Den eneste i verden som har ondt af ham...
Fra : Henrik B.

Dato : 04-09-07 07:41

....er vist ham selv.......fede nar...
http://ekstrabladet.tv/112/article333946.ece

Fra : ShutEye

Dato : 04-09-07 09:27

> ...er vist ham selv.......fede nar...
> http://ekstrabladet.tv/112/article333946.ece

Hehe hundende har gnavet lidt i ham :)

Fra : Lars [6710]

Dato : 04-09-07 10:34

Henrik B. skrev:
> ...er vist ham selv.......fede nar...
> http://ekstrabladet.tv/112/article333946.ece

Hold da op et tågehorn .....

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : BJ

Dato : 04-09-07 12:49

news:46dcfe17$0$2683$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

KLIP

> ...er vist ham selv.......fede nar...
> http://ekstrabladet.tv/112/article333946.ece

Hmm .. er han så meget forskellig fra de andre (nu om stunder), der har
lavet noget galt.

Han glemte blot at sige midt i alt hans tuderi: "Jeg gjorde det jo ikke med
vilje".

mvh
Bjørn J.

Fra : Møller

Dato : 04-09-07 14:37

BJ skrev:
> [...]
> lavet noget galt.
>
> Han glemte blot at sige midt i alt hans tuderi: "Jeg gjorde det jo ikke med

Det er samfundets skyld.

Politiet provokerede.

På Nørrebro gik de unge igen amok, fordi det tog 1½ time før politiet kom og
provokerede dem, det er da også til at blive frustreret over )

Møller

Fra : BJ

Dato : 04-09-07 14:42

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er samfundets skyld.
>
> Politiet provokerede.
>
> På Nørrebro gik de unge igen amok, fordi det tog 1½ time før politiet kom
> og provokerede dem, det er da også til at blive frustreret over )

Nu da mellemskatten er taget bort, er det da godt, de unges ødelæggelser kan
finansieres af topskatten..

Det er velfærd så det basker.

mvh
Bjørn J.

Fra : Møller

Dato : 04-09-07 15:35

BJ skrev:

> Nu da mellemskatten er taget bort, er det da godt, de unges ødelæggelser kan
> finansieres af topskatten..
>
> Det er velfærd så det basker.

Det er da helt klart, de der ikke tjener noget, betaler aldrig skat, hvorfor
de aldrig får skattelettelse, ligemedet hvad vi gør, så derfor skal de der
dumme svin der gider at tjene meget selvfølgelig betale for et nyt
ungdomshus, fri hash på Christiania, landbrugsstøtte til Frøstruplejern til
Hampdyrkning og ekstra tilskud for at undlade at plante oliventræer.

jeg vil kræve tilskud for at undlade at forurene med CO2 i udåndingsluften
fra mine forældre, de er døde.

Møller

PS hvor mange kender egentlig Frøstruplejren i dag, den lever ellers i
"bedste" velgående.

Fra : BJ

Dato : 04-09-07 15:40

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> jeg vil kræve tilskud for at undlade at forurene med CO2 i udåndingsluften
> fra mine forældre, de er døde.

Den er jeg med på, da det er mine også.

mvh
Bjørn J.