/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Kim Larsen klar til rygebøder
Fra : Pjensen73


Dato : 01-09-07 23:29

Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt restauratører i
Odense at betale bøder for at få lov at ryge.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece

Sådan!
Endelig en der gør oprør.

 
 
Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 23:34

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>Krig mod antirøg-diktaturet:
>Nationalskjalden har tilbudt
>restauratører i
>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>
>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt
>e/article333236.ece
>
>Sådan!
>Endelig en der gør oprør.

Ligesom det er oprørsk at tage bøden for at køre gratis i s-
toget ... enormt rebelsk.


JBH (01-09-2007)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 01-09-07 23:53


"Peter Bang (slet Y9EDV)" <peterbang@Y9EDVprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:11886863840.16286483107341@dtext.news.tele.dk...
> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>Nationalskjalden har tilbudt
>>restauratører i
>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt
>>e/article333236.ece
>>
>>Sådan!
>>Endelig en der gør oprør.
>
> Ligesom det er oprørsk at tage bøden for at køre gratis i s-
> toget ...


Du kan ikke se forskellen på at overtræde et forbud og være gratist ?

Du er ubegavet, Peter.

/JBH



Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 10:38

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> skrev:
>
>"Peter Bang (slet Y9EDV)"
><peterbang@Y9EDVprivat.dk> skrev i en meddelelse
>news:11886863840.16286483107341@dtext
>.news.tele.dk...
>> Pjensen73
>><pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>>Nationalskjalden har tilbudt
>>>restauratører i
>>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>>
>>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkend t
>>>e/article333236.ece
>>>
>>>Sådan!
>>>Endelig en der gør oprør.
>>
>> Ligesom det er oprørsk at tage
>>bøden for at køre gratis i s-
>> toget ...
>
>
>Du kan ikke se forskellen på at
>overtræde et forbud og være gratist ?

Ork jo. Hvad er dit problem?
>
>Du er ubegavet, Peter.

Bevares. Jeg går ud fra at du selv ligger rimelig højt på din
personlige hitliste over begavelse, ikke? :)

Du er da et tågehorn.


Tim Petersen (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 02-09-07 02:36

"Peter Bang (slet Y9EDV)" <peterbang@Y9EDVprivat.dk> wrote in message
news:11886863840.16286483107341@dtext.news.tele.dk...
> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>Nationalskjalden har tilbudt
>>restauratører i
>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt
>>e/article333236.ece
>>
>>Sådan!
>>Endelig en der gør oprør.
>
> Ligesom det er oprørsk at tage bøden for at køre gratis i s-
> toget ... enormt rebelsk.
>

Hvad fanden har du gang i??? At køre "gratis" i S-toget er slet og ret
tyveri!

Det har _NOTHING_ at gøre med, at være "rebelsk" din klovn. Det er nogle
skide små narrøve, der sutter den af på samfundets regning.... din og min!
TYVEKNÆGTE!

At folk ryger inde på det samme værtshus, som de har røget på de sidste 50
år, kan DENUNDEHYLEMIG ikke sammenlignes!

Du er sgu' da så blød i bolden, at det gør helt ondt! Jammeridiot!

Tim



Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 10:37

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet Y9EDV)"
><peterbang@Y9EDVprivat.dk> wrote in message
>news:11886863840.16286483107341@dtext
>.news.tele.dk...
>> Pjensen73
>><pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>>Nationalskjalden har tilbudt
>>>restauratører i
>>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>>
>>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkend t
>>>e/article333236.ece
>>>
>>>Sådan!
>>>Endelig en der gør oprør.
>>
>> Ligesom det er oprørsk at tage
>>bøden for at køre gratis i s-
>> toget ... enormt rebelsk.
>>
>
>Hvad fanden har du gang i??? At køre
>"gratis" i S-toget er slet og ret
>tyveri!

Ja.

>
>Det har _NOTHING_ at gøre med, at
>være "rebelsk" din klovn. Det er nogle
>skide små narrøve, der sutter den af
>på samfundets regning.... din og min!
>TYVEKNÆGTE!

Ironi er ikke din stærke side.

>
>At folk ryger inde på det samme
>værtshus, som de har røget på de sidste 50
>år, kan DENUNDEHYLEMIG ikke
>sammenlignes!

Det er muligt. Jeg sammenlignede nu også det 'rebelske' i begge
scenarier. Ikke scenarierne. Kom nu op i gear.

>
>Du er sgu' da så blød i bolden, at
>det gør helt ondt! Jammeridiot!
>
Nikotinabstinenser? :)


Jens G (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 02-09-07 07:41

On 01 Sep 2007 22:29:21 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt restauratører i
>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>
>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>
>Sådan!
>Endelig en der gør oprør.

Dengang Gasolin' eksisterede kunne jeg godt lide Kim Larsen, og var
til koncert et par gange.

Siden er han blevet mere og mere egocentreret, og i dag er han bare en
gammel nar.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

Wilstrup (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 02-09-07 08:33


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46d9e7c1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt
> restauratører i
> Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>
> Sådan!
> Endelig en der gør oprør.

Bliv endelig ved- statskassen kan sikkert godt bruge nogle
flere penge - indtil loven så laves om og man kan tage
bevillingen fra restauratører, der ikke overholder loven. Det
ville være et kærkomment fremskridt.



Fister Løgsovs (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Fister Løgsovs


Dato : 02-09-07 10:51

Wilstrup har bragt dette til verden:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> news:46d9e7c1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt restauratører i
>> Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>>
>> Sådan!
>> Endelig en der gør oprør.
>
> Bliv endelig ved- statskassen kan sikkert godt bruge nogle flere penge -
> indtil loven så laves om og man kan tage bevillingen fra restauratører, der
> ikke overholder loven. Det ville være et kærkomment fremskridt.

Jeg ser det nærmest også som eneste mulige scenarie, det er kun et
spørgsmål om hvor hurtigt det sker, og med sådan en pressedækning som
Larsen kan skaffe, sker det nok hurtigere.
Som ryger kan jeg selv berette hvor skønt det var at være ude og spise
fint i går, uden at nabobordet pludselig tændte en røg og forstyrrede
vores måltid.
Det var dejligt, og der gik ikke noget af mig fordi jeg lige hoppede
udenfor og træk vejret gennem en nikotinpind.
Kai



Wilstrup (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 02-09-07 10:58


"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i
meddelelsen
news:mn.12c67d79dc1facb5.52736@starmail.invalid.co.za...
>> Bliv endelig ved- statskassen kan sikkert godt bruge nogle
flere penge -
>> indtil loven så laves om og man kan tage bevillingen fra
>> restauratører, der ikke overholder loven. Det ville være et
>> kærkomment fremskridt.
>
> Jeg ser det nærmest også som eneste mulige scenarie, det er
> kun et spørgsmål om hvor hurtigt det sker, og med sådan en
> pressedækning som Larsen kan skaffe, sker det nok hurtigere.
> Som ryger kan jeg selv berette hvor skønt det var at være
> ude og spise fint i går, uden at nabobordet pludselig tændte
> en røg og forstyrrede vores måltid.
> Det var dejligt, og der gik ikke noget af mig fordi jeg lige
> hoppede udenfor og træk vejret gennem en nikotinpind.

for en gangs skyld ikke alene enig, men også en der tager
hatten af for en fornuftig holdning til tingene i stedet for
den skyttegravskrig som mange rygere lægger op til.



Ukendt (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-09-07 11:42


"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:46da6738$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
indtil loven så laves om og man kan tage
> bevillingen fra restauratører, der ikke overholder loven. Det ville være
> et kærkomment fremskridt.


Behøver man ikke.
Staklerne lukker såmænd af sig selv, når kunderne udebliver.

For alle de pietistiske røvhuller, der skriger på om tobaksrygning, har jo i
virkeligheden overhovet ikke drømt om selv at begynde at udskifte cafeerne
med værtshuset.

Egon


Per Rønne (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-09-07 12:31

"Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> wrote:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:46da6738$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> > indtil loven så laves om og man kan tage bevillingen fra restauratører,
> > der ikke overholder loven. Det ville være et kærkomment fremskridt.
>
> Behøver man ikke.
> Staklerne lukker såmænd af sig selv, når kunderne udebliver.
>
> For alle de pietistiske røvhuller, der skriger på om tobaksrygning, har jo i
> virkeligheden overhovet ikke drømt om selv at begynde at udskifte cafeerne
> med værtshuset.

Du kender vist ikke meget til ikke-rygere, der har droppet værtshusene
grundet tobaksosen, og som ikke kommer i det sterile café-miljø med
glas, krom og spejle.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Ukendt (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-09-07 17:59


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i3v8mk.1cc474v1j9d5sN%per@RQNNE.invalid...
> "Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> wrote:
>
>> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:46da6738$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> > indtil loven så laves om og man kan tage bevillingen fra restauratører,
>> > der ikke overholder loven. Det ville være et kærkomment fremskridt.
>>
>> Behøver man ikke.
>> Staklerne lukker såmænd af sig selv, når kunderne udebliver.
>>
>> For alle de pietistiske røvhuller, der skriger på om tobaksrygning, har
>> jo i
>> virkeligheden overhovet ikke drømt om selv at begynde at udskifte
>> cafeerne
>> med værtshuset.
>
> Du kender vist ikke meget til ikke-rygere, der har droppet værtshusene
> grundet tobaksosen, og som ikke kommer i det sterile café-miljø med
> glas, krom og spejle.
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk


Nu kommer jeg jo ikke på kafe-lattestederne.
Sådanne har vi, heldigvis, ikke i Rødvig.
Så nævnte typer, som nok er et storbyfænomen, kender jeg ikke.

Forøvrigt er det vel paradoksalt, at så mange borgerlige her ganske ser bort
fra det, de kalder det frie marked, samt tilhørende kræfter?

Egon




Thomas H. (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-09-07 09:09


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46d9e7c1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt restauratører i
> Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>
> Sådan!
> Endelig en der gør oprør.


Sjov egoistisk holdning af ha'.



Wilstrup (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 02-09-07 09:23


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i
meddelelsen
news:46da704f$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en
> meddelelse news:46d9e7c1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt
>> restauratører i
>> Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>>
>> Sådan!
>> Endelig en der gør oprør.
>
>
> Sjov egoistisk holdning af ha'.

fanatiske rygere i en nøddeskal!
>
>



Kim Larsen (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-09-07 09:23

"Thomas H." greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46da704f$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46d9e7c1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt
>> restauratører i Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>>
>> Sådan!
>> Endelig en der gør oprør.
>
>
> Sjov egoistisk holdning af ha'.

Nationalskjalden er en klaphat.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Per Rønne (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 02-09-07 09:43

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> Nationalskjalden er en klaphat.

Se, se. Kim Larsen synes at Kim Larsen er en klaphat .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Kim Larsen (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-09-07 09:50

""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1i3t6ig.1gx4gr216p09jdN%per@RQNNE.invalid:
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>> Nationalskjalden er en klaphat.
>
> Se, se. Kim Larsen synes at Kim Larsen er en klaphat .

Jeg er da ikke nationalskjald -> har du nu kigget for dybt i glasset igen,
Per, og så endda her på en højhellig søndag midt i kirketiden ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Per Rønne (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 02-09-07 10:10

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1i3t6ig.1gx4gr216p09jdN%per@RQNNE.invalid:
> > Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> >
> >> Nationalskjalden er en klaphat.
> >
> > Se, se. Kim Larsen synes at Kim Larsen er en klaphat .
>
> Jeg er da ikke nationalskjald -> har du nu kigget for dybt i glasset igen,
> Per,

Det er uger siden jeg har fået alkohol indenbords ...

> og så endda her på en højhellig søndag midt i kirketiden ?


--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Wilstrup (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 02-09-07 10:22


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1i3t8aq.1gd6qyi1m801n3N%per@RQNNE.invalid...
>> >
>> >> Nationalskjalden er en klaphat.
>> >
>> > Se, se. Kim Larsen synes at Kim Larsen er en klaphat .
>>
>> Jeg er da ikke nationalskjald -> har du nu kigget for dybt
>> i glasset igen,
>> Per,
>
> Det er uger siden jeg har fået alkohol indenbords ...

Så er det derfor- abstinenser.....





@ (02-09-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-09-07 19:41

On Sun, 2 Sep 2007 10:42:44 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>> Nationalskjalden er en klaphat.
>
>Se, se. Kim Larsen synes at Kim Larsen er en klaphat .


det ER jo heller ikke nemt at have et belastende navnesammenfald




--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Per Rønne (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 02-09-07 21:34

@ <1@invalid.net> wrote:

> On Sun, 2 Sep 2007 10:42:44 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> wrote:
>
> >Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
> >
> >> Nationalskjalden er en klaphat.
> >
> >Se, se. Kim Larsen synes at Kim Larsen er en klaphat .
>
>
> det ER jo heller ikke nemt at have et belastende navnesammenfald
>
>

Går også på Kim2000 ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fister Løgsovs (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Fister Løgsovs


Dato : 02-09-07 10:54

Kim Larsen skrev:
> "Thomas H." greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:46da704f$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46d9e7c1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt
>>> restauratører i Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>>
>>> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>>>
>>> Sådan!
>>> Endelig en der gør oprør.
>>
>>
>> Sjov egoistisk holdning af ha'.
>
> Nationalskjalden er en klaphat.

Jeg må give dig ganske ret.
Engang lavede han god musik, men har ikke haft noget at byde på siden
gassen gik af det foretagende.
Kai



Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 11:05

Den Sat, 01 Sep 2007 22:34:08 +0000 skrev slet Y9EDV:

> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>Nationalskjalden har tilbudt
>>restauratører i
>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt
>>e/article333236.ece
>>
>>Sådan!
>>Endelig en der gør oprør.
>
> Ligesom det er oprørsk at tage bøden for at køre gratis i s-
> toget ... enormt rebelsk.

Hvis Kim Larsen vil betale, for at nogle andre passagerer, er det vel hans
sag. Hvad rebelsk er der ved det?

Wilstrup (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 02-09-07 11:10


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46da8adb$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Sat, 01 Sep 2007 22:34:08 +0000 skrev slet Y9EDV:
>
>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>>Nationalskjalden har tilbudt
>>>restauratører i
>>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>>
>>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt
>>>e/article333236.ece
>>>
>>>Sådan!
>>>Endelig en der gør oprør.
>>
>> Ligesom det er oprørsk at tage bøden for at køre gratis i
>> s-
>> toget ... enormt rebelsk.
>
> Hvis Kim Larsen vil betale, for at nogle andre passagerer,
> er det vel hans
> sag. Hvad rebelsk er der ved det?

Ironi er HELLER IKKE din stærke side, vel?



Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 11:06

Den Sun, 02 Sep 2007 09:33:12 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46d9e7c1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt
>> restauratører i
>> Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>>
>> Sådan!
>> Endelig en der gør oprør.
>
> Bliv endelig ved- statskassen kan sikkert godt bruge nogle
> flere penge - indtil loven så laves om og man kan tage
> bevillingen fra restauratører, der ikke overholder loven. Det
> ville være et kærkomment fremskridt.

Ja, så længe man skal betale for din elendige undervisning, så har staten
brug for mange penge.

Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 11:07

Den Sun, 02 Sep 2007 10:09:19 +0200 skrev Thomas H.:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46d9e7c1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt restauratører i
>> Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>>
>> Sådan!
>> Endelig en der gør oprør.
>
>
> Sjov egoistisk holdning af ha'.

Han betaler da for bøderne, så jeg ved ikke hvor egoistisk det er. Det
ville være mere egoistisk, hvis han lod restauratørerne betale.

Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 11:21

Den Sun, 02 Sep 2007 12:09:54 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46da8adb$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Sat, 01 Sep 2007 22:34:08 +0000 skrev slet Y9EDV:
>>
>>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>>>Nationalskjalden har tilbudt
>>>>restauratører i
>>>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>>>
>>>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt
>>>>e/article333236.ece
>>>>
>>>>Sådan!
>>>>Endelig en der gør oprør.
>>>
>>> Ligesom det er oprørsk at tage bøden for at køre gratis i
>>> s-
>>> toget ... enormt rebelsk.
>>
>> Hvis Kim Larsen vil betale, for at nogle andre passagerer,
>> er det vel hans
>> sag. Hvad rebelsk er der ved det?
>
> Ironi er HELLER IKKE din stærke side, vel?

Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.

Ludvig Nielsen (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 02-09-07 11:45

On 02 Sep 2007 10:20:33 GMT, Pjensen73 wrote:

> Den Sun, 02 Sep 2007 12:09:54 +0200 skrev Wilstrup:
>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>> meddelelsen news:46da8adb$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Den Sat, 01 Sep 2007 22:34:08 +0000 skrev slet Y9EDV:
>>>
>>>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>>>>Nationalskjalden har tilbudt
>>>>>restauratører i
>>>>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>>>>
>>>>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt
>>>>>e/article333236.ece
>>>>>
>>>>>Sådan!
>>>>>Endelig en der gør oprør.
>>>>
>>>> Ligesom det er oprørsk at tage bøden for at køre gratis i
>>>> s-
>>>> toget ... enormt rebelsk.
>>>
>>> Hvis Kim Larsen vil betale, for at nogle andre passagerer,
>>> er det vel hans
>>> sag. Hvad rebelsk er der ved det?
>>
>> Ironi er HELLER IKKE din stærke side, vel?
>
> Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.

Nå, ja med den udtalelse må jeg give wilstrup ret, ironi er heller ikke en
af dine stærke sider.


--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 16:34

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:

>
>Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.

:)))) ....... skal vi ikke lade andre om at bedømme det? Du er
åbenlyst ikke i stand til det.


Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 11:22

Den Sun, 02 Sep 2007 12:10:42 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46da8b19$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>> > Ja, så længe man skal betale for din elendige
>> > undervisning, så har staten
>> brug for mange penge.
>
> hvad kender du til min undervisning? svar:ikke en kæft - men
> det er jo det sædvanlige med dig: du udtaler dig om ting du
> ikke ved en pind om- så det tager jeg ganske let.

Du har engang fortalt, at du bl.a. bilder dine elever ind, at de autonome
er højreorienteret. Dette er jo løgn, og det finder dine elever også ud
af, når de er kommet ud af skolen.

Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 12:33

Den Sun, 02 Sep 2007 12:45:18 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On 02 Sep 2007 10:20:33 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>> Den Sun, 02 Sep 2007 12:09:54 +0200 skrev Wilstrup:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>>> meddelelsen news:46da8adb$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Den Sat, 01 Sep 2007 22:34:08 +0000 skrev slet Y9EDV:
>>>>
>>>>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>>>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>>>>>Nationalskjalden har tilbudt
>>>>>>restauratører i
>>>>>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>>>>>
>>>>>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt
>>>>>>e/article333236.ece
>>>>>>
>>>>>>Sådan!
>>>>>>Endelig en der gør oprør.
>>>>>
>>>>> Ligesom det er oprørsk at tage bøden for at køre gratis i
>>>>> s-
>>>>> toget ... enormt rebelsk.
>>>>
>>>> Hvis Kim Larsen vil betale, for at nogle andre passagerer,
>>>> er det vel hans
>>>> sag. Hvad rebelsk er der ved det?
>>>
>>> Ironi er HELLER IKKE din stærke side, vel?
>>
>> Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.
>
> Nå, ja med den udtalelse må jeg give wilstrup ret, ironi er heller ikke en
> af dine stærke sider.
>
>

Nu er du ironisk! At give Wilstrup ret. Ha ha ha ha, hold kæft mand, hvad
sker der for dig?

Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 12:34

Den Sun, 02 Sep 2007 12:31:17 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46da8ebe$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Sun, 02 Sep 2007 12:10:42 +0200 skrev Wilstrup:
>> >
>> Du har engang fortalt, at du bl.a. bilder dine elever ind,
>> at de autonome
>> er højreorienteret. Dette er jo løgn, og det finder dine
>> elever også ud
>> af, når de er kommet ud af skolen.
>
> Virkelig? hvor? - link, tak!
>
> Jeg har skrevet at det ikke er givet at de autonome er
> venstreorienterede - og det fastholder jeg. Tværtimod er der
> meget der tyder på at de er anarkister, og de kan sagtens være
> højreorienterede.
>
> Lige nu finder jeg dem slet ikke orienterede, men det er en
> anden sag.

Hvorfor vil du have et link? Du skriver lige netop det du har fortalt mig.
Og hvormange af de autonome, tror du stemmer DF? Ingen du.

Claus E. Petersen (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 02-09-07 12:36

Pjensen73 wrote:
> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt restauratører i
> Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>
> Sådan!
> Endelig en der gør oprør.

Hvis så mange mennesker hader røg, hvorfor har jeg ikke set hverken
spisesteder eller værtshuse med et ikke-ryger skilt vajende uden for døren?

- cep

Ukendt (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-09-07 11:45


"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i en meddelelse
news:46daa043$0$2486$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Pjensen73 wrote:
>> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt restauratører i
>> Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>>
>> Sådan!
>> Endelig en der gør oprør.
>
> Hvis så mange mennesker hader røg, hvorfor har jeg ikke set hverken
> spisesteder eller værtshuse med et ikke-ryger skilt vajende uden for
> døren?
>
> - cep

Fordi det alene er "princippet" disse asketer går efter.
Sådant gør sig så godt i cafe-latte milieuet.

Egon


Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 12:41

Den Sun, 02 Sep 2007 13:36:27 +0200 skrev Claus E. Petersen:

> Pjensen73 wrote:
>> Krig mod antirøg-diktaturet: Nationalskjalden har tilbudt restauratører i
>> Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>
>> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article333236.ece
>>
>> Sådan!
>> Endelig en der gør oprør.
>
> Hvis så mange mennesker hader røg, hvorfor har jeg ikke set hverken
> spisesteder eller værtshuse med et ikke-ryger skilt vajende uden for døren?
>
> - cep

Aner det ikke. De værtshuse jeg har været på i Odense, skider de på
rygeforbuddet. Jeg spørger bare efter et askebære, og uden problemer får
jeg udleveret et.

Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 13:11

Den Sun, 02 Sep 2007 13:57:15 +0200 skrev Thomas H.:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46da8b58$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
>> Han betaler da for bøderne, så jeg ved ikke hvor egoistisk det er.
>
> Du udstiller dig selv, dit svar er ret typisk for en hardcore ryger, det er
> nemlig endnu ikke gået op for dem, at rygeforbudet er til for at beskytte OS
> ANDRE.
> Jeg er sgu ligeglad om de ryger sig ihjel, jeg har det ikke så godt med at
> de langsomt dræber deres børn, men det skal jeg ikke blande mig i, jeg synes
> derimod det er fint at jeg kan gå ud og spise og få en øl, uden at jeg
> bliver offer for deres misbrug - det er egentlig ret simpelt.

Jamen så gør du det.

Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 18:56

Den Sun, 02 Sep 2007 16:21:00 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46da9f4e$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> >
>> Nu er du ironisk! At give Wilstrup ret. Ha ha ha ha, hold
>> kæft mand, hvad
>> sker der for dig?
>
> Så, så lille Pjevs - du kan ikke vinde hver gang.

Hvad? Tror du vi spiller banko?

Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 18:57

Den Sun, 02 Sep 2007 15:34:23 +0000 skrev slet 8GAJT:

> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>
>>
>>Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.
>
> :)))) ....... skal vi ikke lade andre om at bedømme det? Du er
> åbenlyst ikke i stand til det.

Er du i stand til at bedømme det?

Wilstrup (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 03-09-07 17:11


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46daf976$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Sun, 02 Sep 2007 15:34:23 +0000 skrev slet 8GAJT:
>
>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>
>>>
>>>Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.
>>
>> :)))) ....... skal vi ikke lade andre om at bedømme det? Du
>> er
>> åbenlyst ikke i stand til det.
>
> Er du i stand til at bedømme det?

Du er bestemt ikke - dine danskkundskaber lader meget tilbage
at ønske -jeg ville give dig -3 i karakter for dine
"fristile".



Tim Petersen (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 03-09-07 18:01

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
news:46dc321c$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> news:46daf976$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Sun, 02 Sep 2007 15:34:23 +0000 skrev slet 8GAJT:
>>
>>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>
>>>>
>>>>Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.
>>>
>>> :)))) ....... skal vi ikke lade andre om at bedømme det? Du er
>>> åbenlyst ikke i stand til det.
>>
>> Er du i stand til at bedømme det?
>
> Du er bestemt ikke - dine danskkundskaber lader meget tilbage at
> ønske -jeg ville give dig -3 i karakter for dine "fristile".

Hans skriftilige danskkundskaber lader en del tilbage at ønske, og alligevel
virker du uendeligt meget dummere end ham, hver gang du skriver noget.

Skriftlige kundskaber har tydeligvis ikke noget med intelligens at gøre...
det er du et præmieeksempel på Arne. Dit dansk er rigtig godt, men du fatter
tydeligvis ikke helt elementære ting.

Lad os bare tage dit ønskesamfund, DDR, hvor du mener muren kun eksisterede
for at holde vesterlændinge ude.

Du fatter intet, og lever i din egen lille romantik-kommunistiske verden...
samt er åbenbart ikke ret tolerant over for ordblindhed. Det burde være et
MUST som folkeskolelærer. Din skide racist og overlærermobber.

Tim



Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 18:58

Den Sun, 02 Sep 2007 15:33:01 +0000 skrev slet 8ZY9F:

> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>Den Sat, 01 Sep 2007 22:34:08 +0000
>>skrev slet Y9EDV:
>>
>>> Pjensen73
>>><pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>>Krig mod antirøg-diktaturet:
>>>>Nationalskjalden har tilbudt
>>>>restauratører i
>>>>Odense at betale bøder for at få lov at ryge.
>>>>
>>>>http://ekstrabladet.dk/flash/dkken dt
>>>>e/article333236.ece
>>>>
>>>>Sådan!
>>>>Endelig en der gør oprør.
>>>
>>> Ligesom det er oprørsk at tage
>>>bøden for at køre gratis i s-
>>> toget ... enormt rebelsk.
>>
>>Hvis Kim Larsen vil betale, for at
>>nogle andre passagerer, er det vel hans
>>sag. Hvad rebelsk er der ved det?
>
> Intet. Og netop derfor var det der med 'oprør' i din trådstart
> da også tåbeligt.

Nå.

Pjensen73 (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 02-09-07 19:00

Den Sun, 02 Sep 2007 16:23:15 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46da9f9b$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Sun, 02 Sep 2007 12:31:17 +0200 skrev Wilstrup:
>> >> Lige nu finder jeg dem slet ikke orienterede, men det er
>> >> en
>>> anden sag.
>>
>> Hvorfor vil du have et link? Du skriver lige netop det du
>> har fortalt mig.
>> Og hvormange af de autonome, tror du stemmer DF? Ingen du.
>
> Jamen, lille Pjevs dog - har du stadig vanskeligheder med at
> læse indenad? Du hævder at jeg har skrevet at jeg bilder
> eleverne ind at de autonome er højreorienterede, og jeg
> påviser at det ikke er en korrekt udlægning af min tekst, men
> jeg beder dig dog om at finde et eneste indlæg,hvor jeg
> skriver det. Hvad er det du heller ikke forstår her?

Jeg spurgte dig engang, om du bilde dine elever ind, at de autonome var
højreorienteret og du svare, at det gør du.
Jeg skal nok finde et link, når jeg får tid.

Pjensen73 (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 03-09-07 19:05

Den Mon, 03 Sep 2007 18:11:08 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46daf976$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Sun, 02 Sep 2007 15:34:23 +0000 skrev slet 8GAJT:
>>
>>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>
>>>>
>>>>Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.
>>>
>>> :)))) ....... skal vi ikke lade andre om at bedømme det? Du
>>> er
>>> åbenlyst ikke i stand til det.
>>
>> Er du i stand til at bedømme det?
>
> Du er bestemt ikke - dine danskkundskaber lader meget tilbage
> at ønske -jeg ville give dig -3 i karakter for dine
> "fristile".

Ja Arne. Du giver jo ikke karakter efter folks kunden, men efter hvilken
holdninger de har. Utroligt at du gav mig et helt 3 tal, når jeg er DF'er.

Wilstrup (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 03-09-07 19:28


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46dc4cc3$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Mon, 03 Sep 2007 18:11:08 +0200 skrev Wilstrup:
>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>> meddelelsen
>> news:46daf976$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Den Sun, 02 Sep 2007 15:34:23 +0000 skrev slet 8GAJT:
>>>
>>>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>>
>>>>>
>>>>>Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.
>>>>
>>>> :)))) ....... skal vi ikke lade andre om at bedømme det?
>>>> Du
>>>> er
>>>> åbenlyst ikke i stand til det.
>>>
>>> Er du i stand til at bedømme det?
>>
>> Du er bestemt ikke - dine danskkundskaber lader meget
>> tilbage
>> at ønske -jeg ville give dig -3 i karakter for dine
>> "fristile".
>
> Ja Arne. Du giver jo ikke karakter efter folks kunden, men
> efter hvilken
> holdninger de har. Utroligt at du gav mig et helt 3 tal, når
> jeg er DF'er.

nej, fæhovede;: jeg gav dig minus tre - det er den nye
karakterskala og en bundkarakter.



Pjensen73 (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 03-09-07 19:06

Den Mon, 03 Sep 2007 19:00:57 +0200 skrev Tim Petersen:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> news:46dc321c$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:46daf976$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Den Sun, 02 Sep 2007 15:34:23 +0000 skrev slet 8GAJT:
>>>
>>>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>>
>>>>>
>>>>>Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.
>>>>
>>>> :)))) ....... skal vi ikke lade andre om at bedømme det? Du er
>>>> åbenlyst ikke i stand til det.
>>>
>>> Er du i stand til at bedømme det?
>>
>> Du er bestemt ikke - dine danskkundskaber lader meget tilbage at
>> ønske -jeg ville give dig -3 i karakter for dine "fristile".
>
> Hans skriftilige danskkundskaber lader en del tilbage at ønske, og alligevel
> virker du uendeligt meget dummere end ham, hver gang du skriver noget.
>
> Skriftlige kundskaber har tydeligvis ikke noget med intelligens at gøre...
> det er du et præmieeksempel på Arne. Dit dansk er rigtig godt, men du fatter
> tydeligvis ikke helt elementære ting.
>
> Lad os bare tage dit ønskesamfund, DDR, hvor du mener muren kun eksisterede
> for at holde vesterlændinge ude.
>
> Du fatter intet, og lever i din egen lille romantik-kommunistiske verden...
> samt er åbenbart ikke ret tolerant over for ordblindhed. Det burde være et
> MUST som folkeskolelærer. Din skide racist og overlærermobber.
>
> Tim

Ja, gud ved hvordan han behandler hans elever der er ordblinde? Mon han
mobber dem?

Wilstrup (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 03-09-07 19:30


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46dc4d16$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Mon, 03 Sep 2007 19:00:57 +0200 skrev Tim Petersen:
> >
> Ja, gud ved hvordan han behandler hans elever der er
> ordblinde? Mon han
> mobber dem?

Det hedder "...gud ved hvordan han behandler /sine/ elever der
er ordblinde.. "- og du er ikke ordblind i det du skriver
her - du er bare dårlig til dansk retskrivning.



Pjensen73 (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 03-09-07 19:11

Den Mon, 03 Sep 2007 19:04:37 +0200 skrev Tim Petersen:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> news:46dc31be$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:46dafa2f$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>> >>
>>>> Jamen, lille Pjevs dog - har du stadig vanskeligheder med at
>>>> læse indenad? Du hævder at jeg har skrevet at jeg bilder
>>>> eleverne ind at de autonome er højreorienterede, og jeg
>>>> påviser at det ikke er en korrekt udlægning af min tekst, men
>>>> jeg beder dig dog om at finde et eneste indlæg,hvor jeg
>>>> skriver det. Hvad er det du heller ikke forstår her?
>>>
>>> Jeg spurgte dig engang, om du bilde dine elever ind, at de autonome var
>>> højreorienteret og du svare, at det gør du.
>>> Jeg skal nok finde et link, når jeg får tid.
>>
>> "Jeg spurgte dig en gang (to ord her) - om du bildeR (husk nutids-r) dine
>> elever ind...."
>>
>> Og når du får tid? løfter - løfter!
>
> Endnu engang sviner folkeskolelæreren Pjensen til, fordi han ikke skriver
> korrekt dansk.
>
> Wilstrup... du er nederen.
>
> Tim

Er der nogle af Wilstrups elever/tidligere elever her i gruppen?
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan han behandler de elever som
enten er ordblinde, eller har en anden holdning end ham.

Pjensen73 (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 03-09-07 19:22

Den Mon, 03 Sep 2007 18:55:30 +0200 skrev Tim Petersen:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> news:46dc3164$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:46daf945$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Den Sun, 02 Sep 2007 16:21:00 +0200 skrev Wilstrup:
>>>
>>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>>>> meddelelsen news:46da9f4e$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> >
>>>>> Nu er du ironisk! At give Wilstrup ret. Ha ha ha ha, hold
>>>>> kæft mand, hvad
>>>>> sker der for dig?
>>>>
>>>> Så, så lille Pjevs - du kan ikke vinde hver gang.
>>>
>>> Hvad? Tror du vi spiller banko?
>>
>
>
> Wilstrup skrev ingeting.
>
> Det er nok det mest fornuftige indlæg jeg har set fra ham.
>
> Tim



Pjensen73 (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 03-09-07 20:26

Den Mon, 03 Sep 2007 20:28:11 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc4cc3$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 03 Sep 2007 18:11:08 +0200 skrev Wilstrup:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>>> meddelelsen
>>> news:46daf976$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Den Sun, 02 Sep 2007 15:34:23 +0000 skrev slet 8GAJT:
>>>>
>>>>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>Jo da, men der var ikke noget ironi i Peter Bangs indlæg.
>>>>>
>>>>> :)))) ....... skal vi ikke lade andre om at bedømme det?
>>>>> Du
>>>>> er
>>>>> åbenlyst ikke i stand til det.
>>>>
>>>> Er du i stand til at bedømme det?
>>>
>>> Du er bestemt ikke - dine danskkundskaber lader meget
>>> tilbage
>>> at ønske -jeg ville give dig -3 i karakter for dine
>>> "fristile".
>>
>> Ja Arne. Du giver jo ikke karakter efter folks kunden, men
>> efter hvilken
>> holdninger de har. Utroligt at du gav mig et helt 3 tal, når
>> jeg er DF'er.
>
> nej, fæhovede;: jeg gav dig minus tre - det er den nye
> karakterskala og en bundkarakter.

Og den karakter fik jeg, fordi jeg har de forkerte holdninger.

Wilstrup (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 03-09-07 20:42


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46dc5fbc$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Mon, 03 Sep 2007 20:28:11 +0200 skrev Wilstrup:
>
>> " >> nej, fæhovede;: jeg gav dig minus tre - det er den nye
>> karakterskala og en bundkarakter.
>
> Og den karakter fik jeg, fordi jeg har de forkerte
> holdninger.

Nej, fordi du ikke har skrevet´noget med et indhold i, der
modsvarer læseplanerne i en simpel 8.eller 9.klasse.



Pjensen73 (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 03-09-07 20:27

Den Mon, 03 Sep 2007 20:29:33 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc4d16$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 03 Sep 2007 19:00:57 +0200 skrev Tim Petersen:
>> >
>> Ja, gud ved hvordan han behandler hans elever der er
>> ordblinde? Mon han
>> mobber dem?
>
> Det hedder "...gud ved hvordan han behandler /sine/ elever der
> er ordblinde.. "- og du er ikke ordblind i det du skriver
> her - du er bare dårlig til dansk retskrivning.

Hvad med at svare på spørgsmålet hr. overlærer, istedet for at kommenterer
mine SLÅ fejl.

Wilstrup (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 03-09-07 20:43


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46dc6010$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Mon, 03 Sep 2007 20:29:33 +0200 skrev Wilstrup:
>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>> meddelelsen
>> news:46dc4d16$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Den Mon, 03 Sep 2007 19:00:57 +0200 skrev Tim Petersen:
>>> >
>>> Ja, gud ved hvordan han behandler hans elever der er
>>> ordblinde? Mon han
>>> mobber dem?
>>
>> Det hedder "...gud ved hvordan han behandler /sine/ elever
>> der
>> er ordblinde.. "- og du er ikke ordblind i det du skriver
>> her - du er bare dårlig til dansk retskrivning.
>
> Hvad med at svare på spørgsmålet hr. overlærer, istedet for
> at kommenterer
> mine SLÅ fejl.

Med andre ord: du ER ikke ordblind- akkurat som jeg skrev, så
du har her svigtet Timsebassen, der er helt oppe i det røde
felt vedr. mobning af ordblinde etc. Som sædvanlig løber
højrefjolserne med en halv vind.



Pjensen73 (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 03-09-07 20:29

Den Mon, 03 Sep 2007 20:30:55 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc4e4b$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 03 Sep 2007 19:04:37 +0200 skrev Tim Petersen:
>>
>>> " >
>> Er der nogle af Wilstrups elever/tidligere elever her i
>> gruppen?
>> Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan han behandler de
>> elever som
>> enten er ordblinde, eller har en anden holdning end ham.
>
> Det er der ikke - og du er stadig ikke ordblind - at du
> forsøger at lade som om du er det fordi det nu ville svække
> Timsebassens forsvar af dig, er endnu en gang bevis på hvor
> tåbelig du er. Men ordblind? ikke på vilkår.

Der var du heldig, for de kunne sikkert give mig interessante oplysninger

Pjensen73 (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 03-09-07 23:52

Den Mon, 03 Sep 2007 21:41:41 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc5fbc$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 03 Sep 2007 20:28:11 +0200 skrev Wilstrup:
>>
>>> " >> nej, fæhovede;: jeg gav dig minus tre - det er den nye
>>> karakterskala og en bundkarakter.
>>
>> Og den karakter fik jeg, fordi jeg har de forkerte
>> holdninger.
>
> Nej, fordi du ikke har skrevet´noget med et indhold i, der
> modsvarer læseplanerne i en simpel 8.eller 9.klasse.

Ja, det må være derfor, at du ikke er blevet til anden end folkeskolelærer

Wilstrup (04-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 04-09-07 14:54


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46dc8fff$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> Ja, det må være derfor, at du ikke er blevet til anden end
> folkeskolelærer

Det har du vist skrevet før - men din ringagtsytringer over
for folkeskolelærere viser jo med al ønskelig tydelighed at du
i virkeligheden selv IKKE har noget noget andet end blot at
tangere mit job.

Du er jo slet ikke i arbejde, men på overførselsindkomst, så
hvad ved du om at være folkeskolelærer - et job, der kræver
som minimum studentereksamensniveau -

Hvad mig personlig angår, er jeg udmærket tilfreds med at være
folkeskolelærer, også selvom jeg har en række akademiske
eksaminer og grader. Det er indholdet, der tæller og mit job
er indholdsrigt og udmærket, hvorimod dit stinker.



Anders Wegge Jakobse~ (04-09-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 04-09-07 14:56

"Wilstrup" <nix@invalid.com> writes:

> Du er jo slet ikke i arbejde, men på overførselsindkomst, så
> hvad ved du om at være folkeskolelærer - et job, der kræver
> som minimum studentereksamensniveau -

Meritlæreruddannelsen?

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Wilstrup (04-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 04-09-07 15:20


"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i
meddelelsen news:m31wde1qmi.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> writes:
>
>> Du er jo slet ikke i arbejde, men på overførselsindkomst,
>> så
>> hvad ved du om at være folkeskolelærer - et job, der
>> kræver
>> som minimum studentereksamensniveau -
>
> Meritlæreruddannelsen?
>
Også den, ja!

Meritlæreruddannelsen retter sig mod personer, der har en
forudgående faglig og/eller pædagogisk uddannelse og som på
denne baggrund får en supplerende uddannelse, således at de
slutter med at have uddannelse i to af skolens fag (to
linjefag) og i de pædagogiske fag.

§ 3. Adgang til uddannelsen forudsætter enten

1) en afsluttet kandidat-, eller bacheloruddannelse i et
eller to af folkeskolens fag eller

2) en afsluttet uddannelse som pædagog eller ernærings- og
husholdningsøkonom/professionsbachelor i ernæring og sundhed.

Stk. 2. Der kan dispenseres fra adgangsforudsætningerne i stk.
1. En dispensation forudsætter, at ansøgeren

1) er mindst 30 år,

2) vurderes at være studieegnet,

3) har en adgangsgivende eksamen eller færdigheder og
kundskaber i dansk, et fremmedsprog og matematik eller et
andet fag svarende til mindst HF-fællesfag-niveau,

4) har forudgående erhvervsuddannelse eller anden uddannelse
på niveau hermed og

5) har mindst 2 års erhvervserfaring, f.eks.
undervisningserfaring eller erfaring fra arbejde med børn og
unge.

Stk. 3. Ansøgning om optagelse bilægges en skriftlig
begrundelse med dokumentation.

Stk. 4. Den optagende institution kan indkalde ansøgeren til
en optagelsessamtale.

Stk. 5. Ansøgning om dispensation efter stk. 2 behandles efter
indstilling fra institutionerne af et af ministeriet nedsat
nævn.

Stk. 6. Institutionerne og nævnet indsender hver især en
redegørelse for optagelsen til ministeriet efter ministeriets
nærmere bestemmelse.

LBK Nr. 956 af 28/11/2003



Pjensen73 (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 03-09-07 23:54

Den Mon, 03 Sep 2007 21:42:51 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc6010$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 03 Sep 2007 20:29:33 +0200 skrev Wilstrup:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>>> meddelelsen
>>> news:46dc4d16$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Den Mon, 03 Sep 2007 19:00:57 +0200 skrev Tim Petersen:
>>>> >
>>>> Ja, gud ved hvordan han behandler hans elever der er
>>>> ordblinde? Mon han
>>>> mobber dem?
>>>
>>> Det hedder "...gud ved hvordan han behandler /sine/ elever
>>> der
>>> er ordblinde.. "- og du er ikke ordblind i det du skriver
>>> her - du er bare dårlig til dansk retskrivning.
>>
>> Hvad med at svare på spørgsmålet hr. overlærer, istedet for
>> at kommenterer
>> mine SLÅ fejl.
>
> Med andre ord: du ER ikke ordblind- akkurat som jeg skrev, så
> du har her svigtet Timsebassen, der er helt oppe i det røde
> felt vedr. mobning af ordblinde etc. Som sædvanlig løber
> højrefjolserne med en halv vind.

Svigtet Tim.
Jeg har sgu da ikke svigtet nogen som helst. At Tim skriver jeg er
ordblind må da stå for hans egen regning.
Men jeg tror han har ret, når han skriver, at du mobber ordblinde elever.

Wilstrup (04-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 04-09-07 14:55


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46dc9090$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Mon, 03 Sep 2007 21:42:51 +0200 skrev Wilstrup:
>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>> > Svigtet Tim.
> Jeg har sgu da ikke svigtet nogen som helst. At Tim skriver
> jeg er
> ordblind må da stå for hans egen regning.
> Men jeg tror han har ret, når han skriver, at du mobber
> ordblinde elever.

hvorfor tror du det? Er det at mobbe elever, når man forlanger
at de skal skrive korrekt dansk?



Ole (09-09-2007)
Kommentar
Fra : Ole


Dato : 09-09-07 14:15

Wilstrup wrote:

> hvorfor tror du det? Er det at mobbe elever, når man forlanger
> at de skal skrive korrekt dansk?
>
>

Ny linje starter med stort.



Ole M

Wilstrup (09-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 09-09-07 23:51


"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen
news:46e3f205$0$93811$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Wilstrup wrote:
>
>> hvorfor tror du det? Er det at mobbe elever, når man
>> forlanger at de skal skrive korrekt dansk?
>
> Ny linje starter med stort.
>

Så du mener at fordi jeg ikke altid skriver med stort
begyndelsesbogstav i denne gruppe, at jeg så ikke kan tillade
mig at rette mine elevers sproglige fejl?

Det svarer jo til at en læge ikke kan skrive recepter ud på
medicin han mener virker mod patientens lidelser, hvis han
ikke selv har prøvet det!

Du er langt ude her.



Pjensen73 (04-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 04-09-07 20:09

Den Tue, 04 Sep 2007 15:54:12 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc8fff$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>> >
>> Ja, det må være derfor, at du ikke er blevet til anden end
>> folkeskolelærer
>
> Det har du vist skrevet før - men din ringagtsytringer over
> for folkeskolelærere viser jo med al ønskelig tydelighed at du
> i virkeligheden selv IKKE har noget noget andet end blot at
> tangere mit job.

Hvad ved du om det? Hvad jeg laver til dagligt rager ikke dig.
>
> Du er jo slet ikke i arbejde, men på overførselsindkomst, så
> hvad ved du om at være folkeskolelærer - et job, der kræver
> som minimum studentereksamensniveau -
>
> Hvad mig personlig angår, er jeg udmærket tilfreds med at være
> folkeskolelærer, også selvom jeg har en række akademiske
> eksaminer og grader. Det er indholdet, der tæller og mit job
> er indholdsrigt og udmærket, hvorimod dit stinker.

Jeg er en af dine tidligere elever, så det er derfor jeg ikke er blevet
til noget

Pjensen73 (04-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 04-09-07 20:10

Den Tue, 04 Sep 2007 15:55:00 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc9090$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 03 Sep 2007 21:42:51 +0200 skrev Wilstrup:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>>> > Svigtet Tim.
>> Jeg har sgu da ikke svigtet nogen som helst. At Tim skriver
>> jeg er
>> ordblind må da stå for hans egen regning.
>> Men jeg tror han har ret, når han skriver, at du mobber
>> ordblinde elever.
>
> hvorfor tror du det? Er det at mobbe elever, når man forlanger
> at de skal skrive korrekt dansk?

Nej, men jeg er bange for at du håner dem, ligesom du håner folk her i
gruppen.

Pjensen73 (05-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 05-09-07 10:40

Den Tue, 04 Sep 2007 22:00:17 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46ddad3b$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Tue, 04 Sep 2007 15:54:12 +0200 skrev Wilstrup:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
>>> meddelelsen
>>> news:46dc8fff$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> >
>>>> Ja, det må være derfor, at du ikke er blevet til anden end
>>>> folkeskolelærer
>>>
>>> Det har du vist skrevet før - men din ringagtsytringer over
>>> for folkeskolelærere viser jo med al ønskelig tydelighed at
>>> du
>>> i virkeligheden selv IKKE har noget noget andet end blot at
>>> tangere mit job.
>>
>> Hvad ved du om det? Hvad jeg laver til dagligt rager ikke
>> dig.
>
> åh, ramte jeg et ømt punkt? er dit job så pinligt at du ikke
> vil ud med sproget -eller du har måske ikke noget job?

Nej, jeg kan bare ikke se, hvad min dagligdag har med debatten at gøre.
>
>>>
>>> Hvad mig personlig angår, er jeg udmærket tilfreds med at
>>> være
>>> folkeskolelærer, også selvom jeg har en række akademiske
>>> eksaminer og grader. Det er indholdet, der tæller og mit
>>> job
>>> er indholdsrigt og udmærket, hvorimod dit stinker.
>>
>> Jeg er en af dine tidligere elever, så det er derfor jeg
>> ikke er blevet
>> til noget
>
> Du har aldrig været elev hos mig -det kan jeg forsikre dig
> for. Så dumme elever har jeg aldrig haft. Men jeg konstaterer
> at du nu endelig erkender at du ikke er blevet til noget.

Måske er jeg ikke blevet til noget, efter at jeg har gået 10 år på Amager
Fælled Skole.

Pjensen73 (05-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 05-09-07 10:41

Den Tue, 04 Sep 2007 22:02:33 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46ddad71$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Tue, 04 Sep 2007 15:55:00 +0200 skrev Wilstrup:
>>
>>>`> Nej, men jeg er bange for at du håner dem, ligesom du
>>>håner folk her i
>> gruppen.
>
> næ, jeg giver dem bare svar på tiltale

Ligesom vi andre gør her i gruppen, når du sviner folk til.

Pjensen73 (10-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 10-09-07 20:40

Den Mon, 10 Sep 2007 00:51:28 +0200 skrev Wilstrup:

> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen
> news:46e3f205$0$93811$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Wilstrup wrote:
>>
>>> hvorfor tror du det? Er det at mobbe elever, når man
>>> forlanger at de skal skrive korrekt dansk?
>>
>> Ny linje starter med stort.
>>
>
> Så du mener at fordi jeg ikke altid skriver med stort
> begyndelsesbogstav i denne gruppe, at jeg så ikke kan tillade
> mig at rette mine elevers sproglige fejl?
>
Du er skolelærer, så derfor burde du kunne skrive korrekt dansk.

Wilstrup (11-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 11-09-07 00:09


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46e59d99$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> > Du er skolelærer, så derfor burde du kunne skrive korrekt
> > dansk.

Det kan jeg skam også - det er kun i denne gruppe, at jeg
sløser lidt med tingene - hvis jeg skal gøre det, kan jeg gøre
det -altså skrive korrekt dansk.

Men at undlade at skrive med stort begyndelsesbogstav i en
debatgruppe er vist en af de mindre fejl, der ikke er
meningsforstyrrende eller som indebærer alvorlige
indvendinger.
Det er værre at stave forkert ustandselig, hvis man ikke er
dyslektiker, at undlade nutids-endelsen i verberne og lave
kongruensfejl en masse.

Blot et par eksempler til dyrkelsen af proportionerne.



Per Rønne (11-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 11-09-07 05:23

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Men at undlade at skrive med stort begyndelsesbogstav i en
> debatgruppe er vist en af de mindre fejl, der ikke er
> meningsforstyrrende eller som indebærer alvorlige
> indvendinger.

Og som kan skyldes en trykfølsomhedsfejli tastaturet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Wilstrup (11-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 11-09-07 15:50


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1i49hv8.1sozdxwxq0ynaN%per@RQNNE.invalid...
> Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:
>
>> Men at undlade at skrive med stort begyndelsesbogstav i en
>> debatgruppe er vist en af de mindre fejl, der ikke er
>> meningsforstyrrende eller som indebærer alvorlige
>> indvendinger.
>
> Og som kan skyldes en trykfølsomhedsfejli tastaturet.

Præcis! - der er forskel på dette og så at skrive "d" i gjort
eller undlade at skrive nutids-r indtil adskillige gange i en
gruppe eller at skrive andre fatale fejltagelser, som fx
"forand", "invenninger" etc.



Per Rønne (11-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 11-09-07 16:48

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> news:1i49hv8.1sozdxwxq0ynaN%per@RQNNE.invalid...
> > Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:
> >
> >> Men at undlade at skrive med stort begyndelsesbogstav i en
> >> debatgruppe er vist en af de mindre fejl, der ikke er
> >> meningsforstyrrende eller som indebærer alvorlige
> >> indvendinger.
> >
> > Og som kan skyldes en trykfølsomhedsfejli tastaturet.

Som ved det manglende blanktegn i »trykfølsomhedsfejl i« ...

> Præcis! - der er forskel på dette og så at skrive "d" i gjort
> eller undlade at skrive nutids-r indtil adskillige gange i en
> gruppe eller at skrive andre fatale fejltagelser, som fx
> "forand", "invenninger" etc.


--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Martin Larsen (11-09-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-09-07 17:56

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1i49hv8.1sozdxwxq0ynaN%per@RQNNE.invalid...
> Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:
>
>> Men at undlade at skrive med stort begyndelsesbogstav i en
>> debatgruppe er vist en af de mindre fejl, der ikke er
>> meningsforstyrrende eller som indebærer alvorlige
>> indvendinger.
>
> Og som kan skyldes en trykfølsomhedsfejli tastaturet.

Undlad at fodre kommunist med dårlige undskyldninger.

Mvh
Martin


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408598
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste