Miss South Carolina speaks (Lidt OT)
Fra : Bekan

Dato : 31-08-07 22:48

Selv om den er sjov synes jeg nu det er synd for hende. Hun er jo åpenbart
ikke alene om det...

http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww

Fra : Lyhn

Dato : 31-08-07 23:25

Bekan wrote:
> Selv om den er sjov synes jeg nu det er synd for hende. Hun er jo
> åpenbart ikke alene om det...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww

Som jeg ser det er der tale om den "sorte klap". Hun brainstormer og når
ikke at sammensætte tankerne før de flyver ud.

Hun vil jo gerne gøre et så godt indtryk som muligt.

Nervøsitet kan få folk til at gå i baglås.

Fra : Bertel Brander

Dato : 01-09-07 00:24

Bekan skrev:
> Selv om den er sjov synes jeg nu det er synd for hende. Hun er jo
> åpenbart ikke alene om det...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww

Et eller andet får mig til at tænke på Bush når
jeg ser det...

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-07 01:50

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Et eller andet får mig til at tænke på Bush når
> jeg ser det...

Kunne have forstået dig hvis du havde skrevet, hvad du hørte, men at få
associationer til Bush når man ser en køn teenager, det er fandme sygt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bertel Brander

Dato : 01-09-07 02:05

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Kunne have forstået dig hvis du havde skrevet, hvad du hørte, men at få
> associationer til Bush når man ser en køn teenager, det er fandme sygt.

Det var det hun sagde og måden hun sagde det på,
der fik mig til at tænke på Bush.

Fra : Bekan

Dato : 01-09-07 08:54

Bertel Brander wrote:

> Det var det hun sagde og måden hun sagde det på,
> der fik mig til at tænke på Bush.

Helt enig

Fra : John

Dato : 01-09-07 02:58

> Kunne have forstået dig hvis du havde skrevet, hvad du hørte, men at få
> associationer til Bush når man ser en køn teenager, det er fandme sygt.

Jamen (suk) hvad forventer du af Bertel Brandert?

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-09-07 09:50

N_B_DK skrev:

> Kunne have forstået dig hvis du havde skrevet, hvad du hørte, men at få
> associationer til Bush når man ser en køn teenager, det er fandme sygt.

Hvad har du nu imod kønne teenagere?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-07 10:12

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in message

> Hvad har du nu imod kønne teenagere?

Hvor i alverden læser du i mit indlæg at jeg har noget imod dem ? gå lige ud
og få lidt vadn i hovedet, og læs så igen vhad jeg skrev, for du er da vist
ikke helt vågen endnu ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-09-07 10:45

N_B_DK skrev:

> Hvor i alverden læser du i mit indlæg at jeg har noget imod dem ? gå
> lige ud og få lidt vadn i hovedet, og læs så igen vhad jeg skrev, for du
> er da vist ikke helt vågen endnu ;)

Du kan selv være ikke-vågen:
http://teenhollywood.com/wallpaper/186/sophia-bush-wallpaper.html

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-07 11:15

> Du kan selv være ikke-vågen:
> http://teenhollywood.com/wallpaper/186/sophia-bush-wallpaper.html

Ja det var jo nemlig helt klart at det var hende han kom til at tænke på, og
det ikke var det vrøvl hun lukkede ud der gav associationer med G.B, dit
forsøg på at bortforklare det, giver mig indtrykket af du er en idiot.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-09-07 11:23

N_B_DK skrev:

> Ja det var jo nemlig helt klart at det var hende han kom til at tænke
> på, og det ikke var det vrøvl hun lukkede ud der gav associationer med
> G.B,

G.B.? Er det Gangster Banditterne fra Pelle Haleløs?
De var godt nok nogen slemme nogen, men heldigvis fik Pelle og Mons
hældt dem ud over Niagara Falls i en tønde. Så fik de den.

> dit forsøg på at bortforklare det, giver mig indtrykket af du er en
> idiot.

Det lyder som om det er for længe siden du har fået dig lidt bush. Stakkel.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-07 11:36

> G.B.? Er det Gangster Banditterne fra Pelle Haleløs?
> De var godt nok nogen slemme nogen, men heldigvis fik Pelle og Mons
> hældt dem ud over Niagara Falls i en tønde. Så fik de den.

Det er ikke hjernen der trykker dig platfodet.

> Det lyder som om det er for længe siden du har fået dig lidt bush.
> Stakkel.

Ja det er heldigvis længe siden, ligesom fodboldspillere foretrækker jeg en
nyslået bane, men kan ikke helt se hvad det har med sagen at gøre, men det
er da et udemærket forsøg på at fjerne fokus fra dit sludder, det virker
bare ikke her.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-09-07 11:54

N_B_DK skrev:

> Det er ikke hjernen der trykker dig platfodet.

Nej, heller ikke den.

> Ja det er heldigvis længe siden

Nåeh, du er til den anden side. Så må du undskylde min bemærkning.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-07 11:28

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in message

> Du kan selv være ikke-vågen:
> http://teenhollywood.com/wallpaper/186/sophia-bush-wallpaper.html

Og hvordan du kan få associationer med hende efter man havde hørt hvad hende
miss et eller andet ævlede om noget andet kan lade sig gøre må stå hen i det
uvisse.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-09-07 11:52

N_B_DK skrev:

> Og hvordan du kan få associationer med hende efter man havde hørt hvad
> hende miss et eller andet ævlede om noget andet kan lade sig gøre må stå
> hen i det uvisse.

Hvorfor man overhovedet er interesseret i hvad små kønne teenagere mener
om et eller andet må stå hen i det uvisse. Når jeg kigger på små kønne
teenagere er det i hvert fald ikke deres geografikundskaber jeg tænker
på at udfordre.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 01-09-07 21:06

On Sat, 01 Sep 2007 12:52:19 +0200, Frank E. N. Stein wrote:

> [...]
> om et eller andet må stå hen i det uvisse. Når jeg kigger på små kønne
> teenagere er det i hvert fald ikke deres geografikundskaber jeg tænker

Problemet er vel om vi overhovedet kan huske hvorfor vi kigger

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-09-07 22:26

Bruno Christensen skrev:

> Problemet er vel om vi overhovedet kan huske hvorfor vi kigger

Det er ikke nødvendigt, det er det man har rygmarvsreflekserne til.
Ved nærmere eftertanke sidder reflekserne måske en anelse længere nede...

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-09-07 11:35

Bekan skrev den 31-08-2007 23:48:
> Selv om den er sjov synes jeg nu det er synd for hende. Hun er jo
> åpenbart ikke alene om det...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww

Nå ja, en miss-konkurrence hvor "eksamensfrygten" tager over.

Meget værre er dog:
http://www.youtube.com/watch?v=kp6_oFSh_ss&mode=related&search=

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-07 13:15

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Meget værre er dog:
> http://www.youtube.com/watch?v=kp6_oFSh_ss&mode=related&search=

Damn det er slemt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 01-09-07 21:11

On Sat, 1 Sep 2007 14:15:23 +0200, N_B_DK wrote:

> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Damn det er slemt.

Jeg så omkring en fjerdedel, så kunne jeg ikke mere, ja det er slemt.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Pernille

Dato : 01-09-07 16:23

"Bekan" <wishwelly2002@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Selv om den er sjov synes jeg nu det er synd for hende. Hun er jo åpenbart
> ikke alene om det...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww
Jeg synes, at det er ret tydeligt, at der er "klippet" i indslaget.