Nokia E90???
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 01-09-07 16:11

Hvordan er de reelle erfaringer med Nokia E90?

Hvis man ringer til Nokia roser de den jo nok til op over skyerne...

Vil gerne høre noget om den Objektivt.....

Det jeg er interesset i er stabilitet og evt børnesygdomme...

Mvh Henrik

Fra : Max

Dato : 01-09-07 18:48

Hej Henrik

> Det jeg er interesset i er stabilitet og evt børnesygdomme...

Jeg har prøvet at bruge 2 stk med gps og talesyntese, så
går de ned konstant. Rygtet vil vide at processoren i N90
er for lille til det den skal klare.

--
Mvh Max

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-09-07 21:45

"Max" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> Hej Henrik

> Jeg har prøvet at bruge 2 stk med gps og talesyntese, så
> går de ned konstant. Rygtet vil vide at processoren i N90
> er for lille til det den skal klare.

Pssst.: Det er Nokia E90 som der er tale om (Nokia N90 er en _meget_
anderledes telefon).

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Max

Dato : 02-09-07 08:21

Hej Kim

> Pssst.: Det er Nokia E90 som der er tale om (Nokia N90 er en _meget_
> anderledes telefon).

Ups, det gik lige stærkt nok. Fandens system de har med
nummergivningen hos Nokia.

Sorry.

--
Mvh Max

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-09-07 16:16

> Hej Kim

> Ups, det gik lige stærkt nok. Fandens system de har med
> nummergivningen hos Nokia.
>
> Sorry.

Ja det er møg-irriterende den måde Nokia model-betegner deres telefoner. Det
er desværre nemt at tage fejl.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-09-07 22:33

> [...]
>
> Jeg har prøvet at bruge 2 stk med gps og talesyntese, så
> går de ned konstant. Rygtet vil vide at processoren i N90

Ok, lyder som der er gået Microsoft i Nokias software.

At processoren er for lille er det samme som altid med de foregående
Communikatorer.

Det går jeg også ud fra at Nokia ved, det er nemlig ca umuligt at finde
specifikationer på den.

Var det en processor der var værd at prale med, havde de jo nok gjort det...

Nu må de sgu da snart lære det....

Mvh Henrik

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-09-07 10:32

Henrik, Silkeborg wrote:
> [...]
> Vil gerne høre noget om den Objektivt.....
> Det jeg er interesset i er stabilitet og evt børnesygdomme...

Mon ikke det stadig er for tidligt at sige så meget om det?

Jeg har selv en 9300i, og regner med at opgradere til en E90 på et
tidspunkt omkring jul - når den kan fås i ikke grimme farver :)

Jeg har læst en del anmeldelser, og ingen af dem har skrevet at
telefonen skulle have nogle store problemer.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 03-09-07 16:35

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg har læst en del anmeldelser, og ingen af dem har skrevet at
> telefonen skulle have nogle store problemer.

Ok, er ret nysgerrig, hvilke anmeldelser har du læst?

Og hvilke farver kan den fås i fra juletid?

Kan man egentligt skifte fronten som på 9500 / 9300 / 9300i ?

Mvh Henrik

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-09-07 21:28

Henrik, Silkeborg wrote:
> Ok, er ret nysgerrig, hvilke anmeldelser har du læst?

Øh, jeg husker ikke adresser, men jeg læste en 3-4 stykker, et par
af dem på engelsk, sikkert på en af symbian-siderne.

> Og hvilke farver kan den fås i fra juletid?

Til at starte med kommer de svjv kun i brun og rød, fra juletid
kommer de i særlige "enterprise"-versioner i sort og grå, men lur
mig om ikke man sagtens kan få de udgaver uden at være ansat i en
stor virksomhed :) jeg vil ihvertfald helst have en grå.

> Kan man egentligt skifte fronten som på 9500 / 9300 / 9300i ?

Mon ikke? jeg ved det ikke.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 04-09-07 16:49

> [...]
> mig om ikke man sagtens kan få de udgaver uden at være ansat i en
> stor virksomhed :) jeg vil ihvertfald helst have en grå.

Ok, hvor dælen finder du sådanne informationer henne?

JEG vil ha en i SORT

> Mon ikke? jeg ved det ikke.

Har DL manualen, der står INTET om muligt coverskift....
Hvis du vil ha den siger du bare til...

Mvh Henrik

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-09-07 10:05

Henrik, Silkeborg wrote:
> Ok, hvor dælen finder du sådanne informationer henne?

Det stod i en af de reviews jeg læste :) jeg husker altså ikke hvor.

> JEG vil ha en i SORT

grå grå grå!

> Har DL manualen, der står INTET om muligt coverskift....
> Hvis du vil ha den siger du bare til...

Skidt med det.. jeg kan godt vente til december.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69