kan ikke vise hjemmesider
Fra : Sørensen

Dato : 10-07-01 02:50

Jeg kan pludeselig ikke gå ind på www.pi.dk og www.ss.dk browseren står
bare og søger og går så ud på timeout.
explore 5.5

Gode ideer ?

mvh. Sørensen

Fra : Søren Blom

Dato : 10-07-01 13:39

"Sørensen" <jeg.har.ingen@email.dk> skrev
> Jeg kan pludeselig ikke gå ind på www.pi.dk og www.ss.dk browseren står
> bare og søger og går så ud på timeout.
> explore 5.5

Kan du stadig ikke?

Det kan jo meget vel være siderne var nede i nat da du skulle ind på dem,
jeg har i hvert fald ingen problemer med at komme ind på dem.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Willow_

Dato : 10-07-01 18:50

Tue, 10 Jul 2001 14:38:46 +0200 formulerede "Søren Blom"
<soren@blom.dk>:

>Det kan jo meget vel være siderne var nede i nat da du skulle ind på dem,
>jeg har i hvert fald ingen problemer med at komme ind på dem.

Heller ingen problemer her, begge sider kører som smurt.

Mvh, Regin Larsen
--
* Få bedømt din hjemmeside - http://award.opia.dk
* Er der liv i rummet? Opdag det - http://seti.opia.dk

Fra : Sørensen

Dato : 12-07-01 21:16

Ja det er stadig galt:
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
browserindstillingerne.

vh. sørensen.

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 25-07-01 09:12

"Sørensen" <jeg.har.ingen@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
> problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre

Hvis du godt kan komme ind på andre sider, må der sidde en firewall / proxy
et sted i systemet, og så er der nogen der har blokket for de to sider. Med
mindre det er din ISP der blokerer for dem, men det kan jeg dårligt
forestille mig.

Carsten