Betjente bør flygte og spraye
Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-07 07:24

Betjente bør flygte og spraye

7-11 kortsluttede med vand: brændt lugt

Politiaflivningen i Frederiksbergdøgnkiosen ved vi nu alt om, og selvom vi
ikke har tabt meget ved at den stupide chikanerende hærværks-tosse er død,
bør der påpeges fejl hos især politiet.

_De bør flygte -

- når de har fået personale i sikkerhed._

Når politihund har bidt sig fast i tossen , er det let for betjente at holde
afstand og ikke være truet og derfor ikke behøve skyde.

Skud bør være først skræmmeskud og så skud i underarme og underben (ikke som
her hvor dødeligt, når ikke politiet er meget alvorligt truet, og det var de
ikke i butikken og harens våben kunne have gjort tossen helt og totalt
ufarlig

Tossen hældte spand med vand i kasseapparat, og der lugtede så brændt!?

Jeg troede at HFI-relæ ville gå og ingen brændt lugt?

Det er let at være bagklog, men 7-11 pigen kunne have udramatisk væltet sin
gulvspand, idet hun flygtede ud af butikken - og det er pjat at vaske gulv
så meget, hvis ikke en vare er spildt- gadejord fordeler sig ufarligt på
gulv og på et tidspunkt slæber kunderne lige så meget ud som ind. Når man
falder over skidtet er der grund til at muge ud - er princippet i mit hjem,
og det bidrager ikke til lugt. Rengøringsvanvid er ofte skadeligt vanvid -
voldeligt vanvid er dog værre, og den aflivede chikanør sku have haft
samfundstjeneste i lang tid, så der kan skabes rygte om retfærdige
funktionelle straffe.

Personale bør flygte tidligt og ignorere hærværk mod varer, fx at kunden
åbnede vaselinepakning. Plastikembalager bør vælges, og vin bør ikke sælges
i glasflasker i voldstruede butikker.Et stort sortiment findes i pap og
plast.

Politibetjentene, der i glæde over vold=afveksling, har overreageret vildt,
bør ikke fyres eller straffes, men aldrig sendes på noget job, hvor de kan
få brug for pistolerne. Det er en hård straf og tilstrækkeligt.

At Pia Kjærsgårds peberspray har givet rambo-korpset ild i røven, så de
omsider har indført spray som non-lethal-weapon, er en enorm velsignelse og
bør føre til, at man tilgiver DF en masse. At de ikke får årtier siden
indførte gummikugler, er en skandale.

Politi bør have gasmasker med til uddeling til personale der ikke kan
flygte - nogle modeller man presser mod ansigt a la fastelavsmaske men
gennemsigtig. Stjæler en voldsmand en sådan, er han enhåndet i sin vold.

At en 7-11 mand (kæreste med pigen) angreb tossen med fastelavnskølle som
den mere slagsmål-erfarene tosse tog fra ham, er tankevækkende og vidner om,
at ikke kun psykiatriske patienter opfører sig super-tosset. Og ikke kun
politi har rambo-griller.

Fra : takjam@center-valide~

Dato : 31-08-07 11:30

On Aug 31, 8:23 am, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> at ikke kun psykiatriske patienter opfører sig super-tosset. Og ikke kun

Nej, de bør stille op udenfor butikken og bestryge den som en betjent
gjorde fra baglokalet nede i Køge. Dermed kan de ikke komme til at
vidne imod deres kollegaer.

Mvh
Takjam Alsir