Islamisk Trossamfund: Udvis alle jøder
Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-07 05:26

På:

<http://jp.dk/indland/article1070037.ece>

kan man se Islamisk Trossamfunds bud på, hvordan man løse den
israelsk-palæstinensiske konflikt.

Israel skal fratage alle jøder der er kommet til landet efter 1948 [og
deres efterkommere] deres statsborgerskab, og udvise dem til deres
'hjemlande'. Samtidig skal Israel modtage alle palæstinensiske
flygtninge, og deres efterkommere, og bagefter kan man så diskutere, og
landet samtidig skal skifte navn ...

Talsmanden for trossamfundet, Kasem Ahmed, erklærer sig også som støtte
til terrororganisationen Hamas ...

Hvad mon han ville sige til et tilsvarende forslag fra et politisk parti
her i landet: Alle indvandrere og efterkommere i Danmark, der er kommet
til landet efter 1948 fratages deres eventuelle statsborgerskab, og
returneres til deres 'hjemlande'. Mon ikke han straks ville udråbe det
til 'racisme'?

Ikke at jeg ville støtte et sådant forslag, men det falder da i god tråd
med hans egne idéer.

Og hvordan mon verden ville modtage tyske og østrigske idéer om at
indvandrere og deres efterkommere i de gamle tyske østområder skal
forlade områderne, så de 15 millioner fordrevne tyskere kan vende
tilbage?

PS. Europa har i årevis givet økonomisk støttet til Hamas. 'Humanitær
støtte', ganske vist', men det er den der er baggrund for Hamas styrke.
Europa har dermed modarbejdet freden og fremmet terroren.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-07 07:24

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> 'hjemlande'. Samtidig skal Israel modtage alle palæstinensiske
> flygtninge, og deres efterkommere, og bagefter kan man så diskutere, og

Og jeg kan så ikke lade være med at citere fra JPs leder på:

<http://jp.dk/meninger/leder/article1069733.ece>

hvor man kan læse:

> [...]
> med Himmler og Eichmann og decideret delagtig i Endlösung-projektet.
> Således er det stormuftiens indgriben, der sørger for, at nazisterne
> ophører med at drive jøder ud af Europa og i stedet går over til en
> konsekvent udryddelsespolitik - han vil hindre exilerede jøder i at
> bosætte sig i Palæstina.«
>
> Kasem Ahmed, der i dagens avis udtaler sig på egne vegne, går ikke så vidt
> som til at tale om fysisk udryddelse af jøderne, men hans retorik minder
> uhyggeligt meget om den, der førte til Holocaust.
>
> Han har ikke lært af historien. Eller også har han, og så er det så meget

Ja, jeg kan kun erklære mig enig i lederen, men frygter at gruppens
Israel-hadere i stedet støtter Kasem Ahmed og Islamisk Trossamfund ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 02-09-07 07:30

> [...]
> til landet efter 1948 fratages deres eventuelle statsborgerskab, og
> returneres til deres 'hjemlande'. Mon ikke han straks ville udråbe det

Der ville vel bare være tale om kulturberigelse.
--
hilzen
hanzen