MS Windows
briani 27239
Redskab til mail
Fra : Ole Hetland

Dato : 01-09-07 13:54

Hvad hedder det lille program der sørger for at lægge dette ind i en
svarmail: "XXX skrev:"

--
Med hilsen
Ole Hetland

Fra : Max

Dato : 01-09-07 14:02

Hej Ole

> Hvad hedder det lille program der sørger for at lægge dette ind i en
> svarmail: "XXX skrev:"

Er det OE-Quotefix du tæker på ?

Ps: du har en linie for meget i signaturen.
http://usenet.dk/netikette/signatur.html

--
Mvh Max

Fra : Ole Hetland

Dato : 01-09-07 14:12

> Hej Ole

> Er det OE-Quotefix du tæker på ?
>
> Ps: du har en linie for meget i signaturen.
> [...]

Hej Max.
Det var lige den jeg tænkte på.
Tak for hjælpen.
Jeg har lige fået ny harddisk i maskine, og er begyndt med "Adam & Eva".

Jeg ved ikke hvorfor jeg får en linie for meget i signaturen.

Med hilsen
Ole Hetland
www.fuglegalleriet.eu

Fra : Mads

Dato : 01-09-07 16:45

On Sat, 1 Sep 2007 15:12:17 +0200, "Ole Hetland" <ole@spamhetland.it>
wrote:

>Jeg ved ikke hvorfor jeg får en linie for meget i signaturen.

Du kan vel tælle til 4

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-09-07 20:16

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev :

>Ps: du har en linie for meget i signaturen.

Næh. der er tre for meget.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)