MS Windows
briani 27239
Media Player reagerer ikke
Fra : Bjørn Larsen

Dato : 31-08-07 21:01

Når jeg aktiverer programmet sker der intet. Ingen reaktion på nogen måde!
Findes heller ikke i joblisten.
Duer heller ikke hvis jeg går ind på en hjemmeside for fx. at se streamet
TV.

En aften forsøgte jeg at installere en anden browser (Opera). Første gang
jeg forsøgte at streame en TV udsendelse kom det frem.
Jeg lukkede browseren og åbnede den igen. Nu virkede det ikke igen... snøft

På en anden brugerkonto på samme PC er der ingen problemer.

Har forsøgt at finde Windows Media Player til Vista for at reinstallere
programmet. Men kan ikke finde det!?

Jeg bruger Vista Home Premium.

Nogen der kan hjælpe?

mvh
Bjørn Larsen

Fra : emj

Dato : 31-08-07 21:17

Bjørn Larsen <bjoern.larsen@mail[REMOVE].dk> skrev:

>Har forsøgt at finde Windows Media Player til Vista for at reinstallere
>programmet. Men kan ikke finde det!?
Du har ikke anstrengt dig ret meget.
Prøv at skrive "Windows Media Player til Vista" i google

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Bjørn Larsen

Dato : 31-08-07 23:43

Har jeg prøvet. Men ender ved WMP 11 til Windows XP. Finder kun en update
til Vista - men den løser ikke problemet.
Kan man virkelig ikke downloade en "REN" WMP 11 til Vista??

mvh
Bjørn Larsen

Fra : emj

Dato : 01-09-07 01:17

> [...]

>til Vista - men den løser ikke problemet.
>Kan man virkelig ikke downloade en "REN" WMP 11 til Vista??

....Windows Media Player 11 er designet til at fungere med alle Windows
XP Service Pack 2-udgaver (SP2) og kan også bruges til at gendanne
Windows Media Player og relaterede teknologier til N-udgaver af
Windows Vista.
http://kortlink.dk/microsoft/477h

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Bjørn Larsen

Dato : 02-09-07 14:33

Kan ikke få lov at installere fra linket, da min installerede version er
nyere!
Kunne man så bare afinstallere først, men det er af en eller anden grund
ikke muligt.

Kan ikke forstå at WMP fungerer fint på PC'ens andre brugerkonti.

mvh
Bjørn Larsen

Fra : kep

Dato : 02-09-07 15:14

"Bjørn Larsen" <bjoern.larsen@mail[REMOVE].dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke muligt.
>
> Kan ikke forstå at WMP fungerer fint på PC'ens andre brugerkonti.

I XP findes noget, som hedder "Tilføj/Fjern Windows komponenter"
Mon ikke der findes noget tilsvarende i Vista.

Fra : Bjørn Larsen

Dato : 02-09-07 16:17

Jo, men WMP er ikke med på "listen".

mvh