Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EFTERLYSNING - Stjålet udstyr
Fra : winddiesel

Dato : 04-09-07 08:26

Håber i vil holde øjnene åbne !

Nikon D70
Serienummer 4248244

Nikon AF 50 mm F 1.8D
Serienummer 279918

Nikon AF-S DX 18-70 f/3.5-4.5G
Serienummer L2605909

Nikon SB-800
Serienummer 2440247

Sigma 10-20 F4+5.6 EX DC
Serienummer 2073352

Sigma 70-300 APO
Serienummer pt. ukendt

Tamrac Expoedition 7 - 5577
Serienummer 2355402284

Manfrotto 109XPROB tripod
Serienummer 024221500851

Manfrotto 486RC2 Ball Head
Serienummer 8024221358858

indtil vidre.

Alt sammen lå i Tamrac tasken, fjernet fra min bil i nat i min
indkørsen

winddiesel(a)gmail.com

Fra : Max

Dato : 04-09-07 09:16

Hej winddiesel

> Alt sammen lå i Tamrac tasken, fjernet fra min bil i nat i min
> indkørsen

Forhåbentlig fra bagagerummet.

--
Mvh Max

Fra : Per O.

Dato : 04-09-07 10:43

KLIP

Alt sammen lå i Tamrac tasken, fjernet fra min bil i nat i min
indkørsen

winddiesel(a)gmail.com

Super surt .. som Max skriver, lå grejet forhåbentligt i bagagerummet, så du
kan få nogle penge hjem for det.
Jeg skal nok holde øje, men alle som tilbyder en Canon mand som undertegende
et Nikon vil per definition være suspekte

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-09-07 12:47

winddiesel wrote:

> Alt sammen lå i Tamrac tasken, fjernet fra min bil i nat i min
> indkørsen

Det er jo en meget kedelig oplevelse du der har haft, jeg håber du har
dine forsikringer i orden, så du er dækket.

Og så må vi håbe, at du og alle dem som læser i denne gruppe har lært, at
man ikke skal lade sit fotogrej ligge i en bil.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : winddiesel

Dato : 04-09-07 16:33

> Det er jo en meget kedelig oplevelse du der har haft, jeg håber du har
> dine forsikringer i orden, så du er dækket.

Det er en gulplade st.car - så kan godt opgive alt forsikring i den
her sag.
Jeg sidder selv med badeanden, og den er RIGTIG flad

Hold øje - så er i flinke !

Det skete 8723 Løsning, men inden for 2 timer kan det jo være overalt
i landet.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-09-07 16:45

winddiesel wrote:

> Det skete 8723 Løsning, men inden for 2 timer kan det jo være overalt
> i landet.

Ja og et par timer mere, så kan det være i Polen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-07 17:35

"winddiesel" <winddiesel@gmail.com> skrev i en meddelelse

Det er en gulplade st.car - så kan godt opgive alt forsikring i den
her sag.
Jeg sidder selv med badeanden, og den er RIGTIG flad

Er du nu sikker på det?
Haft tilsvarende tilfælde, men fik erstatning.
Tal med dit forsikringsselskab.

Egon

Fra : Robert Piil

Dato : 05-09-07 07:22

Egon Stich skrev:
> Er du nu sikker på det?
> Haft tilsvarende tilfælde, men fik erstatning.
> Tal med dit forsikringsselskab.

Det kan jeg tilslutte mig. Jeg har også haft en forsikringssag eller to,
hvor jeg rent formelt ikke var berettiget til erstatning, men efter en
snak med selskabet fik jeg alligevel dækket det stjålne. Hvilket er
rimeligt nok - de har stadig tjent masser af penge på mig.

--
Robert Piil

Fra : emj

Dato : 04-09-07 20:44

winddiesel skrev:

>Det skete 8723 Løsning, men inden for 2 timer kan det jo være overalt
>i landet.

Der hærger jo en bande her i området i disse dage. Der er anmeldt 64
indbrud i biler i Horsens, Torsted, Hedensted osv i den forløbne uge,
så...!

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Per O.

Dato : 05-09-07 17:11

> [...]

>her sag.
>Jeg sidder selv med badeanden, og den er RIGTIG flad

Vil det sige at alle som kører rundt i 'håndværkerbiler' er totalt fredløse
i forsikringsøjmed?

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Bo Andersen

Dato : 05-09-07 18:44

>Det er en gulplade st.car - så kan godt opgive alt forsikring i den
>her sag.
>Jeg sidder selv med badeanden, og den er RIGTIG flad

Netop derfor kan du få erstatning, dit foto-udstyr lå
nemlig i det _aflåste_ varerum i bilen.
Ligesom man kan få erstattet CD'ere der ligger i handskerummet, men ikke i
kabinen.
(Da mange handskerum kan aflåses)

Fik erstattet div. akku-værktøj og håndværktøj, som blev stjålet fra en
gulplade st.car.

-Bo Andersen-

Fra : Jan Boegh

Dato : 06-09-07 12:39

Bo Andersen skrev i 46deeaf6$0$93474$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
dette:

> Netop derfor kan du få erstatning, dit foto-udstyr lå
> nemlig i det _aflåste_ varerum i bilen.

Dette forudsætter så, at man kører i en kassevogn eller lign, hvor der ikke
er adgang mellem kabine og varerum.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Max

Dato : 06-09-07 13:32

Hej Jan

> Dette forudsætter så, at man kører i en kassevogn eller lign, hvor
> der ikke er adgang mellem kabine og varerum.

Det betyder også meget hvilket forsikringsselskab man bruger,
har haft en sag med udstyr stjålet fra aflåst varerum, der ville
selskabet ikke dække fordi tyveriet var sket uden for arbejdstiden.

--
Mvh Max

Fra : winddiesel

Dato : 06-09-07 15:01

On 6 Sep., 14:31, "Max" <max_j...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> [...]
> har haft en sag med udstyr stjålet fra aflåst varerum, der ville
> selskabet ikke dække fordi tyveriet var sket uden for arbejdstiden.

Mit selskab siger, at hvis det havde været udstyr jeg brugte i
firmaøjemed havde de ikke dækket, men jeg har fået max. beløbet for
hvad de dækker af indbo når det er placeret i en bil, det forløber sig
til ca. 7000,-

Jeg har talt værdierne sammen til at være ca. 23.000 kr så det har
ikke været en god forretning at skulle starte helt forfra med alt
udstyret.
Må ud på det brugte marked og se om jeg kan finde det mest nødvendige
for at komme igang igen.