Thor udsletter Venstre...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 31-08-07 06:31

Hvordan kan man tillade sådan en mand:

http://politiken.dk/indland/article370295.ece

Magt korrumperer åbenbart.

Fra : Kim2000

Dato : 31-08-07 07:29

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:0cydnYMrGM7-OkrbnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
> Hvordan kan man tillade sådan en mand:
>
> http://politiken.dk/indland/article370295.ece

Det gør jo nok det, at Fogh vil gå temmelig langt for ikke at skulle
udskrive valg.

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 08:59

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> en meddelelse news:0cydnYMrGM7-OkrbnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...

> Det gør jo nok det, at Fogh vil gå temmelig langt for ikke at skulle

Ja. Forvent at skattelettelserne i toppen vil gå igennem; K kan ikke
leve med et åbent nederlag dér.

Men forvent også at Dansk Folkeparti vil tage sig godt betalt. Da
skattelettelserne i toppen skal betales med højere grønne afgifter, der
vender den tunge ende nedad, vil den mest effektive måde at gøre det på
være at hæve bundskattens bundgrænse, altså hæve personfradraget. Det
vil komme alle lavindkomster til gode, også overførselsindkomsterne.

Sammenlign i øvrigt med Ny Alliance, der vil afskaffe
skatteprogressionen, og i stedet indføre en proportional statsskat på
41%.

Det vil betyde en /højere/ marginalskat for personer med indkomster
under 272.600 kroner, som er grænsen for at betale mellemskat. Det
svarer til 22.717 kroner om måneden, eller 142 kroner i timen. Dem der
tjener derunder skal altså betale mere i skat for at højindkomsterne kan
slippe billigere.

Og så er der her slet ikke tage hensyn til de afgiftsstigninger der også
indgår i Ny Alliances pakke, og som især sigter på de varer som i særlig
grad efterspørges af lavindkomsterne ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 31-08-07 09:42

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> også indgår i Ny Alliances pakke, og som især sigter på de varer som
> i særlig grad efterspørges af lavindkomsterne ...

Ja, det er komplet vanvittigt hvad NA har foreslået... jeg tror heller ikke
sandsynligheden for det nogensinde bliver vedtaget er ret stor

/Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-08-07 10:33

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er komplet vanvittigt hvad NA har foreslået...

Det eneste vanvittige i NA's skattepolitik er den naive tro på, at danskere
er kloge nok til at indsé det åbenlyse.

> jeg tror
> heller ikke sandsynligheden for det nogensinde bliver vedtaget er ret
> stor

Det tror jeg heller ikke. Sund fornuft har desværre trange kår i dette land,
hvilket dit indlæg til fulde understreger.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 31-08-07 10:38

> Det tror jeg heller ikke. Sund fornuft har desværre trange kår i
> dette land, hvilket dit indlæg til fulde understreger.

LOL hvis det du besidder er sund fornuft, vil jeg fandme nødigt vide hvad
knap så sund fornuft er...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-08-07 13:33

N_B_DK wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> LOL hvis det du besidder er sund fornuft, vil jeg fandme nødigt vide
> hvad knap så sund fornuft er...

Jeg går ind for Hizb ut-Tahrirs model, - 2,5% formueskal af alt hvad man
ejer over 500.000 kr. Det er naturligvis den eneste fornuftige vej frem

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 14:07

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Jeg går ind for Hizb ut-Tahrirs model, - 2,5% formueskal af alt hvad man
> ejer over 500.000 kr. Det er naturligvis den eneste fornuftige vej frem

Hov, hov. Du glemmer så lige den obligatoriske kopskat for dhimmier,
/jizyaen/. 200.000 årligt per dhimmi, voksen og barn?

Men ok, som ateist vil du jo ikke opnå dhimmistatus. Du må afvente
skæbnen indtil retterstedet på Nytorv er genopført; så skal du til at
møde bødlen med hans økse ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-08-07 14:53

"Per Rønne" wrote:

> Hov, hov. Du glemmer så lige den obligatoriske kopskat for dhimmier,
> /jizyaen/. 200.000 årligt per dhimmi, voksen og barn?

Nåh ja,

> Men ok, som ateist vil du jo ikke opnå dhimmistatus. Du må afvente
> skæbnen indtil retterstedet på Nytorv er genopført; så skal du til at
> møde bødlen med hans økse ...

Jeg konverterer nok til Mormons tro, - skal der være tåbelighed, så lad der
være tåbelighed.

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 15:30

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Nåh ja,

> Jeg konverterer nok til Mormons tro, - skal der være tåbelighed, så lad der
> være tåbelighed.

Jeg tvivler på at mormonerne vil kunne opnå en dhimma. Ikke alene er
deres religion yngre end Muhamed, de er jo også polyteister, hedninge,
der tror at det enkelte menneske kan blive ophøjet i gudestanden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-08-07 17:08

"Per Rønne" wrote:

> Jeg tvivler på at mormonerne vil kunne opnå en dhimma. Ikke alene er
> deres religion yngre end Muhamed, de er jo også polyteister, hedninge,
> der tror at det enkelte menneske kan blive ophøjet i gudestanden.

Det ser ud ti,l at alene det at mennesker tror på "guden" og hans indgriben,
gør at forskellige monstre føler at de er "styrede af Gud" noget man ikke
ville se hvis verden var ateistisk.

Alle mulige og umulige mennesker mente at "Gud" havde udvalgt dem til store
ting, - fra Hitler til Elvis Presley. Et aspekt af religionen som ikke ofte
kommer frem.

Religion forgifter alting, som Hitchens siger.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-08-07 17:12

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Alle mulige og umulige mennesker mente at "Gud" havde udvalgt dem til
> store ting, - fra Hitler til Elvis Presley.

Hitler havde mange grimme sider. Gudstro var ikke én af dem.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-08-07 17:37

Jens Bruun wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Hitler havde mange grimme sider. Gudstro var ikke én af dem.

Forkert, også Hitler mente han var valgt af gud, - gider ikke citere, men
hvis du vil så kan jeg da gøre det.

Got mit uns

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 18:19

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Forkert, også Hitler mente han var valgt af gud, - gider ikke citere, men
> hvis du vil så kan jeg da gøre det.
>
> Got mit uns

Det var da kun til ydre brug.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-08-07 18:27

> Forkert, også Hitler mente han var valgt af gud, - gider ikke citere,
> men hvis du vil så kan jeg da gøre det.

Hitler var erklæret ateist, hvilket forøvrigt galdt for det meste af
inderkredsen omkring ham. Hvis der var noget "tro" i inderkredsen, var det
højst lidt okkultisme, som vist især Himmler sværgede til.

> Got mit uns

Ja, det stod der på de tyske soldaters bæltespænder. Det har dog intet med
Hitlers gudstro eller mangel på samme at gøre. Tyskland var dengang som nu
et ganske religiøst samfund med en stærk katolsk og protestantisk kirke.
Selvfølgelig kunne Hitler ikke offentligt tage afstand for gudstro, når nu
de fleste af hans undersåtter var troende kristne.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-09-07 08:33

Jens Bruun wrote:
> [...]
> inderkredsen omkring ham. Hvis der var noget "tro" i inderkredsen,
> var det højst lidt okkultisme, som vist især Himmler sværgede til.

Og Hitler var erklæret katolik, "jeg vil forblive katolik til min dødsdag"

Det ER et faktum at han "naturligvis" mente at være blevet udvalgt af en
eller anden "Gud", til at forstørre Tyskland osv osv.

> [...]
> protestantisk kirke. Selvfølgelig kunne Hitler ikke offentligt tage
> afstand for gudstro, når nu de fleste af hans undersåtter var troende

Nej, selvfølgelig kunne han ikke det, - MEN han er også voblet personligt
mellem ikke-tro og tro.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-09-07 09:11

> [...]

> Det ER et faktum at han "naturligvis" mente at være blevet udvalgt af en
> eller anden "Gud", til at forstørre Tyskland osv osv.

Wotan ? Den tyske gud for visdom og krig ?

Vores egen Odhin i forklædning ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-08-07 18:35

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Forkert, også Hitler mente han var valgt af gud, - gider ikke citere,
> men hvis du vil så kan jeg da gøre det.

Her er et enkelt, sigende Hitler-citat:

" ... organized lie [that] must be smashed. The State must remain the
absolute master. When I was younger, I thought it was necessary to set about
[destroying religion] with dynamite. I've since realized there's room for a
little subtlety ... The final state must be . in St. Peter's Chair, a senile
officiant; facing him a few sinister old women . The young and healthy are
on our side . it's impossible to eternally hold humanity in bondage and lies
.... [It] was only between the sixth and eighth centuries that Christianity
was imposed upon our peoples ... Our peoples had previously succeeded in
living all right without this religion. I have six divisions of SS men
absolutely indifferent in matters of religion. It doesn't prevent them from
going to their death with serenity in their souls."

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 10:05

> [...]
> six divisions of SS men absolutely indifferent in matters of religion. It
> doesn't prevent them from going to their death with serenity in their

Når du nu citerer, kunne vi så ikke udbede og originalkilden?
På originalsproget?
Så vi undgår eventuelle "forskønnelser" eller lignende i oversættelsen?
Det vil være det eneste rigtige og troværdige.

Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 18:07

> [...]

> kommer frem.
>
> Religion forgifter alting, som Hitchens siger.

Og i det ateistiske Nordkorea skal forældre passe ekstra på deres børn;
ellers bliver de stjålet, og havner i restauranternes ovne, og derefter
på gæsternes tallerkener. Noget der også sker med begravede mennesker,
som om natten graves op for at bruges i suppegryderne. Kilde: kinesiske
lastbilchauffører.

I øvrigt betegnes 'Den kære leder' i dag som 'Solens søn' ... mon ikke
arvepræsidenten i Pyongyang er udråbt til en levende gud, nøjagtig som
de romerske kejsere før Konstantin?

I øvrigt var Hitler ikke kristen, men han havde dog respekt for islam,
idet han både så som hvad alle dengang kaldte 'muhamedanerne' som
allierede i kampen mod jøderne, og opfattede islam som et system, der
skabte beundringsværdige soldater ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : John

Dato : 31-08-07 18:37

> Hitler ... havde ... respekt for islam,
> idet han både så som hvad alle dengang kaldte 'muhamedanerne' som
> allierede i kampen mod jøderne, og opfattede islam som et system, der
> skabte beundringsværdige soldater ...

Himmler var også begejstret:

".. 1943: Amin Al Husseini creates the Hanzar Division of Nazi Muslim
Soldiers in Bosnia, which he calls 'the cream of Islam'. It becomes the
largest division of the Third Reich Army (26,000 men) and participates
actively in the genocide of Serbian and Jewish populations ...

.... Head of Nazi SS troops Heinrich Himmler stated to Chief of Nazi
propaganda Josef Goebbels:

" [I] have nothing against Islam because it educates the men in this
division for me and promises them heaven if they fight and are killed in
action. A very practical and attractive religion for soldiers." .."

http://www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html#part2

John

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 31-08-07 10:38

Jens Bruun wrote:

> Det eneste vanvittige i NA's skattepolitik er den naive tro på, at
> danskere er kloge nok til at indsé det åbenlyse.

Forstå mig ret, det er åbenlyst at skatten skal ned. Især topskatten.
Problemet er financieringen. Det er ikke meningen der er nogle der skal
STIGE i skat. Som om de ikke betalte nok i forvejen, og så samtidig skal se
deres leveomkostninger stige. Det er ikke acceptabelt.

> Det tror jeg heller ikke. Sund fornuft har desværre trange kår i
> dette land, hvilket dit indlæg til fulde understreger.

Som skrevet ovenfor. Topskatten skal væk, men der er ikke borgere der skal
betale MERE end nu. Man kunne hente en stor del af pengene fra financiering
af bekvemmelighedsflygtninge. Andre kunne hentes på eliminering af
inkompetance i den offentlig sektor.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-08-07 10:46

> Forstå mig ret, det er åbenlyst at skatten skal ned. Især topskatten.
> Problemet er financieringen. Det er ikke meningen der er nogle der
> skal STIGE i skat.

Hvorfor er det ikke meningen? Er det en guddommelig, evig sandhed?

> Som om de ikke betalte nok i forvejen, og så
> samtidig skal se deres leveomkostninger stige. Det er ikke
> acceptabelt.

Vel er det så.

> [...]
> financiering af bekvemmelighedsflygtninge. Andre kunne hentes på
> eliminering af inkompetance i den offentlig sektor.

Jeg er enig i, at vi kunne hente mange penge andre steder fra. jeg støtter
heller ikke NA's politik på ulandsbistandsområdet, som vi for min skyld helt
kunne afskaffe (altså ulandsbistand) og i stedet give ulandende fair
konkurrencevilkår.

NA's oplæg til en flad skatteprocent på ca. 40 er noget af det mest
visionære, der er fremlagt i dansk politik de sidste mange, mange år. Jeg
har nærlæst deres oplæg, og jeg undrer mig såre over, at så få gider sætte
sig ind i, hvad NA rent faktisk ønsker at gøre. Deres forslag er helt
rigtigt. Men problemet er nok, at vi går mere op i, at naboen ikke må få
mere ud af eventuelle reformer end vi selv gør. Misundelse styrer det meste
i dette land, og den skal nok sikre, at middelmådigheden sejrer, og at NA
ikke får et ben til jorden med dette geniale forslag.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 31-08-07 10:54

> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det ikke meningen? Er det en guddommelig, evig sandhed?

> Vel er det så.

Dooh Nibor må være det mest passende at kalde dig med den tankegang.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 31-08-07 10:54

Jens Bruun wrote:

> Hvorfor er det ikke meningen? Er det en guddommelig, evig sandhed?

Findes der en sådan? Det selvfølgelig blot en meningstilkendegivelse. Jeg
kan ikke acceptere skatte og afgiftsstigninger i et i forvejen skatteplaget
land. Fjern top og mellemskat og find pengene et andet sted end almindelige
fornødenheder. Det er jo at fodre hunden med sin egen hale, for at bruge et
fortærsket udtryk.

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 10:08

> [...]
> end almindelige fornødenheder. Det er jo at fodre hunden med sin egen
> hale, for at bruge et fortærsket udtryk.

Jamen det har jo altid været borgerlig politik.
Hvorfor det er ufatteligt, at lønmodtagere i den nedre ende kan finde på at
stemme på deres udbyttere.

Egon

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 31-08-07 11:09

"Jens Bruun" skrev

> Misundelse styrer det meste i dette land, og den skal nok sikre, at
> middelmådigheden sejrer, og at NA ikke får et ben til jorden med dette
> geniale forslag.

Projicerer du nu ?

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-08-07 12:09

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Projicerer du nu ?

Hvad tror du selv? Har du overhovedet noget med bare en smule substans at
byde ind med?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 31-08-07 14:15

"Jens Bruun" skrev

> Hvad tror du selv? Har du overhovedet noget med bare en smule substans at
> byde ind med?

Det er utroligt, at du kan blive fornærmet.

Du gav mig af samme skuffe i går - dog uden smiley.

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det"

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-08-07 16:47

> Det er utroligt, at du kan blive fornærmet.

Fornærmet? Moi?

> Du gav mig af samme skuffe i går - dog uden smiley.

Muligt. Smilies er (som oftest) for bøsserøve.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 31-08-07 10:50

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
>Andre kunne hentes på
> eliminering af inkompetance i den offentlig sektor.

Det vil jo ikke virke, hvis der nedlægges 1 stilling, så oprettes der jo 2
nye for at kontrollere at de restenrende udfører den fyrede persons arbejde
ordenligt, og det er jo ikke nok med en masse papir arbejde til de
resterende, så de skal opdækkes af kontrollører..

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Hagemann

Dato : 31-08-07 09:33

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
meddelelsen news:0cydnYMrGM7-OkrbnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
> Hvordan kan man tillade sådan en mand:
>
> http://politiken.dk/indland/article370295.ece

I den nyeste meningsmåling fra Megafon i dag går Venstre frem fra 25,0 % til
27,4 %.

Hvis det har noget at gøre med Thor Petersens fremlæggelse af fakta om
lønninger, så må forklaringen være at de mediestyrede vælgere nu har læst at
Danske Bank bekræfter finansministerens konklusion om lønudviklingen.

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 10:19

Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Danske Bank bekræfter finansministerens konklusion om lønudviklingen.

Hvor ser du den? Jeg ser kun:

<http://politiskindeks.megafon.dk/>

Men det er vel her:

<http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-8106923.html?forside>

VKO: 27,5 + 8,1 + 14,0 -> 49,6; VKOY: 49,6 + 5,7 -> 55,3.

Situationen synes i øjeblikket at være højst labil.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 31-08-07 15:01

"Per Hagemann" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> lønninger, så må forklaringen være at de mediestyrede vælgere nu har
> læst at Danske Bank bekræfter finansministerens konklusion om

Vent til der kommer en måling fra Gallup, det er her de pålidelige tal
plejer at komme fra.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart

Fra : Tveskaeg

Dato : 31-08-07 12:18

On Fri, 31 Aug 2007 07:30:39 +0200, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

>Magt korrumperer åbenbart.

Hvis man læser den bog der blev udgivet af de to journalistert der
fældede peter brixtofte, ja så er Thor Pedersen faktisk korrupt.

Da han var direktør for jydsk rengøring tegnede han et 2 årigt
sponsorat med farum boldklub selv om han på det tidspunkt var så langt
fremme i forhandlingerne med ISS om salg af jydsk rengøring til ISS at
selskabet reelt var solgt og kun havde 8 måneder tilbage at eksistere
i.

Thor Pedersen har aldrig villet svare de 2 journalister på hvorfor han
indgik en 2 årig sponsor kontrakt på vegne af et firma der kun havde 8
måneder tilbage at eksistere i og derfor ikke fik udbytte af de sidste
16 måneder af sponsorkontraktens løbetid.

Journalister selv mener at det hænger sammen med de lukrative
kontrakter som jydsk rengøring fik i Farum kommune.

Således hjalp Thor Pedersen altså, indirekte, peter brixtofte med at
kanalisere penge fra kommune kassen over i farum boldklub.

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-08-07 22:08

-=* NEiL DANELAW *=- skrev den 31-08-2007 07:30:
> Hvordan kan man tillade sådan en mand:
>
> http://politiken.dk/indland/article370295.ece
>

> Magt korrumperer åbenbart.

Tja, endelig en mand som bruger sin ytringsfrihed til at sige sin ærlige
mening om alle de mennesker som holder de kriminelle horder i ave og
sørger for de gamle og syge holdes væk fra vores andres åsyn.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til