skyldige.
>
> Næh, jeg aner ikke hvem de var..
>
> // Hans
Hvad? Kender du ikke dine venner?
| |
Hans Joergensen (04-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 04-09-07 20:28 |
|
Pjensen73 wrote:
>>> Men du kunne hjælpe dem med at udpege de skyldige.
>> Næh, jeg aner ikke hvem de var..
> Hvad? Kender du ikke dine venner?
Jo da... men jeg aner stadig ikke hvem de var.
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
Pjensen73 (05-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 05-09-07 10:32 |
|
Den Tue, 04 Sep 2007 19:27:44 +0000 skrev Hans Joergensen:
> Pjensen73 wrote:
>>>> Men du kunne hjælpe dem med at udpege de skyldige.
>>> Næh, jeg aner ikke hvem de var..
>> Hvad? Kender du ikke dine venner?
>
> Jo da... men jeg aner stadig ikke hvem de var.
>
> // Hans
Du aner ikke hvem af dine venner det var?
| |
Pjensen73 (05-09-2007)
| Kommentar Fra : Pjensen73 |
Dato : 05-09-07 10:33 |
|
Den Tue, 04 Sep 2007 19:27:26 +0000 skrev Hans Joergensen:
> Pjensen73 wrote:
>> Hvis retten beder dig om at vidne mod ballademagerene er det din pligt.
>
> Ok, det var nogle folk, i sort tøj, med maskering...
>
> // Hans
Og hvem af dine venner, gemte sig bag maskeringen?
| |
Hans Joergensen (05-09-2007)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 05-09-07 10:42 |
|
Pjensen73 wrote:
>> Ok, det var nogle folk, i sort tøj, med maskering...
> Og hvem af dine venner, gemte sig bag maskeringen?
Aner det ikke, tror ikke jeg kender dem.. det er svært at sige :)
// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69
| |
|
|