AGF vinder Superligaen
Fra : Peder

Dato : 30-08-07 21:23

Nu hvor AGF har hentet rå mandomskraft fra det afrikanske
moderland (mennesket stammer fra Afrika, det er der nul disput
over) så vil de sikkert med denne mindre racistiske linie klare
sig langt bedre mod det allerede multietniske FCK og Brøndby.

Pimpong er muligvis den bedste fodboldspiller i DK gennem
tiderne - hvorfor er han ikke på landsholdet? Hindres dette af
racistiske kræfter i dansk fodbold Union?

http://jp.dk/sport/fodbold/superliga/agf/article1066485.ece

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 19:25

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:fb71u3$v97$1@aioe.org...

> Pimpong er muligvis den bedste fodboldspiller i DK gennem
> tiderne

Øhhh ... nej! Kan du sige Michael Laudrup?

/Kim

Fra : Kim2000

Dato : 30-08-07 19:30

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:46d70b79$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message

> Øhhh ... nej! Kan du sige Michael Laudrup?

Der er såmænd rigtig mange der er bedre end den ganske udemærket
pingpongspiller, det giver bare ikke nogen mening at snakke om han burde
spille på det danske landshold eller ej, det kan han slet ikke uanset om han
vil eller om han er god nok (jeg mener nu nok jeg kan nævne adskillige
angribere der er bedre end ham, men en fin spiller er han da).
mvh
Kim

Fra : Peder

Dato : 30-08-07 21:44

dk.politik Kim Frederiksen <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev:

>?hhh ... nej! Kan du sige Michael Laudrup?

Faktisk så har M Laudrup scoret bemærkelsesværdigt få mål, mens
han var på landsholdet.

Fra : Sten Schou

Dato : 30-08-07 23:13

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Faktisk så har M Laudrup scoret bemærkelsesværdigt få mål, mens
> han var på landsholdet.

Schmeichel scorede endnu færre, mens han spillede......

Hilsen Sten

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 11:29

dk.politik Sten Schou <dot@dotdot.com> skrev:

>"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i meddelelsen

>Schmeichel scorede endnu færre, mens han spillede......

Han scorede eet mål.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 31-08-07 09:34

"Peder" skrev

> Han scorede eet mål.

På straffespark i en venskabskamp.

Det bør ikke tælle med.

- Jensby

Fra : Peder

Dato : 31-08-07 12:07

dk.politik Jan Bang Jensby <janFJERN@fjernbang-jensby.dk> skrev:
>"Peder" skrev

>P? straffespark i en venskabskamp.

>Det b?r ikke t?lle med.

Nåja, det gør jo bare Pimpong des mere ærværdig.

Fra : michael

Dato : 31-08-07 14:15

Bare til orientering:

Kamp:   A-Landshold (Herrer), Venskabskamp
   Dato:   3. juni 2000 kl. 19:15
   Sted:   Parken, København, Danmark
   Modstander:   Belgien
   Tilskuere:   26993
   Afgørelse:   Ordinær spilletid
   Træner:   Bo Johansson

Scoring
Minutter Stilling Spiller Bemærkninger
37'    1 - 0   TOMASSON Jon Dahl
53'    1 - 1   Lorenzo Staelens    Straffespark
61'    2 - 1   SCHMEICHEL Peter    Straffespark
73'    2 - 2   Marc Wilmots

/michael

Fra : Joakim

Dato : 08-09-07 09:24

"michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Scoring
> Minutter Stilling Spiller Bemærkninger
> 37' 1 - 0 TOMASSON Jon Dahl 53' 1 - 1 Lorenzo Staelens

Flot. Jeg kan så tilføje at Schmeichel har scoret afgørende mål for
hhv. Hvidovre og Man Utd. (Ikke venskabskampe).

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-07 11:46

On Thu, 30 Aug 2007 20:44:23 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Faktisk så har M Laudrup scoret bemærkelsesværdigt få mål, mens
>han var på landsholdet.

Antallet af mål, er da ikke nogen målestok for kvalitet.....

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 31-08-07 14:20

"S.A.Thomsen" skrev

> Antallet af mål, er da ikke nogen målestok for kvalitet.....

I seriøsitetens navn: Du har ret.

Det er vi bare ikke så vant til her.

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det"

Fra : Kim2000

Dato : 30-08-07 19:27

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tiderne - hvorfor er han ikke på landsholdet? Hindres dette af
> racistiske kræfter i dansk fodbold Union?

Pingelingpongpong er skam på landsholdet, bare ikke det danske, det kræver
nemlig dansk statsborgerskab at være på det og husk at satse penge på AGF
som dansk mester, det giver et særdeles godt afkast (godt nok er chancen for
gevinst nogenlunde som at finde et isbjerg i Sarah).

Fra : Peder

Dato : 30-08-07 21:45

dk.politik Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev:

>"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Pingelingpongpong er skam p? landsholdet, bare ikke det danske, det kr?ver
>nemlig dansk statsborgerskab at v?re p? det og husk at satse penge p? AGF
>som dansk mester, det giver et s?rdeles godt afkast (godt nok er chancen for
>gevinst nogenlunde som at finde et isbjerg i Sarah).

Jaja, prøv nu bare at se, om min forudsigelse holder.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 31-08-07 06:57

"Kim2000" skrev

> [...]
> som dansk mester, det giver et særdeles godt afkast (godt nok er chancen
> for gevinst nogenlunde som at finde et isbjerg i Sarah).

Selv om hun er en kold skid!

- Jensby

Fra : Sten Schou

Dato : 30-08-07 19:34

> [...]
> tiderne - hvorfor er han ikke på landsholdet? Hindres dette af
> racistiske kræfter i dansk fodbold Union?

Er du nu også begyndt herorve?....idiot.

Hilsen Sten

Fra : Peder

Dato : 30-08-07 21:46

Followup-To:dk.politik

dk.politik Sten Schou <dot@dotdot.com> skrev:

>"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i meddelelsen

>Er du nu også begyndt herorve?....idiot.

>Hilsen Sten

NB: husk at sætte followup- to:

Fra : michael

Dato : 30-08-07 21:33

Hvad er "dansk fodbold Union" for noget?

/michael

Fra : Knud

Dato : 31-08-07 18:16

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
<snip>··
PEDER ····

Har du ikke brug for noget lægehjælp?
Mener at (normale danskere)kan få hjælp.
Ellers skriver jeg gerne under på en underskriftsindsamling, til hjælp
for netop dig. Du har virkelig brug for hjælp.
Mvh Knud
PS. Har du noget familie som lider under dette pres?

Fra : M. Nielsen

Dato : 16-09-07 00:05

Knud skrev:
> [...]
> for netop dig. Du har virkelig brug for hjælp.
> Mvh Knud
> PS. Har du noget familie som lider under dette pres?

Hejsa....

Jeg er ked af at skuffe jer, men FCK vinder superligaen, det gør de
altid og det er problemet, jeg troede på Randers FC, men de er røget ned
på en 4. klasse. Jeg er super Brøndby fan, og håber inderligt på at de
tager sig seriøst sammen, men tror ikke helt på det lige pt. men man har
da lov til at håbe.
Men som FCK knalder på i øjeblikket, så er chancen for at hente dem ved
at være væk, desværre.

Men som sagt så er alt held ikke ude, men nu må vi se hvad der sker....

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-07 02:32

On 16 Sep., 01:04, "M. Nielsen" <michaelniel...@phobia.dk> wrote:

> [...]
> at være væk, desværre.
>
> Men som sagt så er alt held ikke ude, men nu må vi se hvad der sker.....

Det er ikke for ingenting at Brøndby kaldes Bundy i København. De har
total dårlig stil. Et pjalteproletarisk/socialdemokratisk taber
image.Kort og Godt.

Selvfølgelig vinder FcK. Igen, igen. AGF er mere kedelige og ubegavede
end selv Thomas Balle, Peter Bang og Kim Larsen Det siger en del

Fck giver et daf på hørerøret.

Mvh.Niels Bruun.

Fra : M. Nielsen

Dato : 19-09-07 18:36

Patruljen skrev:

> [...]
>
> Selvfølgelig vinder FcK. Igen, igen. AGF er mere kedelige og ubegavede
> end selv Thomas Balle, Peter Bang og Kim Larsen Det siger en del

TSK TSK TSK Niels...

Det er skægt som alle FCK fans er så seriøst kæp høje i øjeblikket, men
som folk nok husker så har FCK også været nede i en seriøs nedtur, og
der var I vist ikke så oppe og støde så at sige.

Brøndby er nede i en admin. nedtur, og det er pisse ærgeligt at folk som
Anders Bjerregård ikke fatter en skid af det hele og ikke bare skrider...

Glæder mig til vestegnens Guder har været en tur i 1 division, så kan
det være at folk igen får respekten tilbage, når de vender tilbage i
stor stil...

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 02:58

"M. Nielsen" <michaelnielsen@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Glæder mig til vestegnens Guder har været en tur i 1 division, så kan det
> være at folk igen får respekten tilbage, når de vender tilbage i stor

Er der håb når de arrogant afviser Peter Schmeicel.???

Hans lillesøster var min lejer for få år siden og jeg fik enorm respekt for
ham.

At afvise hans tilbud peger mod uundgåelig nedtur forever.

Fra : michael

Dato : 21-09-07 08:46

Bo Warming wrote:

> Er der håb når de arrogant afviser Peter Schmeicel.???
>
> Hans lillesøster var min lejer for få år siden og jeg fik enorm respekt for
> ham.

Er Schmeichels lillesøster transvestit, tvekønnet eller simpelthen
kønsskifteopereret?

Det ville ikke undre mig, om Bo Warming interesserede sig intenst for
den slags - enten for at jagte og hade dem eller simpelthen fordi det
tiltrækker ham seksuelt.

PS: Tilbage i filteret med dig, Bo. *Plonk*

/michael

Fra : Patruljen

Dato : 20-09-07 23:11

On 19 Sep., 19:36, "M. Nielsen" <michaelniel...@phobia.dk> wrote:

> [...]
> som folk nok husker så har FCK også været nede i en seriøs nedtur, og
> der var I vist ikke så oppe og støde så at sige.

He - Nope.

Jeg har spillet i B 1903 i min glade ungdom. Så du skriver ikke til en
" Sing when you are winning - fætter " her.
Det kunne ikke være anderledes. FcK

Og heldigvis for det. Danmark får endelig et hold opbygget på sigt,som
kan være med internationalt. Ingentvivl om den ting -

Tilgengæld vil jeg sige om Bundbyen fra Pestegnen.

At klubbens fanskare består af en rækkedrukmåse -tabere, voldsbøller
med megafoner og et springvand af urin ud af fordøren på
touristbussen. Som almindelige mennesker ikke har lyst til at møde på
rastepladsen - Ualmindelig dårlig stil -

Og så netop - en lang række " sing when you are winning folk,der har
behov for at stive egoet af med en bluse fra et tilfældigt, men for
tiden vindende hold.

For at pifte gejsten op på den indskrumpende fanskare, har Bjerregård
ligefrem beordret til indbyrdes slagsmål, for, trods alt - at bevare
en vis underholdningsværdi og understøtte det dårlige image.

Derfor vil du formentlig se et flow i Storkøbenhavn, fyn og jylland
fra uringule bluser til mere nydelige FcK former, inden så lang tid.

> [...]
> Glæder mig til vestegnens Guder har været en tur i 1 division, så kan
> det være at folk igen får respekten tilbage, når de vender tilbage i

Se - det lyder i mine ører, som en af de sidste desperate ordrer fra
førerbunkeren i Berlin 1945 til ikke eksisterende styrker -

Bundbyen fra Pestegnen ender sine dage som Akademikernes Boldklub.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Kim2000

Dato : 21-09-07 08:01

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Vi har FC Midtjylland, jeg er sikker på at den klub vil blive en konstant
magtfaktor i de kommende år og FCM kan slet ikke afskrives som danskmester i
2007/08 - vi fører jo faktisk med 2 point. Iøvrigt kun en sund udvikling
hvis ingen hold har 10-20 points forspring inden vinterpausen.
mvh
Kim

Fra : Patruljen

Dato : 20-09-07 23:25

On 20 Sep., 03:57, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> ham.
>
> At afvise hans tilbud peger mod uundgåelig nedtur forever.

Schmeicel. Er født og opvokset i Høje Gladsaxe. HGI - drengen, der
blev verdens bedste.
Han tilbød penge ligefrem, til ungerne i kvarteret, når de kunne score
på ham, da han var knægt. For at få træning nok. En af den type
drenge, som daffer rundt konstant med en bold .-)
Og i 92 så vi virkelig en af de bedste keepere nogensinde. Det var
ualmindeligt dumt at sige nej til Peter Scmeicel.
Det havde netop været - nye styrker, som på sigt kunne redde den
synkende skude.
Måske resultatet af et magtspil, som erstatter det mest
hensigtsmæssige ?

Mvh.Niels Bruun.

Fra : Vidal

Dato : 21-09-07 10:59

Peder skrev:

> Pimpong er muligvis den bedste fodboldspiller i DK gennem
> tiderne - hvorfor er han ikke på landsholdet? Hindres dette af
> racistiske kræfter i dansk fodbold Union?

Er han dansker?
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-07 13:25

On 21 Sep., 11:58, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Er han dansker?
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Nej -

Han var med ved sidste VM for et eller andet afrikansk hold .

Mvh. Niels Bruun.

Fra : michael

Dato : 21-09-07 20:46

Patruljen wrote:

> Nej -
>
> Han var med ved sidste VM for et eller andet afrikansk hold .
>
> Mvh. Niels Bruun

Og hvis starteren af denne tråd vidste noget om fodbold, ville han vide
at når man først en gang har spillet på A-landsholdet for en nation, så
kan man aldrig mere spille for et andet land.

Heller ikke selvom man får nyt pas eller er fra Ghana. Men det er
sikkert FIFA der er racister...

/michael

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-07 13:29

> Er han dansker?
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

http://www.fodbold.as/Pimpong_med_hos_Ghana,4.juni.2006.html

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-07 13:35

On 21 Sep., 09:00, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:

> [...]
> 2007/08 - vi fører jo faktisk med 2 point. Iøvrigt kun en sund udvikling
> hvis ingen hold har 10-20 points forspring inden vinterpausen.

Jep. Ingen tvivl om den ting. Det er også lidt mere spændende, når
Ferrari ikke vinder VM i formel 1 13 år i træk med en solid føring
allerede inden første sving -

FcK skal holdes i form, så i må op på dupperne, derude

FCM er meget velkommen til at lege med -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-07 13:49

On 21 Sep., 21:46, michael <michaelsem...@ofir.dk> wrote:

> [...]
> kan man aldrig mere spille for et andet land.
>
> Heller ikke selvom man får nyt pas eller er fra Ghana. Men det er

Jow. Det er ligesomom starteren af tråden ikke har forstået så
meget

Mvh. Niels Bruun.