ang urolighederne...
Fra : N_B_DK

Dato : 02-09-07 12:04

Hvorfor giver man ikke de arresterede fodlænker på og sætter dem i kæde, og
så er det ud og feje og rydde op for deres hærgen, og så skal det være ude
maske, så folk kan se hvad for nogle mennesker det er der ødelægger andres
ejendom ?

(se det som en slags samfundstjeneste)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ole

Dato : 02-09-07 12:17

N_B_DK wrote:
> [...]
> og så er det ud og feje og rydde op for deres hærgen, og så skal det
> være ude maske, så folk kan se hvad for nogle mennesker det er der

Så skal der jo falde en dom først, man er uskyldig til andet er bevist.

Men jeg kan da godt se ideen ikke ville være så dårlig !

Ole M

Fra : N_B_DK

Dato : 02-09-07 12:24

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> wrote in message

> Så skal der jo falde en dom først, man er uskyldig til andet er
> bevist.

Ingen har skade af at hjælpe lidt i samfundet, og skulle de endelig være
uskyldige, så kan de næppe have noget imod at have hjulpet med at rydde op
efter de idioters opførsel.

> Men jeg kan da godt se ideen ikke ville være så dårlig !

Ja det er en rigtig god ide ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-09-07 12:39

Den Sun, 02 Sep 2007 13:04:00 +0200 skrev N_B_DK:

> [...]
> maske, så folk kan se hvad for nogle mennesker det er der ødelægger andres

Ja, det ville da være en god ide. Og når det er gjort, skal de arbejde
hårdt for at betale de ødelagte ting tilbage.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-09-07 12:44

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Ja, det ville da være en god ide. Og når det er gjort, skal de arbejde
> hårdt for at betale de ødelagte ting tilbage.

Nej den del kommer først efter en evt dom, at hjælpe med at rydde op er ikke
en straf, men "velgørenhed", det kunne så evt være en formidlende
omstændighed, og de ville samtidigt se hvilken effekt deres ødelæggelser har
for både butiksejerne og beboerne i området.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-09-07 13:01

Den Sun, 02 Sep 2007 13:43:53 +0200 skrev N_B_DK:

> [...]
> omstændighed, og de ville samtidigt se hvilken effekt deres ødelæggelser har
> for både butiksejerne og beboerne i området.

Ja, det var også det jeg mente. Havde lige overset, at du skrev de
arresterede i dit indlæg.