"Stinkende hjemløse bekæmpes med stank"
Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-07 10:51

"Stinkende hjemløse bekæmpes med stank"

Tillader man bumser at slænge sig og tigge hvor fodgængertrafikken er tæt,
så falder man over dem og drukkenbolde skræmmer sippede bedsteborgere

Det resourcerige københavnske politi henstiller til narkomaner at overlade
Hovedbanegården til rejsende og i Hamburg spiller man høj klassisk musik,
der giver bumserne mindreværdskomplekser så de finder andet opholdssted og i
Frankrig er man begyndt at spraye med ækel stank-kemikalier - hvilket
godhedsindustrien kalder u-humant og uetisk , tsk tsk.

Franske politikere der forsvarer duftspray påstår at tiggerne stinker og
blokerer nødudgange (Politiken 30.8.07=

"Tiggere skulle helt afskaffes!Man ærgrer sig over at give og man ærgrer sig
over ikke at give".Nietzsche

"Min godgørenhed sendte I altid de frækkeste tiggere på halsen; om min
medlidenhed fylkede I altid de uhelbredelige skamløse. Så sårede I min dyd i
dens tro.Nietzsche