En pige fortalte mig....
Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 19:59

En pige jeg kender fortalte mig en grusom historie. Desværre er historien sand.
Hun har børn med sin ekskæreste, som er muslim.
Desværre har hun en psykisk lidelse, så hun har ikke forældreretten over
sine børn. Børnene bor så hos hendes muslimske ekskæreste. Ekskæreste er
kriminel. Han slog hende, sælger stoffer, har flere voldsdomme, og jeg ved
ikke hvad. Alligevel har han forældre retten, for kommunen mener åbenbart,
at børnene har bedre af, at være hos en voldelig far, end hos deres
fredelige mor, og det er bare fordi hun har en psykisk lidelse. Hun får da
lov til at se børnene, men under opsyn. Børnene kan ikke ret meget dansk,
for det gider faderen ikke at lærer dem. Nu skal moderen til at lærer
arabisk..... HALLO. Kan det virkelig være rigtigt at moderen skal lærer
arabisk, for at hun kan tale med sin egen datter? Og det er bare fordi,
hendes voldelige ekskæreste, ikke gider at lærer deres børn at tale dansk.
Nu er hun gået til en advokat, for at få sagen prøvet i retten. Ifølge
advokaten, har hun store chancer for at vinde sagen.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 31-08-07 20:03

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> kommunen mener åbenbart,
> at børnene har bedre af, at være hos en voldelig far,

Hvor ved du fra, at han er voldelig over for børnene?

> end hos deres
> fredelige mor, og det er bare fordi hun har en psykisk lidelse.

Og du ved bedre end kommunen på det punkt?

> Hun får da
> lov til at se børnene, men under opsyn. Børnene kan ikke ret meget dansk,
> for det gider faderen ikke at lærer dem.

Det er han jo i sin ret til.

> Nu skal moderen til at lærer
> arabisk..... HALLO. Kan det virkelig være rigtigt at moderen skal lærer
> arabisk, for at hun kan tale med sin egen datter?

Desværre ja.

> Nu er hun gået til en advokat, for at få sagen prøvet i retten. Ifølge
> advokaten, har hun store chancer for at vinde sagen.

Vi får se.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 20:13

Den Fri, 31 Aug 2007 21:03:27 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>
> Hvor ved du fra, at han er voldelig over for børnene?

En misforståelse. Han er ikke voldelig overfor børnene, men deres mor.

> Og du ved bedre end kommunen på det punkt?

Nej, men jeg kender pigen, og ved hun er fredelig. Hendes psykiske lidelse
går ikke udover hendes børn.

> Det er han jo i sin ret til.

Og hvordan skal børnene så klare sig i skolen, når faderen ikke har lært
dem at tale dansk?

> Desværre ja.

Ja, det er trist.

> Vi får se.

Ja, jeg venter også spændt på at høre om hun vinder sagen.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 21:24

Den Fri, 31 Aug 2007 21:25:18 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Så hvad er problemet ift. at han har børnene?

At han er kriminel og på stoffer.

> Er du psykiater siden du mener, du kan vurdere det bedre end kommunen?

I dette tilfælde tror jeg nok, at jeg ved bedre end kommunen. Er det ikke
bedre at børnene bor hos en psykisksyg mor, som tråds alt har overskud til
at passe børnene, end hos en far, propfyldt med stoffer?

> Ja det er sandt for dyden svært at vide. Men det er altså nu engang
> forældres ret at lære deres børn sprog, de ikke kan bruge til noget.

Ja, desværre. Børnene får da ihvert fald problemer, når de skal starte i
skolen.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 22:21

Den Fri, 31 Aug 2007 22:51:07 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> At man er kriminel gør ikke nødvendigvis en ude af stand til at opdrage
> børn. Ift. stofferne er det jo spørgsmålet, hvor stort problemet er.

Hvordan kan han tage sig af børnene, når han render rundt i byen og er
skæv og sælger stoffer?

> Ja, det *tror* du tydeligvis.

Jeg kender pigen bedre end kommunen kender hende.
Desuden er der eksempler, hvor kommunen ved bedre end lægen, psykiateren
osv, for at undgå at indstille personen til pension.

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 01-09-07 08:41

On 31 Aug 2007 18:59:21 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>En pige jeg kender fortalte mig en grusom historie. Desværre er historien sand.
>Hun har børn med sin ekskæreste, som er muslim.
>Desværre har hun en psykisk lidelse...

Ja, det står jo allerede i linien ovenover.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Pjensen73

Dato : 01-09-07 18:46

Den Sat, 01 Sep 2007 07:18:00 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Hvordan *ved* du, a t han gør det i en sådan grad, at han ikke kan tage sig
> af dem?

En mand der både sælger og tager stoffer, burde da ikke at have børn.
Hvordan skulle han kunne tage sig af dem, når han er skæv og ude og sælge
stoffer i nattelivet?
Jeg håber sandelig ikke, at du har børn, med den indstilling du har.
Måske står samme mand, ude foran skolen og sælger stoffer til skolebørn og
så mener du, at han er ansvarlig nok til at tage sig af børn?

Fra : Pjensen73

Dato : 02-09-07 19:27

Den Sun, 02 Sep 2007 16:03:01 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>
> Det kan jeg umuligt vurdere - vi ved jo intet om familien. Men det var nu
> heller ikke det, dette handlede om. Derimod blev det påstået, at de ville
> have det bedre hos deres sindssyge mor.

Det kalder jeg noget af en fordom. En mor med en sindslidelse kalder du
for sindsyg. Tsk, tsk, tsk.

Fra : Pjensen73

Dato : 03-09-07 20:31

Den Mon, 03 Sep 2007 08:50:12 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Ja, en skovl er en skovl.

Og en sindslidende er en med psykiskeproblemer. Det har intet med sindsyge
at gøre.

Fra : Pjensen73

Dato : 03-09-07 20:32

Den Mon, 03 Sep 2007 19:04:19 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46db007f$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Ja, er det ikke underligt at en sindssyg person har en
> sindssygdom? heller ikke tautologier kender du noget til.

Prøv at tale med skolepsykologen, så vil du hurtig få at vide, at en
sindlidende ikke er sindsyg.

Fra : Pjensen73

Dato : 03-09-07 23:56

Den Mon, 03 Sep 2007 21:47:13 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc6148$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

> Det afhænger af hvilken sindslidelse jeg refererer til.

Nå ja. Folkemords forherligere må da være sindsyge lille Arne.

Fra : Pjensen73

Dato : 04-09-07 20:14

Den Tue, 04 Sep 2007 15:57:37 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dc9111$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...

> Nu ved jeg ikke hvad en "Folkemords forherligere" er for
> noget - men med dit lave niveau i dansk, er det jo også for
> meget forlangt at du skulle kunne stave endsige skrive noget
> fornuftigt.

Jamen jeg beklager at der er kommet et mellemrum ind i
Folkemordsforherligere. Det skal ikke gentage sig herr overlærer.

> Men hvis du mener ordet "folkemordsforherliger", så må du jo også kunne
> sætte navn på, samt påvise hvem det er der forherliger folkemord - det
> kan ikke være mig, da du ikke vil kunne finde et eneste indlæg hvor jeg
> forherliger noget af den slags - men det plejer jo at være din stil at
> lyve.

Lyve? Nej, det lader jeg dig om.