Hvor god reklame kan man egentlig få?
Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 18:11

Tænker på TV2 Nyhederne kl 1900, hvor Ny Alliance bliver spurgt om alt det,
de vil svare positivt på, og som bliver sprugt supplerende. Det er som om de
har udleveret positiv-spørgsmål til journalisten forinden. Forinden, fra kl
18.40, var de 10 min i "god aften Danmark". Det har handlet om NY Alliance i
7 minutter nu, og nu kommer Naser Khader sørme ind i studiet.

Det interessante er, og det er derfor man kan blive fristet til at tænke i
reklame og spin baner, at på intet tidspunkt får vi Ny Alliances
partiprogram at vide. Vi får kun at vide, at folk skal betale mindre i skat
og forvente at 30% af det danske areal er dækket af skove i 2050.

Indslaget, som slutter efter 9 minutter, afsluttes med en udførlig
instrkution i hvordan man kan se det hele igen, i et TV2-rogram senere på
aftenen.

Og de er end ikke i Folketinget. Gad godt se det ramaskrig der ville komme,
hvis Line Barfoed var på i 2 DR-udsendelser i træk. Det er ulige odds.

Fra : Sten Schou

Dato : 30-08-07 19:35

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> komme,
> hvis Line Barfoed var på i 2 DR-udsendelser i træk. Det er ulige odds.

Skift Line Barfoed ud med Svend Auken. Det er foregået meget ofte.

Hilsen Sten

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-07 20:26

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse