Hyænerne er løs!
Fra : Pnic \(back after re~

Dato : 29-08-07 21:05

Hyænerne er løs i landets gader og stræder!
De render rundt og gør skade på børn!
Men på grund af det politiske korrektshed vanvid
er det ulovligt at skyde dem ned som de sindsyge dyr de
er.

Beskyt et barn idag!

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-07 21:35

Er det de autonome du taler om...???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-07 21:40

S.A.Thomsen wrote:
> Er det de autonome du taler om...???

Der må være tale om panserne ;) eller måske dem der sælger piller
til børn på diskotekerne.. ? men det er jo ikke i gaderne...

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-07 21:56

On 29 Aug 2007 20:40:21 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Der må være tale om panserne ;) eller måske dem der sælger piller
>til børn på diskotekerne.. ? men det er jo ikke i gaderne...

Hmmmm.... Jeg synes ellers at beskrivelsen passede perfekt på de
autonome....

Fra : Pnic \(back after re~

Dato : 29-08-07 22:02

(snip rundt omkring)

> eller måske dem der sælger piller
> til børn på diskotekerne.. ? men det er jo ikke i gaderne.

Tving dem til at æde deres eget lort!

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 09:24

Pnic (back after reinstall) wrote:
> Tving dem til at æde deres eget lort!

Det kan vi hurtigt blive enige om.. I Ungeren var det således at
folk der ikke kunne forstå at de ikke skulle sælge/bruge hårde
stoffer (dvs. alt andet end hash) fik valget mellem at hælde deres
lort ud i lokummet og skride frivilligt og ikke komme tilbage, eller
lade nogle andre hælde deres lort ud i lokummet og give dem en på
lampen så de kunne forstå det.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 30-08-07 12:10

> [...]
> lort ud i lokummet og skride frivilligt og ikke komme tilbage, eller
> lade nogle andre hælde deres lort ud i lokummet og give dem en på

Ja den gruppe har længe stået i vildfarelsen om at vold gavner forståelsen.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 12:28

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i
meddelelsen news:slrnfdcvl3.jdr.haj@pluto.bananas.dk...

> [...]
> tilbage, eller
> lade nogle andre hælde deres lort ud i lokummet og give dem

Med andre ord: internt hos de autonome, vil man altså ikke
være autonom i praksis, men anvende vold hvis det passer ind i
ens kram?

Man anvender altså vold internt hos de autonome fordi man tror
at folk kan forstå det bedre hvis de får et par på lampen?

Det var nyt for mig.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 01-09-07 14:40

On 30 Aug 2007 08:24:03 GMT, Hans Joergensen wrote:

> [...]
> lort ud i lokummet og skride frivilligt og ikke komme tilbage, eller
> lade nogle andre hælde deres lort ud i lokummet og give dem en på

Det lyder fornuftigt

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 29-08-07 21:53

"Pnic (back after reinstall)" <pnic@mail.dk> wrote in message
> Hyænerne er løs i landets gader og stræder!

Ja jeg læste godt at de "kloge" skrev der ville komme flere og flere dyr fra
de varme lande, men hyæner ? utroligt ingen af de andre lande har bemærket
hyænernes færden op igennem Europa, men det kan vel være det er hyæne
smuglere der er på spil ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-08-07 22:38

Den Wed, 29 Aug 2007 22:34:37 +0200 skrev S.A.Thomsen:

> Er det de autonome du taler om...???

Eller muhamedanere...???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-07 09:25

Pjensen73 wrote:
> Eller muhamedanere...???

Det er nok SIAD.. Det er jo dem der jagter unge mennesker med økser.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Pjensen73

Dato : 30-08-07 19:20

Den Thu, 30 Aug 2007 08:24:35 +0000 skrev Hans Joergensen:

> Det er nok SIAD.. Det er jo dem der jagter unge mennesker med økser.
>
> // Hans

Det er endnu ikke bevist, hvor det derimod er bevist, at autonome
og muhamser angriber politiet med brosten.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 30-08-07 20:19

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Det er endnu ikke bevist, hvor det derimod er bevist, at autonome
> og muhamser angriber politiet med brosten.

Hans står, som den person af lav karakter han er, ikke tilbage for
overlagt løgn som middel til hans politiske hensigter.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-07 08:24

Peder B. Pels wrote:
> Hans står, som den person af lav karakter han er, ikke tilbage for
> overlagt løgn som middel til hans politiske hensigter.

Så er vi vist to, selv om jeg ikke kan huske hvad jeg skulle have
løjet om?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 01-09-07 02:35

On 31 Aug 2007 07:23:46 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Så er vi vist to, selv om jeg ikke kan huske hvad jeg skulle have
>løjet om?

et medlem af SIAD som jagter ngen med en økse, har du bevis for det?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-09-07 08:54

@ wrote:
> et medlem af SIAD som jagter ngen med en økse, har du bevis for det?

Næh, ligesom SIAD heller ikke har nogle beviser for at de er blevet
angrebet..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 01-09-07 19:04

On 01 Sep 2007 07:53:47 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Næh, ligesom SIAD heller ikke har nogle beviser for at de er blevet
>angrebet..

det tror jeg til gengæld politiet har fra flere episoder

Fra : Peder B. Pels

Dato : 01-09-07 20:21

@ <1@invalid.net> wrote:

> det tror jeg til gengæld politiet har fra flere episoder

Se det fra den positive sige. Hans Jørdensen har lige indrømmet at han
overlagt har løjet om og tilsværtet SIAD.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-09-07 08:43

Peder B. Pels wrote:
> Se det fra den positive sige. Hans Jørdensen har lige indrømmet at han
> overlagt har løjet om og tilsværtet SIAD.

Det har jeg da ikke... SIAD angreb folk med en økse.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 02-09-07 19:04

On 02 Sep 2007 07:43:03 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Det har jeg da ikke... SIAD angreb folk med en økse.

hvilke folk?

de autonome som du påstår ikke var tilstede

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-09-07 19:10

@ wrote:
> hvilke folk?
> de autonome som du påstår ikke var tilstede

Det har jeg aldrig sagt at de ikke var.. jeg har bare sagt at SIAD
ikke kan bevise det :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 02-09-07 20:48

On 02 Sep 2007 18:09:41 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Det har jeg aldrig sagt at de ikke var.. jeg har bare sagt at SIAD
>ikke kan bevise det :)

aha

så din påstand går altså på at SIAD jagtede nogle fiktive personer med
en fiktiv økse

Fra : Peder B. Pels

Dato : 02-09-07 21:56

@ <1@invalid.net> wrote:

> aha
>
> så din påstand går altså på at SIAD jagtede nogle fiktive personer med
> en fiktiv økse

Forventer du andet end løgne fra møgsvinet?

Fra : Peder B. Pels

Dato : 30-08-07 20:19

> [...]

> De render rundt og gør skade på børn!
> Men på grund af det politiske korrektshed vanvid
> er det ulovligt at skyde dem ned som de sindsyge dyr de

De autonome? Ja det har du helt ret i.

Fra : martin.honore.johans~

Dato : 01-09-07 15:25

On 30 Aug., 10:24, Hans Joergensen <h...@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
> lort ud i lokummet og skride frivilligt og ikke komme tilbage, eller
> lade nogle andre hælde deres lort ud i lokummet og give dem en på

Det er sikkert noget pjat, du skriver, jeg gik engang ind i
ungdomshuset, og så kom der en smart hiphopfyr hen og spurgte, om jeg
ville sælge ham kokain. Og så sagde jeg, at jeg ikke havde kokain, og
så sagde han, at han troede jeg sprøjtede kokain, da jeg havde en
slags forbinding på armen. Det var en hjemmelavet forbinding af
toiletpapir og tape, da jeg havde fået boblende øllebrød henover
underarmen, og derved brændt det øverste lag hud af, og en sådan
fobinding er så god som en stofforbinding, bortset fra, at der
opsamler sig lidt sved under tapen. Men voldsmetoden du beretter om
tvivler jeg ikke på, og det er godt, at jeg ikke sagde, jeg var
konservativ, for så hvade de sikkert slået på mig og sparket.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-09-07 18:46

martin.honore.johansen@gmail.com wrote:
> [...]
> så sagde han, at han troede jeg sprøjtede kokain, da jeg havde en
> slags forbinding på armen. Det var en hjemmelavet forbinding af

Mon ikke det var en tester... ?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-07 18:51

On 01 Sep 2007 17:46:22 GMT, Hans Joergensen

Mon ikke det var et narkovrag...?