14-årig dansk smatso og luder
Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 07:23

http://ekstrabladet.dk/112/article332663.ece

"- Jeg havde ingen chance for at slippe væk. De var 15, måske 20, som
pressede os op mod en mur, inden to af pigerne begyndte at slå og sparke
mig. Da jeg faldt om på fortovet, hjalp et par af drengene til med at losse
mig i maven. Jeg troede aldrig, det ville stoppe......"

"- På et tidspunkt forsøgte jeg at sige undskyld, selv om der ikke var noget
at undskylde. Til det svarede de blot: 'Det er muligt, at danskere tager
imod undskyldninger. Men det gør vi ikke'"

"'Din familie kan vente sig' og 'Næste gang gør vi det helt færdigt',"

"- Men tror I, politibetjenten ville lukke os ind? Han havde ikke ressourcer
til at optage rapport. Men vi var da velkomne til at tage på skadestuen med
vores datter, siger Anette Christoffersen. "

Jeg har kraftedeme _aldrig_ hørt noget lignende?????

Kan kun sige til dem: Rejs ad helvede til og tag jeres gedeknepperfamilie
med... og det kan FANDENGALEMIG KUN gå for langsomt! PIS SÅ AF..... FUCK
OFF, SKRID, REJS HJEM TIL ISLAMISTAN, GOATFUCKERS!!!!!!!!

Tim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-07 08:21

Tim Petersen wrote:
> [...]
> med... og det kan FANDENGALEMIG KUN gå for langsomt! PIS SÅ AF..... FUCK
> OFF, SKRID, REJS HJEM TIL ISLAMISTAN, GOATFUCKERS!!!!!!!!

Du glemte at sige at de kan tage pansersvinet med.. ?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 08:37

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> "- Men tror I, politibetjenten ville lukke os ind? Han havde ikke ressourcer
> til at optage rapport. Men vi var da velkomne til at tage på skadestuen med
> vores datter, siger Anette Christoffersen. "

Tjae, artiklen fortsætter:

> Først da hendes mand dagen efter havde talt med en overordnet politimand,
> fik familien lov til at anmelde overfaldet på Michala.

Det virker ikke som om yngre, underordnede politibetjente har megen
konduite. Det er samme type som trækker pistolen og skyder på en
19-årig, ubevæbnet dreng, der sparker på sin far. Som i Ålborg-sagen,
hvor statsadvokaten nu har rejst tiltalelse mod betjente.

Som om han var bange for sammen med medbetjenten at lægge drengen ned,
noget de da må lære at gøre på politiskolen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-07 09:15

Per Rønne wrote:
> Som om han var bange for sammen med medbetjenten at lægge drengen ned,
> noget de da må lære at gøre på politiskolen.

De lærer at slå børn med køller, men kun hvis de er passive så
betjentene ikke kommer til skade :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 10:07

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> De lærer at slå børn med køller, men kun hvis de er passive så
> betjentene ikke kommer til skade :)

Du er bare for langt ude ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 14:48

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

>Du er bare for langt ude ...

Det er da dig, som at der er rascist.

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 14:07

Peder <PeLarsen46@mail.dk> wrote:

> Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

> Det er da dig, som at der er rascist.

Ikke alene tror du at eleverne på Politiskolen lærer at slå børn i
hovedet, du kan jo heller ikke stave.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 23:36

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

>Ikke alene tror du at eleverne på Politiskolen lærer at slå børn i
>hovedet, du kan jo heller ikke stave.

Åhhh, æd lort.
--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Per Rønne

Dato : 01-09-07 04:01

Peder <PeLarsen46@mail.dk> wrote:

> Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

> Åhhh, æd lort.

Jeg har ikke dine kulinariske vaner ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 01-09-07 02:45

On Fri, 31 Aug 2007 11:07:18 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Du er bare for langt ude ...

netop

han er en af de forkælede unger som aldrig har modtaget nogen som
helst opdragelse hjemmefra, og som nu hvor han oplever at han og hans
autonome forbrydervenner ikke hele tiden kan få deres vilje skal finde
nogle syndebukke

at de unge ikke længere har Jagtvej 69 er udelukkende deres egen skyld

man må blot håbe at disse egoistiske navlebeskuende uopdragne
voldsfrobrydere snart lærer at opføre sig på en måde så de kan være en
del af samfundet

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 01-09-07 08:35

On Sat, 01 Sep 2007 03:44:46 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>man må blot håbe at disse egoistiske navlebeskuende uopdragne
>voldsfrobrydere snart lærer at opføre sig på en måde så de kan være en
>del af samfundet

Og jeg håber at vinde i lotto i aften, og mon ikke at jeg har den
største chance for at håbet bliver til virkelighed.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-08-07 10:28

> Det virker ikke som om yngre, underordnede politibetjente har megen
> konduite. Det er samme type som trækker pistolen og skyder på en
> 19-årig, ubevæbnet dreng, der sparker på sin far.

Hvilken dreng er det, du hentyder til? Og kan du ikke snart stoppe med dine
homoerotiske betegnelser af granvoksne mænd som drenge?

> Som i Ålborg-sagen,
> hvor statsadvokaten nu har rejst tiltalelse mod betjente.

Du mener vel Hanstholm-sagen, hvor den 19-årige mand vedblev med at angribe
sin far, selvom denne - allerede ilde tilredt efter sønnens vold - lå
fastspændt til en båre?

> Som om han var bange for sammen med medbetjenten at lægge drengen ned,
> noget de da må lære at gøre på politiskolen.

Din påståede detaljerede viden om hændelsen kan alene skyldes, at du selv
var til stedet i Hanstholm. Var du det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 11:37

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Hvilken dreng er det, du hentyder til? Og kan du ikke snart stoppe med dine
> homoerotiske betegnelser af granvoksne mænd som drenge?

En 19-årig er ikke en 'granvoksen mand', og skal jeg virkelig citere fra
gårsdagens Nyhedsavisen:

<http://avisen.dk/drenge-fulgte-hizbuttahrirs-regler-ungdomsklub-290807.
aspx>

=
En dreng ville ikke spille bordtennis med ungdomsklubbens souschef,
fordi souschefen havde korte bukser på. Andre var imod demokratiet. De
foragtede homoseksuelle. De boykottede et foredrag, som en
religionslærer fra hf holdt i klubben, fordi det var udtryk for »vestlig
imperialisme.«

»De gentog de slagsætninger, de lærte i Hizb-ut-Tahrir,« siger Knud
Volmers, tidligere souschef i ungdomsklubben Ry 27 på Nørrebro.

Knud Volmers vurderer, at omkring 80 af omkring klubbens 100 medlemmer
var tilhængere af Hizb-ut-Tahrir, mens han var ansat som souschef fra
2001 til 2004.

I dag advarer han mod at forbyde den islamiske forening Hizb-ut-Tahrir,
fordi han frygter, at systemet helt mister kontakten til de unge, der
befinder sig på kanten af samfundet.

Var vagter til møderne

Den tidligere souschef Knud Volmers mødte selv op til nogle af
Hizb-ut-Tahrirs stormøder i Nørrebrohallen for at følge med i de unges
liv. Her stod nogle af de 18-19-årige drenge fra hans klub som vagter i
døren.

=

I øvrigt er der intet homoerotisk i at kalde 19-årige gymnasieelever af
hankøn for 'drenge'; jeg var selv 19 da jeg gik i 1. gymnasieklasse, og
'drenge' var det helt officielle ord i gymnasieskolen, og er det stadig.
Jeg har siden mangen en gang undervist på et gymnasium.

Selv på Københavns Universitet kan en studiechef som Jakob Lange kalde
studenter af hankøn for drenge, her i forbindelse med kønskvotering:

<http://politiken.dk/uddannelse/article340955.ece>

=
»Det skal dog være parametre, der går ud på at finde de bedst
kvalificerede og ikke går ud på, hvor mange drenge og piger, der skal
optages, for det er noget rod«, siger studiechefen.
=

> Du mener vel Hanstholm-sagen, hvor den 19-årige mand vedblev med at angribe
> sin far, selvom denne - allerede ilde tilredt efter sønnens vold - lå
> fastspændt til en båre?

Alle er vist enige i, at betjentene burde gribe ind. Ikke i at de skulle
skyde mod drengen.

> Din påståede detaljerede viden om hændelsen kan alene skyldes, at du selv
> var til stedet i Hanstholm. Var du det?

Jeg har læst pressen, og har ikke viderebragt andet, end jeg har kunnet
læse dér.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 01-09-07 02:51

On Fri, 31 Aug 2007 11:27:50 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>Du mener vel Hanstholm-sagen, hvor den 19-årige mand vedblev med at angribe
>sin far, selvom denne - allerede ilde tilredt efter sønnens vold - lå

og "drengen" er altså en størrelse 130 kilo og bomstærk, han kunne
ikke "snakkes ned" og da han bevæbnet med en barstol gik til angreb på
politiet blev han først skudt en gang i hvert ben, det stoppede ham
ikke, hvorefter han blev skudt i skulderen, uheldigvis preller kuglen
sf på en knogle og havner i mandens indvolde

hvorfor har du ikke søgt ind til politiet?

det er lige som ved en fodboldkamp, alle de dygtigste spillere og
dommere befinder sig på tilskuerpladserne

>Din påståede detaljerede viden om hændelsen kan alene skyldes, at du selv
>var til stedet i Hanstholm. Var du det?

det er altid nemmest at stå på sidelinien og udbrede sig om hvad andre
burde have gjort

Fra : Per Rønne

Dato : 01-09-07 04:31

@ <1@invalid.net> wrote:

> hvorfor har du ikke søgt ind til politiet?

Alene af den grund, at jeg ikke er højere end en almindelig 12-årig
dreng i 6. klasse er i dag [170], og det er altså for småt til at blive
politimand.

Og statsadvokaten har alså rejst tiltale mod de to betjente i
Ålborg-sagen. Teenagedrengen overlevede dog, men om det er med mèn ved
jeg ikke.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 11:21

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev
>http://ekstrabladet.dk/112/article332663.ece

>"- Jeg havde ingen chance for at slippe v?k. De var 15, m?ske 20, som
>pressede os op mod en mur, inden to af pigerne begyndte at sl? og sparke
>mig. Da jeg faldt om p? fortovet, hjalp et par af drengene til med at losse
>mig i maven. Jeg troede aldrig, det ville stoppe......"

>"- P? et tidspunkt fors?gte jeg at sige undskyld, selv om der ikke var noget
>at undskylde. Til det svarede de blot: 'Det er muligt, at danskere tager
>imod undskyldninger. Men det g?r vi ikke'"

Og hvad så? SOM OM danskere skulle være så meget bedre. Tænk bare
på alt den rascisme, så er det klart, at de føler sig
marginaliserede.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 31-08-07 09:34

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvad så? SOM OM danskere skulle være så meget bedre. Tænk bare
> på alt den rascisme, så er det klart, at de føler sig

Jamen danskerne er meget bedre uanset divs bemærkninger så opfører de sig
ikke så uciviliseret som de udenlandske barbarer og en verbal nedsættende
bemærkning retfærdiggør ikke et drabsforsøg.

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 12:05

Poul Nielsen <anono@tdc.dk> skrev

>"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Jamen danskerne er meget bedre uanset divs bem?rkninger s? opf?rer de sig
>ikke s? uciviliseret som de udenlandske barbarer og en verbal neds?ttende
>bem?rkning retf?rdigg?r ikke et drabsfors?g.

Det er jo netop danskerne, som er de uciviliserede barbarer. Prøv
bare at gå igennem byen en lørdag aften, og se hvordan de skaber
sig. Hvis nogle muslimer føler sig provokerede, så kan jeg forstå
det.

Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 10:02

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:fb8j23$bad$1@aioe.org...
> Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev

> Og hvad så? SOM OM danskere skulle være så meget bedre. Tænk bare
> på alt den rascisme, så er det klart, at de føler sig
> marginaliserede.

Har du NOGENSINDE..... N O G E N S I N D E.... bare HØRT om en flok
danskere der på så ekstremt grov vis har overfaldet to udenlandske piger
(eller bare piger i det hele taget) og truet med at slå dem og deres familie
ihjel?

Kom med et link... ikke bare alt dit muslim-røvslikkeri uden nogen form for
dokumentation.

Uden nogen for for dokumentation, er du bare endnu en af de hylende
venstreorienterede islam-skoslikkere.

Slurp!

Tim

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 14:42

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev

>Har du NOGENSINDE..... N O G E N S I N D E.... bare H?RT om en flok
>danskere der p? s? ekstremt grov vis har overfaldet to udenlandske piger
>(eller bare piger i det hele taget) og truet med at sl? dem og deres familie
>ihjel?

>Kom med et link... ikke bare alt dit muslim-r?vslikkeri uden nogen form for
>dokumentation.

>Uden nogen for for dokumentation, er du bare endnu en af de hylende
>venstreorienterede islam-skoslikkere.

>Slurp!

SLURP, ja, prøv med lidt saglig argumentation.

Desuden finder jeg det over mit niveau at nedlade mig på at rende
ærinder for dig. Find din egen dokumentation, hvis du vil bevise,
at det kun er muslimer, som gør sådant.

Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 13:01

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:fb8upp$ig7$2@aioe.org...
> [...]
>
> Desuden finder jeg det over mit niveau at nedlade mig på at rende
> ærinder for dig. Find din egen dokumentation, hvis du vil bevise,

Årrrhhh.... det sædvanlige lort fra jer venstreorienterede... i slynger lort
ud, og forventer at vi andre skal dokumentere det for jer.

Du siger, at danskerne er lige så slemme (eller værre) end indvandrerne.VIS
MIG DET DOG, din tøsedreng. Men du KAN IKKE!

Tim

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 15:06

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev

>?rrrhhh.... det s?dvanlige lort fra jer venstreorienterede... i slynger lort
>ud, og forventer at vi andre skal dokumentere det for jer.

>Du siger, at danskerne er lige s? slemme (eller v?rre) end indvandrerne.VIS
>MIG DET DOG, din t?sedreng. Men du KAN IKKE!

Jamen, pprøv at se tingene fra andres vinkel. Muslimerne er
frustrerede over ikke at kunne få job, og de føler sig
nedværdiget fordi danske piger ikke gider have noget med dem at
gøre, hvis de går hen til dem på diskote - JEG HAR SELV SET DET.

Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 13:34

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:fb907u$m7g$3@aioe.org...
> [...]
> nedværdiget fordi danske piger ikke gider have noget med dem at
> gøre, hvis de går hen til dem på diskote - JEG HAR SELV SET DET.

Det ser skræmmende nok ud til, at du direkte legitimerer gruppeoverfald på
14-årige danske piger, fordi indvandrene ikke kan få arbejde.

Jeg har ihvertfald ikke set en fordømmelse af det her groteske og svinske
hyæneagtige overfald. Tværtimod giver du øjeblikkelig pigerne selv skylden.

Du mener med andre ord, at den lille 14-årige smatso af en dansk luder selv
er skyld. Det er denundelynemig flot, hvor lidt selvværd danskerne
efterhånden udviser.

Tim

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 15:51

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev

>Det ser skr?mmende nok ud til, at du direkte legitimerer gruppeoverfald p?
>14-?rige danske piger, fordi indvandrene ikke kan f? arbejde.

>Jeg har ihvertfald ikke set en ford?mmelse af det her groteske og svinske
>hy?neagtige overfald. Tv?rtimod giver du ?jeblikkelig pigerne selv skylden.

>Du mener med andre ord, at den lille 14-?rige smatso af en dansk luder selv
>er skyld. Det er denundelynemig flot, hvor lidt selvv?rd danskerne
>efterh?nden udviser.

Jeg har aldirg oplevet noget særlig grimt med indvandrere. Og at
tage eet tilfælde for at svine muslimerne til, det er for lavt.

Selvfølgelig er overfaldet ikke godt, men du må prøve at forstå
nogle af ÅRSAGERNE til det, som ikke kun kan lægges til
muslimern.

Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 14:39

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:fb92rt$um3$1@aioe.org...
> [...]
>
> Selvfølgelig er overfaldet ikke godt, men du må prøve at forstå
> nogle af ÅRSAGERNE til det, som ikke kun kan lægges til

Modsat dig, vil jeg skide på ALT, hvad de 15-20 hyæner der overfaldt hende
med dødstrusler og spark i maven mens hun lå ned, har af undskyldninger. De
kan bare skride ud af landet, og det lige NU! Jeg vil ligeledes skide på,
hvor de skrider hen, bare det er ud af Danmark. Her er de aldeles uønskede.

Ingen blødsødne venstreorienterede fodformede rundkredspædagoger og
sniksnak. Bare UD!!

Og en voldssympatisør som dig, kunne jo evt. følge med dem. Bwadr.

Tim

Fra : N_B_DK

Dato : 31-08-07 16:22

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> Ingen blødsødne venstreorienterede fodformede rundkredspædagoger og
> sniksnak. Bare UD!!
>
> Og en voldssympatisør som dig, kunne jo evt. følge med dem. Bwadr.

Enig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 01-09-07 03:04

On Fri, 31 Aug 2007 14:06:22 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Jamen, pprøv at se tingene fra andres vinkel.

nej det gør du netop ikke

du forsøger på tåbeligste vis at bortviske det faktum at 1350 års
historie har bevist at muhamedanere ikke kan leve freeligt side om
side med ordentlige mennesker

> Muslimerne er
>frustrerede over ikke at kunne få job,

det er udelukkende deres egen skyld,

hvis muhamedanerne brugte deres tid på at lære dansk i stedet for
arabisk og koranlæsning så ville det sikkert hjælpe

>og de føler sig
>nedværdiget fordi danske piger ikke gider have noget med dem at
>gøre,

det er også muhamedanernes egen skyld,

den dag de muhamedanske unge piger begynder at gå på diskotek og
danske med de unge danske mænd da ændrer dette sig

> hvis de går hen til dem på diskote - JEG HAR SELV SET DET.

muhamedanerne kan jo bare begynde at opføre sig en lille smule
civilicerede

når de bruger udtryk som danskersvin og danskerludere er de selv ude
om at blive afvist

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-07 13:34

On Fri, 31 Aug 2007 13:41:46 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Desuden finder jeg det over mit niveau at nedlade mig på at rende
>ærinder for dig. Find din egen dokumentation, hvis du vil bevise,
>at det kun er muslimer, som gør sådant.

"OVER mit niveau".... )) Det har du sgu ret i... ))

Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 14:40

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> "OVER mit niveau".... )) Det har du sgu ret i... ))

Åh... som Peder, hylder også du, at man bare slynger lort ud og siger til
andre at de skal dokumentere selvsamme lort?

Tim

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-07 17:48

On Fri, 31 Aug 2007 15:40:17 +0200, "Tim Petersen"

>Åh... som Peder, hylder også du, at man bare slynger lort ud og siger til
>andre at de skal dokumentere selvsamme lort?

Øhhhh.... Det har du vist misforstået....

Det jeg morede mig over var at han skrev "over", hvor han jo nok mente
"under"....

Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 18:04

> Øhhhh.... Det har du vist misforstået....
>
> Det jeg morede mig over var at han skrev "over", hvor han jo nok mente
> "under"....

Ok... sorry, my bad

Tim

Fra : @

Dato : 01-09-07 02:39

On Fri, 31 Aug 2007 10:21:23 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev

>Og hvad så? SOM OM danskere skulle være så meget bedre. Tænk bare
>på alt den rascisme,

du mener den racisme som muhamedanere ifølge deres koran skal udøve?

Fra : Cindy

Dato : 31-08-07 10:32

"Tim Petersen" skrev i en meddelelse

> [...]
> med... og det kan FANDENGALEMIG KUN gå for langsomt! PIS SÅ AF..... FUCK
> OFF, SKRID, REJS HJEM TIL ISLAMISTAN, GOATFUCKERS!!!!!!!!

Hvor hører overskriften til???

C.

Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 11:03

"Cindy" <Engkabbeleje@Wiese.dk> wrote in message

> Hvor hører overskriften til???

Who gives a shit?

Tim

Fra : Cindy

Dato : 31-08-07 13:05

> Who gives a shit?

Helt rigtigt - alt det andet vejer tungere, meget tungere - det burde ikke
finde sted i et velordnet og velfungerende samfund, men man kigger lige et
par sekunder, hvordan tekst og overskrift supplerer hinanden - for det meste
uden at tænke over det - men her lægger man mere mærke til, at man ikke kan
finde sammenhængen.

But you may be right - who cares? When the subject is so much more serious.

C.

Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 13:30

> [...]
> ikke kan finde sammenhængen.
>
> But you may be right - who cares? When the subject is so much more

You got it.

Tim

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 14:36

Den Fri, 31 Aug 2007 14:51:09 +0200 skrev Peder:

> [...]
>
> Selvfølgelig er overfaldet ikke godt, men du må prøve at forstå
> nogle af ÅRSAGERNE til det, som ikke kun kan lægges til

Hvis vi nu vender den om, så prøv at finde årsagerne til at folk er
"racister".

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 14:41

Den Fri, 31 Aug 2007 10:21:23 +0200 skrev Peder:

> Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev

> Og hvad så? SOM OM danskere skulle være så meget bedre. Tænk bare
> på alt den rascisme, så er det klart, at de føler sig
> marginaliserede.

Hvad fanden i helvede er det for noget pis at komme med.
Hvis der er nogle der er racister her, så er det indvandrene.
Hvorfor tager du ikke afstand fra det der er sket?

Havde det nu været en flok danskere, der havde overfaldet en muslimsk
pige, havde du taget afstand, men åbenbart ikke, når det er en dansk pige,
der bliver overfaldet af en flok muslimer.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 14:42

Den Fri, 31 Aug 2007 15:38:49 +0200 skrev Tim Petersen:

> [...]
> sniksnak. Bare UD!!
>
> Og en voldssympatisør som dig, kunne jo evt. følge med dem. Bwadr.

Enig.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 15:03

Den Fri, 31 Aug 2007 15:59:22 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46d81a7a$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> hvorfor tager du ikke afstand fra nazi-Jonnis overfald på
> politiet?

Jamen det gør jeg skam også lille Arne. Jeg tager afstand fra alle
overfald. Også hvis det er overfald på muslimer, begået af danskere.

Hvorfor tager du ikke afstand fra muslimernes overfald på danskere?

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 15:05

Den Fri, 31 Aug 2007 16:01:21 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46d81ab0$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> Gad vide om Tim mener det samme om Jonni og hans slæng - de
> gjorde præcis det samme.

> sig det til dine venner nazisterne, Tim.

> Du er altså enig med Tim om at du skal følge med - jamen, ser
> man
> det, ser man det!

Ja, selvfølge mener jeg, at hvis de ikke kan indordne sig i
det land, de har valgt at flygte til, så skal de sgu bare ud.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 17:57

Den Fri, 31 Aug 2007 16:21:09 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46d81f79$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Det er fordi det er noget vås - danskere kan sagtens være
> muslimer.

Ja, har jeg påstået det modsatte?

> Din kunstige opdeling af "dem" og "os" har at gøre med
> fremmedhad, og det vil jeg naturligvis ikke bidrage til.

Det har intet med fremmehad at gøre. Det er et spørgsmål om religion.
Dem = Muslimer og os = vi andre.

> Men jeg tager gerne afstand fra alle overfald -uanset
> religiøst tilhørsforhold.

Det lyder godt. Så kan du starte med at tage afstand fra det, der skete
med den 14 årige pige.

Fra : Malene P

Dato : 31-08-07 18:35

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article332663.ece

[SNIP]

> Jeg har kraftedeme _aldrig_ hørt noget lignende?????

Det har de sarte sjæle og frelste her i gruppen angiveligt heller ikke. Men
HVIS der skulle smutte en smule af virkeligheden ind bag deres naivt
påtagede skyklapper, kan man jo altid gribe til killfiltring, tilsvining af
budbringeren eller henvisning dk.politik.skraldespand fordi ethvert emne,
der berører de fremmede slet intet har med politik at gøre.Og så er de
frelste åh så gode og glade -OG frelste!

Og hvad angår tøsen, ja så har hun jo nok selv været ude om det -eller
historien er som sædvanlig løgn

Malene P

Fra : Tim Petersen

Dato : 31-08-07 18:51

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> der berører de fremmede slet intet har med politik at gøre.Og så er de
> frelste åh så gode og glade -OG frelste!

Det kan man ikke tage fra dem.... frelste, det er de!

> Og hvad angår tøsen, ja så har hun jo nok selv været ude om det -eller
> historien er som sædvanlig løgn

Det er faktisk, hvad man indirekte kan læse i f.eks. Peder's indlæg. Hun er
selv skyld i det.

Tim

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 23:37

Tim Petersen <thpetersen@hotmail.com> skrev

>Det er faktisk, hvad man indirekte kan l?se i f.eks. Peder's indl?g. Hun er
>selv skyld i det.

Nu lyver du igen!!!

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 20:15

Den Fri, 31 Aug 2007 20:28:58 +0200 skrev N_B_DK:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Det tror du ikke selv på han gør vel ?

Nej, men nu giver jeg ham chancen til at tage afstand fra det.

Fra : JensenDenmark

Dato : 02-09-07 08:35

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article332663.ece

Se BT's debat: Her går man efter pigen og hendes forældre for at have ladet
hende være ude så længe. Man grænser til at være mistroisk overfor hendes
beretning.

"14 årig angiveligt gennembanket"
http://debat.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thread&cat_uid=3&conf_uid=56&thread_uid=5951

Her i gruppen så ville træerne have båret nye frugter, når
gerningspersonerne var blevet lynchet.

Utrolig så forskelligt at den samme sag bliver debatteret.

Mvh
JensenDenmark