MS Windows
briani 27239
Windows mail og stavekontrol
Fra : Sam

Dato : 03-09-07 16:13

Hej Allesammen
Kan det virkelig passe, at det ikke er muligt at bruge dansk stavekontrol i
Windows Mail (Vista)? Den kan fire andre sprog.

Jeg håber venligst at en Vistabruger vil fortælle mig sin erfaring.

Mvh. Sam

Fra : Carl Drud

Dato : 03-09-07 16:55

On 2007-09-03, Sam wrote:

> Kan det virkelig passe, at det ikke er muligt at bruge dansk stavekontrol i
> Windows Mail (Vista)? Den kan fire andre sprog.
>
> Jeg håber venligst at en Vistabruger vil fortælle mig sin erfaring.

Er vist ikke muligt endnu. Se evt.:

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/5095daaf2281e0dc?hl=da&

--
Carl

Fra : Sam

Dato : 03-09-07 18:39

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i meddelelsen

> Er vist ikke muligt endnu. Se evt.:
>
> http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/5095daaf2281e0dc?hl=da&
>

> --
> Carl

Tak for det meget klare svar. Måske nogen kunne følge min lille tråd op med
et svar på følgende: Jeg har Windows mail og Outlook i Vista - Jeg bryder
mig ikke om Outlook, men den har dansk stavekontrol. Spørgsmålet lyder:
Hvordan gør jeg Outlook til Standardmail - ligenu er Windows mail standard?
Jeg vil gerne bevare nyhedsgrupperne.

Tak skal du have, Carl Drud!

Venligst
Sam

Fra : Peter

Dato : 03-09-07 21:04

"Sam" <ingen@mail> skrev i en meddelelse

> [...]
> lyder: Hvordan gør jeg Outlook til Standardmail - ligenu er Windows mail
> standard? Jeg vil gerne bevare nyhedsgrupperne.

Højreklik på Internet Explorer-> Egenskaber -> Programmer. Ved email: klik
på pil der peger nedad og vælg Outlook. Klik "Anvend" og ok, så er Outlook
standardmail.
Med hensyn til newsgrupper i Outlook kan jeg desværre ikke svare på.

Vh Peter