DF retorik minder om Tyskland 1930-1945
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-08-07 08:09

DF's eneste medlem af Århus Byråd bryder med partiet.

Citat fra Stiften:

"Han indfriede ifølge avisens kilder aldrig baglandets ønske om hyppige
brandtaler mod indvandrere og især Islam. Uenigheden brød ud i lys lue i
foråret, da Niels Brammer beskyldte lokalbestyrelsen for at tolerere
holdninger, der er så rabiate, at de giver associationer til Tyskland i
nazitiden fra 1933-1945."

Når selv en DF'er kan se det, er der måske noget om snakken.

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det."

Fra : Konrad

Dato : 30-08-07 08:20

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nazitiden fra 1933-1945."
>
> Når selv en DF'er kan se det, er der måske noget om snakken.

For en ægte DF'er er det kun et imageproblem. Man vil jo så hjertens gerne
fremstå som danskernes parti, altimens chefideologerne ikke engang giver
hånd til kvindelige præster, kalder homoseksuelle handicappede eller ikke
afviser dødsstraf.

Fra : Sten Schou

Dato : 30-08-07 11:33

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nazitiden fra 1933-1945."
>
> Når selv en DF'er kan se det, er der måske noget om snakken.

Jeg har også hørt, at de har børn på menukort, og at de rister negerbørn
over sagte ild....fy for pokker.

Hilsen Sten

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-08-07 13:03

> [...]
> foråret, da Niels Brammer beskyldte lokalbestyrelsen for at tolerere
> holdninger, der er så rabiate, at de giver associationer til Tyskland i

Når man er oppe mod røde nazisvin, som importerer muhammedanernazister til
DK for at få flere stormtropper til deres revolutionære projekter, så bør
man være forberedt på at nogle gammeldanskere, der gerne vil bevare et sundt
og fredeligt land til deres efterkommere, føler sig trådt over tæerne.

Dette ikke særligt abstrakte forhold kan nogen ikke kapere, fordi de er for
opslugte af dagligdagens mellemmenneskelige aktiviteter med indkøb hos en
tyrkisk grønthandler, og de er tilbøjelige til at støde problemet bort, og
hvis problemerne er længere væk end en uges tid, ænser de det ikke.
Og hermed skal det bestemt ikke antydes, at vi ikke allerede HAR massive
menneskelige og økonomiske problemer pga migrerende muhammedanske horder.

Mvh
Martin