/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Ved SF ikke hvad de selv vil ?
Fra : N_B_DK


Dato : 01-09-07 08:48

"Jeg er overbevist om, at det er den sande historie. For hvorfor skulle den
irakiske regering bede danskerne om at trække sig ud, når de har bedt
briterne om at blive? Enhver kan jo se, at situationen i Irak bliver stadig
værre," siger Villy Søvndal.

http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8117114.html

Når enhver kan se at situationen bliver værre og og værre er det nu meget
meget underligt at netop SF i den grad ville have at soldaterne skulle
trækkes hjem, og nu de er trukket hjem, så tror idioten Søvndal at han bruge
det til at sætte Fogh i dårligt lys, men set herfra er det i den grad
Søvndahl selv der (endnu engang) udstiller sig som en komplet idiot.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


 
 
Kim2000 (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 01-09-07 08:55


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46d91934$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jeg er overbevist om, at det er den sande historie. For hvorfor skulle
> den irakiske regering bede danskerne om at trække sig ud, når de har bedt
> briterne om at blive? Enhver kan jo se, at situationen i Irak bliver
> stadig værre," siger Villy Søvndal.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8117114.html
>
> Når enhver kan se at situationen bliver værre og og værre er det nu meget
> meget underligt at netop SF i den grad ville have at soldaterne skulle
> trækkes hjem, og nu de er trukket hjem, så tror idioten Søvndal at han
> bruge det til at sætte Fogh i dårligt lys, men set herfra er det i den
> grad Søvndahl selv der (endnu engang) udstiller sig som en komplet idiot.
>

Jamen man undres over den opposition. Hver eneste gang Fogh kommer ud i en
krise, så formår oppositionen at hjælpe ham op igen og derfor hedder
statsministeren efter næste valg fortsat Anders Fogh, oppositionen må siges
at være for dumme til at vælte ham.
Mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet
Hent det gratis på www.damat.dk



N_B_DK (01-09-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 01-09-07 10:10

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
news:46d91b38$0$5755$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Jamen man undres over den opposition. Hver eneste gang Fogh kommer ud
> i en krise, så formår oppositionen at hjælpe ham op igen og derfor
> hedder statsministeren efter næste valg fortsat Anders Fogh,
> oppositionen må siges at være for dumme til at vælte ham.

Ja det er utrolig tåbeligt gjort af Søvndal, men manden fatter det jo ikke,
han er jo ikke ligefrem intelligent.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 18:30

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Jeg er overbevist om, at det er den
>sande historie. For hvorfor skulle den
>irakiske regering bede danskerne om at
>trække sig ud, når de har bedt
>briterne om at blive? Enhver kan jo
>se, at situationen i Irak bliver stadig
>værre," siger Villy Søvndal.
>
>http://nyhederne.tv2.dk/politik/articl
>e.php/id-8117114.html
>
>Når enhver kan se at situationen
>bliver værre og og værre er det nu meget
>meget underligt at netop SF i den grad
>ville have at soldaterne skulle
>trækkes hjem, og nu de er trukket
>hjem, så tror idioten Søvndal at han bruge
>det til at sætte Fogh i dårligt lys,
>men set herfra er det i den grad
>Søvndahl selv der (endnu engang)
>udstiller sig som en komplet idiot.
>
Ja, man forstår Søvndals undren. Hvorfor udtaler
statsministeren, at tilbagetrækningen af danske soldater skyldes
et ønske fra den irakiske regering, når det jo åbenlyst ikke er
tilfældet.


Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 18:50

On 01 Sep 2007 17:29:54 GMT, Peter Bang <peterbang@WF02Aprivat.dk>
(slet WF02A) wrote:

>Ja, man forstår Søvndals undren. Hvorfor udtaler
>statsministeren, at tilbagetrækningen af danske soldater skyldes
>et ønske fra den irakiske regering, når det jo åbenlyst ikke er
>tilfældet.

"åbenlyst ikke er tilfældet"...???

Hvilken planet bor du på...???

Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 20:39

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 01 Sep 2007 17:29:54 GMT, Peter Bang
<peterbang@WF02Aprivat.dk>
>(slet WF02A) wrote:
>
>>Ja, man forstår Søvndals undren. Hvorfor udtaler
>>statsministeren, at tilbagetrækningen af danske soldater
skyldes
>>et ønske fra den irakiske regering, når det jo åbenlyst ikke
er
>>tilfældet.
>
>"åbenlyst ikke er tilfældet"...???
>
>Hvilken planet bor du på...???

Den planet, hvor den irakiske regering har udtalt, at det ikke
er den irakiske regering der har bedt den danske statsminister
om, at trække de danske tropper ud ...

Brænder du for at berige alverden med, hvilken planet du bor på?


Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 21:20

On 01 Sep 2007 19:39:24 GMT, Peter Bang <peterbang@NB954privat.dk>
(slet NB954) wrote:

>>>Ja, man forstår Søvndals undren. Hvorfor udtaler
>>>statsministeren, at tilbagetrækningen af danske soldater
>skyldes
>>>et ønske fra den irakiske regering, når det jo åbenlyst ikke
>er
>>>tilfældet.
>>
>>"åbenlyst ikke er tilfældet"...???
>>
>>Hvilken planet bor du på...???
>
>Den planet, hvor den irakiske regering har udtalt, at det ikke
>er den irakiske regering der har bedt den danske statsminister
>om, at trække de danske tropper ud ...

Kan du ikke lige komme med et link, for den eventyrhistorie har jeg
aldrig hørt om....

>Brænder du for at berige alverden med, hvilken planet du bor på?

Jorden...

Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 21:52

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 01 Sep 2007 19:39:24 GMT, Peter Bang
<peterbang@NB954privat.dk>
>(slet NB954) wrote:
>
>>>>Ja, man forstår Søvndals undren. Hvorfor udtaler
>>>>statsministeren, at tilbagetrækningen af danske soldater
>>skyldes
>>>>et ønske fra den irakiske regering, når det jo åbenlyst ikke
>>er
>>>>tilfældet.
>>>
>>>"åbenlyst ikke er tilfældet"...???
>>>
>>>Hvilken planet bor du på...???
>>
>>Den planet, hvor den irakiske regering har udtalt, at det ikke
>>er den irakiske regering der har bedt den danske statsminister
>>om, at trække de danske tropper ud ...
>
>Kan du ikke lige komme med et link, for den eventyrhistorie har
jeg
>aldrig hørt om....

Det er da uendelig dumt og diskvalificerende, at du begiver dig
ud i nedladende kommentarer omkring min viden om et emne du ikke
selv har bare den fjerneste indsigt i.
>
>>Brænder du for at berige alverden med, hvilken planet du bor
på?
>
>Jorden...

Glimrende. Hvis du fremover ønsker at, berige andre med flere
kloge ord om noget du 'aldrig har hørt om', så find nogen der
gider.


Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 22:13

On 01 Sep 2007 20:51:58 GMT, Peter Bang <peterbang@PGQD1privat.dk>
(slet PGQD1) wrote:

>>>>>Ja, man forstår Søvndals undren. Hvorfor udtaler
>>>>>statsministeren, at tilbagetrækningen af danske soldater
>>>skyldes
>>>>>et ønske fra den irakiske regering, når det jo åbenlyst ikke
>>>er
>>>>>tilfældet.
>>>>
>>>>"åbenlyst ikke er tilfældet"...???
>>>>
>>>>Hvilken planet bor du på...???
>>>
>>>Den planet, hvor den irakiske regering har udtalt, at det ikke
>>>er den irakiske regering der har bedt den danske statsminister
>>>om, at trække de danske tropper ud ...
>>
>>Kan du ikke lige komme med et link, for den eventyrhistorie har
>jeg
>>aldrig hørt om....
>
>Det er da uendelig dumt og diskvalificerende, at du begiver dig
>ud i nedladende kommentarer omkring min viden om et emne du ikke
>selv har bare den fjerneste indsigt i.

Du skrev "åbenlyst", hvilket det IKKE er...

Hvad blev det til med det link....??? Eller er det bare en historie du
selv har fundet på...???

>>>Brænder du for at berige alverden med, hvilken planet du bor
>på?
>>
>>Jorden...
>
>Glimrende. Hvis du fremover ønsker at, berige andre med flere
>kloge ord om noget du 'aldrig har hørt om', så find nogen der
>gider.

Jeg har sgu da IKKE sagt at jeg VIDSTE det ikke passede.... Jeg har
bare ALDRIG hørt det mindste om din historie og dit "åbenlyst ikke er
tilfældet", er jo helt hen i vejret....

Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 22:27

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 01 Sep 2007 20:51:58 GMT, Peter
>Bang <peterbang@PGQD1privat.dk>
>(slet PGQD1) wrote:
>
>>>>>>Ja, man forstår Søvndals
>>>>>>undren. Hvorfor udtaler
>>>>>>statsministeren, at
>>>>>>tilbagetrækningen af danske soldater
>>>>skyldes
>>>>>>et ønske fra den irakiske
>>>>>>regering, når det jo åbenlyst ikke
>>>>er
>>>>>>tilfældet.
>>>>>
>>>>>"åbenlyst ikke er
>>>>>tilfældet"...???
>>>>>
>>>>>Hvilken planet bor du på...???
>>>>
>>>>Den planet, hvor den irakiske
>>>>regering har udtalt, at det ikke
>>>>er den irakiske regering der
>>>>har bedt den danske
>>>>statsminister
>>>>om, at trække de danske tropper ud ...
>>>
>>>Kan du ikke lige komme med et
>>>link, for den eventyrhistorie har
>>jeg
>>>aldrig hørt om....
>>
>>Det er da uendelig dumt og
>>diskvalificerende, at du begiver dig
>>ud i nedladende kommentarer
>>omkring min viden om et emne du ikke
>>selv har bare den fjerneste indsigt i.
>
>Du skrev "åbenlyst", hvilket det IKKE er...

Det aner du jo ifølge dig selv intet om.

>
>Hvad blev det til med det
>link....??? Eller er det bare en historie du
>selv har fundet på...???
>
>>>>Brænder du for at berige
>>>>alverden med, hvilken planet du bor
>>på?
>>>
>>>Jorden...
>>
>>Glimrende. Hvis du fremover
>>ønsker at, berige andre med flere
>>kloge ord om noget du 'aldrig har
>>hørt om', så find nogen der
>>gider.
>
>Jeg har sgu da IKKE sagt at jeg
>VIDSTE det ikke passede....

Selvfølgelig vidste du ikke det. Alligevel følte du det
passende, at kommentere hvor galt afmarcheret jeg må være.
Hjernedød arrogance.

>Jeg har
>bare ALDRIG hørt det mindste om
>din historie og dit "åbenlyst ikke er
>tilfældet", er jo helt hen i vejret....

Hvis du ALDRIG har hørt om det, hvordan kan du så påstå, at det
er helt hen i vejret? Du virker verdensfjern og usammenhængende.


Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 23:01

On 01 Sep 2007 21:26:39 GMT, Peter Bang <peterbang@7BH14privat.dk>
(slet 7BH14) wrote:

>>>Det er da uendelig dumt og
>>>diskvalificerende, at du begiver dig
>>>ud i nedladende kommentarer
>>>omkring min viden om et emne du ikke
>>>selv har bare den fjerneste indsigt i.
>>
>>Du skrev "åbenlyst", hvilket det IKKE er...
>
>Det aner du jo ifølge dig selv intet om.

Suk....

>>Jeg har sgu da IKKE sagt at jeg
>>VIDSTE det ikke passede....
>
>Selvfølgelig vidste du ikke det.

Det påstod jeg sgu da heller ikke....

>Alligevel følte du det
>passende, at kommentere hvor galt afmarcheret jeg må være.
>Hjernedød arrogance.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab......

>>Jeg har
>>bare ALDRIG hørt det mindste om
>>din historie og dit "åbenlyst ikke er
>>tilfældet", er jo helt hen i vejret....
>
>Hvis du ALDRIG har hørt om det, hvordan kan du så påstå, at det
>er helt hen i vejret?

Det er din påstand om "ÅBENLYST" der er helt hen i vejret... Lær dog
for helvede at læse...!!!!

>Du virker verdensfjern og usammenhængende.

Og du ligner en håbløs persontilsviner....

PS: Jeg har for øvrigt læst historien på TV2 (samt de tilhørende
link), og der er da intet "åbenlyst" som du påstår....

Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 23:18

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 01 Sep 2007 21:26:39 GMT, Peter Bang
<peterbang@7BH14privat.dk>
>(slet 7BH14) wrote:
>
>>>>Det er da uendelig dumt og
>>>>diskvalificerende, at du begiver dig
>>>>ud i nedladende kommentarer
>>>>omkring min viden om et emne du ikke
>>>>selv har bare den fjerneste indsigt i.
>>>
>>>Du skrev "åbenlyst", hvilket det IKKE er...
>>
>>Det aner du jo ifølge dig selv intet om.
>
>Suk....
>
>>>Jeg har sgu da IKKE sagt at jeg
>>>VIDSTE det ikke passede....
>>
>>Selvfølgelig vidste du ikke det.
>
>Det påstod jeg sgu da heller ikke....

læs nedenstående ...
>
>>Alligevel følte du det
>>passende, at kommentere hvor galt afmarcheret jeg må være.
>>Hjernedød arrogance.
>
>Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab......

Ja, det må være frygtelig kedsommeligt, at blive fremstillet som
den uvidende kværulant du er

>
>>>Jeg har
>>>bare ALDRIG hørt det mindste om
>>>din historie og dit "åbenlyst ikke er
>>>tilfældet", er jo helt hen i vejret....
>>
>>Hvis du ALDRIG har hørt om det, hvordan kan du så påstå, at
det
>>er helt hen i vejret?
>
>Det er din påstand om "ÅBENLYST" der er helt hen i vejret...
Lær dog
>for helvede at læse...!!!!

Du vidste du jo intet om på det tidspunkt. Din kronologi er
ligeså mangelfuld som din viden

>
>>Du virker verdensfjern og usammenhængende.
>
>Og du ligner en håbløs persontilsviner....

Kun når uvidende skvadderrøve kommenterer dit og dat om min
person.

>
>PS: Jeg har for øvrigt læst historien på TV2 (samt de tilhørende
>link), og der er da intet "åbenlyst" som du påstår....

Du mener ikke at en viceministers undren over statsministerens
udlægning åbenlyst signalerer divergens??? ....


Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 23:53

On 01 Sep 2007 22:18:22 GMT, Peter Bang <peterbang@0JZR7privat.dk>
(slet 0JZR7) wrote:

>>>Alligevel følte du det
>>>passende, at kommentere hvor galt afmarcheret jeg må være.
>>>Hjernedød arrogance.
>>
>>Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab......
>
>Ja, det må være frygtelig kedsommeligt, at blive fremstillet som
>den uvidende kværulant du er

Nej, men dit intetsigende personsvineri er sgu trættende i længden...

>>Det er din påstand om "ÅBENLYST" der er helt hen i vejret...
>Lær dog
>>for helvede at læse...!!!!
>
>Du vidste du jo intet om på det tidspunkt. Din kronologi er
>ligeså mangelfuld som din viden

Det ændrer IKKE på at dit "ÅBENLYST" er helt hen i vejret...

>>>Du virker verdensfjern og usammenhængende.
>>
>>Og du ligner en håbløs persontilsviner....
>
>Kun når uvidende skvadderrøve kommenterer dit og dat om min
>person.

Suk.... Mere mudder...

>>PS: Jeg har for øvrigt læst historien på TV2 (samt de tilhørende
>>link), og der er da intet "åbenlyst" som du påstår....
>
>Du mener ikke at en viceministers undren over statsministerens
>udlægning åbenlyst signalerer divergens??? ....

Hvad forstår du ved ordet "tilsyneladende"...???

Er det "det samme" som ordet "bevis" i din verden...???

Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 10:45

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 01 Sep 2007 22:18:22 GMT, Peter Bang
<peterbang@0JZR7privat.dk>
>(slet 0JZR7) wrote:
>
>>>>Alligevel følte du det
>>>>passende, at kommentere hvor galt afmarcheret jeg må være.
>>>>Hjernedød arrogance.
>>>
>>>Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab......
>>
>>Ja, det må være frygtelig kedsommeligt, at blive fremstillet
som
>>den uvidende kværulant du er
>
>Nej, men dit intetsigende personsvineri er sgu trættende i
længden...
>
>>>Det er din påstand om "ÅBENLYST" der er helt hen i vejret...
>>Lær dog
>>>for helvede at læse...!!!!
>>
>>Du vidste du jo intet om på det tidspunkt. Din kronologi er
>>ligeså mangelfuld som din viden
>
>Det ændrer IKKE på at dit "ÅBENLYST" er helt hen i vejret...

Naturligvis gør det da det.

>
>>>>Du virker verdensfjern og usammenhængende.
>>>
>>>Og du ligner en håbløs persontilsviner....
>>
>>Kun når uvidende skvadderrøve kommenterer dit og dat om min
>>person.
>
>Suk.... Mere mudder...

Ja, det er jo det du foretrækker.

>
>>>PS: Jeg har for øvrigt læst historien på TV2 (samt de
tilhørende
>>>link), og der er da intet "åbenlyst" som du påstår....
>>
>>Du mener ikke at en viceministers undren over statsministerens
>>udlægning åbenlyst signalerer divergens??? ....
>
>Hvad forstår du ved ordet "tilsyneladende"...???
>
>Er det "det samme" som ordet "bevis" i din verden...???

Nu er det jo dig, der råber op om beviser. Jeg er sådan
bedøvende ligeglad. hvad du vælger at kalde det.

Når den irakiske regering har en anden opfattelse af tingenes
tilstand end den danske, så er det jo rigeligt til at
konstatere, at statsministerens skråsikre attitude omkring
tilbagetrækningen ikke er så enkel, som han gerne vil foregive.


Ukendt (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-09-07 10:59

On 02 Sep 2007 09:44:45 GMT, Peter Bang <peterbang@5YZVUprivat.dk>
(slet 5YZVU) wrote:

<snip mudder>
>
>Når den irakiske regering har en anden opfattelse af tingenes
>tilstand end den danske,

Der står ingen steder at den irakiske regering har en anden opfattelse
af tingenes tilstand end den danske...

>så er det jo rigeligt til at
>konstatere, at statsministerens skråsikre attitude omkring
>tilbagetrækningen ikke er så enkel, som han gerne vil foregive.


Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 17:04

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 02 Sep 2007 09:44:45 GMT, Peter
>Bang <peterbang@5YZVUprivat.dk>
>(slet 5YZVU) wrote:
>
><snip mudder>
>>
>>Når den irakiske regering har en
>>anden opfattelse af tingenes
>>tilstand end den danske,
>
>Der står ingen steder at den
>irakiske regering har en anden opfattelse
>af tingenes tilstand end den danske...
>

Anders Fogh fra folketingets talestol:

"Den (sikkerhedssituationen, red.) er god nok til, at irakerne
nu selv ønsker at prøve kræfter med at overtage ansvaret i
specielt den sydlige del af landet. Og det må vi så tage til
efterretning. Vi er der på en invitation fra den irakiske
regering på baggrund af et FN-mandat, og vi siger nu pænt farvel
og tak."


Interview med viceudenrigsminister Labeed M. Abbawi:

"Så det var et ønske fra den danske regering, som den først
formulerede, og så gik I med til det?

»Ja. Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi mener,
at vi ikke har brug for deres hjælp længere.«"




Ukendt (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-09-07 17:59

On 02 Sep 2007 16:03:55 GMT, Peter Bang <peterbang@X88WTprivat.dk>
(slet X88WT) wrote:

>>>Når den irakiske regering har en
>>>anden opfattelse af tingenes
>>>tilstand end den danske,
>>
>>Der står ingen steder at den
>>irakiske regering har en anden opfattelse
>>af tingenes tilstand end den danske...
>>
>
>Anders Fogh fra folketingets talestol:
>
>"Den (sikkerhedssituationen, red.) er god nok til, at irakerne
>nu selv ønsker at prøve kræfter med at overtage ansvaret i
>specielt den sydlige del af landet. Og det må vi så tage til
>efterretning. Vi er der på en invitation fra den irakiske
>regering på baggrund af et FN-mandat, og vi siger nu pænt farvel
>og tak."
>
>
>Interview med viceudenrigsminister Labeed M. Abbawi:
>
>"Så det var et ønske fra den danske regering, som den først
>formulerede, og så gik I med til det?
>
>»Ja. Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi mener,
>at vi ikke har brug for deres hjælp længere.«"

LOL... Hvad er der i det som du SELV citerer, at du ikke kan
forstå...??? ))

Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 18:51

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 02 Sep 2007 16:03:55 GMT, Peter Bang
<peterbang@X88WTprivat.dk>
>(slet X88WT) wrote:
>
>>>>Når den irakiske regering har en
>>>>anden opfattelse af tingenes
>>>>tilstand end den danske,
>>>
>>>Der står ingen steder at den
>>>irakiske regering har en anden opfattelse
>>>af tingenes tilstand end den danske...
>>>
>>
>>Anders Fogh fra folketingets talestol:
>>
>>"Den (sikkerhedssituationen, red.) er god nok til, at irakerne
>>nu selv ønsker at prøve kræfter med at overtage ansvaret i
>>specielt den sydlige del af landet. Og det må vi så tage til
>>efterretning. Vi er der på en invitation fra den irakiske
>>regering på baggrund af et FN-mandat, og vi siger nu pænt
farvel
>>og tak."
>>
>>
>>Interview med viceudenrigsminister Labeed M. Abbawi:
>>
>>"Så det var et ønske fra den danske regering, som den først
>>formulerede, og så gik I med til det?
>>
>>»Ja. Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi
mener,
>>at vi ikke har brug for deres hjælp længere.«"
>
>LOL... Hvad er der i det som du SELV citerer, at du ikke kan
>forstå...??? ))

Der er intet i citaterne jeg ikke forstår. Har du en pointe?


Ukendt (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-09-07 19:04

On 02 Sep 2007 17:50:41 GMT, Peter Bang <peterbang@QBVKUprivat.dk>
(slet QBVKU) wrote:

>>>Interview med viceudenrigsminister Labeed M. Abbawi:
>>>
>>>"Så det var et ønske fra den danske regering, som den først
>>>formulerede, og så gik I med til det?
>>>
>>>»Ja. Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi mener,
>>>at vi ikke har brug for deres hjælp længere.«"
>>
>>LOL... Hvad er der i det som du SELV citerer, at du ikke kan
>>forstå...??? ))
>
>Der er intet i citaterne jeg ikke forstår. Har du en pointe?

Læs dit eget skriv en gang til....

Hvis du ikke selv kan se det, så er det håbløst at forklare dig
det....

Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 19:24

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 02 Sep 2007 17:50:41 GMT, Peter Bang
<peterbang@QBVKUprivat.dk>
>(slet QBVKU) wrote:
>
>>>>Interview med viceudenrigsminister Labeed M. Abbawi:
>>>>
>>>>"Så det var et ønske fra den danske regering, som den først
>>>>formulerede, og så gik I med til det?
>>>>
>>>>»Ja. Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi
mener,
>>>>at vi ikke har brug for deres hjælp længere.«"
>>>
>>>LOL... Hvad er der i det som du SELV citerer, at du ikke kan
>>>forstå...??? ))
>>
>>Der er intet i citaterne jeg ikke forstår. Har du en pointe?
>
>Læs dit eget skriv en gang til....
>
>Hvis du ikke selv kan se det, så er det håbløst at forklare dig
>det....

Glimrende. Du ser altså ikke en forskel i hændelsesforløbet i de
to citater??



Ukendt (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-09-07 19:36

On 02 Sep 2007 18:24:08 GMT, Peter Bang <peterbang@U6Q4Eprivat.dk>
(slet U6Q4E) wrote:

>S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>>On 02 Sep 2007 17:50:41 GMT, Peter Bang
><peterbang@QBVKUprivat.dk>
>>(slet QBVKU) wrote:
>>
>>>>>Interview med viceudenrigsminister Labeed M. Abbawi:
>>>>>
>>>>>"Så det var et ønske fra den danske regering, som den først
>>>>>formulerede, og så gik I med til det?
>>>>>
>>>>>»Ja. Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi
>mener,
>>>>>at vi ikke har brug for deres hjælp længere.«"
>>>>
>>>>LOL... Hvad er der i det som du SELV citerer, at du ikke kan
>>>>forstå...??? ))
>>>
>>>Der er intet i citaterne jeg ikke forstår. Har du en pointe?
>>
>>Læs dit eget skriv en gang til....
>>
>>Hvis du ikke selv kan se det, så er det håbløst at forklare dig
>>det....
>
>Glimrende. Du ser altså ikke en forskel i hændelsesforløbet i de
>to citater??

Prøv at udelade det lille ord "ja", der kan betyde hvad som helst...

"Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi mener, at vi
ikke har brug for deres hjælp længere."

Kan du se det nu...???

Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 19:55

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 02 Sep 2007 18:24:08 GMT, Peter Bang
<peterbang@U6Q4Eprivat.dk>
>(slet U6Q4E) wrote:
>
>>S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>>>On 02 Sep 2007 17:50:41 GMT, Peter Bang
>><peterbang@QBVKUprivat.dk>
>>>(slet QBVKU) wrote:
>>>
>>>>>>Interview med viceudenrigsminister Labeed M. Abbawi:
>>>>>>
>>>>>>"Så det var et ønske fra den danske regering, som den
først
>>>>>>formulerede, og så gik I med til det?
>>>>>>
>>>>>>»Ja. Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi
>>mener,
>>>>>>at vi ikke har brug for deres hjælp længere.«"
>>>>>
>>>>>LOL... Hvad er der i det som du SELV citerer, at du ikke kan
>>>>>forstå...??? ))
>>>>
>>>>Der er intet i citaterne jeg ikke forstår. Har du en pointe?
>>>
>>>Læs dit eget skriv en gang til....
>>>
>>>Hvis du ikke selv kan se det, så er det håbløst at forklare
dig
>>>det....
>>
>>Glimrende. Du ser altså ikke en forskel i hændelsesforløbet i
de
>>to citater??
>
>Prøv at udelade det lille ord "ja", der kan betyde hvad som
helst...

Hvad som helst?? ... du mener ikke, at svaret 'ja' på et simpelt
spørgsmål er let forståeligt?

Jeg forstår nu dine kommentarer om andre planeter etc.

>"Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi mener,
at vi
>ikke har brug for deres hjælp længere."
>
>Kan du se det nu...???

Hvorfor skulle jeg udelade den del af besvarelsen, der retter
sig mod det stillede spørgsmål, og dermed ændre konteksten?

Jeg forstår godt, at du griner meget over, at ændringer kan gøre
en sætning anderledes.

Og nu er du helt sikkert undskyldt.


Ukendt (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-09-07 20:12

On 02 Sep 2007 18:55:16 GMT, Peter Bang <peterbang@WRXP7privat.dk>
(slet WRXP7) wrote:

>>>>>>LOL... Hvad er der i det som du SELV citerer, at du ikke kan
>>>>>>forstå...??? ))
>>>>>
>>>>>Der er intet i citaterne jeg ikke forstår. Har du en pointe?
>>>>
>>>>Læs dit eget skriv en gang til....
>>>>
>>>>Hvis du ikke selv kan se det, så er det håbløst at forklare
>dig
>>>>det....
>>>
>>>Glimrende. Du ser altså ikke en forskel i hændelsesforløbet i
>de
>>>to citater??
>>
>>Prøv at udelade det lille ord "ja", der kan betyde hvad som
>helst...
>
>Hvad som helst?? ... du mener ikke, at svaret 'ja' på et simpelt
>spørgsmål er let forståeligt?
>
>Jeg forstår nu dine kommentarer om andre planeter etc.
>
>>"Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi mener,
>at vi
>>ikke har brug for deres hjælp længere."
>>
>>Kan du se det nu...???
>
>Hvorfor skulle jeg udelade den del af besvarelsen, der retter
>sig mod det stillede spørgsmål, og dermed ændre konteksten?
>
>Jeg forstår godt, at du griner meget over, at ændringer kan gøre
>en sætning anderledes.
>
>Og nu er du helt sikkert undskyldt.

Jeg giver op...

EOD

Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 20:24

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 02 Sep 2007 18:55:16 GMT, Peter Bang
<peterbang@WRXP7privat.dk>
>(slet WRXP7) wrote:
>
>>>>>>>LOL... Hvad er der i det som du SELV citerer, at du ikke
kan
>>>>>>>forstå...??? ))
>>>>>>
>>>>>>Der er intet i citaterne jeg ikke forstår. Har du en
pointe?
>>>>>
>>>>>Læs dit eget skriv en gang til....
>>>>>
>>>>>Hvis du ikke selv kan se det, så er det håbløst at forklare
>>dig
>>>>>det....
>>>>
>>>>Glimrende. Du ser altså ikke en forskel i hændelsesforløbet
i
>>de
>>>>to citater??
>>>
>>>Prøv at udelade det lille ord "ja", der kan betyde hvad som
>>helst...
>>
>>Hvad som helst?? ... du mener ikke, at svaret 'ja' på et
simpelt
>>spørgsmål er let forståeligt?
>>
>>Jeg forstår nu dine kommentarer om andre planeter etc.
>>
>>>"Vi beder ikke nogen om at forlade Irak, medmindre vi mener,
>>at vi
>>>ikke har brug for deres hjælp længere."
>>>
>>>Kan du se det nu...???
>>
>>Hvorfor skulle jeg udelade den del af besvarelsen, der retter
>>sig mod det stillede spørgsmål, og dermed ændre konteksten?
>>
>>Jeg forstår godt, at du griner meget over, at ændringer kan
gøre
>>en sætning anderledes.
>>
>>Og nu er du helt sikkert undskyldt.
>
>Jeg giver op...
>

Forståeligt. Det var godt nok også den tyndeste kop te du
leverede. Skvadderrøv.

.... og hvis man staver det bagfra, så er det helt vildt sjovt ...


Wilstrup (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 02-09-07 08:21


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:lrnjd3hejf3hf8mt1blu18m1eg3kviflcs@4ax.com...
> On 01 Sep 2007 21:26:39 GMT, Peter Bang
> <peterbang@7BH14privat.dk>
> ( >>Alligevel følte du det
>>passende, at kommentere hvor galt afmarcheret jeg må være.
>>Hjernedød arrogance.
>
> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab......

akkurat - det er nemlig det hjernedøde mennesker gør, når de
ligger i respirator uden hjerneaktivitet. Her udtrykker de
reflektorisk en gaben, som blot viser at de stadig er en klump
kød, der eksisterer ved hjælp af et maskineri.




Ukendt (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-09-07 09:24

On Sun, 2 Sep 2007 09:21:26 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>> ( >>Alligevel følte du det
>>>passende, at kommentere hvor galt afmarcheret jeg må være.
>>>Hjernedød arrogance.
>>
>> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab......
>
>akkurat - det er nemlig det hjernedøde mennesker gør, når de
>ligger i respirator uden hjerneaktivitet. Her udtrykker de
>reflektorisk en gaben, som blot viser at de stadig er en klump
>kød, der eksisterer ved hjælp af et maskineri.

LOL... Det var sgu ikke meget du havde at sige.... ))

Peter Bang (02-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 02-09-07 10:46

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On Sun, 2 Sep 2007 09:21:26 +0200,
>"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
>
>>> ( >>Alligevel følte du det
>>>>passende, at kommentere hvor
>>>>galt afmarcheret jeg må være.
>>>>Hjernedød arrogance.
>>>
>>> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab......
>>
>>akkurat - det er nemlig det
>>hjernedøde mennesker gør, når de
>>ligger i respirator uden
>>hjerneaktivitet. Her udtrykker de
>>reflektorisk en gaben, som blot
>>viser at de stadig er en klump
>>kød, der eksisterer ved hjælp af
>>et maskineri.
>
>LOL... Det var sgu ikke meget du
>havde at sige.... ))

I modsætning til din berigende gaben.


Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 22:35

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:

>Hvad blev det til med det
>link....???

Gør nu selv en indsats.

Som en lille service kan jeg dog anbefale at du fremover, som et
absolut minimum, læser trådstarten.

Og når din viden, som i denne tråd, fra begyndelsen er urimeligt
lav set i forhold til din debatlyst, så burde du i den grad
starte din faktasøgning i trådstarten.

>Eller er det bare en historie du
>selv har fundet på...???

Bild endelig dig selv ind, at din egen uvidenhed helt sikkert må
skyldes andres fantasier.

Blev du nurset for meget som barn, eller evner du at lette røven?



Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 23:05

On 01 Sep 2007 21:34:37 GMT, Peter Bang <peterbang@VJ5BJprivat.dk>
(slet VJ5BJ) wrote:

>S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>
>>Hvad blev det til med det
>>link....???
>
>Gør nu selv en indsats.
>
>Som en lille service kan jeg dog anbefale at du fremover, som et
>absolut minimum, læser trådstarten.

Da jeg klikkede på linket fik jeg

"404 Ikke fundet
Den forespurgte side findes ikke på nyhederne.tv2.dk."

Og tænkte ikke lige på at linket var klippet i stykker...

>Og når din viden, som i denne tråd, fra begyndelsen er urimeligt
>lav set i forhold til din debatlyst, så burde du i den grad
>starte din faktasøgning i trådstarten.
>
>>Eller er det bare en historie du
>>selv har fundet på...???
>
>Bild endelig dig selv ind, at din egen uvidenhed helt sikkert må
>skyldes andres fantasier.
>
>Blev du nurset for meget som barn, eller evner du at lette røven?

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab....

Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 23:21

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 01 Sep 2007 21:34:37 GMT, Peter Bang
<peterbang@VJ5BJprivat.dk>
>(slet VJ5BJ) wrote:
>
>>S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>>
>>>Hvad blev det til med det
>>>link....???
>>
>>Gør nu selv en indsats.
>>
>>Som en lille service kan jeg dog anbefale at du fremover, som
et
>>absolut minimum, læser trådstarten.
>
>Da jeg klikkede på linket fik jeg
>
>"404 Ikke fundet
>Den forespurgte side findes ikke på nyhederne.tv2.dk."
>
>Og tænkte ikke lige på at linket var klippet i stykker...

Og straks derefter forvaltede du så den opdagelse til, at du
havde en viden og derfor bare måtte kommentere tingene
alligevel. Sølle.

>
>>Og når din viden, som i denne tråd, fra begyndelsen er
urimeligt
>>lav set i forhold til din debatlyst, så burde du i den grad
>>starte din faktasøgning i trådstarten.
>>
>>>Eller er det bare en historie du
>>>selv har fundet på...???
>>
>>Bild endelig dig selv ind, at din egen uvidenhed helt sikkert

>>skyldes andres fantasier.
>>
>>Blev du nurset for meget som barn, eller evner du at lette
røven?
>
>Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab....

Ja, kedeligt at du selv bør være lidt aktiv. Stressende.


N_B_DK (01-09-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 01-09-07 19:53

"Peter Bang (slet WF02A)" <peterbang@WF02Aprivat.dk> wrote in message
news:11886681300.81586197048156@dtext.news.tele.dk
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> > "Jeg er overbevist om, at det er den
> > sande historie. For hvorfor skulle den
> > irakiske regering bede danskerne om at
> > trække sig ud, når de har bedt
> > briterne om at blive? Enhver kan jo
> > se, at situationen i Irak bliver stadig
> > værre," siger Villy Søvndal.

> Ja, man forstår Søvndals undren. Hvorfor udtaler
> statsministeren, at tilbagetrækningen af danske soldater skyldes
> et ønske fra den irakiske regering, når det jo åbenlyst ikke er
> tilfældet.

Det undrer mere at Søvndal pludselig tænker over hvad konsekvenserne af at
trække tropperne ud af Irak bliver, når idioten hele tiden har talt for at
de skulle hjem, og nu er det pludselig frygteligt for alle kan jo se at
forholdene bliver værre og værre, men åbenbart kunne idioten ikke selv se
det før tropperne var trukket hjem, manden er debil!

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 20:45

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet WF02A)"
><peterbang@WF02Aprivat.dk> wrote in message
>news:11886681300.81586197048156@dtext
>.news.tele.dk
>> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>> > "Jeg er overbevist om, at det er den
>> > sande historie. For hvorfor skulle den
>> > irakiske regering bede danskerne om at
>> > trække sig ud, når de har bedt
>> > briterne om at blive? Enhver kan jo
>> > se, at situationen i Irak bliver stadig
>> > værre," siger Villy Søvndal.
>
>> Ja, man forstår Søvndals undren.
>>Hvorfor udtaler
>> statsministeren, at
>>tilbagetrækningen af danske soldater skyldes
>> et ønske fra den irakiske regering,
>>når det jo åbenlyst ikke er
>> tilfældet.
>
>Det undrer mere at Søvndal pludselig
>tænker over hvad konsekvenserne af at
>trække tropperne ud af Irak bliver,
>når idioten hele tiden har talt for at
>de skulle hjem, og nu er det
>pludselig frygteligt for alle kan jo se at
>forholdene bliver værre og værre, men
>åbenbart kunne idioten ikke selv se
>det før tropperne var trukket hjem,
>manden er debil!
>

På den ene side en statsminister, der lyver. På den anden side
udtalelser fra en oppositionspolitiker.

Naturligvis må det hos enkelte talenter i dk.politik være
opposiotionspolitikeren der undrer mest.

Og blandt talenterne tælles du med rette blandt de største
begavelser.


N_B_DK (01-09-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 01-09-07 21:14

"Peter Bang (slet MZH8H)" <peterbang@MZH8Hprivat.dk> wrote in message
news:11886762170.248265966873674@dtext.news.tele.dk

> Og blandt talenterne tælles du med rette blandt de største
> begavelser.

Ja det har du ret i, for du kan åbenbart ikke se hvordan Søvndal endnu
engang dummer sig, hvis han nogensinde havde haft hensigt til at hjælpe
Irakerne, havde han ikke været fortaler for at trække styrkerne ud, og det
er ynkeligt at sige nu at alle og enhver kan se at situationen bliver værre
og værre, men desværre er du ikke intelligent nok til at se det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 21:33

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet MZH8H)"
><peterbang@MZH8Hprivat.dk> wrote in message
>news:11886762170.248265966873674@dtex
>t.news.tele.dk
>
>> Og blandt talenterne tælles du med
>>rette blandt de største
>> begavelser.
>
>Ja det har du ret i, for du kan
>åbenbart ikke se hvordan Søvndal endnu
>engang dummer sig,

Jeg er da bedøvende ligeglad med om Søvndal eller alle mulige
andre dummer sig. Derimod bekymrer det mig en del, at
statsminsisteren lyver. Sådan er vi to åbenbart så foskellige.

>hvis han
>nogensinde havde haft hensigt til at hjælpe
>Irakerne, havde han ikke været
>fortaler for at trække styrkerne ud,

Who cares?? ... Han sidder i en opposition, der er i mindretal.
Det er regeringen, der træffer den slags beslutninger, ligesom
de besluttede, at indsætte styrker. Men jeg forstår at du lige
pludselig synes at det er enormt vigtigt, hvad oppositionen
mener??

>og det
>er ynkeligt at sige nu at alle og
>enhver kan se at situationen bliver værre
>og værre,

Mere ynkeligt end en lyvende statsminister? ... flotte
prioriteringer du holder dig. Imponerende.

>men desværre er du ikke
>intelligent nok til at se det.

Det er da uendeligt ligegyldigt, hvad Søvndal gør og ikke gør.
Derimod er det ret så belastende med en lyvende statsminister.

Jeg forstår godt, at din definition af intelligens næppe rimer
på min, men selv det mest talentløse fjols kan vel indse, at en
statsminister, der ikke taler sandhed vejer tungere end en
tilfældig oppositionspolitikers - for nogle - forvirrende
udtalelser.

.... eller rettere ... man skulle tro, at selv det mest ubegavede
skvadderhoved kunne indse, at en lyvende statsminister er
problematisk, mens en tilfældig oppositionspolitiker jo blot er
i opposition.



Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 22:14

On 01 Sep 2007 20:33:00 GMT, Peter Bang <peterbang@FS4E6privat.dk>
(slet FS4E6) wrote:

>Jeg er da bedøvende ligeglad med om Søvndal eller alle mulige
>andre dummer sig. Derimod bekymrer det mig en del, at
>statsminsisteren lyver.

Har du bevis på det...???


Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 22:39

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 01 Sep 2007 20:33:00 GMT, Peter Bang
<peterbang@FS4E6privat.dk>
>(slet FS4E6) wrote:
>
>>Jeg er da bedøvende ligeglad med om Søvndal eller alle mulige
>>andre dummer sig. Derimod bekymrer det mig en del, at
>>statsminsisteren lyver.
>
>Har du bevis på det...???

Det behøver jeg ikke. Den irakiske regering genkender ikke
statsministerens udlægning af forløbet.


Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 23:04

On 01 Sep 2007 21:39:29 GMT, Peter Bang <peterbang@SPLMUprivat.dk>
(slet SPLMU) wrote:

>S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>>On 01 Sep 2007 20:33:00 GMT, Peter Bang
><peterbang@FS4E6privat.dk>
>>(slet FS4E6) wrote:
>>
>>>Jeg er da bedøvende ligeglad med om Søvndal eller alle mulige
>>>andre dummer sig. Derimod bekymrer det mig en del, at
>>>statsminsisteren lyver.
>>
>>Har du bevis på det...???
>
>Det behøver jeg ikke.

Nå...!!!!

>Den irakiske regering genkender ikke
>statsministerens udlægning af forløbet.

Ny lyver du jo....

Det er den irakiske viceudenrigsminister Labeed M. Abbawi der siger
noget.... Det er da også muligt at han har misforstået det, eller ikke
har korrekt viden om det....

Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 23:27

S . A . Thomsen <s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>On 01 Sep 2007 21:39:29 GMT, Peter
>Bang <peterbang@SPLMUprivat.dk>
>(slet SPLMU) wrote:
>
>>S . A . Thomsen
>><s_a_thomsenyahoocom> (at) (dot) skrev:
>>>On 01 Sep 2007 20:33:00 GMT, Peter Bang
>><peterbang@FS4E6privat.dk>
>>>(slet FS4E6) wrote:
>>>
>>>>Jeg er da bedøvende ligeglad
>>>>med om Søvndal eller alle mulige
>>>>andre dummer sig. Derimod
>>>>bekymrer det mig en del, at
>>>>statsminsisteren lyver.
>>>
>>>Har du bevis på det...???
>>
>>Det behøver jeg ikke.
>
>Nå...!!!!
>
>>Den irakiske regering genkender ikke
>>statsministerens udlægning af forløbet.
>
>Ny lyver du jo....

Selvfølgelig gør jeg ikke det.

>Det er den irakiske
>viceudenrigsminister Labeed M.
>Abbawi der siger
>noget....

Den irakiske viceudenrigsministers eneste opgave er at
repræsenterer naturligvis sin regering overfor udlandske
interesser. Alt andet er jo dumt.

>Det er da også muligt at
>han har misforstået det, eller ikke
>har korrekt viden om det....

Ja, det virker i den grad sandsynligt, at en irakisk
viceudenrigsminister ikke har styr på, om hvorvidt den irakiske
regering ønsker at fremmede landes tropper skal blive eller
fortrække !?!? ... Nu er vi vist tilbage ved de planeter du
omtalte tidligere.



N_B_DK (03-09-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-09-07 18:39

"Peter Bang (slet FS4E6)" <peterbang@FS4E6privat.dk> wrote in message
news:11886791160.0431213815551672@dtext.news.tele.dk
> Jeg er da bedøvende ligeglad med om Søvndal eller alle mulige
> andre dummer sig. Derimod bekymrer det mig en del, at
> statsminsisteren lyver.

Har du nogen beviser for han lyver, andet end Søvndal mener det ?

>Sådan er vi to åbenbart så foskellige.

Ja heldigvis!

> > hvis han
> > nogensinde havde haft hensigt til at hjælpe
> > Irakerne, havde han ikke været
> > fortaler for at trække styrkerne ud,
>
> Who cares?? ...

Det gør borgerne nok, han fremstår jo som en hykler af værste grad, og det
gavner slet ikke at tosser som du forsvarer hans sludder.

> Han sidder i en opposition, der er i mindretal.

Og det kan han ligeså godt vænne sig til, for han bliver aldrig til mere.

> Det er regeringen, der træffer den slags beslutninger, ligesom
> de besluttede, at indsætte styrker. Men jeg forstår at du lige
> pludselig synes at det er enormt vigtigt, hvad oppositionen
> mener??

SF/ EL, har intet at skulle have sagt, og alt det sludder de kommer med får
de jo aldrig indført alligevel, så hvorfor egenligt beskæftige sig med dem ?

> > og det
> > er ynkeligt at sige nu at alle og
> > enhver kan se at situationen bliver værre
> > og værre,
>
> Mere ynkeligt end en lyvende statsminister? ... flotte
> prioriteringer du holder dig. Imponerende.

Hvor er dine beviser ?

> > men desværre er du ikke
> > intelligent nok til at se det.
>
> Det er da uendeligt ligegyldigt, hvad Søvndal gør og ikke gør.
> Derimod er det ret så belastende med en lyvende statsminister.

Se det er sjovt at Søvndal må/kan gøre, men det er belastende (ifølge dig),
at statsministeren lyver (ifølge Søvndal)

> Jeg forstår godt, at din definition af intelligens næppe rimer
> på min, men selv det mest talentløse fjols kan vel indse, at en
> statsminister, der ikke taler sandhed vejer tungere end en
> tilfældig oppositionspolitikers - for nogle - forvirrende
> udtalelser.

Der er jo ingen beviser smarte, mens straks hopper du på de rødes lystløgne.

> ... eller rettere ... man skulle tro, at selv det mest ubegavede
> skvadderhoved kunne indse, at en lyvende statsminister er
> problematisk, mens en tilfældig oppositionspolitiker jo blot er
> i opposition.

Ja det ville da være problematisk, men vågn nu op engang, ALLE politikere
lyver, det er jo et krav for at blive politiker (det er muligt de ikke lyver
med vilje, og det skyldes direkte dumhed)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peter Bang (03-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 03-09-07 19:29

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet FS4E6)"
><peterbang@FS4E6privat.dk> wrote in message
>news:11886791160.0431213815551672@dtex
>t.news.tele.dk
>> Jeg er da bedøvende ligeglad med om
>>Søvndal eller alle mulige
>> andre dummer sig. Derimod bekymrer
>>det mig en del, at
>> statsminsisteren lyver.
>
>Har du nogen beviser for han lyver,
>andet end Søvndal mener det ?

Jeg er bedøvende ligeglad med Søvndal.

Læs dog interviewt med den irakiske viceudenrigsminister og
sammenhold det med statsministerens udtalelser. Det er ikke så
svært. Jeg tror du kan.

>
>>Sådan er vi to åbenbart så foskellige.
>
>Ja heldigvis!

Ja.

>> > hvis han
>> > nogensinde havde haft hensigt til at hjælpe
>> > Irakerne, havde han ikke været
>> > fortaler for at trække styrkerne ud,
>>
>> Who cares?? ...
>
>Det gør borgerne nok, han fremstår jo
>som en hykler af værste grad, og det
>gavner slet ikke at tosser som du
>forsvarer hans sludder.

Du har klippet en del. Dit citatfuskeri er belastende. Derudover
er det jo tilladt både at være imod tropper i Irak og samtidig
være imod at statsministeren lyver. Hvis du tager dig bare lidt
sammen, så tror jeg at du kan se det.

>
>> Han sidder i en opposition, der er i mindretal.
>
>Og det kan han ligeså godt vænne sig
>til, for han bliver aldrig til mere.

Nånå.

>
>> Det er regeringen, der træffer den
>>slags beslutninger, ligesom
>> de besluttede, at indsætte styrker.
>>Men jeg forstår at du lige
>> pludselig synes at det er enormt
>>vigtigt, hvad oppositionen
>> mener??
>
>SF/ EL, har intet at skulle have sagt,
>og alt det sludder de kommer med får
>de jo aldrig indført alligevel, så
>hvorfor egenligt beskæftige sig med dem ?

Aner det ikke. Spørg dem der gør.

>> > og det
>> > er ynkeligt at sige nu at alle og
>> > enhver kan se at situationen bliver værre
>> > og værre,
>>
>> Mere ynkeligt end en lyvende
>>statsminister? ... flotte
>> prioriteringer du holder dig. Imponerende.
>
>Hvor er dine beviser ?

Igen. Hold udtalelserne sammen. Prøv at forstå det, ikke?

>> > men desværre er du ikke
>> > intelligent nok til at se det.
>>
>> Det er da uendeligt ligegyldigt,
>>hvad Søvndal gør og ikke gør.
>> Derimod er det ret så belastende med
>>en lyvende statsminister.
>
>Se det er sjovt at Søvndal må/kan
>gøre, men det er belastende (ifølge dig),
>at statsministeren lyver (ifølge Søvndal)

Jeg gentager lige: Jeg er bedøvende ligeglad med, hvad Søvndal
måtte mene og sige og synes om noget som helst.

Men når en statsminister lyver, så er det da i den grad
bekymrende.

Men igen ... det generer dig ikke.

>
>> Jeg forstår godt, at din definition
>>af intelligens næppe rimer
>> på min, men selv det mest talentløse
>>fjols kan vel indse, at en
>> statsminister, der ikke taler
>>sandhed vejer tungere end en
>> tilfældig oppositionspolitikers -
>>for nogle - forvirrende
>> udtalelser.
>
>Der er jo ingen beviser smarte, mens
>straks hopper du på de rødes lystløgne.

Det er jo ikke noget 'de røde' fundet på. Tag dig nu sammen og
prøv om ikke du kan ignorere dit rygmarvsreflektive
standardpladder.

>> ... eller rettere ... man skulle
>>tro, at selv det mest ubegavede
>> skvadderhoved kunne indse, at en
>>lyvende statsminister er
>> problematisk, mens en tilfældig
>>oppositionspolitiker jo blot er
>> i opposition.
>
>Ja det ville da være problematisk, men
>vågn nu op engang, ALLE politikere
>lyver, det er jo et krav for at blive
>politiker (det er muligt de ikke lyver
>med vilje, og det skyldes direkte dumhed)
>
Jeg er sådan set ligeglad. Når en statsminister lyver på
talerstolen, så er det både dumt, udemokratisk og strafbart.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408891
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste