En mandebil !! ( Coupe ) til menneskepris ~
Fra : Øl er godt !

Dato : 04-09-07 23:38

Har du set overskriften har du straks forkastet Mazda MX5 osv..
Hvis nu det SKAL være en "ægte" mandebil og coupe og prisen siger ca. de
300.000 kr. og
jeg siger stoftag / læder / v6 er den ægte vare , hvad siger du så ?
Noget af en opgave. jeg synes ikke rigtig der er noget på bilbasen mm..
Nogle vidende mennesker her der ved noget om det ?

Fra : Øl er godt !

Dato : 04-09-07 23:42

"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
> [...]
> Noget af en opgave. jeg synes ikke rigtig der er noget på bilbasen mm..
> Nogle vidende mennesker her der ved noget om det ?

Skal naturligvis stå Cabriolet ! Ikke mere rødvin til den herre !! LOL

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 05-09-07 09:15

http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=265100875&source=1

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Mogens

Dato : 05-09-07 05:07

> [...]

> 300.000 kr. og
> jeg siger stoftag / læder / v6 er den ægte vare , hvad siger du så ?

At den ægte vare har V8
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=234100847&source=1
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=109000386&source=1
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=294501164&source=1

Er dette ikke godtnok, er der jo standardvarerne:
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=265100875&source=1
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=822300010&source=1
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=238607180&source=1

Fra : Øl er godt !

Dato : 05-09-07 10:08

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=294501164&source=1
>
> Er dette ikke godtnok, er der jo standardvarerne:

En 5L Ford Mustang V8 til 239.000kr..WAW..
Øhmmm.. Hvad er der galt med den , siden den ikke koster mere...
Rusten som en Ford ?

Fra : Brian

Dato : 06-09-07 15:11

> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=109000386&source=1
> En 5L Ford Mustang V8 til 239.000kr..WAW..
> Øhmmm.. Hvad er der galt med den , siden den ikke koster mere...
> Rusten som en Ford ?

12år gammel Ford?

Fra : Øl er godt !

Dato : 06-09-07 15:21

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> "Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
>
> 12år gammel Ford?

Over 12 År gammel og der står Ford på og så skal man holde nallerne væk ?
Er Ford virkelig SÅ slemme. ?
Er det alle Ford der er noget skidt eller kun bestemte modeller ?
Sry de mange spørgsmål

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 06-09-07 15:53

"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev :

>Over 12 År gammel og der står Ford på og så skal man holde nallerne væk ?

Næeh - hvorfor dog det ?

>Er Ford virkelig SÅ slemme. ?

De er ikke specielt værre end andre

>Er det alle Ford der er noget skidt eller kun bestemte modeller ?

nogle, har haft sine problemer

andre fabrikater kan man skam også _brænde_ sig på

--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-09-07 05:27

"Øl er godt !" skriver:

> [...]
> 300.000 kr. og
> jeg siger stoftag / læder / v6 er den ægte vare , hvad siger du så ?

Vil du have mandebil, skal du få mandebil

http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=39307
http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=39195

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-09-07 07:29

Hej!

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Vil du have mandebil, skal du få mandebil

Mustang er til kvinder

http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=38523

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-09-07 07:35

Kim Voss Schrader wrote:

> Mustang er til kvinder
>
> http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=38523

DET er en mandebil ... den skulle bare være matsort.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Møller

Dato : 05-09-07 10:54

Kim Frederiksen skrev:

> DET er en mandebil ... den skulle bare være matsort.

Gisp, når jeg ser disse amerikanske havnerundtartsfartøjer med hjul, får jeg
lyst til at finde min gamle cykel frem.

Men det er da herligt, at smag og opfattelse er så forskellig )

Blandt de foreslåede er Mogens' Alfa ikke værst.

Møller

Fra : Øl er godt !

Dato : 05-09-07 11:09

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men det er da herligt, at smag og opfattelse er så forskellig )
>
> Blandt de foreslåede er Mogens' Alfa ikke værst.

Er der ikke lidt Fiat " Sport" over den Alfa ? hæ hæ

Fra : Øl er godt !

Dato : 05-09-07 11:27

"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse

> "Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke lidt Fiat " Sport" over den Alfa ? hæ hæ

Glemte liget et link til den.
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=265100875&source=1

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 05-09-07 11:59

On Wed, 5 Sep 2007 12:26:43 +0200, "Øl er godt !" <øl@godt.kaput> wrote:

> [...]

Hvad så med:
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=1&AdId=547955

Eller hvis vi snakker stil:
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=1&AdId=222600721

En stjerne mere:
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=1&AdId=166300363

Men der er jo også:
http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=2&AdId=150212

Fra : Øl er godt !

Dato : 05-09-07 12:18

"William 'Billy-Boy' Boysen" <Billy-Boy.er.med@tur.for.første.gang> skrev i
en meddelelse news:c62td39sfhk00qt94uffk18nkedtikrb76@4ax.com...

> [...]
> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=2&AdId=150212
>
> --
> Don't mess with left-wing activists.....

Kan kun sige dette : WAW !!
:D

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-09-07 21:38

> Hej!

> Mustang er til kvinder
>
> http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=38523

Kan ikke finde noget billede af den,
men hvad med en Plymouth Roadrunner Superbird Convertible?

PS. Den klarer med garanti ikke kravet til max 300kkr.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-09-07 21:56

Hej!

Uffe Bærentsen wrote:
> Kan ikke finde noget billede af den,
> men hvad med en Plymouth Roadrunner Superbird Convertible?

Bare den ikke har den kileformede front. Dét er en fejl... :)

> PS. Den klarer med garanti ikke kravet til max 300kkr.

Gad vide om den også kan bruges som båd?

<
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1970-Plymouth-Superbird-440-6-Pack-4-Speed-Dana_W0QQitemZ190148335158QQcmdZViewItem?hash=item190148335158

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-09-07 22:09

> Hej!

> Bare den ikke har den kileformede front. Dét er en fejl... :)

Uden fronten er det jo ikke nogen Superbird

> Gad vide om den også kan bruges som båd?
>
> <
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1970-Plymouth-Superbird-440-6-Pack-4-Speed-Dana_W0QQitemZ190148335158QQcmdZViewItem?hash=item190148335158

Det er rigtig type, men ikke cabrio.
Der skulle efter hvad jeg har læst for år tilbage kun være lavet 3 stk.
Den ene har været i DK med plader på, ved ikke om den stadig er i landet.

Kigger billederne fra ebay igennem.
Geeeeeeee, bæstet er med torsionsfjeder foran!
Det var jeg skisme ikke klar over.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-09-07 22:29

Hej!

Uffe Bærentsen wrote:
> Uden fronten er det jo ikke nogen Superbird

_Ingen_ i Danmark (well, meget få) vil 1) tro den er original og 2) kunne li'
den

> Kigger billederne fra ebay igennem.
> Geeeeeeee, bæstet er med torsionsfjeder foran!
> Det var jeg skisme ikke klar over.

Sådan en slæde gynger sikkert rigeligt. Nuvel, vil hellere have en '69 Charger

Og ikke en specialudgave m. kilefronten

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-07 22:35

On Wed, 5 Sep 2007 00:37:47 +0200, "Øl er godt !" <øl@godt.kaput>
wrote:

> [...]
>Noget af en opgave. jeg synes ikke rigtig der er noget på bilbasen mm..
>Nogle vidende mennesker her der ved noget om det ?

Hvad med den her??

http://www.retrocc.dk/artikel.asp?menuID=3&subMenuID=2&subSubMenuID=0&artikel=161

Den kører godt, skal jeg hilse og sige efter at jeg fik lejlighed til
en udvidet tur i dag. Måske mere senere.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-09-07 22:36

Ivan Madsen skriver:

> Den kører godt, skal jeg hilse og sige efter at jeg fik lejlighed til
> en udvidet tur i dag. Måske mere senere.

Men den er da grim.....

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-07 22:41

On Thu, 06 Sep 2007 23:36:11 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ivan Madsen skriver:

>Men den er da grim.....

Der er vi så ikke enige, men sådan er der så meget
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-09-07 22:48

> Ivan Madsen skriver:

> Men den er da grim.....

Gå ud og vask munden og tastaturet med sæbe

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Øl er godt !

Dato : 06-09-07 22:59

> Ivan Madsen skriver:

> Men den er da grim.....
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

Grim ? NEJ NEJ , du er bare en provokatør ...
Jaguar E-type er nok den sejeste af de seje !!

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-07 23:04

On Thu, 6 Sep 2007 23:58:33 +0200, "Øl er godt !" <øl@godt.kaput>
wrote:

>"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

>Grim ? NEJ NEJ , du er bare en provokatør ...
>Jaguar E-type er nok den sejeste af de seje !!

Hophop! Enig her fra
Men den er selvfølgelig 38 år gammel og har nogle småting, men sådan
er der så meget. Gearkasse skifter perfekt, nem kobling, bremser og
styring, selv om jeg er vant til et tykt læderrat og ikke et tyndt
trærat
Det er en af de få englændere jeg har kørt, hvor der ikke var en eller
anden lyd, når man kørte 80-90 ud ad landevejen. Bare en brummen fra
de seks propper ude foran. Og street respect.........det får den!
Ungdommen jublede over bilen, folk hang ud af bilen for at knipse med
mobi og ja, det var bare sjovt. Bare fandens, jeg ikke lige har 360k,
der står Jaguar på, Puntoen var lidt fesen at køre hjem i.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Øl er godt !

Dato : 06-09-07 23:51

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> mobi og ja, det var bare sjovt. Bare fandens, jeg ikke lige har 360k,
> der står Jaguar på, Puntoen var lidt fesen at køre hjem i.

He he...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-09-07 05:23

"Øl er godt !" skriver:

> Grim ? NEJ NEJ , du er bare en provokatør ...
> Jaguar E-type er nok den sejeste af de seje !!

Tag nu brillerne på for faen......

Se bort fra at det er en sjov og anerkendt køremaskine og se på
designet. Det er da totalt kikset, flere andre biler af samme årgang er
langt kønnere.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 07-09-07 05:39

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Det er da totalt kikset, flere andre biler af samme årgang er
>langt kønnere.

Gå ud og vask dit tastatur med brun sæbe !

<<grin>>

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-07 14:50

> [...]
>
> Se bort fra at det er en sjov og anerkendt køremaskine og se på
> designet. Det er da totalt kikset, flere andre biler af samme årgang er

Der var lavet en engelsk undersøgelse ang flotteste klassiske bil
nogensinde - har desværre ikke et link.

Jaguar E-type blev kåret som nr. 1 - især kvinderne var vilde med designet -
noget med formen når man ser bilen direkte fra siden .......

--
/HB