Ny Arrogance vil beskatte bredbånd
Fra : Tveskaeg

Dato : 28-08-07 14:56

http://www.computerworld.dk/art/41039?cid=1&a=cid&i=1&pos=5

Jeg håber at det bliver gennemført.

Det kan jo ikke være rigtigt at lavtlønnede offentlig ansatte som ikke
kan få del i dette skattefinansierede frynsegode bare skal betale for
at overlønnede i den private sektor kan køre på frihjul.

Fra : Konrad

Dato : 28-08-07 15:07

Tveskaeg wrote:
> [...]
> kan få del i dette skattefinansierede frynsegode bare skal betale for
> at overlønnede i den private sektor kan køre på frihjul.

Det er jo direkte tåbeligt. Tænk bare på administrationen. Jeg var bestemt
ikke imponeret over Samuelsen på det stort anlagte pressemøde i går. En
rystende svag performance fuld af huller - var det en eksamen ville han få
en 6-7 stykker.

Han gjorde et stort nummer ud af, at han ville blive til alle spørgsmål var
besvaret og den sidste journalist var gået hjem. Han gentog endda dette
efter pressemødet under adskillige interviews. Alligevel var det "sidste
spørgsmål" efter 51 minutter.

NA virker i højere og højere grad til at være en tabersag. Hvis det var alt
de kunne få ud af 4 måneders tænkepause og dialog med vælgerne, ja så ser
det sgu sort ud for dem.