Simkortnummer for langt ?
Fra : penta@panto.com

Dato : 03-09-07 20:42

Hej

Skal have flyttet mobilabb., og skal derfor opgive simkortnummer i et
tekstfelt hvor der kan være 20 tegn.
Men bag på sim-kortet står 25 tegn:
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX
XXXXX

Hvad nu ?
Skal øverste eller nederste række undlades eller hvad ?

Nogen der har prøvet det?

venligst
tomov

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 03-09-07 21:20

penta@panto.com skrev:
> Hej
>

> Hvad nu ?
> Skal øverste eller nederste række undlades eller hvad ?

Er det sidste ikke noget med /32 eller /64 ? Det er så vidt jeg husker
noget med størrelse eller anden teknisk detalje om kortet, måske dette
kan udelades.

> Nogen der har prøvet det?

Nope ..

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://mandril.dk

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 03-09-07 21:54

<penta@panto.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> XXXXX
>
> Hvad nu ?
> Skal øverste eller nederste række undlades eller hvad ?

du skriver de 20 første tegn

Fra : Jean

Dato : 03-09-07 22:05

Tomow skrev:
> Skal have flyttet mobilabb., og skal derfor opgive simkortnummer i et
> [...]

Prøv at skrive de 5 første tegn og de 5 sidste, så kan man hurtigt udelukke
dem, som ikke skal med.

Nogle selskaber begynder med DK, og andre slutter med 64KB, som er
størrelsen på kortet.

Mvh Jean.

Fra : penta@panto.com

Dato : 04-09-07 17:07

<penta@panto.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> XXXXX
>
> Hvad nu ?
> Skal øverste eller nederste række undlades eller hvad ?

Tak for svar til alle.
Min sidste linie hedder 32K20 - det er nok fordi det er et 32K kort, hvilket
det er.

venligst
tomov

Fra : Jean

Dato : 04-09-07 21:56

tomov skrev:
> Min sidste linie hedder 32K20 - det er nok fordi det er et 32K kort,
> hvilket det er.

Præcis.

Mvh Jean.