Ingen vil have de små venstreorienterede v~
Fra : Tim Petersen

Dato : 02-09-07 04:16

"Politiet brugte store mængder tåregas i nat ved et-tiden mod omkring 400
unge på Nørrebros Runddel. Hele området var indhyldet i tåregas, og det fik
de unge til at løbe væk fra området og ud i sidegaderne. Det oplyser Ritzau.

Efterfølgende samledes en del af de unge ved Folkets Park. Andre forsøgte at
sætte gang i gaden i Stengade, men her blev de jaget væk af de lokale. "

http://jp.dk/indland/kbh/article1070085.ece

De små fodformede voldsromatiske kommunistisvin blev jaget væk af de
lokale.... hahahahahahahaha )))

Tim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-09-07 08:44

Tim Petersen wrote:
> De små fodformede voldsromatiske kommunistisvin blev jaget væk af de
> lokale.... hahahahahahahaha )))

Det var nu ikke helt sådan det skete.. Der var masser af folk i
Stengade. Pressen ved vist ikke så meget :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 02-09-07 08:59

> Det var nu ikke helt sådan det skete.. Der var masser af folk i
> Stengade. Pressen ved vist ikke så meget :)

Er du stolt over det de/I nu har gjort igen ? eller kan du et eller andet
sted se det er forkert at det går ud over lokale ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Thomas H.

Dato : 02-09-07 09:24

> Det var nu ikke helt sådan det skete.. Der var masser af folk i
> Stengade. Pressen ved vist ikke så meget :)

Har de lukket dig ud igen?

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 09:27

On 02 Sep 2007 07:44:00 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Det var nu ikke helt sådan det skete.. Der var masser af folk i
>Stengade. Pressen ved vist ikke så meget :)

Er citatet "Flere maskerede unge smed også brosten gennem vinduerne på
Kvickly, Irmas og flere andre butikker, hvorefter forretningerne blev
plyndret for alle materiale, der kunne bruges til at smide på de store
bål." også løgn, eller er det endnu et bevis på de autonomes
omfattende kriminalitet...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-09-07 11:56

On 02 Sep 2007 07:44:00 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Det var nu ikke helt sådan det skete.. Der var masser af folk i
> Stengade. Pressen ved vist ikke så meget :)

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har indtryk af at du er en
voksen mand, altså over 30, er det ikke unormalt at en på din alder hænger
ud med en flok teenagere.

Du er tilsyneladende stolt over det I har bedrevet, men jeg er glad for at
se at politiets fløjlshandsker også er på vej af i københavn.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-07 12:58

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har indtryk af at du er en
> voksen mand, altså over 30, er det ikke unormalt at en på din alder hænger
> ud med en flok teenagere.

Der er nu en del af dem, der /endnu ikke/ er blevet teenagere ...

> Du er tilsyneladende stolt over det I har bedrevet, men jeg er glad for at
> se at politiets fløjlshandsker også er på vej af i københavn.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-09-07 15:26

Ludvig Nielsen wrote:
> Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har indtryk af at du er en
> voksen mand, altså over 30, er det ikke unormalt at en på din alder hænger
> ud med en flok teenagere.

Det tror jeg ikke, vi er mange der er mellem 20 og 30, og også en
del der er over 30.

> Du er tilsyneladende stolt over det I har bedrevet, men jeg er glad for at
> se at politiets fløjlshandsker også er på vej af i københavn.

Ikke specielt... jeg deltog heller ikke.

Politiet kørte rundt i deres biler og skød med tåregas, de ramte
betydeligt flere tilskuere end skyldige.. de havde ikke styr på en skid.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 02-09-07 15:35

On 02 Sep 2007 14:26:05 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:

>Det tror jeg ikke, vi er mange der er mellem 20 og 30, og også en
>del der er over 30.

Hvilket bedre kan forklare, at I efter sigende har de største pikke
blandt de andre elever i 4. klasse.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Wilstrup

Dato : 02-09-07 16:39

"William 'Billy-Boy' Boysen"
<Billy-Boy.er.med@tur.for.første.gang> skrev i meddelelsen
> On 02 Sep 2007 14:26:05 GMT, Hans Joergensen
> <haj@enterprise-server.dk>

> Hvilket bedre kan forklare, at I efter sigende har de
> største pikke
> blandt de andre elever i 4. klasse.

virkelig? Det er da sært så "pik-seret" du er.

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 16:25

On 02 Sep 2007 14:26:05 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Politiet kørte rundt i deres biler og skød med tåregas, de ramte
>betydeligt flere tilskuere end skyldige.. de havde ikke styr på en skid.

Politiet har garanteret styr på væsentligt flere ting end du har.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-09-07 18:37

On 02 Sep 2007 14:26:05 GMT, Hans Joergensen wrote:

> [...]
>
> Politiet kørte rundt i deres biler og skød med tåregas, de ramte
> betydeligt flere tilskuere end skyldige.. de havde ikke styr på en skid.

Folk kan bare trække sig væk, men sjovt nok så er de autognome altid "kun"
tilskuere, især når de får ørene varmet.

Fra : Wilstrup

Dato : 02-09-07 15:30

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i
meddelelsen news:46da96d4$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> voksen mand, altså over 30, er det ikke unormalt at en på
> din alder hænger
> ud med en flok teenagere.

Jeg kender flere teenagere, der kommer sammen med folk på over
30. Så nej, det er ikke så unormalt som du hævder - men måske
lidt usædvanligt. Jeg har endda hørt om en 17-årig der var
kæreste med en på 40.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-09-07 18:38

On Sun, 2 Sep 2007 16:30:17 +0200, Wilstrup wrote:

> [...]
> 30. Så nej, det er ikke så unormalt som du hævder - men måske
> lidt usædvanligt. Jeg har endda hørt om en 17-årig der var

*HOST* så begynder man at forstå din sympati for pædofile.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-07 08:49

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://jp.dk/indland/kbh/article1070085.ece
>
> De små fodformede voldsromatiske kommunistisvin blev jaget væk af de

De lokale råbte "Fuck 69" her til morges

Men gode rockertyper bor sjældent i vort kvarter

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-09-07 08:50

Bo Warming wrote:
> De lokale råbte "Fuck 69" her til morges
> Men gode rockertyper bor sjældent i vort kvarter

Du bor da ellers lige ved siden af Jægersborggade.. ?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peter Heide

Dato : 02-09-07 13:57

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://jp.dk/indland/kbh/article1070085.ece
>
> De små fodformede voldsromatiske kommunistisvin blev jaget væk af de

Selv ha ! der var sgu´ ingen af de lokale beboere der jagede nogen væk.
Nogle få meningsudvekslinger var det nærmeste det kom til.

Og så er kilden Jyllands Posten . Husk det !

Fra : Tim Petersen

Dato : 02-09-07 19:34

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> Nogle få meningsudvekslinger var det nærmeste det kom til.
>
> Og så er kilden Jyllands Posten . Husk det !

Nej. kilden er Ritzau.

Tim

Fra : @

Dato : 02-09-07 18:41

On Sun, 2 Sep 2007 05:16:08 +0200, "Tim Petersen"
<thpetersen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>http://jp.dk/indland/kbh/article1070085.ece
>
>De små fodformede voldsromatiske kommunistisvin blev jaget væk af de

selvfølgelig

ingen er da interesserede i at have rotter i nærheden

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them