w880i og MSN?
Fra : MariaH

Dato : 04-09-07 06:36

Jeg har førsgt mig med MSNmobil, Mimbuzz, Agilemobile, www.zone4.dk/wlm.jar,

Men intet har virket på min mobil... er der nogle som ved noget Messenger
som virker på en w880i?

--
Maria

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 04-09-07 09:39

On Tue, 4 Sep 2007 07:36:14 +0200, "MariaH" <m_h_k79@hotmail.com>
wrote:
>Jeg har førsgt mig med MSNmobil, Mimbuzz, Agilemobile, www.zone4.dk/wlm.jar,
>
>Men intet har virket på min mobil... er der nogle som ved noget Messenger
>som virker på en w880i?

Jeg har en W800 og ALLE programmer du skriver fungerer! og også
LiveMSN, Getaboo og flere. Nimbuzz finder jeg absolut bedst.

Jeg gör ikke noget specielt, bare instalerer og kör siden...

Börje, fra Sverige

Fra : MariaH

Dato : 04-09-07 14:27

> [...]
> LiveMSN, Getaboo og flere. Nimbuzz finder jeg absolut bedst.
>
> Jeg gör ikke noget specielt, bare instalerer og kör siden...

nimbuzz skriver: -testing socket connection...Failed
Testing HTTP connection...Failed
A suitable connection could not be found.Check your network settings or your
network settings or your network coverage.

Jeg kan ikke huske hvad de andre skriver andet ned Failed eller Error
--
Maria

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 05-09-07 13:27

On Tue, 4 Sep 2007 15:27:12 +0200, "MariaH" <m_h_k79@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>network settings or your network coverage.
>

>Jeg kan ikke huske hvad de andre skriver andet ned Failed eller Error

Har du kontroleret indstillinger for java-aplikationer?

Fra : MariaH

Dato : 05-09-07 13:43

> Har du kontroleret indstillinger for java-aplikationer?

Ja min java skulle virke

--
Maria

Fra : John

Dato : 06-09-07 10:18

MariaH skrev:

> nimbuzz skriver: -testing socket connection...Failed
> Testing HTTP connection...Failed
> A suitable connection could not be found.Check your network settings or your
> network settings or your network coverage.

Det er fordi den ikke åbner for dataforbindelsen (GPRS).

Min Nimbuzz gør det samme. Aktiverer jeg GPRS med fx browseren i min
telefon, logger Nimbuzz også fint på.

Nimbuzz har dog et andet problem der gør at jeg har droppet den igen. Ud
for flere af mine kontakter skriver den bare "msn" - så jeg ikke kan se
hvem der er hvem.

Nu bruger jeg www.eqo.com - den har ikke det problem og kan selv
aktivere GPRS uden hjælp fra min side :)

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-07 18:14

> [...]
> LiveMSN, Getaboo og flere. Nimbuzz finder jeg absolut bedst.
>
> Jeg gör ikke noget specielt, bare instalerer og kör siden...

Kan man også bruge den på en SE P1i og hvis ja, hvordan installeres den?

MVH

Bo

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 05-09-07 13:36

On Tue, 4 Sep 2007 19:14:11 +0200, "EJSMB" <ejsmb(A)privat.dk> wrote:

>Kan man også bruge den på en SE P1i og hvis ja, hvordan installeres den?

Hvis det er Nimbuzz du spörger om, så er der en J2ME-version, en til
PCer og en til mobile web browser.

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-07 18:56

> Hvis det er Nimbuzz du spörger om, så er der en J2ME-version, en til
> PCer og en til mobile web browser.

Hvor finder jeg den?

MVH

Bo