Levering af smser - "Meddelelsen blev ikke~
Fra : MariaH

Dato : 04-09-07 21:04

Jeg har funktionen "Leveringsrapport" slået til på min SE w880i. Jeg har
ikke haft problemer med det før end her i weekenden. I weekenden er den
begyndt at skrive "Meddelelsen blev ikke leveret", når jeg sender en sms.
Det har den ikke gjort før, den har kun skrevet, når beskeden ER leveret.

Nogen som ved hvad der er galt siden den er begyndt at skrive "Meddelelsen
blev ikke leveret" på stortset størstedelen af alle mine smser.
--
Maria

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-09-07 21:21

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> wrote in

> [...]

> Nogen som ved hvad der er galt siden den er begyndt at skrive
> "Meddelelsen blev ikke leveret" på stortset størstedelen af alle mine

Det oplever jeg også oftere og oftere - har en K610, Telmore simkort.

Fra : Snakee

Dato : 05-09-07 23:07

Tue, 04 Sep 2007 22:03:52 +0200 skrev MariaH følgende på hovedet af en
knappenål:

> Nogen som ved hvad der er galt siden den er begyndt at skrive "Meddelelsen
> blev ikke leveret" på stortset størstedelen af alle mine smser.

Dumt spørgsmål: Du er selvfølgelig sikker på at meddelelsen rent faktisk
er nået den tiltænkte modtager ikke også?

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.

Fra : MariaH

Dato : 06-09-07 07:49

> Dumt spørgsmål: Du er selvfølgelig sikker på at meddelelsen rent faktisk
> er nået den tiltænkte modtager ikke også?
>
> Snakee

Ja men normalt får jeg en besked, hvor der står:
"Meddelelsen er leveret (navn) (dato og klokken)"

--
Maria

Fra : Ped

Dato : 07-09-07 23:23

MariaH skrev:
> [...]
>
> Nogen som ved hvad der er galt siden den er begyndt at skrive "Meddelelsen
> blev ikke leveret" på stortset størstedelen af alle mine smser.

1. Det kan være et netværksproblem
2. Det kan ske hvis modtageren har glemt at slette meddelelser i sin
telefon, og hukommelsen er fuld
3. Det kan ske hvis modtagerens abonnementssaldo er gået på nul, og
telefonen smidt af netværket

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Nokia 6280 (Telmore)

Fra : Maria

Dato : 20-09-07 18:03

> [...]
> telefon, og hukommelsen er fuld
> 3. Det kan ske hvis modtagerens abonnementssaldo er gået på nul, og

1. Jeg har snakket med TDC de kan ikke finde fejlen.
2. modtageren har slettet alle smser i sin mobil. Hukommelsen er ikke fuld.
3. Det er en arbejdsmobil hvor der er abb på. Vedkommende kan godt skrive
til mig.