Tolke får asyl i Danmark
Fra : Poul Nielsen

Dato : 31-08-07 17:36

Hurra hurra tolkene får asyl i Darnmark så er der retfærdighed til i DK.

Fra : Malene P

Dato : 31-08-07 17:42

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/31/114711.htm
>
> Hurra hurra tolkene får asyl i Darnmark så er der retfærdighed til i DK.

Lur mig om ikke dette kommer til at smitte af på de øvrige irakere, som
åbenbart ikke vil følge reglerne.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-07 17:53

On Fri, 31 Aug 2007 18:35:43 +0200, "Poul Nielsen" <anono@tdc.dk>
wrote:

>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/31/114711.htm
>
>Hurra hurra tolkene får asyl i Darnmark så er der retfærdighed til i DK.

Enig... Det er det eneste anstændige at gøre...

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-08-07 18:07

S.A.Thomsen wrote:

> Enig... Det er det eneste anstændige at gøre...

jeps.. det har intet med indvandringspolitik at gøre i min optik.

- cep

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 31-08-07 18:11

On Fri, 31 Aug 2007 18:52:35 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>Enig... Det er det eneste anstændige at gøre...

Hvordan overlevede tolkenes familier i Irak så truede som de var?

Det kan jo næppe have været Danmarks "frygtindgydende" militær, der har
afholdt evt. gerningsmænd fra at myrde tolkenes familier.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 31-08-07 19:23

"William 'Billy-Boy' Boysen" <Billy-Boy.er.med@tur.for.første.gang> skrev i
en meddelelse news:5oigd3lb05vfm9sqrre8i1cf74hq72udi3@4ax.com...

> [...]
>
> Det kan jo næppe have været Danmarks "frygtindgydende" militær, der har
> afholdt evt. gerningsmænd fra at myrde tolkenes familier.

Så sandt så sandt. Det var døden på larvefødder.

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-08-07 18:01

Poul Nielsen wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/31/114711.htm
>
> Hurra hurra tolkene får asyl i Darnmark så er der retfærdighed til i
> DK.

Man skulle jo være idiot, hvis man troede at de IKKE ville få asyl.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 31-08-07 18:21

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Man skulle jo være idiot, hvis man troede at de IKKE ville få asyl.

Er det sandt??.