Jonni skal blive bag tremmer.
Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 10:57

Så fik Jonni Hansen forlænget sin varetægt 4 uger mere.

Gad vide om det var pga. retsføelsen eller efterforskningen? der er
vel ikke så meget at efterforske skulle man tro.

Medierne virker pænt ligeglade, siden de ikke skriver ret meget om
det, men han er jo også en rimeligt uinteressant tosse :)

http://ekstrabladet.dk/112/article332511.ece

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-07 11:04

> [...]
>
> Medierne virker pænt ligeglade, siden de ikke skriver ret meget om
> det, men han er jo også en rimeligt uinteressant tosse :)

Politiet der opførte sig korrekt overfor de autonome i foråret, har overfor
DNSB opført sig skandaløst og forklar lige hvad er tosset ved Jonni?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-07 11:06

> Politiet der opførte sig korrekt overfor de autonome i foråret, har
> overfor DNSB opført sig skandaløst og forklar lige hvad er tosset ved
> Jonni?

Man skal være mere end almindelig indskrænket for ikke at se det tossede i
at rende offentligt rundt og fejre Rudolf Hess mens man løfter højre arm og
råber "Heil Hitler".

Sjovt nok forbavser det mig ikke, at netop du ikke kan se det tossede ved
Jonni.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter K

Dato : 30-08-07 11:34

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> [...]
> løfter højre arm og råber "Heil Hitler".
>
> Sjovt nok forbavser det mig ikke, at netop du ikke kan se det tossede

Tossede, ja. Men hvad er begrundelsen bag at han skal blive fængslet? Jeg
har set lidt video af hans anholdelse, og det virkede ikke ekstremt
voldeligt til mig. Er han virkelig en trussel mod det danske samfund?

Så vidt jeg har forstået ting var hans demonstration lovligt anmeldt, mens
dem der ville forstyrre ham med deres egen demonstration havde ikke anmeldt
deres. Skulle politiet ikke holde Jonnis modstandere væk?

Jeg er selv modstander af det Jonni står for, men jeg synes tilgengæld han
burde have lov til at have sine holdninger og holde fredelige
demonstrationer. Det jeg kunne se blev han og hans demonstration angrebet
af nogle "autonomer" typer som politiet ikke kunne styre - har politiet så
ikke en pligt til at bekytte lovlige samlinger og demonstrationer?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 12:08

Peter K wrote:
> Tossede, ja. Men hvad er begrundelsen bag at han skal blive fængslet? Jeg
> har set lidt video af hans anholdelse, og det virkede ikke ekstremt
> voldeligt til mig. Er han virkelig en trussel mod det danske samfund?

Der er så mange andre der bliver anholdt uden at være en trussel.

Han sidder sikkert pga. retsføelsen.. ligesom en gut der sad 4-8 uger
for at smide en tom øldåse på jorden foran en betjent i Marts.

> Så vidt jeg har forstået ting var hans demonstration lovligt anmeldt, mens
> dem der ville forstyrre ham med deres egen demonstration havde ikke anmeldt
> deres. Skulle politiet ikke holde Jonnis modstandere væk?

Begge demonstrationer var lovlige og anmeldte.

> [...]
> af nogle "autonomer" typer som politiet ikke kunne styre - har politiet så
> ikke en pligt til at bekytte lovlige samlinger og demonstrationer?

Som jeg så det overfaldt en af Jonni's fredelige demonstranter en
kvinde.. Og så vidt jeg husker var det før det gik helt amok.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peder B. Pels

Dato : 30-08-07 20:02

Peter K <xdzgor@hotmail.com> wrote:

> [...]
> har set lidt video af hans anholdelse, og det virkede ikke ekstremt
> voldeligt til mig. Er han virkelig en trussel mod det danske samfund?

Han har de forkerte holdninger? Er det ikek nok til at forfølge og
forhade ham?

<venstrefløjser-mode OFF>

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 11:44

> [...]
> at rende offentligt rundt og fejre Rudolf Hess mens man løfter højre arm

Ja, men det er godt nok ikke kriminelt at være dum. Hvad skal politiet
"forske" i???

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-07 11:51

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, men det er godt nok ikke kriminelt at være dum. Hvad skal politiet
> "forske" i???

Aner det ikke. Der er vist mere tale om en politisk betinget fængsling,
selvom vi jo ikke bruger den slags i Danmark.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 11:55

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Aner det ikke. Der er vist mere tale om en politisk betinget fængsling,
> selvom vi jo ikke bruger den slags i Danmark.

Det virker unægteligt sådan, ja.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 12:09

Konrad wrote:
> Ja, men det er godt nok ikke kriminelt at være dum. Hvad skal politiet
> "forske" i???

De mangler måske at afhøre nogle betjente, de har ret travlt
politiet, så det kan godt tage en 8-12 uger at få tid til at gøre den slags.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 12:12

> De mangler måske at afhøre nogle betjente, de har ret travlt
> politiet, så det kan godt tage en 8-12 uger at få tid til at gøre den
slags.

Haha. Synes du selv du er sjov? Jeg mener grundpillerne for vort samfund bla
indebærer et politi og en domstol der er "blind" ift politisk agenda. Det er
rystende du kan være så nonchalant overfor en helt tydelig
forskelsbehandling, blot fordi den er i dit favør.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 12:15

Konrad wrote:
> [...]
> rystende du kan være så nonchalant overfor en helt tydelig
> forskelsbehandling, blot fordi den er i dit favør.

Jeg mener det skam alvorligt, en del af grunden til de sidste 8 uger af min
fængsling var at de manglede at afhøre 4 betjente, og de var bange
for at jeg ville kunne påvirke disse betjente hvis jeg blev lukket ud,
selv om jeg kun havde set dem mens de var iført maskering og fuld uniform,
og i øvrigt ikke anede hvad de hed.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 12:19

> [...]
> for at jeg ville kunne påvirke disse betjente hvis jeg blev lukket ud,
> selv om jeg kun havde set dem mens de var iført maskering og fuld uniform,

Jamen fængslingerne ifb rydningen af ungdomhuset var OGSÅ kritisable,
hvilket jeg tror du ved jeg mener. Men 2*uret!=ret. Det er ikke bedre eller
værre, og du burde da som den første kunne se det kritisable. Vi har begge
to siddet fængslet - vi ved begge hvor kedeligt og uproduktivt det er.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 12:34

Konrad wrote:
> [...]
> værre, og du burde da som den første kunne se det kritisable. Vi har begge
> to siddet fængslet - vi ved begge hvor kedeligt og uproduktivt det er.

Naturligvis er det tosset at Jonni (og andre) sidder
varetægtsfængslet for længe, det kan fanme ikke tage 6 uger at
efterforske den sag, det er tidsspilde.. giv ham en dom, lad ham
sidde den (hvilket også er meningsløst, fængsel er der ikke noget
smart ved) og kom videre.

Varetægt burde i øvrigt tælle som dobbelte dage, jeg vil umidbart
tro at det er noget hårdere at sidde i varetægt end at sidde en dom
af - eftersom man ikke har nogen idé om hvornår man kan komme ud så
længe man sidder i varetægt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 12:46

> Naturligvis er det tosset at Jonni (og andre) sidder
> varetægtsfængslet for længe, det kan fanme ikke tage 6 uger at
> efterforske den sag, det er tidsspilde..

Netop. Man giver ham jo rent faktisk muligheden for (med rette) at gå til
meneskerettighedsdomstolen.

> giv ham en dom, lad ham
> sidde den (hvilket også er meningsløst, fængsel er der ikke noget
> smart ved) og kom videre.

Jeg mener slet ikke JH's "brøde" kan være mere end en overtrædelse af
politivedtægten, = 800 kr.i bøde og færdig med den sag.

> Varetægt burde i øvrigt tælle som dobbelte dage,

Hvilket det gør.

> jeg vil umidbart
> tro at det er noget hårdere at sidde i varetægt end at sidde en dom
> af - eftersom man ikke har nogen idé om hvornår man kan komme ud så
> længe man sidder i varetægt.

Enig.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 13:59

Konrad wrote:
> Jeg mener slet ikke JH's "brøde" kan være mere end en overtrædelse af
> politivedtægten, = 800 kr.i bøde og færdig med den sag.

Det er altså ret tydeligt forsøg på vold...

> Hvilket det gør.

Gør det? jeg troede kun at det talte som 1½ dag hvis man sad i iso.

Der kan man se hvor meget info fængselssystemet giver en ;) Man ved
intet.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 14:23

> Det er altså ret tydeligt forsøg på vold...

Pjat. Intet at regne for når man kaster en brosten, f.eks.

> Gør det?

Ja, det virker ret utroværdigt at du ikke er klar over det. Det virker
faktisk som om dine tirader omkring fængsling og ungdomshus blot er et
påskud. Det virker hverken som om du virkelig har siddet i fængsel EJHELLER
virker din optræden i forbindelse med rydningen af 69 særlig troværdig.

>jeg troede kun at det talte som 1½ dag hvis man sad i iso.

Så har du vel heller ikke være varetægtsfængslet, men isolationsfængslet -
og der er ingen rabat.

> Der kan man se hvor meget info fængselssystemet giver en ;) Man ved
> intet.

LOL. Jeg har f.eks lært hvordan jeg med en lighter og lidt stearinlysvoks
faktisk kan bane vej ud af helvede.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 14:29

Konrad wrote:
> Pjat. Intet at regne for når man kaster en brosten, f.eks.

Det er fuldkommen ligemeget i det danske retssystem.. at spytte på
en betjent går også ind under vold. Og det går ind under forsøg på
vold at smide noget foran dér hvor betjenten står, eller bare i
nærheden.

> [...]
> virker din optræden i forbindelse med rydningen af 69 særlig troværdig.

Jeg har skam siddet i 12 uger.. Men ingen har på noget tidspunkt
underrettet mig om at det svarer til 24 uger, som vel så igen svarer
til endnu mere da man kun skal sidde 2/3 tid,

En jeg sad sammen med fik 3mdrs fængsel og kom ud efter 2.. ergo
tvivler jeg da så på at den 1½ månes tid han sad talte som dobbelt tid.

> Så har du vel heller ikke være varetægtsfængslet, men isolationsfængslet -
> og der er ingen rabat.

varetægt i isolation tæller som ekstra tid fordi det er ekstra
hårdt, jeg sad ikke i isolation.

> LOL. Jeg har f.eks lært hvordan jeg med en lighter og lidt stearinlysvoks
> faktisk kan bane vej ud af helvede.

Jeg har lært hvordan man bedst smugler narko, og hvordan man
likviderer en person med en pistol uden at efterlade spor om
gerningsmanden.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 14:41

> Det er fuldkommen ligemeget i det danske retssystem.. at spytte på
> en betjent går også ind under vold.

100% afhængig af situationen. Gør man det ifb med større gadeoptøjer, sigtes
man ganske enkelt efter en paragraf, som rummer dise optøjer, og ikke
spytteriet alene.

>Og det går ind under forsøg på
> vold at smide noget foran dér hvor betjenten står, eller bare i
> nærheden.

Er du uenig? Jeg HADER det danske politi, og med god grund, jeg har faktisk
været ret tæt på at "nakke" en betjent, men jeg kan ikke se hvorfor andre
regler skulle gælde for "jer". Jeg har et mantra der hedder, at man skal
køre hele linen ud, men jeg vil da ved gud ikke lægge alle fire i vejret,
som i gør, og give omverdenen skylden for at jeg har gjort det, bagefter.

Og det er jo nok der problemet ligger, primært, ift den medvind man havde i
70'erne og 80'erne, som i katastrofalt mangler nu.

Brug for et ungdomshus? Der er ingen der holder jer tilbage. Der står 10.000
ejendomme til salg i Kbh.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 14:43

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i
meddelelsen news:slrnfddhh2.jdr.haj@pluto.bananas.dk...
> Jeg har lært hvordan man bedst smugler narko, og hvordan
man
> likviderer en person med en pistol uden at efterlade spor om
> gerningsmanden.

Det sidste er vældig interessant -disse oplysninger har du
sikkert fra folk, der selv har prøvet det -gad vide hvorfor de
så alligevel sidder i fængsel? ;-0

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-08-07 14:48

"Wilstrup" skrev

> man
>
> Det sidste er vældig interessant -disse oplysninger har du sikkert fra
> folk, der selv har prøvet det -gad vide hvorfor de så alligevel sidder i
> fængsel? ;-0

LOL!

- Jensby

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 19:49

Jan Bang Jensby wrote:
> [...]

Stikkere..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 30-08-07 13:57

Konrad wrote:

> Vi har begge to siddet fængslet - vi ved begge hvor kedeligt og
> uproduktivt det er.

Må jeg spørge hvad du sad inde for?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 14:14

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> Må jeg spørge hvad du sad inde for?

må jeg foreslå "vold mod tjenestemand i funktion" ? Men man
kan jo aldrig vide. Så når du taler om voldsforherligende
venstreorienterede, så er det da pudsigt at det er mest de
højreorienterede i denne gruppe, der har siddet inde og ruske

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 12:35

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Ja, men det er godt nok ikke kriminelt at være dum. Hvad
skal politiet
> "forske" i???

Det er vel kun rimeligt når politiet i en sag om fodboldvold,
hvor deres egne er indblandet får syltet en sådan sag gennem
et par år, eller når man endelig får rejst tiltale mod nogle
skydegale betjente efter 5 år , selvom stats- og rigsadvokat
har ment at der "ikke var noget at komme efter".

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 12:48

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skydegale betjente efter 5 år , selvom stats- og rigsadvokat
> har ment at der "ikke var noget at komme efter".

Jeg kan ikke finde hoved og hale i det.

Mener du, eller mener du ikke, at Jonni Hansen har ret til samme
retsgrundlag som alle andre?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-07 12:48

> Jeg kan ikke finde hoved og hale i det.

Heller ikke jeg.

> Mener du, eller mener du ikke, at Jonni Hansen har ret til samme
> retsgrundlag som alle andre?

Med AHW's reaktion "herlige nyheder" giver svaret vel sig selv?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 12:50

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Heller ikke jeg.

> Med AHW's reaktion "herlige nyheder" giver svaret vel sig selv?

Det er sgu deprimerende.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-07 12:52

> Det er sgu deprimerende.

Tja. Meget kan man sige om AHW, men han er sgu' konsekvent i sit hykleri.
Det må man lade ham.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 13:23

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er sgu deprimerende.

Når en type som Jonni forherliger vold mod uskyldige ,
heriblandt en uskyldig kvinder, der bliver overfaldet og
sparket af JH-apologeter, så har jeg ikke besvær med at
acceptere at han skal sidde længere i fængsel end den, der
blot har råbt "bøh" efter politiet.

I sagen om ungdomshuset, blev folk jo nærmest
varetægtsfængslet på samlebånd og her kneb det med forståelsen
fra flere af dem, der skriver her i gruppen, for de var
allesammen pr.definintion skyldige. Her var der en idel jubel
over de varetægtsfængslingsforlængelser der blev foretaget,
hvoraf en del blev underkendt af de højere retssystemer.

Når JH står som leder af en demonstration, der ender
voldeligt, så er han også den, man bør undersøge nærmere, især
når han forherliger brugen af vold som han gjorde på TV. Det
politiet så vil undersøge er om der er en sammenhæng mellem
det JH har sagt til TV og så den kvinde der blev slagtet.

Det kunne jo være at JH havde sagt til sine proselyter, at de
blot skulle gå hårdt til den -altså en opfordring til vold, og
det er vel det politiet skal undersøge.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 13:17

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Mener du, eller mener du ikke, at Jonni Hansen har ret til
> samme
> retsgrundlag som alle andre?

Det er jo det, han har opnået, sådan som jeg ser det.

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 13:32

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er jo det, han har opnået, sådan som jeg ser det.

Hvad er dit svar: Mener du, eller mener du ikke, at Jonni Hansen har ret til
samme retsgrundlag som alle andre?

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 13:35

> Hvad er dit svar: Mener du, eller mener du ikke, at Jonni Hansen har ret
til
> samme retsgrundlag som alle andre?

Der er jo pudsigt nok ingen slinger i valsen når pædofile eller
venstreorienterede voldmænd skal forsvares.

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 13:38

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> til
>
> Der er jo pudsigt nok ingen slinger i valsen når pædofile eller
> venstreorienterede voldmænd skal forsvares.

Du er der som et søm.

Lad os se hvad du kan rumme.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 13:58

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er der som et søm.
>
> Lad os se hvad du kan rumme.

1. jeg har allerede svaret dig -
2. du venter ikke en gang på et svar ,førend du sender en ny
byge af uforskammetheder afsted, - du ønsker altså ikke noget
svar, men kun at bekræfte dine fordomme og dine løgne om min
person samtidig med at du med hud og hår forsvarer nazisten
Jonnie Hansen.
Man ser tydeligt hvorhen dine sympatier fører dig.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 13:47

> [...]
>
> Der er jo pudsigt nok ingen slinger i valsen når pædofile
> eller
> venstreorienterede voldmænd skal forsvares.

Den var under bæltestedet, Konrad - men det er måske din nye
stil?

Jeg har aldrig forsvaret voldsmænd eller pædofile, men jeg
mener at når de er dømt naturligvis ikke skal have en ekstra
straf i fængslet.

Hvad angår specifikt pædofile, så er de jo næppe raske i
bøtten, og vi bør ikke fængsle syge mennesker, men give dem
behandling.

Det indebærer jo også at voldsmænd kan være syge -og jeg
opfatter da JH som at være syg i roen, når han direkte
forherliger vold -men med mindre retten bestemmer at han skal
mentalundersøges, så kan han fortsætte sin samfundsnedbrydende
gerning med vold uden at nogen kan gøre noget ved det,
desværre.

Det, jeg til gengæld forsvarer er et retsprincip om at man er
uskyldig til det modsatte er bevist. Du finder heller ikke mig
blandt de højtråbende testosteronbombedrenge, der taler om at
"skære nosserne af" en mistænkt pædofil, for slet ikke at tale
om en dømt af slagsen, ligesom du heller ikke finder mig som
fortaler for at voldsmænd skal have mere af samme slags som
han selv udsætter andre for.

Men det er interessant at du netop forsvarer nazisten Jonni
Hansen - som sagt: er det din nye stil?

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 13:51

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Den var under bæltestedet, Konrad - men det er måske din nye
> stil?

Næh. Simpel konstatering, og det har jeg praktiseret siden jeg kunne gå.

Gak hen i skammeskabet hvor du hører til. Du er faldet i mine øjne, som det
pakistanske ordsprog siger.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 14:10

pædofile

> Næh. Simpel konstatering, og det har jeg praktiseret siden
> jeg kunne gå.

'Det er så min simple konstatering at du er en patologisk
løgner - jeg har aldrig "forsvaret" pædofiles gerninger eller
voldsmænds - og du kan ikke se et eneste sted, at det
forholder sig sådan - jeg har forsvaret det synspunkt at man i
et retssamfund naturligvis ikke kan give folk dobbeltstraf og
heller ikke skal sætte syge mennesker i fængsel.

Når du endelig får tørret øjnene og taget din beroligende
medicin, som din far måske kan forsyne dig med, så vil du
måske kunne indse at du er langt ude med dine løgnehistorier
og dit vrøvl.

> Gak hen i skammeskabet hvor du hører til. Du er faldet i
> mine øjne, som det
> pakistanske ordsprog siger.

Du har aldrig været noget i mine øjne -du har altid reddet på
en populistisk bølge, hvor du har "stemt" med den største
flok - dine synspunkter er blevet mere og mere højrerabiate,
omend der af og til er kommet synspunkter, der kunne lyde
ganske fornuftige - disse synspunkter er åbenbart forsvundet
som dug for solen, hvor du nu forsvarer nazister fordi deres
leder - en tidligere dømt og voldsforherligende person -må
sidde i varetægt i sølle 4 uger. Herregud - tag en kiks og tør
øjnene.

www.kinagrill.dk

Dit skingre forsvar for ærkenazisten Jonni Hansen står i
skærende kontrast til dit mantra om at gå efter bolden fremfor
manden. I denne sag har din personhetz nået nye højder, men du
skal vide at jeg sagtens kan give dig svar på tiltale. Når
du en gang får svinget dig op på mit høje niveau, så er jeg
forlængst død og borte.

Imidlertid vil jeg foreslå at du sætter mig i dit filter -så
bliver du fri for at læse mine begavede og velgennemtænkte
kommentarer - som sagt- jeg behøvede ikke 8 år på at finde ud
af hvad du er for et bløddyr, men alligevel har du fået chance
på chance for ikke at du skal ligge søvnløs om natten og føle
at ingen kan lide dig.

Det kan være at det er slut nu - for som et kinesisk ordsprog
siger: vogt dig for en tålmodig mands raseri. ;-0

Hyg dig -fæhovede.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-08-07 14:39

> [...]
> det synspunkt at man i et retssamfund naturligvis ikke kan give folk
> dobbeltstraf og heller ikke skal sætte syge mennesker i fængsel.

Skal vi ikke lige blive enige om at det ikke er faktuelt det Arne basse
lukker ud her. Længe inden "KRIM" foreslog at Pædofile skulle have lov til
at fabrikere grafisk børneporno foreslog Arne det samme. Mange andre ting om
dette emne er udsteget fra Arnes mund, men at påstå ovenstående det mener
jeg ærligt talt ikke er sandt.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-08-07 14:46

"Poul Nielsen" skrev

> [...]
> at fabrikere grafisk børneporno foreslog Arne det samme. Mange andre ting
> om dette emne er udsteget fra Arnes mund, men at påstå ovenstående det

Jeg er ikke helt med.

Mener du, at Arne taler usandt, når han udtaler, at han aldrig har forsvaret
pædofiles eller voldsmænds [ulovlige] gerninger?

De kan selvfølgelig ikke forsvares.

Derfor kan man vel godt acceptere, at der findes afvigere, som må have deres
lyster i fred. Bare det ikke går ud over andre.

Lidt ligesom rygere . (Den sidste var spontan - jeg kunne ikke dy mig)

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det."

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-08-07 14:57

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mener du, at Arne taler usandt, når han udtaler, at han aldrig har
> forsvaret pædofiles eller voldsmænds [ulovlige] gerninger?

Jo det kan de faktisk godt i Arne Wilstrups optik, Arne vil nemlig blot
legalisere pædofili således at det ikke længere er kriminelt.

> Derfor kan man vel godt acceptere, at der findes afvigere, som må have
> deres lyster i fred. Bare det ikke går ud over andre.

Det er jeg faktisk ikke uenig med dig i.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 15:01

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> skrev i
meddelelsen
> [...]
> andre.
>
> Lidt ligesom rygere . (Den sidste var spontan - jeg kunne

Præcis- jeg kan ikke se at grafiske materialer, hvor der ikke
er børn involveret i virkeligheden,
- bør omfattes af loven (men det er den) - tilhængerne af den
lov forsvarer det med at det stadig gør det legitimt at have
sex med børn - men mit svar er at pædofili ikke er noget man
kan forføres til at blive, akkurat som man heller ikke kan
forføres til at blive homoseksuel.

I gamle dage var det forbudt at være homoseksuel og så udøve
sin gerning med folk, der var under 18 år. Det var ligeledes
forbudt for bøsser at danse sammen på offentlige værtshuse -
medens det var i orden at kvinder gjorde det.

Preben Hertoft - sexologen, mente i øvrigt at der ikke fandtes
kvindelige blottere - sidenhen er der sket en masse, der har
vist det modsatte.

Men det står fast, at selvom man i gamle dage mente at man
kunne forføres til at blive homoseksuel, så ved man i dag, at
det ikke er tilfældet - og jeg vil vove den påstand at man
heller ikke kan forføres til at blive pædofil.

Når en person altså er pædofil, hvilket er lovligt, så vil
vedkommende være det, uanset om der er forførende billeder
eller ej, og derfor giver det ingen mening at forbyde grafiske
billeder - for begrundelsen for loven om´børneporno var jo
netop at man ville standse udbredelsen af børneporno af hensyn
til børnene - i grafiske materialer er der jo ingen ofre.

Men hvis nogen kan komme med en gyldig grund til at det
alligevel skulle forbydes, lytter jeg da gerne.

Jeg konstaterer at der findes voldsmænd, pædofile, P.N.'er
etc. Det betyder ikke at jeg går ind for dem, men at
eksistensen af dem er altså nærværende.

Her mener jeg så at det ikke er skadeligt for de pædofile at
se grafiske billeder - det kan måske forhindre dem i at
foretage ulovlige handlinger og derfor kan de være fremmende
for at antallet af forbrydelser mod børn går ned. Måske!

Folks lyster må de gerne have for min skyld -selv "syge"
fantasier. Det problematiske bliver mere når de vælger at føre
dem ud i livet, og her er jeg naturligvis ikke tilhænger af at
folk benytter deres såkaldte "frihed" til at berøve andres
frihed. Det er den kerne som voldsmanden P.N. ikke fatter -
men det havde jeg nu heller ikke ventet.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-08-07 15:11

> [...]
> til at berøve andres frihed. Det er den kerne som voldsmanden P.N. ikke
> fatter - men det havde jeg nu heller ikke ventet.

Det er li´dt svært at debatere med en person der ikke ønsker debatten men
kun mudderkastning og konfrontation. Men lad mig lige bemærke her til sidst
at jeg aldrig har været dømt for vold og at jeg naturligvis har en helt 100%
ren straffeattest.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 13:39

> [...]
>
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er dit svar: Mener du, eller mener du ikke, at Jonni

jeg har svaret - jf. ovenover: han har opnået det samme
retsgrundlag som alle andre - måske det kniber lidt med
indholdslæsningen her?

Jeg synes at det er herligt at han netop får samme behandling
som alle andre - men synes mindre om at man ikke er særlig
hurtig til at varetægtsfængsle politifolk på mistanker om
dødsvold - politifolk får pr. definition jo lov til at være
frie til at ændre forklaringer når de sigtes for noget -ingen
varetægtsfængsling til dem.

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 13:46

> jeg har svaret - jf. ovenover: han har opnået det samme
> retsgrundlag som alle andre - måske det kniber lidt med
> indholdslæsningen her?

Jeg ved ikke hvad jeg har skrvet, før opponenten har svaret.

> Jeg synes at det er herligt at han netop får samme behandling
> som alle andre -

Han får netop ikke behandling som alle andre, han får "særbehandling" alene
pga sit politiske synspunkt.

> [...]
> dødsvold - politifolk får pr. definition jo lov til at være
> frie til at ændre forklaringer når de sigtes for noget -ingen

Jeg glæder mig til at citere dig.

Du er en kvalm diktatorisk nar som er spild af tid. Utroligt det skulle tage
mig 8 år at finde ud af det.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 13:55

> Han får netop ikke behandling som alle andre, han får
> "særbehandling" alene
> pga sit politiske synspunkt.

Det er din påstand - hvis jeg havde skrevet at en kommunist
var fængslet på grund af sine politiske synspunkter, ville du
have affærdiget det som vås, at vi ikke har politiske fanger
herhjemme etc.
Men det er da interessant at når det netop gælder JH så er det
pludselig p.g.a. hans politiske synspunkter -hvor ved du
egentlig det fra?

> Jeg glæder mig til at citere dig.

du er velkommen.

> Du er en kvalm diktatorisk nar som er spild af tid. Utroligt
> det skulle tage
> mig 8 år at finde ud af det.

Jeg kan kun sige "i lige måde" - at du ikke kan tåle at blive
modsagt, har jeg indset forlængst -at du heller ikke er særlig
konsistent i dine synspunkter, har jeg også opdaget tidligere,
men at du ligefrem forsvarer en nazist og mener at han er
politisk forfulgt, når han er fængslet i en voldssag mod en
tjenestemand i funktion, og i øvrigt giver udtryk for at han
synes at det er helt i sin orden at sparke en uskyldig kvinde
ned, siger mere om dig end om mig.

I den forbindelse er du både en kvalm og diktatorisk nar som
er spild af tid. Men jeg er en tålmodig sjæl, så jeg har båret
over med dig i alle årene - til dels.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-07 13:17

> [...]
> og råber "Heil Hitler".
>
> Sjovt nok forbavser det mig ikke, at netop du ikke kan se det tossede ved

EFtersom du faktisk evner at formulere dig sagligt, er jeg forbavset over at
du ikke går efter bolden en og forklarer hvad er tosset ved deres kult.
Kirkegængeres ritualer og hjemmenes juletræer 24.12 er lige så tossede, ikke
?

Hess var en intelligent leder og visse ariere er stolte af fortid - er det
sygt? Forklar.

Du går efter mand ej bold når du skriver om forbavselse eller ikke vedr mig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-07 13:30

> [...]
> over at du ikke går efter bolden en og forklarer hvad er tosset ved
> deres kult. Kirkegængeres ritualer og hjemmenes juletræer 24.12 er

Nej, og jeg tager ikke engang stilling til substansen i deres respektive
ideologier og ritualer.

> Hess var en intelligent leder og visse ariere er stolte af fortid -
> er det sygt? Forklar.

Forklar hvad? Jeg har ikke brugt betegnelsen "sygt". Jeg har alene givet
udtryk for, at man må være mere end almindelig tosset, hvis man render rundt
og offentligt fejrer Rudolf Hess med nazihilsen og den slags. Nu er det ikke
for at være personlig eller noget, men tro mig, når jeg fortæller, at du -
af alle - nok ikke er i stand til at gennemskue, hvorfor sådan adfærd
forekommer tosset.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Sten Schou

Dato : 30-08-07 11:38

> [...]
>
> Medierne virker pænt ligeglade, siden de ikke skriver ret meget om
> det, men han er jo også en rimeligt uinteressant tosse :)

Det er vist kun i de autonome kredse, at Jonni og hans 19 følgesvende er
noget stort.

Hilsen Sten

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 11:39

> Så fik Jonni Hansen forlænget sin varetægt 4 uger mere.

Jeg synes det er helt urimeligt ift hvad han har gjort. Mange mennesker der
begår langt værre forbrydelelser sættes rask væk fri, når der ikke længere
er fare for at løsladelsen kan give problemer for dommen eller
"efterforskningen".

Uanset hvad, virker det urimeligt.

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 12:05

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har fået adskillige domme som ligner den JH kan blive imødegået med.

* vold mod tjenestemand i funktion (løsladt efter 2 timer)
* spytte efter politibil og betjent (ingen varetægtsfængsling)
* modsætte sig anholdelse (ingen varetægtsfænsling, og det har jeg gjort 7
gange eller så)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 12:10

Konrad wrote:
> Jeg har fået adskillige domme som ligner den JH kan blive imødegået med.
> * vold mod tjenestemand i funktion (løsladt efter 2 timer)

"forsøg" på vold mod tjenestemand i funktion, løsladt efter 12 uger ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-07 12:12

> "forsøg" på vold mod tjenestemand i funktion, løsladt efter 12 uger ;)

Fortæl nu også, hvad der befandt sig af potentielt dødelige våben i det hus,
du blev anholdt i.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 12:16

Jens Bruun wrote:
> Fortæl nu også, hvad der befandt sig af potentielt dødelige våben i det hus,
> du blev anholdt i.

De fandt nogle brosten, nogle vandrør, nogle kasser med nogle
kanonslag og nogle molotovcocktails, alt sammen noget der intet har
med mig at gøre.. Og hvad så?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-07 12:16

> De fandt nogle brosten, nogle vandrør, nogle kasser med nogle
> kanonslag og nogle molotovcocktails, alt sammen noget der intet har
> med mig at gøre.. Og hvad så?

Så ikke noget. Hvis det ikke får en klokke til at ringe, så hjælper det nok
ikke, jeg forsøger at forklare det for dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 30-08-07 17:02

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Så ikke noget. Hvis det ikke får en klokke til at ringe, så hjælper det
> nok ikke, jeg forsøger at forklare det for dig.

Det må fortsat anses som helt urimeligt at en mistænkt skal tilbringe 12
uger i varetægt, når alle beviser er afdækket og efterforskningen må siges
at være afsluttet. Varetægt er jo noget der skal bruges, hvis man kan
ødelægge efterforskningen og/eller der er en flugtrisiko, varetægtsfængsel
er ikke en "straf på forskud".
mvh
Kim

Fra : William Boysen

Dato : 30-08-07 16:31

On 30 Aug 2007 11:15:50 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:

>De fandt nogle brosten, nogle vandrør, nogle kasser med nogle
>kanonslag og nogle molotovcocktails, alt sammen noget der intet har
>med mig at gøre.. Og hvad så?

Så som det lovlydige menneske du er, ringede du straks til politiet og
anmeldte våbenfundet, ikke sandt?

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 19:50

William Boysen wrote:
> Så som det lovlydige menneske du er, ringede du straks til politiet og
> anmeldte våbenfundet, ikke sandt?

Desværre ville politiet ikke lade mig ringe til nogle..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 12:20

> "forsøg" på vold mod tjenestemand i funktion, løsladt efter 12 uger ;)

Lad nu ikke din egen livshistorie påvirke dit syn på virkeligheden.
Historien viser, at det er der det går galt.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 12:32

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i
meddelelsen news:slrnfdd52m.jdr.haj@pluto.bananas.dk...
> Så fik Jonni Hansen forlænget sin varetægt 4 uger mere.

Herlige nyheder.

> Gad vide om det var pga. retsføelsen eller efterforskningen?
> der er
> vel ikke så meget at efterforske skulle man tro.

Det gjaldt jo også dem, politiet brød ind hos, konfiskerede
deres ejendele fordi de mente at de var sympatisører med
ballademagerne fra ungdomshuset, hvorefter at LR løslod dem.

> Medierne virker pænt ligeglade, siden de ikke skriver ret
> meget om
> det, men han er jo også en rimeligt uinteressant tosse :)

javist, men en tosse der er hinsides pædagogisk rækkevidde.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-08-07 16:06

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
>
> Herlige nyheder.

Til Gulag med alle afvigere - heil Stalin!

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 23:36

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Til Gulag med alle afvigere - heil Stalin!

interessant at du mener det, når du ellers mener at voldelige
muslimer skal smides ud af landet.

Når det gælder voldsbøller som Jonni Hansen, så er det
åbenbart i din optik i orden at han skal have særbehandling.

Hvorfor du inddrager Stalin ind i dette, ved jeg ikke, men det
kunne tyde på at du anvender dobbelte standarder i din
retorik: hvis en muslim slår løs på en betjent, så er der ikke
ende på din forargelse over dette - han (muslimen) skal sendes
ud af landet omgående -også gerne med sin familie, men når dit
tro forbillede, Jonni Hansen begår vold mod ordensmagten, så
giver du udtryk for at det sådan set er i orden. Man ser ikke
dig gå i rette med ham - men han er jo også en af dine
venner - heil Hitler.

jeg kan kun gentage at det med at JH har fået forlænget sin
varetægtsfængsling er gode nyheder - så har vi ikke den klovn
til at rende rundt på gader og stræder for at slå forsvarsløse
kvinder ned,sådan som "kammeraterne" gjorde.

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-08-07 00:46

> [...]
> rundt på gader og stræder for at slå forsvarsløse kvinder ned,sådan som

Det er tydeligt at du kun interesserer dig for at lufte dine
ondskabs-projektioner. Justits og retfærdighed interesserer ikke en ægte
kommunist et kvæk

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 31-08-07 07:14

> Det er tydeligt at du kun interesserer dig for at lufte dine
> ondskabs-projektioner. Justits og retfærdighed interesserer
> ikke en ægte kommunist et kvæk

Du har altså ingen kommentarer til det, jeg skrev om dine
dobbelte standarder? jamen, så må det jo stå til troende. Og
folk med den slags hykleriske opfattelser, er der ingen grund
til at debattere nærmere med.

Jeg fastholder at du har så fandens ondt af JH, medens du
godter dig hver gang din muslimparanoia bliver fodret.

Jeg har det anderledes: ingen skal begå vold, hverken nazister
eller autonome eller andre - og hvis de gør det, må de i
fængsel, uanset at jeg godt kan forstå at man af og til
griber til afmagtens våben. Det er ikke det samme som at jeg
billiger det.

Du har ondt af JH - jeg har ikke - og jeg håber da at han får
maksimumsstraffen.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-07 07:33

> [...]
> det samme som at jeg billiger det.
>

> Du har ondt af JH - jeg har ikke - og jeg håber da at han får

Analyse af et retsforløb bør ikke handle om at have ondt af Jonni - som
iøvrigt fremprovokerede situationen for at komme i medierne og handlede
klogt, egoistisk, effektivt.
Ligesom da han med sin bil frelste sine sovende venner fra en morderbande
med motorsave.

Det dominerenee er skandalen at politi har een spilleregel for autonome, som
de forkæler og en anden for lovlig anmeldte muslimkritiske demo'er.

Om Jonni er satanist, dyreven , muslimfjende , Napolen-dyrker,
Hitler-dyrker, Hess-dyrker eller abortmodstander er helt ligegyldigt.

Lad Jens Bruun gå efter mand ej bold - andre bør fokusere på DET POLITISKE
EMNE, jvf fundats for ng

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 08:59

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Du har ondt af JH - jeg har ikke - og jeg håber da at han får
> maksimumsstraffen.

Jeg håber at han får nøjagtig den samme straf, som en autonom eller en
hvilken som helst anden borger ville få, hvis han gjorde det Jonni
Hansen gjorde.

Han skal ikke have særbehandling, hverken positiv eller negativ. Andet
ville ikke være et retssamfund værdigt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 31-08-07 14:45

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jonni
> Hansen gjorde.
>
> Han skal ikke have særbehandling, hverken positiv eller

Når en anklager går efter maximumsstraffen og en forsvarer går
efter det modsatte - er de så ude efter at den sigtede skal
have særbehandling? Mener du for alvor at man måler folks
forbrydelser med millimetermål og giver dem nøjagtig den samme
straf for den samme forbrydelse uanset hvilke omstændigheder
der er tale om?

Jeg taler her for at JH skal have den straf som
anklagemyndigheden kommer frem til han bør have.

Det er en stillingtagen til om det er forsvareren man bør
følge eller om det er anklagerens parti, man tager - det
gælder i alle sager: nogle mener at autonome skal sættes i
fængsel og nøglen smides væk, medens andre mener at de skal
hyldes som helte.

Da man lavede Tvindloven sagde man fra DFs side, at de da godt
vidste at det var i strid med grundloven (som de alle havde
skrevet under på at ville overholde) at lave en sådan lov -
alligevel stemte de for lovforslaget for at ramme Tvind, som
Skaarup sagde.

Det er altså i orden at DF og deres proselyter giver udtryk
for at Tvind bør rammes på trods af at vi skulle leve i et
retssamfund, men det er åbenbart ikke mig tilladt at mene at
JH bør have så høj straf som muligt?

Det er det, jeg kalder for "dobbelt standard" -

Det er o.k. at folk herinde taler om at give muslimske
forbrydere dobbeltstraf ved fx at udvise dem fra landet, lade
dem få ekstra bank i fængslerne etc., men når det går ud over
en voldsforherligende nazist, så er det åbenbart ikke i orden
at have en mening óm dette?

Beklager, Per- jeg har en mening om nazismen og dens
apologeter - og naturligvis ønsker jeg da at han får så høj
straf som muligt - akkurat som højrefjolserne mener at de
autonome skal have så høj straf som muligt -nogle har endda
talt om landsforræderi, der kan give fængsel på livstid.

Det er en sær måde at argumentere på: modparten må godt svine
folk, der endnu ikke er dømt, til - blot de er muslimer,
medens når den "stakkels, betrængte" voldsforherliger
Nazi-Jonni får lidt smæk over fingrene, så er Fanden løs i
Laksegade.

Ikke på vilkår!

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 15:30

> [...]

> gælder i alle sager: nogle mener at autonome skal sættes i
> fængsel og nøglen smides væk, medens andre mener at de skal

Dommeren bør se på domspraksis, og hvad der er sket, og ikke lade sig
påvirke af at Jonni Hansen er tilhænger af en syg ideologi: nazismen.
Det kan godt betyde, at straffen havner et sted imellem, og det kan også
godt betyde at den havner på en af ekstremerne. Jeg er ikke jurist, og
jeg kender kun sagen fra pressen. Og jeg kender slet ikke domspraksis på
området.

> [...]
> skrevet under på at ville overholde) at lave en sådan lov -
> alligevel stemte de for lovforslaget for at ramme Tvind, som

Noget der ikke tjener hverken DF eller Skaarup til ære ...

> [...]
>
> Det er o.k. at folk herinde taler om at give muslimske
> forbrydere dobbeltstraf ved fx at udvise dem fra landet,

Det er jo kun en option for dem, der ikke er danske statsborgere.
Dobbeltstraf er der jo ikke tale om, tværtimod skal de kun afsone halv
fængselsstraf før udvisningen - til eget hjemland.

Som de to tyrkiske drenge på 16-17 år, der med adskillige knivstik
myrdede en 19-årig italiensk dreng på Nørrebro.

> [...]
>
> Beklager, Per- jeg har en mening om nazismen og dens
> apologeter - og naturligvis ønsker jeg da at han får så høj

Jonni Hansen er nok som Peter Brixtofte uden for pædagogisk rækkevidde.
Men generelt mener jeg at de unge HJ-drenge skal integreres i samfundet,
i en skoleklasse eller på en arbejdsplads. Så de kan slippe af med deres
syge idéer.

Det sted de vil have sværest ved det vil nok være en et fængsel ...

> - akkurat som højrefjolserne mener at de autonome skal have så høj straf
> som muligt -nogle har endda talt om landsforræderi, der kan give fængsel
> på livstid.

Og de er jo absurde. Også de autonomes straf skal have basis i
domspraksis.

> [...]
> medens når den "stakkels, betrængte" voldsforherliger
> Nazi-Jonni får lidt smæk over fingrene, så er Fanden løs i

Du tillægger mig synspunkter, jeg ikke har.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 31-08-07 15:35

svine

> Du tillægger mig synspunkter, jeg ikke har.

Det var ikke personligt henvendt til dig - jeg er godt klar
over at du har nogle synspunkter der på denne måde hæver sig
over standarden af fx Pjensen73's indlæg (ikke at det er så
vanskeligt at gøre det, men alligevel)

Fra : Ole

Dato : 01-09-07 11:50

Wilstrup wrote:

> Det var ikke personligt henvendt til dig - jeg er godt klar
> over at du har nogle synspunkter der på denne måde hæver sig
> over standarden af fx Pjensen73's indlæg (ikke at det er så
> vanskeligt at gøre det, men alligevel)

Pjensen73's synspunkter er da indtil flere niveauer over
dine, jeg kan ikke huske at have set, at han har forsvaret
nedskydning af uskyldige mennesker.

Ole M
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Wilstrup

Dato : 02-09-07 08:32

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen

> Pjensen73's synspunkter er da indtil flere niveauer over
> dine,

Virkelig? hahahahahahahahaha - åh, hold på mig - det er dog
det morsommeste jeg har læst længe - Pjensen73 og intelligens?
ROTFLMAO ))))))

jeg kan ikke huske at have set, at han har forsvaret
> nedskydning af uskyldige mennesker.

Det har jeg heller ikke -jeg har OPLYST om at når man bryder
loven så risikerer det at få konsekvenser.

Hvis jeg siger at når en idiot bevæger sig ud på en motorvej
som fodgænger, så risikerer han at blive kørt ned, har jeg så
dermed forsvaret bilisterne, der kører idioten ned?

Tsk! tsk!

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-08-07 12:38

> [...]
>
> Medierne virker pænt ligeglade, siden de ikke skriver ret meget om
> det, men han er jo også en rimeligt uinteressant tosse :)

Det lader til at politikerne har den opfattelse, at hvis ikke politiet får
lov til at have et område med privat hævnjustits og nyde denne magt, så kan
de ikke få nogen til at tage politijobbet

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-09-07 21:39

"Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> politiet får lov til at have et område med privat hævnjustits og nyde
> denne magt, så kan de ikke få nogen til at tage politijobbet

Det ville du aldrig have skrevet hvis emnet hovedsaligt handlede om de
autonome...

(det ville jeg til gengæld omvendt, retssikkerhed har ingen partifarve i min
optik)

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-08-07 12:44

"Hans Joergensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
>
> Medierne virker pænt ligeglade, siden de ikke skriver ret meget om
> det, men han er jo også en rimeligt uinteressant tosse :)

Som dine venner gang på gang skal ud og slås med ?!?

Synes du ikke at Jonni Hansen har lige så meget krav på retssikkerhed som os
andre, især dine små venner fra Ungdomshuset på Jagtvej ? Jeg håber
virkelig at du svarer ja til det spørgsmål for ellers er du virkelig moralsk
på skideren.

Jeg har umanerlig svært ved at se det rimelige i at man forlænger
varetægtsfængslingen af Jonni Hansen. Jeg synes det er rent magtmisbrug fra
statens side. For mig at se straffer man Jonni Hansen inden der er afsagt
dom og uden at der er en rimelig begrundelse, fuldstændig lige så galt som
de mange vanvittige varetægtsfængslinger i forbindelse med rydningen af
Ungdomshuset på Jagtvej.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 12:48

Kim Larsen wrote:
> [...]
> andre, især dine små venner fra Ungdomshuset på Jagtvej ? Jeg håber
> virkelig at du svarer ja til det spørgsmål for ellers er du virkelig moralsk

Jowda, naturligvis har han det, men derfor synes jeg stadig han er en tosse.
Jeg gad godt vide hvorfor han skal sidde mere tid.

> [...]
> de mange vanvittige varetægtsfængslinger i forbindelse med rydningen af

Der kan være flere årsager, fx. som nævnt at de mangler at afhøre
betjente, at de mener at han skal sidde pga. retsføelsen, eller at
de mener at han skal sidde minimum et vist antal uger, og regner med
at have anklageskriftet klar så de kan give ham dom når de 4 uger er
gået.. find selv på flere.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 30-08-07 17:52

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> [...]
> fuldstændig lige så galt som de mange vanvittige varetægtsfængslinger
> i forbindelse med rydningen af Ungdomshuset på Jagtvej.

Sriøst, jeg begynder at blive bekymret for dig, ved ikke om du har stoppet
med piller, prøvet nogle nye, ja hvad ved jeg, men det har da ihvertfald
virket (blev altså nød til at svine dig lidt, ellers går det helt galt :) )

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-08-07 19:19

"Kim Larsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> afsagt dom og uden at der er en rimelig begrundelse, >fuldstændig lige så
> galt som de mange vanvittige varetægtsfængslinger i forbindelse >med

Til tider, er du nu meget nem, at være 100% enig med

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-08-07 12:51

"Hans Joergensen" skrev

> Gad vide om det var pga. retsføelsen eller efterforskningen? der er
> vel ikke så meget at efterforske skulle man tro.

Vold mod tjenestemand i funktion er en alvorlig sag. Fremmedhaderen er
tidligere straffet. Mon ikke det også spiller ind ved vurderingen af
varetægtsfængslingen.

Jeg er ikke jurist, men jeg har en dejlig "mave-retsfølelse" ved
forlængelsen.

Hvis det derimod skyldes (som nævnt i et tidligere indlæg), at politiet ikke
har tid til at blive afhørt, så er min retsfølelse voldsomt krænket.

- Jensby

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 12:58

> Jeg er ikke jurist, men jeg har en dejlig "mave-retsfølelse" ved
> forlængelsen.

Verden skylder dig tak, altså at du ikke blev jurist.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 13:27

> "Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> skrev i en
> meddelelse

> Verden skylder dig tak, altså at du ikke blev jurist.

hvorfor? fordi han gerne ser at et afskum som ham er væk fra
gaderne? Det skorter jo ikke på udfald mod fremmede fra
fremmedhadernes side, når de skriver at "nu er
kulturberigerne" på spil igen -smid dem ud af landet" blot
fordi nogle få kvajer sig.

Det er en politisk kamp der foregår. JH har været straffet før
for vold - han sidder nu inde igen for både at være voldelig
og for nærmest at opfordre til vold - sådan kan hans
udtalelser til TV sagtnes tolkes.

Det er en betændt sag, hvor alle sten skal vendes førend man
ender med en dom - men retssystemet burde da arbejde
hurtigere -men det sker jo heller ikke i sager hvor betjenene
er de anklagede.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-08-07 14:40

Jan Bang Jensby <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> wrote:

> Hvis det derimod skyldes (som nævnt i et tidligere indlæg), at politiet ikke
> har tid til at blive afhørt, så er min retsfølelse voldsomt krænket.

Man får i hvert fald lejlighedsvist på fornemmelsen, at
varetægtsfængslinger forlænges, så efterforskningen kan indplaceres i
politiets normale vagtskema, med rigelig plads til uforudsete hændelser.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 30-08-07 19:31

Den Thu, 30 Aug 2007 14:22:30 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
>
> Det kunne jo være at JH havde sagt til sine proselyter, at de
> blot skulle gå hårdt til den -altså en opfordring til vold, og

Og det skal man høre fra en folkemordsforherliger... tsk tsk tsk.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-08-07 19:38

Den Thu, 30 Aug 2007 14:47:05 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
> han selv udsætter andre for.
>
> Men det er interessant at du netop forsvarer nazisten Jonni

Men du forsvarer de autonome, venstreorienterede og muslimers vold mod
politiet?

Fra : Pnic \(back after re~

Dato : 30-08-07 21:09

> Så fik Jonni Hansen forlænget sin varetægt 4 uger mere.

Jeg har hørt rygter om at han planlægger at hænger sig selv om et par timer?
Og at Nazisterne vil give politiet skylden,
Og han har åbenbart også smuglet Amfetemin piller ind i hans celle, i røven
i et kondom.

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 14:46

Den Fri, 31 Aug 2007 00:38:24 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46d70ce4$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

> Er du folkemordsforherliger? Det havde jeg nu ikke troet om
> dig. Men jeg kan se at det kniber med logikken, så hvorfor
> ikke også med din selvindsigt?

Du læser som fanden læser biblen.... Og du kalder dig for skolelærer!?
Vorherre bevares.

Jeg har altid været modstander af folkemord, begået af bl.a. Stalin og
dræb på folk, som prøvede at flygte fra det tidligere DDR.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 14:47

Den Fri, 31 Aug 2007 00:39:28 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46d70e75$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> muslimers vold mod
>
> Du omtaler dig selv som folkemordsforherliger - og
> hitlerapologet - så jeg har ingen besvær med at forsvare dem,
> der har forsvar behov -

Jeg har aldrig forsvaret folkemord. Heller ikke dem, der er sket i
kommunistmens hellige navn.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 15:08

Den Fri, 31 Aug 2007 15:55:48 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46d81b84$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> skolelærer!?

> Det er ikke bevist at Stalin begik folkemord - og
> folkemordsdefinitionen var da heller ikke i spil på det
> tidspunkt. Det er muligt at man kan anklage Stalin for
> folkemord posthumt, men det tvivler jeg på at man får held
> til.

Er du "Holocaust" benægter?
Her var det bare ikke Hitler, men Stalin.

> At folk døde som følge af uautoriseret grænseoverløb, er IKKE
> fólkemord - så pas på at du ikke udvander begrebet.

Det skriver jeg heller ikke. Jeg skriver:
"Dræb på folk, som prøvede at flygte fra det tidligere DDR."

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 15:10

Den Fri, 31 Aug 2007 15:57:40 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46d81bd6$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> Du påstår at jeg har forsvaret folkemord - derfor hævder jeg
> på lignende vis at du er folkemordsforherliger og
> hitlerapologet.

Har læst det fra andre, her i gruppen.
Men jeg kan da nøjes med at kalde dig folkemordsbenægter, for du benægter
at stalin har begået folkemord.

> Hvis du imidlertid kan finde et eneste eksempel på at jeg forsvarer
> folkemord, så skal du være mere end velkommen. Og vi bliver jo nødt til
> at forudsætte at der faktisk ER tale om folkemord iht. til
> FN-definitionerne samt at det er også er anerkendt af FN som sådan.

DDR dræbte sine egne borger, som forsøgte at komme ud af DDR.

Fra : Pjensen73

Dato : 31-08-07 17:53

Den Fri, 31 Aug 2007 16:35:00 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
> over at du har nogle synspunkter der på denne måde hæver sig
> over standarden af fx Pjensen73's indlæg (ikke at det er så

Hvorfor skal jeg blandes ind i en debat mellem dig og Per Rønne?

Fra : Pjensen73

Dato : 02-09-07 11:01

Den Sun, 02 Sep 2007 09:31:32 +0200 skrev Wilstrup:

> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen

> Virkelig? hahahahahahahahaha - åh, hold på mig - det er dog
> det morsommeste jeg har læst længe - Pjensen73 og intelligens?
> ROTFLMAO ))))))

Jeg er da ihvertfald intelligens nok til IKKE at være et kommunistsvin som
dig.

> jeg kan ikke huske at have set, at han har forsvaret
>
> Det har jeg heller ikke -jeg har OPLYST om at når man bryder loven så
> risikerer det at få konsekvenser.

Hvorfor tager du så ikke afstand fra den lov, som tillod DDR's
grænsevogtere at skyde egne borger, der forsøgte at komme ud af landet?

> Hvis jeg siger at når en idiot bevæger sig ud på en motorvej som
> fodgænger, så risikerer han at blive kørt ned, har jeg så dermed
> forsvaret bilisterne, der kører idioten ned?

Det var dog den mest sindsyge sammenligning jeg endnu har set.

Fra : Wilstrup

Dato : 02-09-07 11:09

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46da89e1$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg er da ihvertfald intelligens nok til IKKE at være et
> kommunistsvin som
> dig.

hohohohohohohohohohohoho - det er dog mesterligt så nem du
er - i mangel på argumenter går du - der ellers harcellerer
over at man går over til personangreb - over til tilsvining af
en person.

> Hvorfor tager du så ikke afstand fra den lov, som tillod
> DDR's
> grænsevogtere at skyde egne borger, der forsøgte at komme ud
> af landet?

fordi jeg anerkender DDRs ret til at lave deres egne love -
jeg bifalder ikke handlingerne, men erkender at det var DDRs
ret - akkurat som jeg anerkender USAs og Kinas ret til at
henrette folk, selvom jeg ikke er tilhænger af det.

- >>

> Det var dog den mest sindsyge sammenligning jeg endnu har
> set.

Endnu en sammenligning du ikke fatter - begynder du nu at
fatte, hvorfor du ikke var med på "intelligenslisten"?

Fra : Pjensen73

Dato : 02-09-07 11:16

Den Sun, 02 Sep 2007 12:08:39 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
> er - i mangel på argumenter går du - der ellers harcellerer
> over at man går over til personangreb - over til tilsvining af

Ho ho ho. Og jeg giver bare tilbage afsamme mønt. Det har jeg tidligere
fortalt dig.

> [...]
> ikke handlingerne, men erkender at det var DDRs ret - akkurat som jeg
> anerkender USAs og Kinas ret til at henrette folk, selvom jeg ikke er

Okay. Vi forstiller os et land, der laver en lov som gør det tilladt at
skyde muslimer. Vil du så også forsvarer deres ret, til at lave denne lov?

> - >>

> Endnu en sammenligning du ikke fatter - begynder du nu at fatte, hvorfor
> du ikke var med på "intelligenslisten"?

Peders intelligensliste. Ha ha ha. Det er en liste over fjolser, da Peders
intelligens er lig med nul.

Fra : Wilstrup

Dato : 02-09-07 11:24

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46da8d72$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Ho ho ho. Og jeg giver bare tilbage afsamme mønt. Det har
> jeg tidligere
> fortalt dig.

Bortforklaringer.
> [...]
> tilladt at
> skyde muslimer. Vil du så også forsvarer deres ret, til at

Det er hypotetisk - et land der laver en sådan lov, vil gøre
det i strid med menneskerettighederne, så naturligvis vil jeg
ikke forsvare dette som deres "legitime ret", men hvis landet
indfører dødsstraf ved lov, så bliver jeg nødt til at
acceptere det som landets legitime ret, også selvom jeg er
modstander af dødsstraf.

Skulle de lave en lov, som du skriver, og den ikke skulle være
i strid med MR, hvilket naturligvis er usandsynligt, da det
vil være folkemord og dermed være en forbrydelse iht. FNs
charter om folkemord, så ville mit svar blive det samme.

> Peders intelligensliste. Ha ha ha. Det er en liste over
> fjolser, da Peders
> intelligens er lig med nul.

Næ, for mit vedkommende kan jeg sige at den passede på en
prik - jeg kan godt se at det kreperer dig )) - hvor er
det altså synd for dig lille Pjevs.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-09-07 12:25

Den Sun, 02 Sep 2007 12:23:51 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46da8d72$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Bortforklaringer.

Og det skal jeg høre fra dig. Du er ellers ekspert i at komme med
bortforklaringer.

> [...]
> som deres "legitime ret", men hvis landet indfører dødsstraf ved lov, så
> bliver jeg nødt til at acceptere det som landets legitime ret, også

Og du mener ikke det strider med menneskerettighederne da Lenin udførte
folkemord på sin egen befolkning?

> [...]
> med MR, hvilket naturligvis er usandsynligt, da det vil være folkemord
> og dermed være en forbrydelse iht. FNs charter om folkemord, så ville

Hvis et land indførte sådan en lov, er der da ingen der tvinger Muslimerne
i at blive her. De kunne bare forlade Danmark, så de slap for at blive
skudt.

> Næ, for mit vedkommende kan jeg sige at den passede på en prik - jeg kan
> godt se at det kreperer dig )) - hvor er det altså synd for dig
> lille Pjevs.

Du mener at man er intelligent, når man benægter folkemord?

Fra : Wilstrup

Dato : 02-09-07 15:40

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46da9d74$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Sun, 02 Sep 2007 12:23:51 +0200 skrev Wilstrup:
> >
> Og du mener ikke det strider med menneskerettighederne da
> Lenin udførte
> folkemord på sin egen befolkning?

han udførte ikke folkemord på sin egen befolkning. Det er
atter noget vås, der viser at du ikke har fattet en disse af
det hele.

> [...]
> tvinger Muslimerne
> i at blive her. De kunne bare forlade Danmark, så de slap

Hvad skulle være årsagen til at de blev skudt? AT de er
muslimer? tsk! tsk!

> Du mener at man er intelligent, når man benægter folkemord?

Hvis et folkemord ikke har fundet sted, så ja!

Fra : Pjensen73

Dato : 02-09-07 19:07

Den Sun, 02 Sep 2007 16:39:57 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
>
> han udførte ikke folkemord på sin egen befolkning. Det er
> atter noget vås, der viser at du ikke har fattet en disse af

Hvad så med de 100 millioner der blev dræbt under Lenin? Hvis det ikke er
folkemord, hvad er det så?

> Hvad skulle være årsagen til at de blev skudt? AT de er muslimer? tsk!
> tsk!

Nej, at de er kommet ind i landet.

> Hvis et folkemord ikke har fundet sted, så ja!

Jamen du benægter alle folkemord, som er begået af socialisterne.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-07 21:34

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Hvad så med de 100 millioner der blev dræbt under Lenin? Hvis det ikke er
> folkemord, hvad er det så?

Der blev altså ikke myrdet 100 millioner under Lenin. Så store tal når
ikke engang en Stalin op på, og med de folketal der har været i det
kejserlige Rusland, ville det jo nærmest have været at udrydde hele det
russiske folk.

Jeg har kun set en person, om hvilken man har hævdet at han fik myrdet
så mange mennesker. 130 millioner er det højeste antal jeg har set, og
det var Mao Zedong. Jeg har naturligvis ingen mulighed for at verificere
tallet. Men umiddelbart finder jeg følgende link [klik for at forstør]:

<http://www.hawaii.edu/powerkills/CHINA.TABIIA.1.GIF>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 03-09-07 17:27

> [...]
> at verificere
> tallet. Men umiddelbart finder jeg følgende link [klik for

Ja, korrekt - jeg har allerede svaret tåben at det ville svare
omtrent til hele USSRs befolkning.

Og at Mao Zedong skulle have "myrdet 130 mio" er de sædvanlige
overdrivelser - Mao var i krig med Chang-kai-chek - en
borgerkrig som sidstnævnte tabte. Det kan meget vel være at
der røget nogle hovedet på den bekostning, men det var en krig
(borgerkrig) og det er derfor useriøst at tillægge én person
disse døde. Det ville svare til at man tillagde de daværende
præsidenter i USA ansvaret for at have myrdet så mange
mennesker at det svarer til alle de krige som USA har været
involveret i: I.og II. verdenskrig, Koreakrigen, Mexicanske
krig, Vietnamkrigen, den amerikanske borgerkrig samt alle de
krige, der måtte have været i Europa siden USAs dannelse.

Faktisk blev der myrdet mere end 600.000 amerikanere under
borgerkrigen i USA i 1861-65 - og der blev myrdet 405.000
amerikanere i USA i 2. verdenskrig, og 147.000 amerikanere i
de øvrige krige eller i alt mere end 1,2 mio amerikanere.

Så kan vi give hhv. Lincoln pg hans efterfølgere skylden for
at have myrdet de over 1,2 mio amerikanere i disse krige - og
vel at mærke "kun" amerikanere - med andre ord kunne vi så
kalde disse slagterier for "folkemord" -og dermed udvande
begreberne yderligere.

Fra : Pjensen73

Dato : 03-09-07 20:34

Den Mon, 03 Sep 2007 18:16:12 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46dafbc0$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> '
> Der blev ikke dræbt 100 millioner under Lenin - hvor har du
> dog det vås fra -det ville jo svare til omtrent hele USSRs
> befolkning på daværende tidspunkt. Prøv noget nyt: vær seriøs.

Så siger vi det.

> ???

Nej, den forstod du ikke.

> Der er ikke begået folkemord af socialisterne, så ja, det
> benægter jeg.

Og hermed viser du jo, at du er folkemordsbenægter.