MS Windows
briani 27239
Få klassisk værktøjslinie i IE7 i Vista?
Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 05-09-07 11:13

hejsa, jeg savner de gamle knapper. Er det muligt at få dem uden at skulle
installere et plugin eller er der nogen der har et alternativt forslag?

Jan

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-09-07 11:33

Den 05-09-07 12.13 skrev Thunder (4920 Søllested) følgende:
> hejsa, jeg savner de gamle knapper. Er det muligt at få dem uden at skulle
> installere et plugin eller er der nogen der har et alternativt forslag?

Du kan få det gamle udseende tilbage (hvis du bruger XP), dvs. knapperne
og muligheden for at flytte rundt på værktøjslinjerne. Men så forsvinder
fanebladene også. Eller du kan skifte til Firefox, der, som du kan se
på nedenstående side, kan ligne den gamle IE - uden at give køb på
fanebladene:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie7.html#afinstalleres

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 05-09-07 14:30

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> fanebladene også. Eller du kan skifte til Firefox, der, som du kan se på
> nedenstående side, kan ligne den gamle IE - uden at give køb på

Hej Kim, nu var det jo lige at få det til at virke i vista:) Jeg skal lige
have afprøvet IE7Plus og se om den kan gøre det:)

Jan

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-09-07 14:55

Den 05-09-07 15.29 skrev Thunder (4920 Søllested) følgende:

> Hej Kim, nu var det jo lige at få det til at virke i vista:)

Det er ikke alle, der læser emnelinjen (eller hele emnelinjen).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
35 tips & tricks til Internet Explorer.